Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, poza tym często pracuję z chorymi psychicznie lub ludźmi z demencją mającymi swoje fazy i humory więc pociski i dosrywania (czy to w realu czy na forumke) nie robią już na mnie zbytnio wrażenia. Bo forumek sobie a życie sobie. No i tak, ostatnio tłukę same nocki, zaczynam je niestety odczuwać stąd ostatnio Pennywise'ów na koncie więcej.:beka:

Opublikowano

Skoro nie chcą zrezygnować z tego silnika to chociaż mogli dać sobie spokój z tym podnoszeniem wszystkiego (i późniejszym wyrzucaniem), bo od zawsze było to tylko niepotrzebnym obciążeniem dla ich gier.
Pamiętam, jak w Skyrim save strasznie od tego puchł i jak osiągnął 10MB to gra stawała się niegrywalna. Dopiero patch to ogarnął, ale i tak było ciężko.
Fallouty zresztą też, zwłaszcza F3 - ogrywając dodatki na PS3 miałem już momentami 2fps, albo nawet freezy na parę sekund, kiedy myślałem, że konsolę mi zawiesiło.
Na cholerę mi taka interaktywność, jak odbija się to na wydajności?

Opublikowano

Zadam głupie pytanie. Jest gdzieś opisana jakaś główna oś, hm, fabularna? Typu umarł cesarz, trza szukać nieunnego syna a jest mniechem i smoki atakujo, a Ty trafiasz nienazwany wędrowcze do więzienia.

 

Co do kosmitów. Szczerze nie chce albo niech będą mega obcy. A nie rapują na powitanie jak niggasy z brokilonu.

Opublikowano

Widać po tym directcie że główny wątek będzie koncentrować się na tym kosmicznym klubie odkrywców czyli Konstelacji, a naszym głównym zadaniem przynajmniej na początku odkrywanie i szukanie tych artefaktów zostawionych przez obcą cywilizacje. 

Ale tak jak w poprzednich częściach, szukanie ojca czy bycie Dragonbornem, spodziewam się że będzie to tylko pretekst to eksploracji kosmosu

Opublikowano

No ciekawy wątek główny na ok 15-20h, jakieś fajne linie questów dla frakcji czy coś i będzie dobrze.

Wiadomo że jeśli to się uda, w sensie gra;) to będzie baza do kolejnych dodatków które będą dostarczane latami i każdy Showcase będzie zawierał jakieś rozszerzenie tej gry.

 

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

Widać po tym directcie że główny wątek będzie koncentrować się na tym kosmicznym klubie odkrywców czyli Konstelacji, a naszym głównym zadaniem przynajmniej na początku odkrywanie i szukanie tych artefaktów zostawionych przez obcą cywilizacje. 

Ale tak jak w poprzednich częściach, szukanie ojca czy bycie Dragonbornem, spodziewam się że będzie to tylko pretekst to eksploracji kosmosu

Nie no, wiadomix, że to będzie pretekst. Ale i tak fajnie jakby to promowali, bo większa wczuwka. Pewnie dla niedzielaków też.

Opublikowano
13 godzin temu, Wredny napisał:

Skoro nie chcą zrezygnować z tego silnika to chociaż mogli dać sobie spokój z tym podnoszeniem wszystkiego (i późniejszym wyrzucaniem), bo od zawsze było to tylko niepotrzebnym obciążeniem dla ich gier.
Pamiętam, jak w Skyrim save strasznie od tego puchł i jak osiągnął 10MB to gra stawała się niegrywalna. Dopiero patch to ogarnął, ale i tak było ciężko.
Fallouty zresztą też, zwłaszcza F3 - ogrywając dodatki na PS3 miałem już momentami 2fps, albo nawet freezy na parę sekund, kiedy myślałem, że konsolę mi zawiesiło.
Na cholerę mi taka interaktywność, jak odbija się to na wydajności?

