SnoD 2 322 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 23 minuty temu, Basior napisał: Ponad 20 lat w produkcji i tylko rok na dopracowanie gunplayu? To musi się udać Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2023 Autor Opublikowano 11 maja 2023 To samo pisano przed premierą o Redfallu i Falloucie 4, tam też id software pomagało przy modelu strzelania. Wydaje mi się że ludzie za dużo wyczytują z tych plotek i to raczej normalna praktyka że studia wewnętrzne asystują sobie przy pracach nad grą, oraz pewnie testują grę dając feedback np. jeśli chodzi o system strzelania. Druga sprawa że źródłem plotki jest anonimowy post na 4chanie, co raczej nie stanowi najbardziej wiarygodnego źródła informacji. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 (edytowane) 4 godziny temu, SnoD napisał: Ponad 20 lat w produkcji i tylko rok na dopracowanie gunplayu? To musi się udać 20 lat z czego normalna produkcja ruszyła po F4, wcześniej siedziało pewnie z 10 osób i robiło sobie concept arty i pomysły btw taki dead island 2 też był w produkcji 12 lat Edytowane 11 maja 2023 przez Daddy Cytuj
jimmy 1 272 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 To szukanie problemów wynika raczej z dotychczasowych wątpliwych osiągnięć M$ niż ze zwykłego czepialstwa czy złośliwości. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 Strzelanie na tym gameplayu nie wyglądało źle z tego co pamiętam. Gra będzie pewnie giga wciągająca jak to bethesdowe narkotyki ale jak niektórzy się oszukują że w grze będzie dobra fabuła albo że będzie dopracowana to mi się przypomina ten mem z pułapką na niedźwiedzie 1 Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 11 maja 2023 Autor Opublikowano 11 maja 2023 Tylko że Microsoft ma tak naprawdę minimalny wpływ na powstawanie Starfielda, powstaje on przecież na wiele lat zanim Bethesde kupił Microsoft. A po Redfallu, HiFi Rush i Ghostwire Tokyo widać że Xbox nie specjalnie angażuje się w działanie i funkcjonowanie Bethesdy i działają sobie oni, tak jak przed przejęciem. Ale niezależnie od tych faktów jestem pewien, że jeśli Starfield okaże się wtopą to pojawi się narracja że to wina złego Microsoftu, który niszczy studia. A jeśli okaże się bardzo dobry, to ci sami goście będą pisać, że no przecież kupili prawie gotowy produkt, więc nie zdążyli tego popsuć. 3 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 13 minut temu, ASX napisał: jeśli Starfield okaże się wtopą to pojawi się narracja że to wina złego Microsoftu, który niszczy studia. A jeśli okaże się to ci sami goście będą pisać, że no przecież kupili prawie gotowy produkt, więc nie zdążyli tego popsuć. tak będzie pisać dosłownie kazdy hejter + ja, ale ja jestem lasy na plusy jokes aside, mocno wierzę ze będzie to kawał fenomenalnej gry Skyrim, ale taki fajny, bo w kosmosie Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 21 minut temu, ASX napisał: Tylko że Microsoft ma tak naprawdę minimalny wpływ na powstawanie Starfielda, powstaje on przecież na wiele lat zanim Bethesde kupił Microsoft. A po Redfallu, HiFi Rush i Ghostwire Tokyo widać że Xbox nie specjalnie angażuje się w działanie i funkcjonowanie Bethesdy i działają sobie oni, tak jak przed przejęciem. Ale niezależnie od tych faktów jestem pewien, że jeśli Starfield okaże się wtopą to pojawi się narracja że to wina złego Microsoftu, który niszczy studia. A jeśli okaże się bardzo dobry, to ci sami goście będą pisać, że no przecież kupili prawie gotowy produkt, więc nie zdążyli tego popsuć. Coś jak narracja klapów przy Hi-Fi Rush a później przy Redfallu. Cytuj
messer88 6 472 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 na grę czekam ale faktycznie będzie mieć w kategorii rpg przeciwnika w tym roku w postaci Baldurka. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 Ale tak na pewno MS jako wlasciciel nie moze wejsc do studia, zapytac jak to wyglada a w razie wygladania jak gowno nie moze powiedziec ze maja ogarnac dauna? Przy Skyrimie i wczesniejszych TESach bawilem sie super. Tylko od tamtego czasu troche open worldy poszly do przodu. F4 poteznie mnie juz zmeczyl swoim drewnem dlatego jakies zmiany mam nadzieje ze tam sa. