20inchDT 3 362 Opublikowano 19 czerwca 2022 Opublikowano 19 czerwca 2022 O narzędziach pracy najlepiej jak wypowiadają się osoby, ktore siedzą godzinami nad projektem 2016 GDC Josh Sawyer Cytat That's one of the things Bethesda's toolset makes very easy. It's super easy to make areas, super easy to modify, super easy to track assets, and it's pretty darn powerful. Look at this way: there's no way in hell that our team could have made Fallout New Vegas without that tool. It was just impossible. And if you look at the mods, it's astounding what people can do with it. I personally think that is very cool. I hope we get to the point where we can actually develop tools like that. I wouldn't say it's a personally driving ambition, it's something that I hope we do. I do really appreciate how easy it was in New Vegas to make stuff and modify stuff... The scripting system in the Bethesda engine is also very powerful and you can also do crazy stuff as well. But I do appreciate the ease-of-use stuff they had in Bethesda's editors. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 czerwca 2022 Autor Opublikowano 20 czerwca 2022 No ten silnik to zarówno ich błogosławieństwo jak i przekleństwo i tak jak wszystko ma swoje zalety jak i oczywiste wady, które widzi każdy kto choć raz grał w grę Bethesdy. A co do całej gownoburzy, która się tu rozpętała że aż moderacja musiała sprzątać temat, a która teraz przeniosła się do statusów. To szczerze mowiąc żałuję że gra nie wychodzi na PS5. Myślę że wtedy dyskusja o Starfieldzie byłaby może mniej gorąca, ale na pewno bardziej merytoryczna, a tak jest jak jest. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Ja zaś chciałbym przeprosić wszystkich którym obrzydziłem jakąś grę w którą nie grałem. To straszne uczucie, nie wiedziałem i naprawdę przepraszam. 1 Cytuj
SebaSan1981 3 631 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Próbowałem wczoraj odpalić Skyrima updejtowanego do PS5. Gra się zainstalowała, update się pobrał. Uruchomiłem New Game. Podczas kultowej jazdy na wozie żaden z npc'ów nie odezwał się słowem. Wóz dojechał do zamku, zapętlił się dźwięk kół i nie wgrała animacja schodzenia z wozu. I tak 7 razy z rzędu bo tyle szans dałem grze na uruchomienie się. Usuwałem sejwy, sprawdzałem synchronizację danych, zmieniałem języki. Nie zadziałało - gra zawieszała się ciągle w jednym miejscu, więc cała jej zawartość z hukiem wyleciała z dysku! Najciekawsze jest to że transferowane sejwy z PS4 działają normalnie ale rozpoczęcie przygody od nowa na PS5 już nie Nie chcę już żadnej gry od tego zjebanego studia, nieważne na jakiej platformie. Skoro oni do dziś nie potrafią spatchować starego drewnianego Skyrima pod PS5 to oni myślą poważnie o działającym Starfieldzie? Będzie spektakularna katastrofa, równa tej z Cyberkiem i Anthemem i skończy się pierdolenie farmazonów o tysiącu planet do odwiedzenia. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 czerwca 2022 Autor Opublikowano 20 czerwca 2022 18 godzin temu, 20inchDT napisał: Ja te 1000 planet traktuję tylko jako setting. Nikt nie oczekuje, że normalnie grającą osoba poleci wszędzie, ale sam fakt istnienia czegoś takiego sprawia, że roleplay wydaje sie bardziej realny. W prawdziwym swiecie wiekszosc planet jest tez pusta i bez budynku na kazdym kroku. cytat zrobił się znany, więc też się do niego odniosę. Myślę, że będzie dokładnie tak jak mówisz, będzie kilka lub kilkanaście planet z osadami, miastami i jakimiś zwierzętami, a reszta to będą puste skały w kosmosie jak w pierwszym Mass Effect'cie. Zresztą zawsze lubiłem to w tej grze Bioware, że mogę polecieć do dowolnego układu i wylądować na jakieś obcej planecie. Zazwyczaj nic tam nie było z wyjątkiem jakieś rozbitej sondy, złoża surowców lub bazy piratów, ale mimo to dawało to fajne poczucie eksploracji kosmosu i budowało klimat kosmicznego rpga. Potem zawsze hejtowałem Bioware za to że w Mass Effect'ie 2 i 3 poszli w korytarzowego shootera i zrezygnowali z elementu eksploracji. Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 To co pokazali nie zachęca kompletnie niczym. Mnie osobiście… Jakby to teraz wyszło, to nie robiłbym nawet miejsca na dysku dla tej gry. Chyba ze na forum będą same Cumshoty jaka gra sztosiwo. Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Cumshoty beda tak czy siak, niezaleznie od rzeczywistej jakosci gry. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Ktoś tu wcześniej pisał (Mysza chyba), że to będzie takie większe The Outer Worlds i mi to jak najbardziej pasuje (choć przypuszczam, że fabularnie będzie jednak gorzej). Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Raczej będzie poważniej? Z tego co pamietam z Outer Worlds to była strasznie nijaka fabułka i questy, no ale nie skończyłem więc może później było lepiej. Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Outer Worlds, był spoko na pierwszej planecie, im dalej w las tym gorzej i to latanie od planety do planety żeby questa wykonać. Człowiek modlił się żeby się skończyło jak najszybciej. Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Dla mnie OW miało żenującą fabule. Bezpeczność totalna. Jeszcze trochę na pierwszej planecie. Sorry ja wolę, żeby było poważnie. Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Nie no nie mówię, że fabuła w The Outer Worlds była wybitna, bo było tak, jak Figuś pisze. Chodziło mi o to, że Starfield będzie raczej mniej "story heavy", a bardziej nastawiony na swobodę i eksplorację. Cytuj
