Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

No ja tam wróciłem do gierki, po jakiejś tam dwumiesięcznej przerwie, co by dokończyć zadania i przejść. Ale powiem, że sporo roboty mi jeszcze zostało. O tyle fajny pomysł zrobili z zakończeniem gry:

 

Spoiler

Robi się ostateczny skok do jedności i masz tam całe podsumowanie gry, gdzie twój bohater wszystko opowiada, a również przypomina o tym, że niekoniecznie musisz wejść do jedności, ale możesz wrócić do swojego dotychczasowego wszechświata, póki nie chcesz zostać astranem - po tym czasie masz nową grę plus. 

 

  • Odpowiedzi 3,6 tys.
  • Wyświetleń 297,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę pograłem i rzeczywiście w kilku elementach mało Bethesdowa ta gra. - poruszanie się, walka, wszystko mega responsywne, płynne, naprawdę fajnie się strzela, a byłem nastawiony na jakieś dre

  • Strzelanie do NPC    

Opublikowano
  • Autor

Jedna z niewielu gier gdzie tryb new game plus jest fajnie przemyślany i uzasadniony fabularnie

Opublikowano

No to w taki m razie pcham fabule do konca bo mam juz 150 level. I zwiedziłem dobre 75% planet. Juz mi sie znudzilo. Pora poznac zakonczenie poczekac na DLC. 

Opublikowano

Dla mnie to spoko, że nie będzie na PS5, bo jednak nadal MS chce wypuszczać exclusive gierki. Ale okaże się po niedzieli ile w tym prawdy. 

Opublikowano

No generalnie to wszyscy się wycofują. Kopiowali jedni po drugich.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Ciekawe czy w nowym DLC będzie dostępna frakcja Va'ruun, gdzie fajnie by było porobić zadania. Mogliby już chociaż wypuszczać jakieś informacje o przyszłym dodatku.

Opublikowano

o dodatku pewnie powiedzą w czerwcu

 

 

W dniu 11.02.2024 o 10:12, SnoD napisał:

No generalnie to wszyscy się wycofują. Kopiowali jedni po drugich.

nie wszyscy tylko jeden który pierwszy rzucił to w obieg

 

W dniu 7.02.2024 o 08:52, ASX napisał:

Jedna z niewielu gier gdzie tryb new game plus jest fajnie przemyślany i uzasadniony fabularnie

Racja, zakończenie ciekawie zazębia się z new game+ a główna fabuła i frakcje (poza jedną) dają radę, co innego średnie dialogi i archaiczna konstrukcja questów.

Opublikowano

Po kilku godzinach odpadłem. Nie jestem wielkim fanem gier bethesdy, ale jakąś tam przyjemność ich gry mi sprawiały i je calakowałem. Mam wrażenie, że gra jest bardziej drewniana niż skyrim. To ciągłe skakanie po menu, zeby teleportowac sie na inne planety mnie pokonało i raczej nigdy nie wroce. Szkoda, bo uwielbiam sci-fi. Na szczeście "Exodus" jest gdzieś na horyzoncie i może zapełni pustkę w sercu.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Szybkie pytanie - misja "Przekombinowany" - Wybrać Kepler S czy Kepler R?

 

Wybrałem na razie R, ale nie wiem czy nie wczytać zapisu. Trochę nie chce mi się grindować poziomu pilotażu, mam na razie 2 rangę, do 3 brakuje mi zniszczenia 10 statków, a na 4 to pewnie będzie trzeba zniszczyć koło 30. Na razie robiłem to na symulatorze Gwardii, ale to i tak trochę nudne i żmudne i nie wiem czy w sumie warto dla tego statku, bo S też jest spoko.

 

Ruszyłem też w końcu wątek główny i o jezusie jakie to generyczne i mało ciekawe. Wysyłają nas na różne planety, gdzie niby ciężko było znaleźć położenie tych świątyń, a gdzie się nie wyląduje to w promieniu kilometra jakieś budynki. To w końcu odkrywamy coś niezbadanego i fascynującego czy może jednak każdy mógłby sobie to odkryć jakby przeszedł parę kroków w inną stronę?

 

No i misja "Wysoka cena" t i jej skutki - no emocje jak na grzybach.