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 5 minut temu, pawelgr5 napisał: Ale tak na pewno MS jako wlasciciel nie moze wejsc do studia, zapytac jak to wyglada a w razie wygladania jak gowno nie moze powiedziec ze maja ogarnac dauna? Przy Skyrimie i wczesniejszych TESach bawilem sie super. Tylko od tamtego czasu troche open worldy poszly do przodu. F4 poteznie mnie juz zmeczyl swoim drewnem dlatego jakies zmiany mam nadzieje ze tam sa. Jeśli wierzyć Spencerowi to przy Starfieldzie wcześniej wysłali pomoc (niż w przypadku Redfalla) więc na 100% wiedzą w jakim stanie jest ta gra Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 6 godzin temu, Basior napisał: Mistrzowie gatunku pomagają przy najbardziej wyczekiwanej przeze mnie grze tego roku? Jeśli to prawda to mam potężny boner w tym momencie. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 Nawet jak Fallout 3 crashowal co 20 minut wkurwiając mnie tym. To i tak doskonale się bawiłem. Tak samo było w każdym Wolfenstein i Kolejnych Fallout. Więc ufam Bethesdzie że dowiozą. I nawet jak będą jakieś babole to będę grać jak pojebany. Jadę tym hype train. 1 Cytuj
Wredny 9 551 Opublikowano 11 maja 2023 Opublikowano 11 maja 2023 Fajnie by było, jakby z tym id software to była prawda, no bo kto inny, jak nie oni, ogarnia lepiej soczyste strzelanie. Choć nawet jak będzie typowo falloutowo to w sumie też bym nie narzekał. Ja jestem z tych, co ogólnie uwielbiają zarówno ich Fallouty, jak i cudownego Skyrima (który wciąż pozostaje w moim Top 10 żyćka), więc jak tylko technicznie będzie trzymało te 30fps i nie będzie kasowało save'a to będzie dobrze - wierzę. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 22 godziny temu, Wredny napisał: więc jak tylko technicznie będzie trzymało te 30fps Litości kurła... Miejsce 30 klatek jest w muzeum techniki, a nie w grze wydanej w roku pańskim 2023 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 Te 30 klatek wróci szybciej niz myślimy. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 30 klatek na konsolach sobie nigdy nie poszlo wiec po prostu jedziemy z tym dalej. 3 Cytuj
Gregorius 493 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 32 minuty temu, Michał102 napisał: Litości kurła... Miejsce 30 klatek jest w muzeum techniki, a nie w grze wydanej w roku pańskim 2023 Napisz to w temacie o Zeldzie Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 12 maja 2023 Autor Opublikowano 12 maja 2023 Jak już pisałem, będzie jak że Skyrimem i 60 klatek w Starfieldzie będzie dopiero na kolejnej generacji konsol w remasterze, który wyjdzie za 10 lat Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 Nie no jest roznica w oczekiwaniu na 60 klatek w open worldzie na switchu a tym samym dla XSX. Tzn tutaj to jest gra od B wiec tez moze nie ma co czekiwac Cytuj
Dalhi 178 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 (edytowane) Także ten teges, Starfield na konsoli będzie chodził w 30 klatkach. Złotousty Todd to w zasadzie potwierdził dawno temu. PS Będę bardzo, bardzo zdziwiony jeżeli będzie tryb wydajności na premierę w 60 klatkach, równie zdziwiony będę jak dotrzymają wrześniowego terminu. Piękny Starfield w 30 klateczkach na moim XSX w listopadzie. Edytowane 12 maja 2023 przez Dalhi Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 Ja nie mam problemu z 30fps bo na konsolach to wlasnie jest standard. Przywyklem, roznice miedzy tym a 60 widze i oczywiscie jak mam wybor to biore 60 kosztem grafiki zawsze. Tutaj jednak sie nie nastawiam, chcialbym epicka przygode w klimatach sci fi, ciekawych planet i zeby ten system budowy statku byl dojebany. Tylko i az tyle zebym byl zadowolony i zaplacil za GPU kiedy to juz wyjdzie. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 1 minutę temu, pawelgr5 napisał: Ja nie mam problemu z 30fps Zazdroszczę, ja w 30 klatek już nie umiem Bardzo bym chciał tryb 60 klatek nawet jeśli będzie on mocno wykastrowany graficznie. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 Skoro taka forza horizon 5 czy forbidden west działają w 60 fps to dla starfielda nie ma wytłumaczenia na brak trybu 60 fps. Jeśli padnie info o braku 60 fps to myślę, że przejdzie giga fala hejtu w internecie czy się komuś to podoba czy nie. Redfall już to przerobił przed premierą. Cytuj
Czoperrr 5 118 Opublikowano 12 maja 2023 Opublikowano 12 maja 2023 Zelda pokazała, że gra na 10/10 może chodzić nawet w 20 fps więc klatkarz nie jest problemem Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.