Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czasy kiedy twórcy gier wyciskali ze sprzętu 150% już dawno minęły. 

Teraz jak chcesz 60 klatek, to se kup kompa za milion dolarów, a jak nie to japa i graj jak bydle w niestabilnych 30 klatkach. 

Smutne, ale niestety prawdziwe :(

Szkoda, że te leniwe skurwysyny nie pokusiły się chociaż o wyciśnięcie tych 40 klatek, bo w połączeniu z TV 120hz i VRR byłoby to już bardzo przyjemne w rozgrywce i nikt by nie marudził. Tak to będą oczy pokaleczone, szczególnie na oledach gdzie przez brak rozmycia w ruchu 30 klatek często wygląda tragicznie. 

  • WTF 1
Opublikowano
15 minut temu, Michał102 napisał:

Czasy kiedy twórcy gier wyciskali ze sprzętu 150% już dawno minęły. 

Teraz jak chcesz 60 klatek, to se kup kompa za milion dolarów, a jak nie to japa i graj jak bydle w niestabilnych 30 klatkach. 

Smutne, ale niestety prawdziwe :(

Szkoda, że te leniwe skurwysyny nie pokusiły się chociaż o wyciśnięcie tych 40 klatek, bo w połączeniu z TV 120hz i VRR byłoby to już bardzo przyjemne w rozgrywce i nikt by nie marudził. Tak to będą oczy pokaleczone, szczególnie na oledach gdzie przez brak rozmycia w ruchu 30 klatek często wygląda tragicznie. 

Dalej są ekipy które wycisikają ze sprzętu 100%. The last of us 2 czy rdr 2 na ps4 to potwierdzają. Niestety nie wszystkie studia mają na to czas i środki.

Opublikowano
1 minutę temu, Michał102 napisał:

Ja się odnoszę do obecnej generacji. 

Biorąc pod uwagę, że gry robi się bardzo długo to trzeba poczekać na produkcje od R* i naughty dog aby zobaczyć co te sprzety potrafią naprawdę. Tą generacje może zgwałcić ten unreal engine 5 bo z automatu gry zaczynają na tym działać w 1440p w 30 fps.

Opublikowano (edytowane)

Nie chcę, dla mnie to nie system seller ;) Ale jestem ciekaw czy i ilu takich będzie. Microsoft też ma pewnie konkretne oczekiwania.

Edytowane przez jimmyyy8
Opublikowano
4 godziny temu, jimmyyy8 napisał:

Dobra kawa na ławę panowie, kto kupuje XSX/XSS dla Starfielda? Czy czekacie na ocenki?

Ja dla Starfielda póki co go nie sprzedałem. No i Forzy.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale nie przesadzajmy też w drugą stronę. Gry są dzisiaj ładne, coraz więcej chodzi w 60 fps, kiedyś to była nowina, a dzisiaj jest rozczarowanie jak nie ma 60 fps. No i gry są znacznie bardziej rozbudowane, a pod pewnymi względami często aż za bardzo.

Opublikowano
1 minutę temu, SnoD napisał:

Ale nie przesadzajmy też w drugą stronę. Gry są dzisiaj ładne, coraz więcej chodzi w 60 fps, kiedyś to była nowina, a dzisiaj jest rozczarowanie jak nie ma 60 fps. No i gry są znacznie bardziej rozbudowane, a pod pewnymi względami często aż za bardzo.

No nie. 60 fps to było w erze PS4 Pro i One X + początki PS5. Teraz wracamy do 30 na konsolach. Wersje Pro nowych konsol są potrzebne, imo dla mnie PS4 Pro i One X w żaden sposób rynku nie niszczyło, a takie gry jak Fallen Order, Starfield czy gry na UE5 czerpały by z tego masę benefitów. 

 

Optymalizacja nie ma nic do tego, z gówna się nic nie ukręci. 

  • Haha 1
Opublikowano

Dokladnie, w tamtym roku chcialem ponownie ograc Grandie w wersji z PSXa, odpalilem na Vicie i stabilne to tam jest moze 20 klatek (i spada podczas walki). Dzis wbrew pozorom jest duzo lepiej pod tym wzgledem niz bylo. To nie znaczy ze nie powinnismy wymagac zeby bylo jeszcze lepiej. Tylko trzeba to robic z glowa.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Można było przewidzieć, że konsole wrócą do 30 fps, ale nie, że tak szybko i to nawet w grach ekskluzywnych na dany sprzęt, jak to jest w wypadku Xboxow. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Opublikowano
45 minut temu, pawelgr5 napisał:

Dokladnie, w tamtym roku chcialem ponownie ograc Grandie w wersji z PSXa, odpalilem na Vicie i stabilne to tam jest moze 20 klatek (i spada podczas walki). Dzis wbrew pozorom jest duzo lepiej pod tym wzgledem niz bylo. To nie znaczy ze nie powinnismy wymagac zeby bylo jeszcze lepiej. Tylko trzeba to robic z glowa.

dokładnie. 

Takie gadanie że kiedyś to byli prawdziwi developerzy którzy, potrafili wyciskać 150% mocy ze sprzętu, a dziś to już nie są prawdziwi developerzy tylko lenie. 

Gdy tak naprawdę gry dzisiaj wraz z upowszechnieniem się internetu, popularyzacją takich portali jak DIgital Foundry, o wiele mniej uchodzi developerom na sucho.  a 60 klatek zrobiło się o wiele bardziej popularne i wielu graczy zaczęło wymagać by gry chodziły w  tym klatkarzu  (i bardzo dobrze). Gdy w erze Xboxa 360 i początków PS4 i Xboxa One była to raczej rzadkość. 

Mało tego,  dużo gier nawet nie było w stanie utrzymać stabilnych 30 klatek, jak choćby Skyrima a PS3, z solidnymi spadkami do 0 fpsów. 

 

i jasne zawsze zdarzali się developerzy którzy wyciskali 150% mocy ze sprzętów jak w Naughty Dogs z TLOU1 i 2 czy Rockstar z RDR (wszystkie te gry chodziły w 30 fpsach) ale to zawsze były wyjątki i zdarzały się one w każdej generacji, nigdy wyciskanie ostatnich soków z konsol nie było regułą czy jakimś standardem.  W tej generat też będą takie gry.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...