Daddy 4 240 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 W dniu 16.06.2023 o 10:03, ozoniasty napisał: Wiadomo coś o wsparciu dla modów na konsolach? Nie wiadomo, F4 ma mody na XO, więc może i SF będzie miał. 16 minut temu, pawelgr5 napisał: To IGN, najgorszy sort czlowieka. Oni nawet redfalla probowali kolorować. Nie ufam nawet odrobine. Wystawili RF jedną z niższych ocen. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 17 czerwca 2023 Autor Opublikowano 17 czerwca 2023 28 minut temu, SnoD napisał: I te wszystkie wnioski po godzinie gry? No sami powiedzieli że godzina w tak dużej grze jak Starfield to jak 3 minuty w innej i niewiele da się zobaczyć Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 przecież redakcje zapraszane na takie pokazy pewnie dostają gadżety i rozpiskę o czym mają napisać... 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 (edytowane) Godzinę temu, devilbot napisał: przecież redakcje zapraszane na takie pokazy pewnie dostają gadżety i rozpiskę o czym mają napisać... Ci co brali udział w testach redfall co śmieszne mieli zabronione mówić o jego wadach. Podpisali NDA i potem chwalili gre. Przyszły recenzje I zmiana o 180 stopni nastąpiła. Ten ziomek potem napisał recenzje I dal 5/10 https://www.ppe.pl/publicystyka/315901/gralismy-w-redfall-na-przedpremierowym-pokazie-to-nasze-wrazenia.html Edytowane 17 czerwca 2023 przez PanKamil Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 17 czerwca 2023 Autor Opublikowano 17 czerwca 2023 Wiadomo że te wszystkie wrażenia trzeba przepuszczać przez sito bo media lubią hajpowac, ale jednak kilka nowych informacji się pojawiło, jak np. to że New Atlantis będzie miało system metra Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 W ogóle to całe NDA to powinno zostać skorygowane pod względem prawnym, bo to jest jawne ruchanie graczy w dupę. Co z tego, że sobie potestowałeś grę i okazuje się chujowa, no ale nie możesz wypaplać do premiery. Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 50 minut temu, ASX napisał: New Atlantis będzie miało system metra Podobno to duża lokacja i ten system metra odczytuje jako jeden z elementów szybkiej podróży pomiędzy dzielnicami(?). Stawiam że miasto jest podzielone na kilka części i z tego metra będzie ładny obrazek na ekranie ładowania. Nie nastawiam się na przejażdżkę z widokami na okolicę. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 Metro ma to do siebie ze bywa pod ziemią. Też bym sie nie nastawial na widoki podczas jazdy Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 7 minut temu, pawelgr5 napisał: Metro ma to do siebie ze bywa pod ziemią. Też bym sie nie nastawial na widoki podczas jazdy Może metro przyszłości porusza się nad ziemią xd Faktycznie głupie sformułowanie, jednak przesłanie jest jasne. Przejażdżki raczej na bank nie będzie. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 Ludzie narzekaja że niebedzie łazików,latania w atmosferze,lądowania statkiem itp ale chuba takim narzekającym siadła jakaś amnezja bo mówiny o grze od bethesdy. Jeśli czegoś wam w grze brakuje to w max miesiąc dwa dostaniemy to w modach(przynajmniej na pc) Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 17 czerwca 2023 Autor Opublikowano 17 czerwca 2023 Ogólnie ten Creation Engine jest jaki jest, ale za tą interaktywność można go szanować Widać też że poprawili, a właściwie dodali reakcje przeciwników po postrzale. Na gameplayu sprzed roku stali jak słupy gdy się do nich strzelało, a teraz mają fajne kontekstowe animacje w zależności gdzie ich trafiło Małe detale, ale robią robotę 1 Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 18 czerwca 2023 Opublikowano 18 czerwca 2023 Ostatnio oglądałem, że fizyka otoczenia to trochę u nich leży, bo na przykład taka trawa już nie reagowała na bohatera jak sobie przechodził. Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 18 czerwca 2023 Opublikowano 18 czerwca 2023 Fizyka przedmiotów była doskonała juz w Skyrim. Jak to jeszcze podciągną to Cytuj
szurubur 122 Opublikowano 18 czerwca 2023 Opublikowano 18 czerwca 2023 21 godzin temu, ASX napisał: Wiadomo że te wszystkie wrażenia trzeba przepuszczać przez sito bo media lubią hajpowac, ale jednak kilka nowych informacji się pojawiło, jak np. to że New Atlantis będzie miało system metra to już lepiej niż w cyberpunku Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 18 czerwca 2023 Opublikowano 18 czerwca 2023 Nigdy mnie ten tytuł nie grzał, ale po obejrzeniu ostatnich materiałów hajp wyjebał w kosmos. Martwi tylko ten śmieszny klatkarz, ale może coś się pogmera w TV by to puścić z motion pro i jakoś będzie dało się grać. Cytuj
