Figaro 8 215 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 4 minuty temu, 20inchDT napisał: moge tez trailer wrzucic, łap polecam w 4k ku.rwa to strzelanie w 5:20 a to oficjalny trailer, aż strach pomyśleć jak to wygląda w rzeczywistości Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 (edytowane) No właśnie jest to zastanawiające. Zobaczyliśmy starannie dobrany materiał, na którym gra działa jak paździerz. Coś czuję, że będzie niezła beka jak Digital Foundry zrobili swoją analizę po premierze. No ale rozmach jak w żadnej innej grze xD Edytowane 19 czerwca 2022 przez Ins Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Pokazali grę w stanie w jakim aktualnie jest, na jakies 6-12 miesięcy przed premierą. Spokojnie wyjdą na prostą, a wasze posty pisane w złej wierze możecie sobie w dupę wsadzic Cytuj
Pupcio 18 419 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 35 minut temu, LiŚciu napisał: Nadrobiłem dyskusje Widze że pupcio w ten upalny weekend najebał kilka stron postów na temat gry od Bety której UWAGA gier nie lubi i do tego sci-fi to nie jego bajka. To jakiś nowy nurt centrystyczny na forum? Dobrze że Starfield to jedyna duża gra na xboxa w najbliższym czasie to nie trzeba skakać po tematach żeby taki fikoły czytać. A co do Starfielda? Będzie dobre na pewno. Zyebane technicznie na starcie ale klimat będzie taki conajmniej jak w F3 i F4. Nie jarać się tą grą to troche drewno emocjonalne. A liściu jak to liściu ma problem z tym że ktoś pisze w jakimś temacie??? Klasyczek Byłem ciekawy jak chyba każdy zapowiedzi starfielda bo teasują to od lat, wyszło jak wyszło gier bethesdy nie lubie bo są jak narkotyk, spędzasz w nich dużo czasu a nic z nich nie wynosisz Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 1 minutę temu, Pupcio napisał: A liściu jak to liściu ma problem z tym że ktoś pisze w jakimś temacie??? Klasyczek Byłem ciekawy jak chyba każdy zapowiedzi starfielda bo teasują to od lat, wyszło jak wyszło gier bethesdy nie lubie bo są jak narkotyk, spędzasz w nich dużo czasu a nic z nich nie wynosisz Nie mam problemu. Bawisz mnie i tyle. A co do narkotyków to może zmień dilera to wtedy może coś wyniesiesz, na przykład PS5 ze sklepu. 1 1 Cytuj
Pupcio 18 419 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Ale co Cie bawi? Że lubie rozmawiać o grach na forum o grach wideo czy o co chodzi? Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 11 minut temu, Pupcio napisał: Ale co Cie bawi? Że lubie rozmawiać o grach na forum o grach wideo czy o co chodzi? Powiało ASX-em. Cytuj
Pupcio 18 419 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Dobra czas na ewakuacje bo w dziwne rejony zmierza ta dyskusja Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 4 minuty temu, Pupcio napisał: Dobra czas na ewakuacje bo w dziwne rejony zmierza ta dyskusja czas najwyższy, a jak chcecie kontynuować to zapraszamy tutaj Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 19 czerwca 2022 Autor Opublikowano 19 czerwca 2022 1 godzinę temu, Pupcio napisał: Czym się różni ogrom skyrima od ogromu wiedźmina 3 asax bo serio nie wiem? Jedyne co przychodzi mi do głowy to że możesz sobie wybrać frakcje i to tyle. No nie wiem, dla mnie takie slogany o ogromie gier bethesdy były dobre 20 lat temu Już tłumaczę Pupcio. Skończyłem Wiedźmina dwukrotnie, dwukrotnie czyszcząc całą mapę z wszystkich zadań, zleceń i pytajników (oprócz tej jebanej kontrabandy na Skeligge ofc). Nie pamiętam ile dokładnie mi to zajęło ale chyba gdzieś około 70h. Skyrima też skończyłem dwukrotnie i też zajęło mi to podobną ilość czasu co skończenie Wiedzmina. Z tym że po skończeniu Skyrima wciąż miałem w dzienniku wiele nieskonczonych questów i nieodwiedzane obszary na mapie. Druga sprawa to fakt że Wiedźmin ma taką konstrukcję że