Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia To byłoby dobre info. Nie wiem ocb, ale wersja z XGP strasznie dławi performance na moim PC. Trzymam kciuki za performance na XSX. Cytuj
Bzduras 12 532 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia 20 minut temu, ASX napisał: Bedą nowe tryby graficzne na konsolach Performance i Quality? Najwyższy czas. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia Ogólnie wywiad bardzo ciekawy, godzinka, ale warto posłuchać w wolnym czasie :). Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia No i fajnie, zdobi się drugie przejście przed premierą dodatku Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia U mnie to wciąż będzie pierwsze przejście - ostatnio w oczekiwaniu na ziomka, z którym miałem grać w PUBG, odpaliłem na chwilę Starfielda i zamknąłem parę mniejszych questów na Neonie (zapłata za akt wandalizmu na robocie, przekonanie sklepikarza, żeby nie płacił haraczu itp). Niby wszystko fajnie, ale nie chce mi się przy tym przysiąść na dłużej i tak z doskoku gram jakąś godzinkę co pół roku, albo i rzadziej Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia Spoko jeżeli dodadzą tryby. Chociaż z drugiej strony trochę się boje jak to będzie wyglądać w trybie performance. 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia Brak 60fps to akurat jeden z mniejszych problemów SF, drugi raz nie będę przechodził ale czekam na dlc Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 30 kwietnia Autor Opublikowano 30 kwietnia Liczę na to że w dodatku skupią się bardziej na klasycznej Bethesdowej eksploracji kilku dużych miejscowek, zamiast skakania po planetach. Gra tylko na tym zyska Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 1 maja Autor Opublikowano 1 maja New difficulty options More detailed surface maps More ship customization 40fps and 60fps modes for series x Land vehicle coming later Creation kit at beta testers now May 15th 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja Pięknie, ale ocb, że to kolejna gra która 60 klatek dostaje po czasie? Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Pięknie, ale ocb, że to kolejna gra która 60 klatek dostaje po czasie? Terminy. Cytuj
drozdu7 2 792 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja W sumie jedynym powodem powrotu do Starfielda dla mnie to jest jakieś DLC z jakąś fajną historią i questami. Jak będą wtedy pojazdy i wszystkie te usprawnienia o których piszecie, to tylko będzie na plus Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 1 maja Autor Opublikowano 1 maja Chyba poszła jakaś aktualizacja devkitow bo coraz więcej gier na Xboxa dostaje tryb 40fpsow Cytuj
SnoD 2 319 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja Więcej opcji customizacji statków? To da się jeszcze bardziej? 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Pięknie, ale ocb, że to kolejna gra która 60 klatek dostaje po czasie? Nie napalaj się bo pewnie w 900p na konsoli. Ja miałem problem wyciągnąć 60 fps na znacznie mocniejszym piecu na WinStore. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja 15 mają dl wszystkich czy pierw testy jak wcześniej?Cieszy 40 klatek, z chęcią przejdę grę ponownie przed dodatkiem. Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja Strachu bez, przeszedłem Finala 16 w performance, gram w jakieś starocie z X360 - dam radę. Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja No k#rwa, czyli da się? Ja pierdolę, taki "hicior", filar Xbox Game Studios, powód dla którego ludzie kupowali XSX i na premierę jakieś bajki, że nie można, a teraz, że jednak można? Jak mnie wk#rwia takie coś. No i ten pojazd "coming later" - też powinno być od początku - tyle razy podczas biegania po tych pustkowiach sobie myślałem, jakie to są straszne patałachy z tej Bethesdy, że nie potrafią ogarnąć czegoś jeżdżącego na tym swoim śmiesznym silniku. Ja wiem, że to spowoduje wysyp screenshotów z tą informacją o dotarciu do granicy, ale trudno - ważne, że będzie można przyjemnie zwiedzać i chętniej zaglądać w kolejny posterunek bandytów, robiony "kopiuj/wklej". Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja Oczywiście, że się da - widocznie jednak to było dużo roboty, bo uwierz mi Wredny - ten potworek nadwyręża PC-ty swoim brakiem optymalizacji. Cytuj
Paolo de Vesir 9 126 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja Pozostaje jedynie pytanie jakim kosztem, bo coś czuję, że przejście na UE5 może zrobić Dekera Chauvina na XSS. Cytuj
Beelzeboss 312 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja szybko sie zestarzało. No i zepsuli creative choice Todda Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 1 maja Opublikowano 1 maja 3 godziny temu, SnoD napisał: Więcej opcji customizacji statków? To da się jeszcze bardziej? Nie napalaj się bo pewnie w 900p na konsoli. Ja miałem problem wyciągnąć 60 fps na znacznie mocniejszym piecu na WinStore. No nie wiem, co oni mogą wyciągnąć w tych 60 klatkach na xsx. Zwłaszcza jak mają być kompromisy w postaci 900p to jednak wolę siedzieć w tych 30 klatkach. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 2 maja Opublikowano 2 maja 16 godzin temu, ASX napisał: New difficulty options More detailed surface maps More ship customization 40fps and 60fps modes for series x Land vehicle coming later Creation kit at beta testers now May 15th 40 i 60fps, czyli jednak się da IMO największy problem SF to drewniane animacje mord Cytuj
lukas_k96 306 Opublikowano 2 maja Opublikowano 2 maja Ta gra ma większe problemy niż to, czy chodzi w 30, 40 albo 60 FPS-ach. Tego tymi patchami nie naprawią. 3 Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 2 maja Opublikowano 2 maja Ja nie dokonczylem Starfielda bo pokonalo mnie skaknie po menu. Planuje wrocic ale widzac co sie dzieje to chyba poczekam na jakies GOTY czy inne Definitive Edition. Kilka dodatkow pewnie jeszcze bedzie. Graficznie gra i tak nie robi (chociaz ma swoje momenty) wiec to nie tak ze poslizg coz zmieni w odbiorze a duzo fixow moze poprawic ogolne doswiadczenie. Cytuj
Bielik 733 Opublikowano 2 maja Opublikowano 2 maja Godzinę temu, Daddy napisał: 40 i 60fps, czyli jednak się da IMO największy problem SF to drewniane animacje mord Największy problem to brak eksploracji, którą znamy z bethesdowych falałtów czy elder skrolsów, gra nie podsuwa zbytnio treściwego kontentu pod sam nos tak jak to było w tamtych tytułach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.