Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

Proponuję wsłuchać się co mówi gość od około 33 minuty z linku powyżej. Zacytuję " So even if friends were to visit the same planet that you had, you would have a different story to tell"

Co jednoznacznie sugeruję i w zasadzie wprost opisuje jak jest, bez wdawania się w szczegóły. Mają system który generuje topografię na podstawie cech planety, biomu, na teren nakładane są ręcznie przygotowane lokacje w losowych miejscach. Za wyjątkiem miast, czy innych fabularnych lokacji które zostaly przygotowane i umiejscowione tak jak piszecie. Reszta dokładnie tak jak to się odbywa w grach jak Valheim, czy NMS(tego co jest tam nie znam bo gra to nudna kupa).

 

 

 

Edytowane przez Dalhi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No dokładnie. Jak dla mnie nic sensacyjnego  Digital Foundry nie powiedziało, po prostu podali fakty:

- widać było na directcie fragmenty gameplayu ze spadkami FPSow.

- i wiadomo też że Bethesda nigdy nie zrobiła gry na konsole która trzymałaby stabilne 30 klatek, więc jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo że ze Starfieldem będzie podobnie. Nikt się tego nie spodziewał.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, ASX napisał:

i wiadomo też że Bethesda nigdy nie zrobiła gry na konsole która trzymałaby stabilne 30 klatek, więc jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo że ze Starfieldem będzie podobnie. Nikt się tego nie spodziewał

 

Todd Howard podkreślał, że wolą stabilność, a więc tej stabilności oczekuję. Nie pamiętam by przed premierą Fallouta 4 czy Skyrima padały podobne stwierdzenia. A więc jeśli gra będzie ciągle skakać poniżej 30 klatek, to będzie niezła wtopa. Trzeba było bronić tego locka inaczej i nie używać stwierdzeń o preferowaniu stabilności, jeśli jej nie będzie.

 

Cytat

Fortunately in this one, we've got it running great. It's often running way above that. Sometimes it's 60. But on the consoles, we do lock it because we prefer the consistency, where you're not even thinking about it.

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Lukas_AT napisał:

 

Todd Howard podkreślał, że wolą stabilność, a więc tej stabilności oczekuję. Nie pamiętam by przed premierą Fallouta 4 czy Skyrima padały podobne stwierdzenia. A więc jeśli gra będzie ciągle skakać poniżej 30 klatek, to będzie niezła wtopa. Trzeba było bronić tego locka inaczej i nie używać stwierdzeń o preferowaniu stabilności, jeśli jej nie będzie.

 

 

Ja też oczekuje żeby to 30 fpsów było chociaż stabilnie. Ale patrząc na dokonania Bethesdy związane z optymalizacją innych ich "stabilnych" 30 fpsowych gier jak  Skyrim, Fallout 3 i 4 czy Oblivion to podobnie jak Digital Foundry mam obawy, że jednak nie będzie zbyt stabilnie. 

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Można oczywiście mieć nadzieję, że nie będzie aż tak źle. W czasach 7 generacji Bethesda musiała zmagać się z Cellem (na X360 chyba nie było tragedii), a w czasach ósmej generacji z Jaguarem. Teraz od początku mamy w miarę wydajny procesor i najbardziej stabilny klatkarz ze wszystkich generacji licząc od PS1. Do tego może te obsuwy pomogły. Nie jest więc to ta sama sytuacja.

Odnośnik do komentarza

Może być jak BB gdzie były i dalej są dropy a gra się i tak broni. Tylko co innego ps4 a teraz 12 terafanków, trochę inne by się miało oczekiwania. 

 

Poza tematem to ciekawe jak mistrzowie optymalizacji z FS by sobie poradzili z teoretycznym eksem na PS5, chociaż taki ER premierowo git wszędzie śmigał. 

Odnośnik do komentarza

Odkad napisanie "mam obawy że Starfield będzie równie słabo zoptymalizowany co poprzednie gry Bethesdy" jest akceptowaniem słabego framerate'u i ich tłumaczeniem? 

 

to tak jakby nazwac napisanie "reprezentacja Polski od lat zawodzi na wielkich turniejach, mam obawy że teraz znowu chuya zagrają" tłumaczeniem i akceptowaniem słabej gry reprezentacji Polski.

Odnośnik do komentarza

Gra nie będzie działać płynnie, pokazali dużo rozgrywki i to rwie. To stwierdzenie pewnych faktów, w tym przypadku już nawet udokumentowanych i konfrontacja tego ze słowami gościa od sprzedaży jest bezcelowe. 

Pytanie tylko jak bardzo hooyowo będzie. Przed premierą raczej się nie dowiemy.

 

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Faka napisał:

No 30 klatek to powinno być minimum, które każde studio to ma mieć ogarnięte i w chuju mam tłumaczenia, że sprzęt niedomaga, to ciekawe skąd te 12 teraflopów? Nintento to nie liczę. 

 

Minimum, to piwinno być 40 klatek, co w połączeniu z TV 120hz daje już jako taki komfort gry. 

 

Zaraz pewno ktoś wyskoczy, że jeszcze niedawno grało się w dropiących 30 i było git. Kiedyś też się grało w gry gdzie na ekranie były tylko dwie kreski i kropka i też było git, także takie obrony powrotu do czasów growego średniowiecza mozna spuścić w kiblu. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...