Opublikowano
W dniu 17.03.2024 o 02:33, A_Bogush napisał:

Szybkie pytanie - misja "Przekombinowany" - Wybrać Kepler S czy Kepler R?

najlepiej to wybrać inną grę XD

widać po temacie jak szybko wszyscy zapomnieli o tym przełomowym dziele Bethesdy, a jak to pisałem kilka miesięcy temu, to byłem zjechany, bo przecież ludzie będą wracać po każdym update, dodatkach i gra będzie żyła tak jak skyrim. no chyba nie 

Opublikowano

Jeszcze żeby te 60 klatek było to może by człowiek wracał sobie na chwilę polatać po kosmosie, ale 30 plus loading simulator to za dużo dla ludzkiej psychiki.

Opublikowano
  • Autor

U mnie gierka już dawno skończona i gram w co innego, nie widzę sensu wracać po updejtach które naprawiają jakieś  bugi i czy dodają nowe opcje do trybu fotograficznego. Ale chętnie zagram znowu gdy pojawi się zapowiedziany dodatek do singla, zwłaszcza jeśli pójdzie w eksploracje multiwersum. 

Opublikowano

No właściwie to nie wiem, czego chcecie? Większość pokończyła grę lub porzuciła, bo nie pasowała, a reszta i tak czeka na dodatki, a że temat na dzień dzisiejszy jest martwy? Kto ograł, ten ograł na początku premiery i tyle. Starfield nie jest wyjątkiem, że tematy ucichły. 

 

Sam czekam na nowy dodatek, gdzie niedługo powinny być informacje. Liczę na to, że chociaż dwie planety będą pełne i mocno skupione na miastach z zadaniami. 

Opublikowano

Dodatki do GP nie wpadają? A są w ogóle jakiekolwiek informację o ewentualnym patchu z fpsami albo o możliwości modowania jak w Skyrim?

Opublikowano
56 minut temu, Sedrak napisał:

Dodatki do GP nie wpadają? A są w ogóle jakiekolwiek informację o ewentualnym patchu z fpsami albo o możliwości modowania jak w Skyrim?

 

Jaki patch z FPS? Mam piec, który nosem wciąga XsX i był problem żeby gra chodziła w 60 fps w 1440p :p

Opublikowano

Temat nie żyje, bo byle quest poboczny z Banishers rozkłada na łopatki te z dzieła Bethesdy, a chyba nie muszę przypominać jakim budżetem i czasem na stworzenie swojego dzieła deweloperzy dysponowali.

Opublikowano
13 godzin temu, Bielik napisał:

Temat nie żyje, bo byle quest poboczny z Banishers rozkłada na łopatki te z dzieła Bethesdy, a chyba nie muszę przypominać jakim budżetem i czasem na stworzenie swojego dzieła deweloperzy dysponowali.

 

https://www.pcgamer.com/games/rpg/starfields-lead-quest-designer-had-absolutely-no-time-and-had-to-hit-the-panic-button-so-the-game-would-have-a-satisfying-final-quest/

 

"It became very clear that we were missing the large final location that was going to tie the story together," says former lead quest designer Will Shen.

Opublikowano
  • Autor

Akurat po sekwencji finałowych questów nie poczułem by były jakieś niedorobione. Wręcz odwrotnie, dla mnie wątek główny dopiero pod koniec zrobił się interesujący i żałuje że było więcej questów w stylu Entangled. 

 

To co wypadło najgorzej to środek historii który wypełniony jest schematem badania anomalii. Których odkrywanie za każdym razem wygląda tak samo, czyli poleć na planetę, przejdź kilkaset metrów z buta w kierunku wieży, potem banalna "migierka", walka z jednym przeciwnikiem i koniec, schemat ten za każdym razem identyczny rozgrywa się kilkanaście razy albo i więcej. Aż trudno uwierzyć jak to możliwe że coś tak generycznego i powtarzalnego przeszło. 

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor

Kilka nowych informacji:

Wkrótce gra dostanie wsparcie modów na konsolach (Creation Kit)

Bedą nowe tryby graficzne na konsolach

Dodatek wyjdzie tej jesieni

Opublikowano
7 minut temu, ASX napisał:

Kilka nowych informacji:

Wkrótce gra dostanie wsparcie modów na konsolach (Creation Kit)

Bedą nowe tryby graficzne na konsolach

Dodatek wyjdzie tej jesieni

 

Wiadomo coś więcej o tych trybach? Jakiś performance?

Opublikowano
15 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Wiadomo coś więcej o tych trybach? Jakiś performance?

To z wywiadu, nic nie powiedział konkretnie, ma być info "later this week" o patchu, później o DLC. 

 

"Requested display mode coming to Xbox" brzmi jak tryb Performance.  

 

 

to ten wywiad

 

 

Edytowane przez KrYcHu_89

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.