dee 8 808 Opublikowano 20 czerwca 2022 Opublikowano 20 czerwca 2022 Przestańcie rozpalac na nowo moja miłośc do Skyrima! Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 czerwca 2022 Opublikowano 21 czerwca 2022 No na modów trzeba liczyć, bo patrząc na to co pokazali do tej pory to wszystko wydaje się takie... przyziemne. Bardzo smutna paleta barw, design w stylu NASA lata 80, zero ryzyka w gameplayu tylko powtórka z Falloutów. Mam nadzieję, że to tylko wierzchołek góry lodowej i jeszcze zobaczymy kosmitów, jakieś wykręcone miejscówki, może jakieś zabawy z czasem, grawitacją, pogodą itd. To w końcu ma być eksploracja kosmosu, czegoś nieznanego, a nie przelot z jednego miasta na drugie gdzie główna różnica to kolor nieba. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 24 czerwca 2022 Autor Opublikowano 24 czerwca 2022 jak coś to gra otrzyma polską lokalizacje kinową Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 24 czerwca 2022 Opublikowano 24 czerwca 2022 5 minut temu, ASX napisał: jak coś to gra otrzyma polską lokalizacje kinową @Czezare 1 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 24 czerwca 2022 Opublikowano 24 czerwca 2022 28 minut temu, Bzduras napisał: @Czezare Jeśli kiedyś kupię XSX to na pewno nie z myślą o tej grze. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 24 czerwca 2022 Autor Opublikowano 24 czerwca 2022 Dziękujemy że kolejny raz postanowiłeś nas o tym poinformowałeś :] Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 24 czerwca 2022 Opublikowano 24 czerwca 2022 Swoją drogą, skoro Bethesda jest już nieodłączną częścią Microsoftu to Ci ostatni mogliby dodać ten słynny PlayAnywhere do swoich gier - niestety ani The Outer Worlds, ani Doom Eternal (na tych dwóch sprawdzałem) nie przenosi postępów między konsolą, a PC jak to ma miejsce w grach XGS. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 24 czerwca 2022 Opublikowano 24 czerwca 2022 21 minut temu, Paolo de Vesir napisał: The Outer Worlds to nie jest gra należąca do bety nawet przed przejęciem przez MS. Obsidian przejęli w 2018 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 12 października 2022 Autor Opublikowano 12 października 2022 dobrze że wraca klasyczny system dialogów, a nie ten upośledzony prymitywny system z Fallouta 4 1 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 29 listopada 2022 Opublikowano 29 listopada 2022 Cytat - He says he met with LucasArts in 2009 and pitched the Indiana Jones game (Its always been on his bucket list). Deal fell apart for publishing issues and he didn't have the team ready. ~10 years later, he pitched the game again and they (LucasArts) said he loved it. Said Machine Games is the perfect fit cause of their storytelling. Said looking at the game is part of his day-to-day (aswell as playing/making Starfield). Hes actually more involved with the development on Indiana Jones more than I initially thought. - Fallout 3 and Fallout 4 was different intentionally. They were trying new things in F4. - Says in Starfield the star systems will have levels attached to them. - Says you won't be stranded out in space with no fuel. Its a "fun-killer". Maybe for a hardcore survival mode in the future - Different space suits will have buffs to gases/toxicity/temperature. Will be useful depending on what planet you travel to - Robot enemies are confirmed. - Wishes their games (ES6 specifically) didn't take as long to make as they did but they do - Will always support mods and hired modders that are now professionals. - Not putting Starfield on PS5 helps with focus. Says they've always primarily focused on Xbox when it came to consoles. They went into development focused on Xbox so the exclusivity isn't abnormal for them. Xbox brought Bethesda to consoles with Elder Scrolls: Morrowind - Xbox top engineers are helping with Starfield development on Series X/S - Delaying Starfield was tough but the right thing to do. They wanted to say they could get it done (given the amount of work left and the amount of time remaining) but it was too much risk involved to the team, the game, the fans and Xbox - Says theres added pressure to deliver for everybody with Starfield since they are a platform seller now. Making "THE GAME" - Says he prefers console to PC cause hes in front of a PC all day at work Cytat Here's some info on Starfield from the man himself. - The world is generated in tiles, like usual Bethesda games. They made these tiles look like realistic landscapes, put them