Basior 1 084 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Można mieć (ewentualnie) wszystkie skille? W jednym przejściu gry. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Mam dylemat, bo nie wiem z którą romans. Spoiler Bardziej się chyba skłaniam Sarze, ale Alejandra też niczego sobie. Miałem grać samotnym wilkiem a skończyło się, że mam zawalony statek ludkami Ogólnie fajnie napisane NPC i nawet aktor podkładający głos Jensenowi z Deus Ex tu występuje Cytuj
tlas 440 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 To co, robić najpierw wątek główny, a poboczne dopiero po przejściu? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Teraz, tlas napisał: To co, robić najpierw wątek główny, a poboczne dopiero po przejściu? Dokładnie. 1 Cytuj
Solderowy123 43 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Co by nie powiedzieć, to zamknięte lokacje, albo apartamenty również świetnie wyglądają. Wycisnęli z tego starego silnika wszystko, co się dało. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 (edytowane) 6 godzin temu, Michał102 napisał: Tjery powinien dawać te screeny w spoilery, bo jak się potem w to zagra na konsolce, to może być srogie rozczarowanko Te screeny poza tym że mają lepszą czerń nie odbiegają chyba w żaden sposób od wersji XSX, gra jest ostra jak żyleta, tektury świetnie, ogromne przywiązanie do detali, oświetlenie robi robotę, fajne efekty dymu, mgły. Fakt zdarzają się słabsze fragment + drewno animacji mord ale całościowo to chyba najładniejsza gra w tym roku i ile tu pracy włożono przy wielkości tej gry Nawet przy tych 30fps gra się komfortowo, czego się obawiałem wcześniej, sterowanie jest responsywne, gunplay bardzo dobry trochę CODowy, gra się świetnie zarówno w fpp jak tpp. A do czego mogę się przyjebać po kilku godzinach? Brak tak podstawowej opcji jak ustawienie jasności gamma i SI przeciwników oraz drewniane animacje mord, nie wszystkie. Jak ktoś jest fanem Bethesdy, Falloutów, Mass Effect 1, filmów SciFi z lat 80-90 czy Interstellar to gra jest dla niego stworzona. Później wrzucę trochę screenów z nadkonsoli 4 godziny temu, ASX napisał: Btw. dużo się rozmawia o oprawie, ale o czym się mało mówi, to jak znakomity jest soundtrack. Świetnie buduje klimat Dokładnie audio to absolutne top1 tego roku i muzyka i całe udźwiękowienie gry Edytowane 3 września 2023 przez Daddy 1 2 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Dobrze ta gra wygląda na konsoli, tekstury mają mnóstwo detali tylko zjebali z tym nabiałem na ekranie i brakiem podstawowych ustawień obrazu. Są prześwietlone partie w grze i zmniejszona jasność tych partii. W sensie nadal swiatła CLIPUJĄ, ale są ciemne na ekranie i dlatego to wygląda źle. Na pc można temu zaradzić. Tldr odjebali amatorkę. 30 fps to 30 fps i nie czarujmy tu. Na ekranie 120 hz to nie ma prawa być komfortowe no ale z braku laku ... 2 Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Na te mleko i ogólne biała poświata na ekranie to pomaga zmniejszenia jasności w TV. Póki nie wprowadzą opcji zmian gammy i innych opcji graficznych to pozostaje zabawa z tv. Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 48 minut temu, Daddy napisał: Te screeny poza tym że mają lepszą czerń nie odbiegają chyba w żaden sposób od wersji XSX To nie tylko lepsza czerń, PC na ultra ma dużo lepsze ambient occlusion niż XSX. XSX ma ustawienia koło high, co najbardziej widać właśnie w AO, cieniach i draw distance w stosunku do ultra PC. Ale najbardziej zmienia odbiór właśnie AO, bo dzięki temu gra jest mniej "płaska". Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 9 minut temu, tjery napisał: To nie tylko lepsza czerń, PC na ultra ma dużo lepsze ambient occlusion niż XSX. XSX ma ustawienia koło high, co najbardziej widać właśnie w AO, cieniach i draw distance w stosunku do ultra PC. Ale najbardziej zmienia odbiór właśnie AO, bo dzięki temu gra jest mniej "płaska". Wersja PC to niby też amatorka (trochę mało suwaków i ogólnie spore narzekania na kartach i prockach trochę poniżej top tier, na ktorych gra czesto nie działa jak powinna), ale jak się ma sprzęcik, co pociągnie 60-120 fps na Ultra to gra dostaje boosta, nie ma się co czarować. Cytuj
FIIlp 54 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Czy dobrze widziałem, że w tej grze nie ma mapy i nie można ściągać z pokonanych przeciwników elementów pancerza? Cytuj
tjery 1 236 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Mapy nie ma, loot losowo, raz skafander, raz hełm, wszystkiego nie można, jedynie broń/ammo z każdego. Cytuj
FIIlp 54 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 6 minut temu, tjery napisał: Mapy nie ma, loot losowo, raz skafander, raz hełm, wszystkiego nie można, jedynie broń/ammo z każdego. Słabo! Odhaczanie kolejnych miejsc na mapie czy lootowanie trupa ze wszystkiego co ma na sobie to najlepsze elementy gier od Bethesdy. A jak z perkami i eksploracją? Są jakieś ciekawe perki czy same +10% większych obrażeń, mniejsze ceny, więcej życia itp. Słabo wyglądają te mapy. Chodzenie przez długie odcinki pustych terenów z jakimś skanerem trochę mnie martwi. Latanie po kosmosie mnie nie kręci ale z tego co widziałem do go praktycznie nie ma. Jak ta będzie dostawała 9/10 to boje się o nowy Elder scrolls. Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 (edytowane) 7 minut temu, FIIlp napisał: Słabo! Odhaczanie kolejnych miejsc na mapie czy lootowanie trupa ze wszystkiego co ma na sobie to najlepsze elementy gier od Bethesdy. A jak z perkami i eksploracją? Są jakieś ciekawe perki czy same +10% większych obrażeń, mniejsze ceny, więcej życia itp. Słabo wyglądają te mapy. Chodzenie przez długie odcinki pustych terenów z jakimś skanerem trochę mnie martwi. Latanie po kosmosie mnie nie kręci ale z tego co widziałem do go praktycznie nie ma. Jak ta będzie dostawała 9/10 to boje się o nowy Elder scrolls. Jest, Youtuberzy bez życia latają z planety na planetę, rekordzistka leciała z jednej na drugą 7 godzin. Swoją drogą to jest ciekawy zabieg designerski, w sumie trochę mi to zaimponowało, zrobili to latanie tak nudnym, że loty są prawie w realtime xD. Edytowane 3 września 2023 przez KrYcHu_89 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd Cytuj
Boomcio 4 065 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Ech, czasem by się chciało rzucić wszystko i wyjechać w kosmos... 1 Cytuj
FIIlp 54 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 4 minuty temu, Dr.Czekolada napisał: Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd Wydawcę i producenta ma Starfield do Elder Scrolls. Nie grałem jeszcze w Starfielda ale grałem w poprzednie tytuły i muszę się z Tobą zgodzić. Cytuj