messer88 6 591 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 No to nie mam do czego wracać bo właśnie przez te zadania grę zostawiłem. Parę fajnych towarzyszy gry nie ratowało na tyle aby w to grać dalej. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 czerwca 2022 Autor Opublikowano 20 czerwca 2022 No Outer Worlds uderzał mocno w tony korpo humoru (mnie się to podobało). Starfield na pewno będzie jednak poważniejszy, bardziej w stylu gier z serii Elder Scrolls. Ale generalnie porównanie trafione moim zdaniem, to będzie coś w stylu Fallouta/Skyrima czy bliźniaczego ale mniej eksploracyjnego Outer Worlds, kto lubił te gry ten pewnie polubi Starfielda, kto nie lubił to raczej się nie zaskoczy i Starfield też mu się nie spodoba. Zreszą sam Todd Howard otwarcie mówi że Starfield będzie jak Skyrim w kosmosie. Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 56 minut temu, ASX napisał: Zreszą sam Todd Howard otwarcie mówi że Starfield będzie jak Skyrim w kosmosie. Biorac pod uwagę Skyrima na 360, to gierka tylko na PC. Mody zmienia wszystko łącznie z wyglądem i poruszaniem się po menu. Do tego z nexusa pobierze się ładniejszy kosmos, zwierzątka, deszcze meteorytów itp. Po roku będzie można zobaczyć. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Ja liczę że będzie falloutowa planeta gdzieś W sumie między studiami bety zawsze dają małe easter eggi do innych gier więc imo pewniaczek że każda gra dostanie coś na jakiejś planecie. W końcu jest ich TYSIĄC Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Czuję, że ta gra stanie się zarzewiem wielu konfliktów w społeczności graczy. Jednych zassa, drugich z miejsca odrzuci. Dobrym wzorcem na memy z uwagi na ilość błędów. Wierzę jednak w ścieżkę dżwiękową. To będzie najprawdopodobniej Cyberpunk na miarę 2023 roku, chociaż gdzieś w tyle głowy majaczy przeczucie, że premiera przesunie się nie jeden raz. 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Nie oszukujmy się, marketingowe gadki Todzika to można spuścić w kiblu, a i tak szkoda wody w muszli by było. To w końcu tylko SIXTEEN TIMES THE PROMISES 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 20 czerwca 2022 Autor Opublikowano 20 czerwca 2022 2 minuty temu, Bzduras napisał: Nie oszukujmy się, marketingowe gadki Todzika to można spuścić w kiblu, a i tak szkoda wody w muszli by było. To w końcu tylko SIXTEEN TIMES THE PROMISES obowiązkowy filmik 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Uwielbiam go. W sensie filmik, nie Todzika. Ale Skajrima to chyba sobie pogram, bo muszę mieć porównanie do Starfielda jak bardzo będzie podobny, a jakoś przeze te wszystkie lata Złotousty mnie na niego nie namówił. Cytuj
iluck85 2 965 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Koniecznie z modami- na ptaszki, motylki, lepsza faunę, zieleń, niebo, gwiazdy nocą, na menu, wodę, śnieg. I jest spoko. Cytuj
Boomcio 4 159 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Ja nawet niedawno zacząłem od nowa Skyrima, ale okazało się, że zbyt dobrze siedzi w głowie i za dużo pamiętam z rozgrywki, żeby dać radę ponownie ukończyć. A trochę szkoda. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 (edytowane) Co do modów w skyrimie to nie wiem jak na x ale na plejce choćby po najmniejszym modzie nie wpadają dzbanki. U mnie przez jakiegos gowno moda przestały wpadać pucharki. Nie wiem jak z osiągnięciami ale jak ktoś je lubi to warto się zorientować. Edytowane 20 czerwca 2022 przez PanKamil Cytuj
Bielik 746 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Niestety nawet mody kosmetyczne blokują osiągnięcia Cytuj
tjery 1 270 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 (edytowane) Skyrim zmodowany na full (raz przysiadłem na cały dzionek i poszło ponad 350 modów :D) to jest zupełnie inne doznanie. Leciałem zgodnie z poradnikiem tego gościa i wygląda to tak: W tym wydaniu to jedna z najurokliwszych i najładniejszych gier w jakie grałem (przypomnę gierka z 2011 roku). Samo spacerowanie po tym świecie to czysta przyjemność. Ale, żeby nie był zupełny offtop, to dobrze wróży Starfieldowi, bo scena moderska gier Bethesdy to potęga, więc zapewne jakiś czas po premierze dowiozą, nawet jak Bethesda da ciała. Edytowane 20 czerwca 2022 przez tjery 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.