Dalhi 178 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca (edytowane) No dobra panocki, daty premiery dlc nie ma więc na razie powrót do Starfield schodzi dalej w kolejkę. Cieszy dodanie narzędzi dla moderów, w końcu pozbędę się tego hooyowatego zielonego filtru a już widzę że mod jest dostępny na konsoli. Trochę kusi żeby wrócić i zrobić kilka misji w stroju mandalorianina xd, ale na razie inne gierki na tapecie. Edytowane 10 czerwca przez Dalhi Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Limit na mody do Starfielda wynosi na konsoli 100Gb. Cytuj
Dalhi 178 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Ja mam trochę wątpliwości czy będą chętni na robienie nieco bardziej złożonych modów niż kilka modeli z gołymi babami i jakieś pierdoły balansujące rozgrywkę. Pomijam płatne prace robione na zlecenie bethesdy. Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Mody blokują osiągnięcia tak jak w F4? Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Z tego co czytałem to niektóre tak a niektóre nie, podobno są jakoś oznaczone. Cytuj
Bzduras 12 603 Opublikowano 10 czerwca Opublikowano 10 czerwca Mają napisane "Osiągnięcia włączone" w tagach. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 12 czerwca Opublikowano 12 czerwca https://www.pcgamer.com/games/rpg/horse-armor-rides-again-again-bethesda-is-charging-dollar7-for-a-single-starfield-mission-and-after-months-of-minimal-post-launch-support-unhappy-fans-are-feeling-ripped-off/?utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=socialflow Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca (edytowane) Edytowane 16 czerwca przez SnoD Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca w sumie spoko. lepsza jedna dopakowana i skondensowana miejscówka niż latanie po całej galaktyce i planetach kopiuj/wklej. jeśli dobrze czuję to ten drugi dodatek będzie zapewne dodatkowo płatny i nie będzie w premium upgrade? Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca Tak będzie, taka informacja była od początku. 1 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca (edytowane) Jeśli Starfield się przyjmie na dłuższą metę, a po liczbie graczy widać, że odbija od maja, to nie skończy się na 2 dodatkach. Mody od graczy w Creation też robią swoje. Domorośli detektywi odkryli w kodzie gry sporo rzeczy, których nie ma obecnie w grze a mogą pojawić się w przyszłości, jak np. budowa stacji kosmicznych. Edytowane 16 czerwca przez SnoD Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca Dobrze że GOTYfield będzie dalej rozwijany i dostał mody na konsolach, będę chętnie wracał chociaż ten dodatek który mocno fantasy zalatuje tak średnio mi pasuje do SF, tak samo mam z dodatkiem do AW2. 3 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca Nie no vibe SF jest dla mnie bardzo mocny w tym nowym trailerze Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca 52 minuty temu, SnoD napisał(a): Jeśli Starfield się przyjmie na dłuższą metę, a po liczbie graczy widać, że odbija od maja, to nie skończy się na 2 dodatkach. Gry Bethesdy są niesamowicie długowieczne, kto by pomyslał po premierze F'76 że dziś ten tytuł wciąż będzie popularny. Starfield też nie mozna skreślać Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca Czego nie zrobi Bethesda, zrobią mody w tydzień Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 16 czerwca Opublikowano 16 czerwca 33 minuty temu, dee napisał(a): Gry Bethesdy są niesamowicie długowieczne, kto by pomyslał po premierze F'76 że dziś ten tytuł wciąż będzie popularny. Starfield też nie mozna skreślać Duży skok popularności powinien być właśnie przy premierze DLC, bo od cholery ludzi kupowało edycję premium i upgrade do premium z GP. Cytuj
ASX 14 663 Opublikowano 17 czerwca Autor Opublikowano 17 czerwca Spoko że dodatek skupi się na pojedynczej planecie, w grze i tak są setki planet dodanie kolejnych i tak by nic nie zmieniło, ale już taka opowieść skoncentrowana na jednej lokacji może być czymś odświeżającym Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 20 czerwca Opublikowano 20 czerwca Ja pierdole XD Aż ściągnę moda i sprawdzę jak się gra. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 20 czerwca Opublikowano 20 czerwca Na XSS jest mod, że gra lata w odblokowanym trybie 120Hz. Framerate w okolicach 80-100 fps. Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 20 czerwca Opublikowano 20 czerwca Ale pewnie grafika już bardzo chujowa. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 22 czerwca Opublikowano 22 czerwca Trzeba trochę poczekać aż te mody zostaną jakoś zweryfikowane przez społeczność pod względem działania itp. Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 24 czerwca Opublikowano 24 czerwca Ta gra to po jakimś patchu się zjebała, strasznie długie wczytywanie gry jest, a 60 klatek to nie jest takie spoko. Gubi klatki jak pojebane, już lepiej grać w tych 30, bo jest stabilne. Te wczytywanie jest zjebane, że nie wiem czy to naprawią. Cytuj
Faka 3 993 Opublikowano 25 czerwca Opublikowano 25 czerwca W ogóle teraz jedzenie w tej grze ma bardzo duży sens, nie dość, że to jest dodatkowy exp, to dodaje fajne profity na 30 minut. To jest jak w Fallout, jak nie zjesz to masz na minusie staty, więc warto sobie włączyć tę opcje. Ogólnie to jest sporo rzeczy, które sobie ustawiasz, wyżej wspomniane jedzenie, poziom trudności przeciwników i walk powietrznych, a także swój poziom siły ataku, poziom trudności środowiska i przyrody - fajna opcja, bo to są dodatkowe punkty doświadczenia od +2% do +8%. Mapa też w końcu fajnie zrobiona, przejrzysta i już się nie zgubisz. I to by było chyba na tyle z takich znaczących nowości. Nie licząc 60 klatek, bo jest po prostu zjebane, rwące, niestabilne i skokowe klatki jak chuj w klatce. Także już lepiej grajcie na tym 30. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.