pawelgr5 1 507 Opublikowano 19 czerwca 2023 Opublikowano 19 czerwca 2023 Hmmm dobre info tylko ta ostatnia informacja mi średnio siadla. Przewaznie takie minigierki szybko sie nudzą. Cytuj
SebaSan1981 3 630 Opublikowano 19 czerwca 2023 Opublikowano 19 czerwca 2023 Pozostaje jeszcze liczyć dokładnie planety. Todd mówił że ma być tysiąc więc warto to zweryfikować. Ciekawe jak to rozwiążą, lądowanie w dwóch-trzech spotach i ograniczona exploracja w pół otwartych lokacjach? Aspekt tysiąca planet najbardziej mnie w tej grze ciekawi. Cytuj
Observer 10 518 Opublikowano 20 czerwca 2023 Opublikowano 20 czerwca 2023 40 minut temu, SebaSan1981 napisał: Ciekawe jak to rozwiążą, lądowanie w dwóch-trzech spotach i ograniczona exploracja w pół otwartych lokacjach? Na prezentacji mówili ze będą generowane proceduralnie, więc pewnie tak że wybierasz spot i teleportujesz się na randomową mapkę wygenerowaną na podstawie cech biomu planety. 2 Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 20 czerwca 2023 Opublikowano 20 czerwca 2023 Sam krajobraz będzie generowany proceduralnie, przez co dla każdego planety będą wyglądały nieco inaczej. Jak już wygenerują teren to na niego będą nanoszone lokacje w postaci jaskiń, kopalni może wraków czy opuszczonych baz a te już są przygotowane przez ludzi. Podejrzewam że niektóre z takich lokacji są przygotowywane modułowo to znaczy tak że algorytmy mogą je łączyć w dowolny sposób aby uniknąć powtarzalności. Poza kilkoma dużymi lokacjami jak miasta, stacje czy statek bojowy pokazany na prezentacji, te będą w tych samych miejscach i takie same dla wszystkich. Podejrzewam że jak wylądujesz gdzieś na planecie to będziesz mógł obejść ją dookoła, zajmie to miesiąc ale jak najbardziej możliwe. Po drodze wpadniesz co jakiś czas na ciekawe miejsce do zwiedzenia. Przynajmniej tak ja rozumiem to co przekazują, podobnie działa to na przykład w Valheim w które się zagrywam od ponad półtora roku. Skyrim też w pewnym stopniu opierał się na podobnych schematach i wiele rzeczy było tam dość losowych. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 20 czerwca 2023 Opublikowano 20 czerwca 2023 decyzja kreatywna? fani beth docenią, vibe jak z ich gierek z ps360. 1 Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 20 czerwca 2023 Opublikowano 20 czerwca 2023 4 hours ago, Dalhi said: Sam krajobraz będzie generowany proceduralnie, przez co dla każdego planety będą wyglądały nieco inaczej. Jak już wygenerują teren to na niego będą nanoszone lokacje w postaci jaskiń, kopalni może wraków czy opuszczonych baz a te już są przygotowane przez ludzi. Podejrzewam że niektóre z takich lokacji są przygotowywane modułowo to znaczy tak że algorytmy mogą je łączyć w dowolny sposób aby uniknąć powtarzalności. Poza kilkoma dużymi lokacjami jak miasta, stacje czy statek bojowy pokazany na prezentacji, te będą w tych samych miejscach i takie same dla wszystkich. Podejrzewam że jak wylądujesz gdzieś na planecie to będziesz mógł obejść ją dookoła, zajmie to miesiąc ale jak najbardziej możliwe. Po drodze wpadniesz co jakiś czas na ciekawe miejsce do zwiedzenia. Przynajmniej tak ja rozumiem to co przekazują, podobnie działa to na przykład w Valheim w które się zagrywam od ponad półtora roku. Skyrim też w pewnym stopniu opierał się na podobnych schematach i wiele rzeczy było tam dość losowych. Gdzieś było mówione, że będą generowane proceduralnie, tak jak piszesz? Z tego co wiem to były generowane, nie robione ręcznie, ale będą takie same dla każdego gracza. Po prostu wykorzystali algorytmy przy generowaniu samej topografii planet, a później je wzbogacali o inne rzeczy ręcznie. 1 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 20 czerwca 2023 Autor Opublikowano 20 czerwca 2023 Tak jak czoperr pisze, to nie będzie No Mans Sky czy Valheim generowanymi w locie losowymi lokacjami. Starfield będzie korzystał z tworzonych proceduralnie lokacji, tak jak każda inna współczesna gra z otwartym świecie, bo dziś nikt już nie robi tak że każde drzewo, kamień czy góra jest ręcznie wstawiana przez człowieka. Tak samo było w Horizon Forbidden West i Red Dead Redemption 2 czy Skyrim Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.