Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety w mieście loadingi są fatalne, czarne ekrany wszędzie, co z tego, że po sekundzie, ale wybijają z immersji, słabiutko. 

Już lepsze były ekrany ładowania w Skyrimie z animacjami :D 

Opublikowano (edytowane)

Gra wygląda i działa lepiej w zamkniętych pomieszczeniach, niby to oczywiste, ale jest ogromny przeskok jednak, szczególnie random NPC i ich mordki odstają strasznie od tych fabularnych, ale zapewne w normalnym graniu nie będzie to miało jakiegoś dużego znaczenia. 

 

 

image.thumb.jpeg.776de7ddec4753d84c5af49f6a5941b3.jpeg

 

 

 

image.png.f6521f3bc18970efba0a0d7a1b74c16c.pngimage.thumb.png.d0623761c1c786fc70269e743c1b5ddb.png

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Haha 6
Opublikowano

Po 5h mogę powiedzieć, że ta gra jest po prostu strasznie nierówna, elementy zrealizowane kapitalnie łączą się z czymś dziwnym, ciężko to określić, jakby "starym", albo nawet "zaśniedziałym" Wiecie co mam na myśli :D. 

Opublikowano
4 minuty temu, Dalhi napisał:

Jak na razie moje największe zastrzeżenie to brak map dla lokacji, odnalezienie się bez tego to jest dramat. Czy ja coś przegapiłem?

Nie ma map, chyba, że to bug :D. 

Opublikowano

Nawigacja i cały interfejs, z koniecznością przekilikywania się przez wiele menusow to na razie najgorszy element gry. 

 

Mordy typowe dla gier Bethesdy randomowych npcow mi aż tak nie przeszkadzają, bo nie chodzę i nie przygladam się im z bliska. Ważne że główni NPCe z którymi gadamy są zasadniczo dobrze wykonani.

  • Plusik 1
Opublikowano
9 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Nie ma map, chyba, że to bug :D. 

Oby, to jest dramat żeby kupca znaleźć. Z czasem pewnie się nauczę lokacji, ale bez jaj.  

Opublikowano
6 godzin temu, tjery napisał:

Trochę pograłem i rzeczywiście w kilku elementach mało Bethesdowa ta gra.

- poruszanie się, walka, wszystko mega responsywne, płynne, naprawdę fajnie się strzela, a byłem nastawiony na jakieś drewno

- technicznie świetnie, grafika jak na tak dużą grę naprawdę robi

- dialogi standardowe dla nich, czyli tak se. Podczas rozmów wciąż czuć drewienko

- za to na duży plus sterowanie statkiem i walka w kosmosie, nie wrzucone na siłę, przemyślane, przyjemnie się pojedynkuje

- samo latanie w kosmosie poza walką póki co to trochę śmiech, wsiadasz do statku, przenosisz się w kosmos, wybierasz cel, teleport, lądujesz. Wszystko poprzerywane animacją startu i lądowania plus krótkie loadingi. Loadingów rzeczywiście sporo, ale na szczęście krótkie, parę sekund, jakoś mocno to nie przeszkadza

 

Także jak rzeczywiście fabularnie jest dobrze to będzie świetna gra, bo akurat mnie w ogóle nie bawi bieganie po planetach i szukanie surowców.

 

2dgLS1e.jpg

 

X18HgFY.jpg

 

XKwrz3s.jpg

 

WkVMR81.jpg

 

SJzxpzK.jpg

 

MPLerO5.jpg

 

U5660ex.jpg

 

ale to jest SZTOS  :banderas:    ale z drugiej strony te mordy NPCów jak w FF16   xD

  • Plusik 1
Opublikowano

Spoko ten No Man's Skyrim, ale zbyt dużo tu bethesdowego drewna i paru wkurzających niedociągnięć (karygodny brak ustawień obrazu), żebym usprawiedliwił przed samym sobą wydanie dodatkowych 153zł na premium.

Poszedł refund, kasa wróciła na kartę i bez ciśnienia poczekam na środę.

Opublikowano (edytowane)

Oświetlenie fajnie zrobili, wszystko wygląda dobrze, poza zwykłym "dniem" nie wiem dlaczego, ale tak jest. Przynajmniej pierwsza baza, może później będzie lepiej. 

 

Questy poboczne też spoko, jeszcze nie miałem żadnego "fillera" (zrobiłem już 3). 

 

Ogólnie taka gra 8/10 z pierwszych kilku godzin. Najbliżej jej do Outer Worlds, tylko bez mapy :D. Ta gra nie jest open worldem. 

Brak mapy to niestety nie bug, po prostu jej nie ma, Skyrim i F04 lepsze pod tym względem. 

image.thumb.png.3c938cf70dd7350ac461a9a976f56b0b.png:dunno:

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, smallv86 napisał:

Zrobienie w 2023 gry z npc z plasteliny o mimice twarzy i ruchach androida jest dla mnie nie do pomyslenia oO

 

To chyba mało gier widziałeś ;)

Opublikowano

A po co się spuszczać nad tą mimiką twarzy? Tutaj wygląda to naturalnie i nie ma potrzeby marnowania czasu na dodatkowe motion capture mordy. Podobnie jak w BG3. 

  • Haha 1
  • beka z typa 1
Opublikowano
10 minut temu, Rooofie napisał:

A po co się spuszczać nad tą mimiką twarzy? Tutaj wygląda to naturalnie i nie ma potrzeby marnowania czasu na dodatkowe motion capture mordy. Podobnie jak w BG3. 

Polecam wyjść czasami z piwnicy żeby sobie przypomnieć jak wygląda mimika istoty ludzkiej :pawel:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...