ASX 14 651 Opublikowano 18 czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 czerwca 2022 swoją drogą oglądam analizę graficzną Digital Foundry i osobom które nie widzą postępu graficznego względem ostatnich gier Bethesdy polecam zainwestować w jakieś okulary: modele postaci: Spoiler wnętrza: Spoiler tereny otwarte: Spoiler 4 1 Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 Że Ci się jeszcze chce @ASX Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Reszta to postępowanie w myśl zasady "chcesz uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie" 3 1 1 Cytuj
Donatello1991 1 423 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 Pamiętaj, że żeby to płynnie chodziło to będą ciąć ile się da. Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 18 czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 czerwca 2022 dokładnie, teraz straszmy downgoradem Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 To że wygląda lepiej od gry z 2015 to wiadomo ale pisanie że wszystko wygląda dobrze i nie widać żadnych problemów w tym co zaprezentowali to niezłe odklejenie. Nawet na tej analizie DF praktycznie do każdego zaprezentowanego elementu mieli jakieś 'ale'. A downgoardem nie trzeba straszyć bo w porównaniu do trailera z 2021 już to się stało (filmik DF 6:24 xd 1 Cytuj
Donatello1991 1 423 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 To nie kwestia straszenia. I tak przygotowali skrupulatnie materiał, a chodziło to tragicznie. Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 18 czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 czerwca 2022 12 minut temu, łom napisał: To że wygląda lepiej od gry z 2015 to wiadomo ale pisanie że wszystko wygląda dobrze i nie widać żadnych problemów Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów. Przecież każdy widział problemy z frameratem i nikt ich nie neguje. Postawiłeś sobie chochoła, nazywając odklejencami ludzi którzy nie widzą żadnych problemów, ale nikt tak nie pisał. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 40 minut temu, dee napisał: Że Ci się jeszcze chce @ASX Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Reszta to postępowanie w myśl zasady "chcesz uderzyć psa to kij się zawsze znajdzie" Ja po prostu pamiętam jak wygladal na starcie ostatni Fallout i za cholere nie potrafie się tym jarac, szczegolnie po tym co pokazali i jak płynnie gra dziala. Widze, że niektorym cw już weszło za mocno. Cytuj
Emet 1 088 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 19 godzin temu, ASX napisał: Zdrowe podejście, forum byłoby lepszym miejscem gdy więcej użytkowników miało podobne zasady. Rozumiem raz napisać że się komuś nie podoba jakaś gra i nie jest się nią zainteresowanym. Ale powtarzanie tego kilkukrotne, albo jeszcze gorzej atakowanie innych ludzi którym gra się podoba i ośmielają się o niej pisać pozytywne rzeczy jest bardzo męczące (jak cos to nie do ciebie Czezare, bo szczerze się przyznam że tym razem nie przeczytałem twojego posta, więc no offence ) Wchodzenie do tematu i narzekanie na siłę w co 2 poście to jedno (i jakoś nie przeszkadzało to w plusowaniu przez fanbojów xboxa takiego zachowania np. w temacie GT7), a wyrażanie zrównoważonej swojej opinii (zawierającej pozytywy jak i uwagi) to co innego.. jednak jak już wielokrotnie zostało udowodnione w grach na xboxa jest to niemożliwe bo momentalnie zlatują się osobniki widzące wszędzie CW (a raczej obecnie Console + User Wars) i zaczynają robić prywatne podjazdy albo w najlepszym wypadku minusują post itp. Serio zdejmij czasem zielone okulary i zobacz jak to wygląda z boku. Wracając do tematu Starfielda - Oczywiście postęp wizualny względem ich poprzednich gier jest ogromny, ale powiedzmy sobie szczerze - patrząc na te poprzednie gry nie jest to żadne wyzwanie. Tak jak też DF wspomniało (jedyna wyrocznia wśród wielu osób tutaj, które same niespecjalnie mają pojęcie o grafice) downgrade w stosunku do poprzedniego pokazu jest wyraźny, a framerate mimo to jest tragiczny i właśnie to bardziej powinno martwić bo mimo wszystko super grafiki w grze Bety raczej nikt się nie spodziewa, a raczej tego że w grze będzie po prostu więcej tego co fani ich gier lubią. 