Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To samo pisano przed premierą o Redfallu i Falloucie 4, tam też id software pomagało przy modelu strzelania.

 

Wydaje mi się że ludzie za dużo wyczytują z tych plotek i   to raczej normalna praktyka że studia wewnętrzne asystują sobie przy pracach nad grą,  oraz pewnie  testują grę dając feedback np. jeśli chodzi o system strzelania. 

 

Druga sprawa że źródłem plotki jest anonimowy post na 4chanie, co raczej nie stanowi najbardziej wiarygodnego źródła informacji.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, SnoD napisał:

 

Ponad 20 lat w produkcji i tylko rok na dopracowanie gunplayu? To musi się udać ;)

20 lat z czego normalna produkcja ruszyła po F4, wcześniej siedziało pewnie z 10 osób i robiło sobie concept arty i pomysły ;) 

 

btw taki dead island 2 też był w produkcji 12 lat

Edytowane przez Daddy
Odnośnik do komentarza

Strzelanie na tym gameplayu nie wyglądało źle z tego co pamiętam. Gra będzie pewnie giga wciągająca jak to bethesdowe narkotyki ale jak niektórzy się oszukują że w grze będzie dobra fabuła albo że będzie dopracowana to mi się przypomina ten mem z pułapką na niedźwiedzie :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tylko że Microsoft ma tak naprawdę minimalny wpływ na powstawanie Starfielda,  powstaje on przecież na wiele lat zanim Bethesde kupił Microsoft. A po Redfallu, HiFi Rush i Ghostwire Tokyo widać że Xbox nie specjalnie angażuje się w działanie i funkcjonowanie Bethesdy i działają sobie oni, tak jak przed przejęciem. 

 

Ale niezależnie od tych faktów jestem pewien, że jeśli Starfield okaże się wtopą to pojawi się narracja że to wina złego Microsoftu, który niszczy studia. A jeśli okaże się bardzo dobry, to ci sami goście będą pisać, że no przecież kupili prawie gotowy produkt, więc nie zdążyli tego popsuć. 

  • Plusik 3
  • This 1
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, ASX napisał:

jeśli Starfield okaże się wtopą to pojawi się narracja że to wina złego Microsoftu, który niszczy studia. A jeśli okaże się to ci sami goście będą pisać, że no przecież kupili prawie gotowy produkt, więc nie zdążyli tego popsuć. 


tak będzie pisać dosłownie kazdy hejter + ja, ale ja jestem lasy na plusy :cool:

 

jokes aside, mocno wierzę ze będzie to kawał fenomenalnej gry :banderas:Skyrim, ale taki fajny, bo w kosmosie

Odnośnik do komentarza
21 minut temu, ASX napisał:

Tylko że Microsoft ma tak naprawdę minimalny wpływ na powstawanie Starfielda,  powstaje on przecież na wiele lat zanim Bethesde kupił Microsoft. A po Redfallu, HiFi Rush i Ghostwire Tokyo widać że Xbox nie specjalnie angażuje się w działanie i funkcjonowanie Bethesdy i działają sobie oni, tak jak przed przejęciem. 

 

Ale niezależnie od tych faktów jestem pewien, że jeśli Starfield okaże się wtopą to pojawi się narracja że to wina złego Microsoftu, który niszczy studia. A jeśli okaże się bardzo dobry, to ci sami goście będą pisać, że no przecież kupili prawie gotowy produkt, więc nie zdążyli tego popsuć. 

Coś jak narracja klapów przy Hi-Fi Rush a później przy Redfallu.

Odnośnik do komentarza

Ale tak na pewno MS jako wlasciciel nie moze wejsc do studia, zapytac jak to wyglada a w razie wygladania jak gowno nie moze powiedziec ze maja ogarnac dauna? Przy Skyrimie i wczesniejszych TESach bawilem sie super. Tylko od tamtego czasu troche open worldy poszly do przodu. F4 poteznie mnie juz zmeczyl swoim drewnem dlatego jakies zmiany mam nadzieje ze tam sa.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, pawelgr5 napisał:

Ale tak na pewno MS jako wlasciciel nie moze wejsc do studia, zapytac jak to wyglada a w razie wygladania jak gowno nie moze powiedziec ze maja ogarnac dauna? Przy Skyrimie i wczesniejszych TESach bawilem sie super. Tylko od tamtego czasu troche open worldy poszly do przodu. F4 poteznie mnie juz zmeczyl swoim drewnem dlatego jakies zmiany mam nadzieje ze tam sa.

Jeśli wierzyć Spencerowi to przy Starfieldzie wcześniej wysłali pomoc (niż w przypadku Redfalla) więc na 100% wiedzą w jakim stanie jest ta gra

 

Odnośnik do komentarza

Fajnie by było, jakby z tym id software to była prawda, no bo kto inny, jak nie oni, ogarnia lepiej soczyste strzelanie.
Choć nawet jak będzie typowo falloutowo to w sumie też bym nie narzekał.
Ja jestem z tych, co ogólnie uwielbiają zarówno ich Fallouty, jak i cudownego Skyrima (który wciąż pozostaje w moim Top 10 żyćka), więc jak tylko technicznie będzie trzymało te 30fps i nie będzie kasowało save'a to będzie dobrze - wierzę.

Odnośnik do komentarza

 

Także ten teges, Starfield na konsoli będzie chodził w 30 klatkach. Złotousty Todd to w zasadzie potwierdził dawno temu.

 

PS Będę bardzo, bardzo zdziwiony jeżeli będzie tryb wydajności na premierę w 60 klatkach, równie zdziwiony będę jak dotrzymają wrześniowego terminu. Piękny Starfield w 30 klateczkach na moim XSX w listopadzie.

Edytowane przez Dalhi
Odnośnik do komentarza

Ja nie mam problemu z 30fps bo na konsolach to wlasnie jest standard. Przywyklem, roznice miedzy tym a 60 widze i oczywiscie jak mam wybor to biore 60 kosztem grafiki zawsze. Tutaj jednak sie nie nastawiam, chcialbym epicka przygode w klimatach sci fi, ciekawych planet i zeby ten system budowy statku byl dojebany. Tylko i az tyle zebym byl zadowolony i zaplacil za GPU kiedy to juz wyjdzie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...