Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, SnoD napisał:

 

To jest gra ograniczona CPU, a ten mocą nie różni się za wiele od tego w XsX, właściwie to chyba jest niemal taki sam. Tutaj teraflopy z karty graficznej pomogą jedynie podbić grafikę.

No to bardzo mało podbiły. Patrząc po analizie znikoma ta różnica, czyli najbardziej widoczna jak się nie ruszam i 3x zoom czyli w warunkach growych mało widoczne.

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, balon napisał:

No to bardzo mało podbiły. Patrząc po analizie znikoma ta różnica, czyli najbardziej widoczna jak się nie ruszam i 3x zoom czyli w warunkach growych mało widoczne.

 

No ja nie wiem czy przejście z 900p internal resolution w S na 1440 w XsX, to mało ;)

 

Na XsX wyświetla w rzeczywistości 2.5x więcej realnych pikseli niż S, do tego przy lepszej jakości cieni, rysowania obiektów itd.

 

Po prostu gra jest dobrze zeskalowana zachowując margines na w większości stały framerate.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

Żeby gdziekolwiek dolecieć trzeba korzystać z mapki, nie tylko do wylądowania na planecie. Cały kosmos to tylko małe lokacje z różnym tłem. Największy zawód dla mnie. Nie rozumiem dlaczego tego nie pokazali dużo wcześniej. Fałszywe oczekiwania nie są na ich korzyść.

 

 

  • Haha 1
Opublikowano
36 minut temu, ASX napisał:

jesli nawet Bethesda w takiej grze jak Starfield, tak  dobrze ogarnęła optymalizację to coraz trudniej wytłumaczyć  devów którzy nie radzą sobie z Series S.

Po trzech latach jedno studio od turowej gierki ze splitem którego nikt nie będzie używał + perski dev z twittera o którym słuch zaginął. XS to zajebista maszynka.

 

ale HYPE :gigachad:

 

  • beka z typa 1
Opublikowano
3 minuty temu, Daddy napisał:

Po trzech latach jedno studio od turowej gierki ze splitem którego nikt nie będzie używał + perski dev z twittera o którym słuch zaginął. XS to zajebista maszynka.

 

ale HYPE :gigachad:

 

 

Czy ty jesteś niepełnosprawny umysłowo?

  • Haha 4
Opublikowano
12 minut temu, Sebas napisał:

Żeby gdziekolwiek dolecieć trzeba korzystać z mapki, nie tylko do wylądowania na planecie. Cały kosmos to tylko małe lokacje z różnym tłem. Największy zawód dla mnie. Nie rozumiem dlaczego tego nie pokazali dużo wcześniej. Fałszywe oczekiwania nie są na ich korzyść.

 

 

Eksploracja kosmosu z mapki xD Czyli starfield dla fanów bethesdo tworów a dla kosmicznych świrków no man's sky

  • Plusik 1
Opublikowano

Czyli co, nie ma eksploracji planet ani eksploracji kosmosu w grze o eksploracji kosmosu? Nie ma problemu, zieloni zaraz napiszą że to nie jest najważniejsze, oni mogą nawet całą grę przesiedzieć w jednym pokoju bo nie lubią wielkich, pustych przestrzeni.

Opublikowano
18 minut temu, Sebas napisał:

Żeby gdziekolwiek dolecieć trzeba korzystać z mapki, nie tylko do wylądowania na planecie. Cały kosmos to tylko małe lokacje z różnym tłem. Największy zawód dla mnie. Nie rozumiem dlaczego tego nie pokazali dużo wcześniej. Fałszywe oczekiwania nie są na ich korzyść.

 

 

No mans sky czy elite dangerous to to nie jest

Opublikowano
18 minut temu, Sebas napisał:

Żeby gdziekolwiek dolecieć trzeba korzystać z mapki, nie tylko do wylądowania na planecie. Cały kosmos to tylko małe lokacje z różnym tłem. Największy zawód dla mnie. Nie rozumiem dlaczego tego nie pokazali dużo wcześniej. Fałszywe oczekiwania nie są na ich korzyść.

 

 

 

Jeśli ktoś myślał, że sobie przeleci przez galaktykę, to zazdroszczę wolnego czasu :D

Opublikowano
Just now, SnoD said:

 

Jeśli ktoś myślał, że sobie przeleci przez galaktykę, to zazdroszczę wolnego czasu :D

Na mózg ci siada?

 

Postać lata w tę i we w tę pomiędzy gwiazdami a ty nie możesz oblecieć ziemi dookoła

 

:kekw: 

Opublikowano

No i super ogra się na premiere w GP, nie widzę sensu dopłacać 30e żeby zagrać pare dni wcześniej . W sumie to tyle jeśli chodzi o mój rok gamingowy bo nic więcej mnie nie interesuje , myślałem że będzie to top 3 tego roku ale przynajmniej z tego co widać gra trzyma poziom Hogwart's legacy w które grało się przyjemnie i dobrze wspominam. Najbardziej jednak ze wszystkich wad boli ten ubogi system statków , w TVGry nawet wspominają że tak naprawdę można bez problemu skończyć grę bez latania statkiem bo można przenosić się między punktami a liczyłem że motyw statku będzie mocno rozbudowany i chociaż jakoś uda im się stworzyć coś na myśl No Man Sky gdzie płynnie wchodziło się w atmosferę.

Opublikowano

No ogromnego entuzjazmu odnośnie gry u grubego z tvgry nie widać, a chłop z tego co wiem kocha mas efekciki czyli zajawka klimatem scifi jest. Jak zwykle Todd omamił nas wspaniałymi sloganami i perfekcyjnym pokazem na niE3, a koniec końców jest Skyrim w kosmosie z dopracowaną fabułą o której nikt nie może wspominać :kekw:

Opublikowano

Do tej pory nie robiłem preorederow, bo wolalem poczekać na recenzję. A że z recenzji wynika że jest bardzo dobrze, to dziś wykupiłem upgrade do premium, więc od jutra zaczynam kosmiczną przygodę. Trochę się jaram, przyznaje.

Opublikowano
1 minute ago, ASX said:

Do tej pory nie robiłem preorederow, bo wolalem poczekać na recenzję. A że z recenzji wynika że jest bardzo dobrze, to dziś wykupiłem upgrade do premium, więc od jutra zaczynam kosmiczną przygodę. Trochę się jaram, przyznaje.

 

Serio bałeś się, że będzie gorzej? Absolutne minimum to było bardzo dobrze i Bethesda, co wynika z ocen, nic ponad bardzo dobrze nie zrobiła. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...