together, and then wrap them around a planet. - Todd says they could do way more than 1000 planets but decided to set a limit due to the detail of naming them and having a distinct feeling about each one. The star systems are leveled Todd specifically mentions a "Level - 40 System" so different systems will be of varying difficulty. - The tone is that space travel should feel dangerous and that they have dialed this back and forth during development. - Can possibly mine planets for fuel? - "They get into environmental things" on planets. Space suits, buffs, gasses, toxicity, temperature. - There are robots. Robots are mostly utility robots. Starfield is a deeply human world. - Other ships DO come and go from the starports. (I love this.) - You can jump into a system and see a freighter, other ships can contact you. - 4 of the followers in starfield have deeper relationship options than they've ever done, as an example, instead of a rigid hate/love meter, if you do something that pisses your friend off, they'll behave differently for a time instead of removing X amount of points from the meter - Planets have actual orbits and move around the sky 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 30 listopada 2022 Autor Opublikowano 30 listopada 2022 Miałem wklejać ale widzę że kolega Bigby znowu był pierwszy Wszystkie informacje brzmią naprawdę spoko, ale ciężko pozbyć się wrażenia że złotousty Todd znowu to robi i opowiada nam sweet little lies o tym jak jego gra będzie ogromna, złożona i unikatowa. Ale i tak daje się nabrac i czekam To może być pierwsze nowe i duże IP które ma szansę zdefiniować całą obecną generację . W stylu takiego Mass Effecta na Xboxie 360. Bo jak się przyjrzeć to minęło już ponad 2 lata od startu nowych konsol, a jedyne co dostajemy to kolejne sequele i rimejku starych gier, a jak już okazjonalnie trafiają się nowe ip to są to raczej niszowe tytuły. Cytuj
Wredny 9 552 Opublikowano 30 listopada 2022 Opublikowano 30 listopada 2022 Kurde, ten yebany karakan tyle razy już nas w chooya zrobił, a mimo to wciąż go lubię i z zaciekawieniem słucham/czytam kolejne jego wypowiedzi 2 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 30 listopada 2022 Opublikowano 30 listopada 2022 Bo jak zawsze mądrze gada. Warto obejrzeć cały wywiad, nie tylko ze względu na informacje o Starfieldzie. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 16 stycznia 2023 Autor Opublikowano 16 stycznia 2023 Xbox chyba wierzy że gra wyjdzie niedługo bo w chinach pojawiły się nowe pudełka z XSX promujące grę niczego oczywiście to nie gwarantuje, bo przypominam że na premierowym pudełku XSX była grafika z Halo Infinite, a potem gra i tak została opóźniona. Obudził się też polski oddział Bethesdy i zaczął promocję gry a zakulisowe informacje sugerują że gra wyjdzie w Spoiler czerwcu 4 Cytuj
SnoD 2 322 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 Jak do E3 faktycznie dowiozą wszystkie albo prawie wszystkie gry, które zapowiedzieli na kolejnych 12 miesięcy od E3 (łącznie ze Starfield) i w czerwcu tego roku zrobią podobne zapowiedzi, to będę naprawdę bardzo zadowolony z takiej strategii. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 8 marca 2023 Opublikowano 8 marca 2023 premiera 6 września, pokaz na ''E3'' 11 czerwca Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 8 marca 2023 Opublikowano 8 marca 2023 I tyle z "Wszystkie gry pokazane na tej konferencji będą miały premierę w ciągu 12 miesięcy". 1 1 1 Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 8 marca 2023 Opublikowano 8 marca 2023 2 minuty temu, Bigby napisał: I tyle z "Wszystkie gry pokazane na tej konferencji będą miały premierę w ciągu 12 miesięcy". Ciesz się, że wychodzi w tym roku. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 8 marca 2023 Autor Opublikowano 8 marca 2023 Czyli kolejne opóźnienie. Oby tylko gra nie została 3 raz opóźniona i faktycznie wyszła 6 września. Słabo też, że kolejny pokaz będzie dopiero 11 czerwca, liczyłem na coś wczesniej. Cytuj
drozdu7 2 790 Opublikowano 8 marca 2023 Opublikowano 8 marca 2023 No hujnia że nie wywiązali się z tego co gadali. Tylko wszyscy o tym zapomną jeśli gra okaże się bardzo dobra i nie będzie większych problemów z działaniem. Ciekawe też czy Forza naprawdę wyleci na koniec roku. 1 Cytuj
Homelander 2 082 Opublikowano 8 marca 2023 Opublikowano 8 marca 2023 A kiedy wersja w którą będzie się dało normalnie pograć? Koniec 2024? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.