gra prowadzi cię po sznurku, najpierw Biały Sąd, potem Nowigrad, Skellige itd. Skyrim poza wątkiem głównym który też jest liniowy jak Wiedźminie , ma konstrukcję bardziej otwartą, oferuje więcej wolności dzięki czemu przy drugim przejściu napotykałem się na zadania poboczne których nie widziałem przy pierwszym przejściu. Skyrim oferuje też więcej jeśli chodzi o styl gry, w Wiedźminie chcesz czy nie chcesz grasz... Wiedźminem. Nie ma takiej dowolności jak w Skyrimie gdzie od ciebie zależy czy grasz wojownikiem, magiem, lucznikiem, skrytobójca, alchemikiem, czy chcesz zostać drwalem i zająć się pracą w tartaku. To właśnie mam na myśli mówiąc że Skyrim ma większy rozmach 2 Cytuj
Bielik 730 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Ty ale praca w tartaku to było w Fable Cytuj
Bzduras 12 518 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 A ile klatek wyciąga ta gra na współczesnych konsolach? Bo tutaj to wygląda na solidne 15. Spoiler Ja wiem, Beta to nie Capgods (i do tego RE Engine to pieprzony majstersztyk wśród silników), ale może warto poczekać chwilę i oceniać efekty końcowe? Cudów nie oczekuję, ale może coś tam zdziałają do premiery z optymalizacją. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 3 godziny temu, 20inchDT napisał: Pokazali grę w stanie w jakim aktualnie jest, na jakies 6-12 miesięcy przed premierą. To co nam pokazali to bulid 4-6 miesiący wstecz czyli początek tego roku. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Czy Starfield to takie poważniejsze i bardziej rozbudowane The Outer Worlds? Tak. Czy będę z tego zadowolony? Jeszcze jak. Nie obiecuje sobie po tej grze niewiadomo czego i mam nadzieję, że będę się świetnie bawił jak przy Cyberku, który miał być dla mnie open worldowym Deus Exem. Cytuj
Ukukuki 6 992 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 2 minuty temu, Lord Protector napisał: To co nam pokazali to bulid 4-6 miesiący wstecz czyli początek tego roku. Akurat pod pokazy robi się specjalne buildy a nie na starych materiałach z przed miesięcy. Jak zrobili tak jak piszesz to są skończonymi idiotami - w co wątpię to starsze studio niż niektórzy ludzie z tego forum. 1 Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Takie prezentacje na E3 zawsze tworzy się wcześniej na wcześniejszych buildach, prawie wszyscy tak robią tu nie chodzi, że są idiotami tylko po prostu tak to wygląda, tak samo było Halo. 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 19 czerwca 2022 Autor Opublikowano 19 czerwca 2022 Z tego co czytałem takie dema na prezentację przygotowuje się dłużej niż na miesiąc przed pokazem. Zazwyczaj wygląda to tak że wykraja z właściwej gry na kilka miesięcy przed pokazem jakiś fragment gry i od tej pory jakiś osobny oddelegowany zespół ludzi pracuje nad tym, by doprowadzić grę do stanu w którym można ją pokazać ludziom. Równolegle znacznie większy zespół pracuje nad właściwą grą, dlatego zazwyczaj mówi się że dema są pokazy są starsze, bo w międzyczasie gdy było przygotowane demo prace nad grą przez te kilka miesięcy posunęły się do przodu. Czyli dokładnie tak jak Soul pisze. No ale być może Mejm wie lepiej i demo powstało w miesiąc. Kto wie? nikt z nas nie pracuje w Bethesdzie. Co do optymalizacji Starfielda to nie chce być złym prorokiem ale pamiętając jak wyglądały ich ostatnie gry na premiery, to jak Skyrim na PS3 czy Fallout 4 nie tylko nie potrafiły utrzymać stałego framerate'u, ale łapały nawet kilku sekundowe zwiechy to jestem pewny że czeka nas powtórka z rozrywki i na konsoli nie ma szans na stabilne 30 fps. Cytuj