3 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 54 minuty temu, ASX napisał: Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów. Przecież każdy widział problemy z frameratem i nikt ich nie neguje. Postawiłeś sobie chochoła, nazywając odklejencami ludzi którzy nie widzą żadnych problemów, ale nikt tak nie pisał. Ale ja nie piszę tylko o animacji tylko o ogólnym wyglądzie gry. Framerate może jeszcze poprawią ale to co zaprezentowali miejscami wygląda bardzo słabo. Na ten moment ta gra wygląda strasznie nierówno. Z jednej strony design niektórych planet i detale we wnętrzach czy nawet parę ujęć miast wygląda dobrze a z drugiej strzelanie i oświetlenie to miejscami czasy PS360. A tutaj masz swój cytat "co do grafiki, to poza problemami frameratem (mam nadzieje że poradzą sobie z tym do premiery ) i drewnianymi typowymi dla Bethesdy animacjami, nie za bardzo jest się do czego przyczepić. Wygląda elegancko tak jak powinien prezentować się Skyrim w kosmosie" W tym rzecz że jest wiele do których można się przyczepić poza frameratem i animacjami. Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 18 czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 czerwca 2022 > "Znajdź mi choć jedną osobę, która pisze że nie widać żadnych problemów" > Łom cytuje mojego posta w którym wymieniam problemy gry jak framerate i drewniane animacje 48 minut temu, Emet napisał: Wchodzenie do tematu i narzekanie na siłę w co 2 poście to jedno (i jakoś nie przeszkadzało to w plusowaniu przez fanbojów xboxa takiego zachowania np. w temacie GT7), a wyrażanie zrównoważonej swojej opinii (zawierającej pozytywy jak i uwagi) to co innego.. jednak jak już wielokrotnie zostało udowodnione w grach na xboxa jest to niemożliwe bo momentalnie zlatują się osobniki widzące wszędzie CW (a raczej obecnie Console + User Wars) i zaczynają robić prywatne podjazdy albo w najlepszym wypadku minusują post itp. Serio zdejmij czasem zielone okulary i zobacz jak to wygląda z boku. takie sytuacje są po obu stronach niestety i sam ich doświadczam, polecam po prostu ignorować takich użytkowników i nie zwracać na nich uwagi, gdy rozdają minusy albo atakują personalnie Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 (edytowane) Jeśli będę mógł przejść główny wątek + najważniejsze questy poboczne bez bycia zmuszanym do jakiegoś grindu (w Skyrmie tak nie było, a w Fallouty nie grałem, było tak?), to te 40h powinny być spoko doświadczeniem. Moje zmartwienie obecnie to jak będzie wyglądała mapa poza miastami: gdzie będzie się kończyła granica pomiędzy światem zaprojektowanym przez dewelopera a światem wygenerowanym proceduralnie. Czy to będzie to wyglądało jak wyspy w Risenie 3 + plus ogromny teren wygenerowany losowo? Kolejnym zmartwieniem jest oczywiście framerate. W tej generacji na pewno nie zniosę niczego co będzie ciągle dropić do 20 klatek. Styl graficzny mi się podoba - nie za kolorowy, na tej pokazywanej planecie widać brud i szarość. Edytowane 18 czerwca 2022 przez Lukas_AT Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 18 czerwca 2022 Autor Opublikowano 18 czerwca 2022 1 minutę temu, Lukas_AT napisał: Jeśli będę mógł przejść główny wątek + najważniejsze questy poboczne bez bycia zmuszanym to jakiegoś grindu (w Skyrmie tak nie było, a w Fallouty nie grałem, było tak?), to te 40h powinno być spoko doświadczeniem. w Falloucie nie było żadnego grindu, w Starfieldzie tez się nie zapowiada. Todd mówił, że wątek główny ma być dłuższy niż w ich ostatnich grach i ma starczać na jakieś 30-40h. 3 minuty temu, Lukas_AT napisał: Moje zmartwienie obecnie to jak będzie wyglądała mapa poza miastami: gdzie będzie się kończyła granica pomiędzy światem zaprojektowanym przez dewelopera a światem wygenerowanym proceduralnie. Wszystkie współczesne gry wykorzystują proceduralnie generowane światy, do pomocy w modelowaniu terenów. Nie ma sztywnej granicy między lokacją A która została zaprojektowana przez człowieka i lokacją B, którą wygenerował komputer. popatrz jak wyglądało to w Halo. Współczesne gry są zbyt ogromne by modelować wszystko ręcznie i ustawiać każdy kamień, drzewo, krzak osobno. Dlatego przygotowuje się przygotowuje się zestaw narzędzi, jakiś podstawowy model terenu, ustala się parametry, a resztę generuje się proceduralnie. Taki workflow jest dzisiaj standardem i każda duże studio z czegoś takiego korzysta. Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 18 czerwca 2022 Opublikowano 18 czerwca 2022 9 minut temu, ASX napisał: popatrz jak wyglądało to w Halo. Współczesne gry są zbyt ogromne by modelować wszystko ręcznie i ustawiać każdy kamień, drzewo, krzak osobno. Dlatego przygotowuje się przygotowuje się zestaw narzędzi, jakiś podstawowy model terenu, ustala się parametry, a resztę generuje się proceduralnie. Taki workflow jest dzisiaj standardem i każda duże studio z czegoś takiego korzysta. Zdaję sobie z tego sprawę. Ktoś gdzieś wrzucał jakiś filmik o tym. Niemniej, nawet jeśli mniejszy teren jest projektowany przy użyciu takich narzędzi to deweloper ma nad nim kontrolę i może sam pozmieniać co chce by mapa nie była nudna - miała unikatowe miejscówki, jakieś bazy, jaskinie, itp. A więc nadal jest to pytanie otwarte, gdzie będzie się kończyła ta granica. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Wredny 9 541 Opublikowano 19 czerwca 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 19 czerwca 2022 14 godzin temu, dee napisał: Jedynym i głównym zarzutem wobec Starfield jest to, że nie będzie go na PlayStation 5. Żałosne są te twoje CW podjazdy w odpowiedzi na każdą krytykę (drugi nagminny to te "Uncharted w kosmosie"). Czyli złego słowa nie można powiedzieć na grę Bethesdy bo teraz, gdy są w XGS to święte krowy, a każdy, kto się ośmieli to fanboj Sony? No i pisanie z taką wyższością, jakby te ich gry były jakoś wybitnie skomplikowane i nie były od lat częścią mainstreamu 13 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 15 godzin temu, ASX napisał: swoją drogą oglądam analizę graficzną Digital Foundry i osobom które nie widzą postępu graficznego względem ostatnich gier Bethesdy polecam zainwestować w jakieś okulary: modele postaci: Pokaż ukrytą zawartość wnętrza: Pokaż ukrytą zawartość tereny otwarte: Pokaż ukrytą zawartość Dla mnie F4 na KOXie dalej wygląda ładnie ale jeśli ST wygląda znacznie lepiej to a jakieś gryzienie po kostkach niebieskich fanboyów xD https://gfycat.com/pl/giddymildarthropods-starfield-boosters-jetpack-combat https://gfycat.com/officiallinedargali Cytuj
Bzduras 12 515 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Wytrzepcie buty po wyjściu z cw bo zaczyna śmierdzieć. Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 19 czerwca 2022 Autor Opublikowano 19 czerwca 2022 jeszcze jedno porównanie tym razem z Falloutem 76 no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 39 minut temu, ASX napisał: no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem Nie, nie wyglądają w ruchu. Na jakiś pojedynczych kontekstowych fotkach może tak, w ruchu dalej kukły (mimika twarzy, wzrok). Czy te oczy mogą kłamać…? Cytuj
ASX 14 651 Opublikowano 19 czerwca 2022 Autor Opublikowano 19 czerwca 2022 no animacje są drewniane i dalej mają typowy dla gier wzrok bez duszy (choć i tu jest poprawa względem ostatnich gier), ale same modele tak jak pisałem są o wiele lepsze i postaci nareszcie przypominają ludzi. Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 No są gry gdzie wzrok jest naprawdę okey, a postacie nie przypominają kukieł, a ludzi. Sam czekam na gierkę, ale postacie to typowe drewno Bethesdy, tyle że w sosie roku 2022. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Ja tam czekam i ostatnio jak czytam o grze/oglądam filmiki to znowu się zaczynam mocno jarać. 1 Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 7 minut temu, XM. napisał: Ja tam czekam i ostatnio jak czytam o grze/oglądam filmiki to znowu się zaczynam mocno jarać. Same here. Na początku byłem rozczarowany, głównie chyba całym pokazem xa. Plus opóźnieniem. Ale teraz liczę na poziom skyrima, w którego wbilem tonę godzin. Jeszcze modziki na PC potem (dobra steam deck tez jak pójdzie). Mogliby i na xa dać mody. Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Godzinę temu, ASX napisał: jeszcze jedno porównanie tym razem z Falloutem 76 no jest minimalna poprawa, nareszcie postaci wyglądają jak ludzie, co w przypadku Bethesdy jest wielkim sukcesem No jest. Fallout ma modele na poziomie jak słabe gierki z 360/PS3, a tutaj na statycznym screenie Starfield wygląda nawet nawet nawet jak na poprzednią generację. No ale w ruchu wygląda nadal tragicznie ta mimika, pusty wzrok i betonowe włosy. Reasumując nadal gówno tylko opakowane w ładniejszy papierek. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.