Bzduras 12 599 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja 22 minuty temu, Bielik napisał: Nikt nie testuje aktualizacji? A to już jest? Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja https://bethesda.net/pl/game/starfield/article/174M0cdUyxhn9mI0AvkcN9/starfield-update-1-11-36-may-15-2024 Chyba jest 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja Szanuję, że dokonali zmiany decyzji artystycznej i Starfield działa już w 60 klatkach na XSX. 1 1 Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja Stabilne spadki do 21fps o to chodzi to ja lubię to ja rozumiem. 2 Cytuj
Faka 3 996 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja Ja tam czekam do DLC, teraz nie widzę sensu ogrywania, skoro tam zrobiłem wszystko, co było do zrobienia. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja 25 minut temu, Bielik napisał: Stabilne spadki do 21fps o to chodzi to ja lubię to ja rozumiem. No dobra bez jaj, jednak Todd miał rację, że 30p fps to była wizja. Kto normalny wydaje reklamowanego patcha z trybem 60 fps do rocznej gry, gdzie tryb spada do 21 fps. Ehh Bethesda never changes :). Tak czy inaczej, dobrze, że jest, miasta na PC też dropią na słabych prockach i widać nic tego nie zmieni. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja 6 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Kto normalny wydaje reklamowanego patcha z trybem 60 fps do rocznej gry, gdzie tryb spada do 21 fps. Ehh Bethesda never changes :). Nom, nie to co mistrzowie ze SE gdzie performance w FF16 spada do 720p i poniżej 30 klatek. 2 2 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja Teraz, Paolo de Vesir napisał: Nom, nie to co mistrzowie ze SE gdzie performance w FF16 spada do 720p i poniżej 30 klatek. do 15fps* nic dziwnego że polegli SF wrócę na premierę dlc ale odpale sobie dziś do testowania gigapatcha. Pisałem to już wcześniej, 30fps to jeden z mniejszych problemów tej gry. 1 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja 40 fajnie działa, coś tam czuć, że w miastach spada, ale tam niewiele się dzieje, więc do przeżycia. Trzeba będzie zrobić zatem drugie przejście. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja 1 minutę temu, Moldar napisał: 40 fajnie działa, coś tam czuć, że w miastach spada, ale tam niewiele się dzieje, więc do przeżycia. Trzeba będzie zrobić zatem drugie przejście. W dwóch dużych miastach jest jak przed patchem - spadki do 20 fps, stary problem, nigdy nie rozwiązany problem z PC (pod warunkiem, że nie masz procka current gen). Stąd pewnie tak długo modlili się nad tym patchem... Jest to dokładnie zarejestrowane na filmie DF. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja Jest też na Steam już update 14.5 GB. Prawdziwy gamechanger tego patcha to interaktywne mapy, wreszcie da się nawigować elegancko po miastach, do DLC się przyda. Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 15 maja Opublikowano 15 maja Sprzęt, który może uciągnąć Starfielda na full wypasie jeszcze nie powstał, więc w sumie to nie wina Bethesdy Cytuj
A_Bogush 391 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja W Nowej Atlandtydzie tak spada klatkaż, że ma się wrażenie grania w 30 klatkach z włączonym upłynniaczem na telewizorze 60 Hz. W ogóle to jest śmieszne, że jest problem żeby utrzymać stabilny framerate w miastach, które w Starfieldzie są malutkie i podzielone na fragmenty. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja Teraz, A_Bogush napisał: W Nowej Atlandtydzie tak spada klatkaż, że ma się wrażenie grania w 30 klatkach z włączonym upłynniaczem na telewizorze 60 Hz. W ogóle to jest śmieszne, że jest problem żeby utrzymać stabilny framerate w miastach, które w Starfieldzie są malutkie i podzielone na fragmenty. Silnik tej gry jest skopany, jak jest trochę więcej obiektów niż kilka to się spowalnia. Przez rok nie naprawili, to już chyba nigdy. Stąd nie wprowadzili tego trybu wcześniej, aczkolwiek to był błąd, wolałbym już ograć tak jak mówisz 20-40, a 60 w lokacjach poza miastami, niż w 30 target, więc dobrze, że dali wybór, szkoda, że tak późno. Cytuj
Deeejve 9 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja W końcu się ogra jak człowiek bo nie dałem rady przez ten lock na 30fps. Spadający klatkaż w miastach nie przeszkadza, ważne żeby trzymało wszędzie poza. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja 17 godzin temu, bartiz napisał: Tak sobie obejrzałem wyrywkowo i naprawdę całkiem dobrze to działa w 40 i 60 fps biorąc pod uwagę, że znacznie mocniejsze PC miały problemy. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja (edytowane) Oj sporo tam pracy poszło w optymalizację. Ustawiłem 60FPS w 120 Hz z preferowaną grafiką i gra wygląda zauważalnie lepiej niż na premierę w 30FPS. I jak to fajnie chodzi teraz. Zamknięte przestrzenie w większości 60FPS. Otwarte oprogramowanie TV pokazuje 40-50, ale VRR robi swoje No i zapomniałem już jaki gra ma kapitalny design No i nawigacja teraz znacznie łatwiejsza + te skróty do podróży. Fajne i potrzebne usprawnienia, chyba porą wrócić do gry Edytowane 16 maja przez SnoD Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 16 maja Opublikowano 16 maja No nic trzeba zwolnić trochę miejsca na dysku i samemu sprawdzić jak to aktualnie działa. Swoją drogą wróciłem na fali popularności serialu do Fallouta 4 i damn, mimo, że to wciąż chujowy fallout to pod względem eksploracji, ciekawych miejscówek czy mikro historii bije na głowę to co zaznałem przez 40h w Starfieldzie. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja Dałem 4 szanse i w końcu pyklo. Jednak te fps robią różnice Cytuj
Homelander 2 088 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja A ja znowu wpadam w pułapkę pt. może jednak dam szansę temu Skyrimowi/Falloutowi/Starfieldowi. Przecież i setting zajebisty i eksplorować lubię. Odpalam i po 10 min przypominam sobie dlaczego właściwie nie lubię tych gier. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 19 maja Opublikowano 19 maja Może oczekujesz Mass Effecta od Starfielda. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.