Pupcio 18 419 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 1 minutę temu, ASX napisał: Z tego co czytałem takie dema na prezentację przygotowuje się dłużej niż na miesiąc przed pokazem. Zazwyczaj wygląda to tak że wykraja z właściwej gry na kilka miesięcy przed pokazem jakiś fragment gry i od tej pory jakiś osobny oddelegowany zespół ludzi pracuje nad tym, by doprowadzić grę do stanu w którym można ją pokazać ludziom. Równolegle znacznie większy zespół pracuje nad właściwą grą, dlatego zazwyczaj mówi się że dema są pokazy są starsze, bo w międzyczasie gdy było przygotowane demo prace nad grą przez te kilka miesięcy posunęły się do przodu. Czyli dokładnie tak jak Soul pisze. No ale być może Mejm wie lepiej i demo powstało w miesiąc. Kto wie? nikt z nas nie pracuje w Bethesdzie. Co do optymalizacji Starfielda to nie chce być złym prorokiem ale pamiętając jak wyglądały ich ostatnie gry na premiery, to jak Skyrim na PS3 czy Fallout 4 nie tylko nie potrafiły utrzymać stałego framerate'u, ale łapały nawet kilku sekundowe zwiechy to jestem pewny że czeka nas powtórka z rozrywki i na konsoli nie ma szans na stabilne 30 fps. Może chociaż nie będzie tak jak w falloutach na ps3 że gdy save przekroczy ileś mega to gra chodzi w 5fpsach xD 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 19 czerwca 2022 Autor Opublikowano 19 czerwca 2022 14 minut temu, Pupcio napisał: Może chociaż nie będzie tak jak w falloutach na ps3 że gdy save przekroczy ileś mega to gra chodzi w 5fpsach xD No były takie akcje, że trzeba było kontrolować wielkość sejva, to prawie jak dodatkowa mechanika w stylu zarządzania ekwipunkiem xD Todd opowiadał kiedyś że w Morrowindzie na Xboxie raz na jakiś czas zapychało się cache i żeby je uwolnić trzeba było zrestartować konsole. Kazać graczom restartować konsole byłoby trochę kontrowersyjne. Więc geniusze zrobili tak, że co jakiś czas pojawiał się w grze zaskakująco długi loading, który wcale nie był loadingiem tylko miał on za zadanie zrestartować konsole, tak żeby gracz niczego się nie domyślił xd Jebani nieudacznicy i ten ich silnik przedpotowy. Z jednej strony to spoko, że możesz wyrzucić jakiś przedmiot i wrócić za 100 godzin i dalej on tam będzie, ale jednocześnie ma tyle ograniczeń i pewnie wymaga tyle gimnastyki że wcale się nie dziwię tym doniesieniom od devow że ciężko się na nim pracuje. 1 Cytuj
Pupcio 18 419 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Dlatego nie rozumiem wcześniejszego postu incha (chyba?) gdzie ktoś pisał żeby przenieśli się na unreala. C0rwa ten ich silnik to powinien być zakopany żywcem xD 1 Cytuj
dee 8 808 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Cóż za emocje wzbudza ta gra To właśnie odróżnia tytuły wybitne od rzemieślniczych cinematików i nudnych pif-pafów 2 1 Cytuj
Soban 4 054 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 19 minut temu, Pupcio napisał: Dlatego nie rozumiem wcześniejszego postu incha (chyba?) gdzie ktoś pisał żeby przenieśli się na unreala. C0rwa ten ich silnik to powinien być zakopany żywcem xD Nie no na unreala to proszę nie. Każda gra na unrealu wygląda bardzo podobnie, a ten potworek bethesdy jest chociaż charakterystyczny xd Cytuj
Pupcio 18 419 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 No unreala to rzeczywiście nie ale ten ich silnik to o jenysiu wspinanie po drabinie problem nie do przejścia przez kilkanaście lat Cytuj
Wredny 9 549 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 Godzinę temu, Pupcio napisał: Może chociaż nie będzie tak jak w falloutach na ps3 że gdy save przekroczy ileś mega to gra chodzi w 5fpsach xD K#rwa, zabiłbym za takie luksusy jak 5fps wtedy - w tym drugim dodatku do F3 to już miałem takie parudziesięciosekundowe freezy, gdzie byłem wręcz pewien, że mi konsolę zawiesiło, a tu jednak nie - po minucie postać drgnęła o parę stopni. Jak ja w tych potworkach dałem radę wbić platyny i 100% w dodatkach to nie mam pojęcia Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.