Co ciekawe https://www.pcmag.com/news/playing-starfield-on-pc-requires-an-ssd czyli druga gierka po Cyberpunku z DLC, która tego wymaga, no i bardzo dobrze. 

Opublikowano

Tak, ale ten silnik od czasów Morrowinda przeszedł bardzo długą drogę

 

polecam analizę Digital Foundry 

w której tłumaczą na przykładzie Star Citzena dlaczego Starfield chodzi w 30 fpsach i analizą warstwę techniczną gry. Co mnie zaskoczyło to mówią że o ile w samej nie ma jakiś rewolucyjnych rozwiązań graficznych i nowatorskich sztuczek, to całość jest złożona w taki sposób że przyznają że jest to dla nich pierwsza w historii piękna gra Bethesdy 

Opublikowano
1 minutę temu, Sedrak napisał:

Oni chyba dalej z tego samego silnika korzystają co w TES:3? 

Teraz to nosi nową nazwę i zapewne z oryginału niewiele kodu zostało, ale w zasadzie tak.

Z jednej strony to dobrze bo doskonale go znają, mają narzędzia dostosowane pod siebie, twórcy modów też będą mieli łatwiej.

A z drugiej zostało tam trochę archaizmów i są technologicznie mimo wszystko w tyle za branżą. Choć jak na rozmiary to Starfield wygląda nieźle, wiadomo są słabe elementy jak drewniana mimika twarzy i niezbyt szczegółowe modele. 

Przejrzałem trochę materiałów, widziałem kilku filmów na youtube i odbiór materiałów z gry jest na ten moment bardzo pozytywny. Nawet na DF byli podekscytowani pokazem.

Zobaczymy co wyplują we wrześniu

 

 

 

Opublikowano
5 godzin temu, Soban napisał:

Pewnie na start nie będzie, bo olaboga jeszcze by gracze ogarneli moda 60fps jak do skyrima czy f4 xd

Podobno szykuje się już mod "SkyField" na 1dną z 1000 pustych planet.

 

Wchodzisz w atmosferę, a kolejne co widzisz to:

 

image.thumb.png.590313e333f7c6be0e393b5c36058222.png

Opublikowano (edytowane)

Tak apropo tych pustych planet i podróży po nich. Wiadomo już statkiem w atmosferze nie polatamy, trochę szkoda ale nie można mieć wszystkiego co rozumiem. Co mnie zastanawia to czy będzie możliwość poruszania się po tych bezkresnych pustkowiach usianych opuszczonymi kopalniami w jakimś pojeździe? Czy zostaje tylko zapitalanie z buta wspomagane plecakiem odrzutowym który zapewne nie ma dużego zasięgu?

Coś przegapiłem? Czy spodziewać się DLC z łazikiem?

 

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano

Jakby ten Odyssey do ELITE: Dangerous wyszedł na konsolach to bym żadnego Starfielda nie potrzebował, a tak to czekam, bo jednak oprócz latania statkiem, chciałbym czasem pobiegać z buta i postrzelać laserkami.

Opublikowano

Ekipa z IGN miała okazję pograć godzinę w Starfielda i oto ich wrażenia

 

a jak ktoś nie chcę oglądać, to ktoś zrobił podsumowanie kluczowych punktów:

Cytat

Starfield gameplay was shown on Series X

Scale & Scope is insane and from what they showed at Direct and they played that absolutely comes across.

People are gonna be playing Starfield for Yrs...yeah no joke.

Tons background choices that can be changed 

Didn't get chance to experience story was running around doing other stuff

No Multiplayer, Single player expansion pack yes.

on ships gravity takes effects making combat fun

Melee axe combat fun

It feels like No man Sky 2 with BGS Role-playing story game on top it ( like Fallout & Skyrim combined) 

Not sure non human races in Game

Space combat is good

City feels like Mix of Oblivion & Mass effect with tons of NPC and  districts with subway

Hand crafted missions & locations Districts will take a lot of time for players

 Feels incredible deep and game doesn't feel shallow 

 

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...