Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat, bo nie wiem z którą romans.

Spoiler

Bardziej się chyba skłaniam Sarze, ale Alejandra też niczego sobie.

AFMaawk.thumb.jpeg.c6a22945132b2724648958e05ff10e1f.jpeg

FFQ8v5d.thumb.jpeg.0c99a45c9dc10b2a01c170b17ed55811.jpeg

 

Miałem grać samotnym wilkiem a skończyło się, że mam zawalony statek ludkami :sadkek:

Ogólnie fajnie napisane NPC i nawet aktor podkładający głos Jensenowi z Deus Ex tu występuje:obama:

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Michał102 napisał:

Tjery powinien dawać te screeny w spoilery, bo jak się potem w to zagra na konsolce, to może być srogie rozczarowanko :dynia:

Te screeny poza tym że mają lepszą czerń nie odbiegają chyba w żaden sposób od wersji XSX, gra jest ostra jak żyleta, tektury świetnie, ogromne przywiązanie do detali, oświetlenie robi robotę, fajne efekty dymu, mgły. Fakt zdarzają się słabsze fragment + drewno animacji mord ale całościowo to chyba najładniejsza gra w tym roku i ile tu pracy włożono przy wielkości tej gry :obama: Nawet przy tych 30fps gra się komfortowo, czego się obawiałem wcześniej, sterowanie jest responsywne, gunplay bardzo dobry trochę CODowy, gra się świetnie zarówno w fpp jak tpp.

 

A do czego mogę się przyjebać po kilku godzinach? Brak tak podstawowej opcji jak ustawienie jasności gamma i SI przeciwników oraz drewniane animacje mord, nie wszystkie.

 

Jak ktoś jest fanem Bethesdy, Falloutów, Mass Effect 1, filmów SciFi z lat 80-90 czy Interstellar to gra jest dla niego stworzona.

 

 

Później wrzucę trochę screenów z nadkonsoli ;) 

 

4 godziny temu, ASX napisał:

Btw. dużo się rozmawia o oprawie, ale o czym się mało mówi, to jak znakomity jest soundtrack. Świetnie buduje klimat 

Dokładnie audio to absolutne top1 tego roku i muzyka i całe udźwiękowienie gry  :obama:

Edytowane przez Daddy
  • Plusik 1
  • beka z typa 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobrze ta gra wygląda na konsoli, tekstury mają mnóstwo detali tylko zjebali z tym nabiałem na ekranie i brakiem podstawowych ustawień obrazu. 

Są prześwietlone partie w grze i zmniejszona jasność tych partii. W sensie nadal swiatła CLIPUJĄ, ale są ciemne na ekranie i dlatego to wygląda źle. Na pc można temu zaradzić. 

 

Tldr odjebali amatorkę.

 

30 fps to 30 fps i nie czarujmy tu. Na ekranie 120 hz to nie ma prawa być komfortowe no ale z braku laku ... 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
48 minut temu, Daddy napisał:

Te screeny poza tym że mają lepszą czerń nie odbiegają chyba w żaden sposób od wersji XSX

 

To nie tylko lepsza czerń, PC na ultra ma dużo lepsze ambient occlusion niż XSX. XSX ma ustawienia koło high, co najbardziej widać właśnie w AO, cieniach i draw distance w stosunku do ultra PC. Ale najbardziej zmienia odbiór właśnie AO, bo dzięki temu gra jest mniej "płaska".

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, tjery napisał:

 

To nie tylko lepsza czerń, PC na ultra ma dużo lepsze ambient occlusion niż XSX. XSX ma ustawienia koło high, co najbardziej widać właśnie w AO, cieniach i draw distance w stosunku do ultra PC. Ale najbardziej zmienia odbiór właśnie AO, bo dzięki temu gra jest mniej "płaska".

Wersja PC to niby też amatorka (trochę mało suwaków i ogólnie spore narzekania na kartach i prockach trochę poniżej top tier, na ktorych gra czesto nie działa jak powinna), ale jak się ma sprzęcik, co pociągnie 60-120 fps na Ultra to gra dostaje boosta, nie ma się co czarować. 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, tjery napisał:

Mapy nie ma, loot losowo, raz skafander, raz hełm, wszystkiego nie można, jedynie broń/ammo z każdego.

 

Słabo! :mad: Odhaczanie kolejnych miejsc na mapie czy lootowanie trupa ze wszystkiego co ma na sobie to najlepsze elementy gier od Bethesdy. 

 

A jak z perkami i eksploracją? 

Są jakieś ciekawe perki czy same +10% większych obrażeń, mniejsze ceny, więcej życia itp.

Słabo wyglądają te mapy. Chodzenie przez długie odcinki pustych terenów z jakimś skanerem trochę mnie martwi.

Latanie po kosmosie mnie nie kręci ale z tego co widziałem do go praktycznie nie ma. 

 

Jak ta będzie dostawała 9/10 to boje się o nowy Elder scrolls. 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, FIIlp napisał:

 

Słabo! :mad: Odhaczanie kolejnych miejsc na mapie czy lootowanie trupa ze wszystkiego co ma na sobie to najlepsze elementy gier od Bethesdy. 

 

A jak z perkami i eksploracją? 

Są jakieś ciekawe perki czy same +10% większych obrażeń, mniejsze ceny, więcej życia itp.

Słabo wyglądają te mapy. Chodzenie przez długie odcinki pustych terenów z jakimś skanerem trochę mnie martwi.

Latanie po kosmosie mnie nie kręci ale z tego co widziałem do go praktycznie nie ma. 

 

Jak ta będzie dostawała 9/10 to boje się o nowy Elder scrolls. 

Jest, Youtuberzy bez życia latają z planety na planetę, rekordzistka leciała z jednej na drugą 7 godzin. 

 

Swoją drogą to jest ciekawy zabieg designerski, w sumie trochę mi to zaimponowało, zrobili to latanie tak nudnym, że loty są prawie w realtime xD. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Dr.Czekolada napisał:

Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd

Wydawcę i producenta ma Starfield do Elder Scrolls. 

 

Nie grałem jeszcze w Starfielda ale grałem w poprzednie tytuły i muszę się z Tobą zgodzić. 

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, Dr.Czekolada napisał:

Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd

 

Ale co ty chcesz to warstwy artystycznej gry?

Przecież ona trzyma wysoki poziom, ma swój klimat i specyfikę, imo przesadne jest twierdzenie, że ludzie odpowiadający za ten aspekt są do zmiany.

 

 

A silnika zapewne nie chcą zmieniać ze względu na scenę moderska? Tak zakładam, chociaż to korpo, jak wyliczą że bardziej im się opłaca zmienić silnik, to to zrobią.

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd

Według plotek nowy ES powstaje dalej na ich silniku ;)

 

Wystarczy ogarnąć drewniane i wytrzeszczone mordy cała reszta - design świata, pojazdów, broni, itd. jest zajebisty

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza

 

17 minut temu, FIIlp napisał:

Wydawcę i producenta ma Starfield do Elder Scrolls. 

 

Nie grałem jeszcze w Starfielda ale grałem w poprzednie tytuły i muszę się z Tobą zgodzić. 

No ale jak łączysz sci fi podróż z planety w kosmos i uniwersum fantasy Elder Scrolls, gdzie mamy w większości odsłon jeden region. 

Nie będą zmuszać do takich teleportacji, a w nowym IP jakim jest Starfield niech sobie wymyślają co tam chcą. Gracze i recenzenci najwyżej skrytykują jakie pomysły nie zadziałały.

7 minut temu, zloto napisał:

 

Ale co ty chcesz to warstwy artystycznej gry?

Przecież ona trzyma wysoki poziom, ma swój klimat i specyfikę, imo przesadne jest twierdzenie, że ludzie odpowiadający za ten aspekt są do zmiany.

 

 

A silnika zapewne nie chcą zmieniać ze względu na scenę moderska? Tak zakładam, chociaż to korpo, jak wyliczą że bardziej im się opłaca zmienić silnik, to to zrobią.

Pisane było już wcześniej, że takie miasta jak Nowa Altantyda to amatorka, tak samo ten nabiał na ekranie i wygląd npców. Nie ogarniają jak wygląda ich własny produkt. Jest nierówny.

 

Zmiana silnika - Nie miałem na myśli np Unreala i ucinanie modów, ale no nie da się ukryć, że przydałoby się im już jednak nowocześniejsze narzędzie. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mam juz wbite ponad 24h i muszę przyznać, że to chyba jedna z lepszych gier bethesdy, owszem te kosmiczne loty są trochę upośledzone ale cała reszta to już bardzo porządny kawał gry. 

 

Obecnie rozpracowuję questy dla karmazynowej floty i ojjj jakie to dobre, różnorodność misji, miejscówek tego co trzeba zrobic itp to jest naprawdę coś wspaniałego dla fana gier bethesdy. 

 

żałuję trochę braku gór ze skyrima bo aż się prosi na niektórych planetach walnąć takie wielkie szczyty lub kratery.

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

 

OW2 będzie na UE5 i wyjdzie pewnie za kilka lat, ciekawe będzie to porównanie ze Starfieldem w tym wypadku. 

Obsidian to też nie jest studio które pcha branże technologicznie do przodu. Wizualnie ich gry nie są zbyt urokliwe. 

Za to potrafią robić dobre rpg i to ich w pewnym sensie łączy z Bethesdą choć mają nieco inne podejście.

Podejrzewam że dla Bethesdy jest bardzo ważne to jak szybko sami mogą tworzyć kontent do gry. Ich ekipa zna narzędzia od podszewki i przejście na inny silnik mogłoby się skończyć wydaniem Redfall 2.0 w dodatku ze środkowym palcem w stronę sceny moderskiej. To się nie wydarzy.

Sam Starfield jest fantastyczną grą, mimo kilku bolączek i niedociągnięć.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Lecę sobie z głównym wątkiem i trochę emocje opadły, w którym kierunku to idzie (już to gdzieś widziałem)  - oby później było lepiej; natomiast bardzo mi przypadł do gustu dźwięk podczas wykonywania "tej czynności", przypomina trochę:

 

Za dużo w tej grze politycznej poprawności, rykłem ze śmiechu jak pierwszy raz spotkałem:

 

Fy-zH2aXoAs2Zlt.jpg

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...