zloto 737 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 24 minuty temu, Dr.Czekolada napisał: Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd Ale co ty chcesz to warstwy artystycznej gry? Przecież ona trzyma wysoki poziom, ma swój klimat i specyfikę, imo przesadne jest twierdzenie, że ludzie odpowiadający za ten aspekt są do zmiany. A silnika zapewne nie chcą zmieniać ze względu na scenę moderska? Tak zakładam, chociaż to korpo, jak wyliczą że bardziej im się opłaca zmienić silnik, to to zrobią. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 (edytowane) 29 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Nie wiem co ma Starfield do Elder Scrolls, ale najważniejsze żeby w końcu ewakuowali się z tego silnika i zatrudnili ogarniętych dyrektorów artystycznych xd Według plotek nowy ES powstaje dalej na ich silniku Wystarczy ogarnąć drewniane i wytrzeszczone mordy cała reszta - design świata, pojazdów, broni, itd. jest zajebisty Edytowane 3 września 2023 przez Daddy Cytuj
ASX 14 654 Opublikowano 3 września 2023 Autor Opublikowano 3 września 2023 Myślę że zmieniliby silnik, gdyby na rynku pojawiła się jakaś alternatywa. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 17 minut temu, FIIlp napisał: Wydawcę i producenta ma Starfield do Elder Scrolls. Nie grałem jeszcze w Starfielda ale grałem w poprzednie tytuły i muszę się z Tobą zgodzić. No ale jak łączysz sci fi podróż z planety w kosmos i uniwersum fantasy Elder Scrolls, gdzie mamy w większości odsłon jeden region. Nie będą zmuszać do takich teleportacji, a w nowym IP jakim jest Starfield niech sobie wymyślają co tam chcą. Gracze i recenzenci najwyżej skrytykują jakie pomysły nie zadziałały. 7 minut temu, zloto napisał: Ale co ty chcesz to warstwy artystycznej gry? Przecież ona trzyma wysoki poziom, ma swój klimat i specyfikę, imo przesadne jest twierdzenie, że ludzie odpowiadający za ten aspekt są do zmiany. A silnika zapewne nie chcą zmieniać ze względu na scenę moderska? Tak zakładam, chociaż to korpo, jak wyliczą że bardziej im się opłaca zmienić silnik, to to zrobią. Pisane było już wcześniej, że takie miasta jak Nowa Altantyda to amatorka, tak samo ten nabiał na ekranie i wygląd npców. Nie ogarniają jak wygląda ich własny produkt. Jest nierówny. Zmiana silnika - Nie miałem na myśli np Unreala i ucinanie modów, ale no nie da się ukryć, że przydałoby się im już jednak nowocześniejsze narzędzie. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 292 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Już nawet nie pamiętam, Outer Worlds na UE4 też zapamiętywał wszystko co leży na ziemi, chyba, co nie? Były tam loading screen z budynku do bundyku? OW2 będzie na UE5 i wyjdzie pewnie za kilka lat, ciekawe będzie to porównanie ze Starfieldem w tym wypadku. Cytuj
szurubur 120 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Mam juz wbite ponad 24h i muszę przyznać, że to chyba jedna z lepszych gier bethesdy, owszem te kosmiczne loty są trochę upośledzone ale cała reszta to już bardzo porządny kawał gry. Obecnie rozpracowuję questy dla karmazynowej floty i ojjj jakie to dobre, różnorodność misji, miejscówek tego co trzeba zrobic itp to jest naprawdę coś wspaniałego dla fana gier bethesdy. żałuję trochę braku gór ze skyrima bo aż się prosi na niektórych planetach walnąć takie wielkie szczyty lub kratery. Cytuj
Dalhi 178 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: OW2 będzie na UE5 i wyjdzie pewnie za kilka lat, ciekawe będzie to porównanie ze Starfieldem w tym wypadku. Obsidian to też nie jest studio które pcha branże technologicznie do przodu. Wizualnie ich gry nie są zbyt urokliwe. Za to potrafią robić dobre rpg i to ich w pewnym sensie łączy z Bethesdą choć mają nieco inne podejście. Podejrzewam że dla Bethesdy jest bardzo ważne to jak szybko sami mogą tworzyć kontent do gry. Ich ekipa zna narzędzia od podszewki i przejście na inny silnik mogłoby się skończyć wydaniem Redfall 2.0 w dodatku ze środkowym palcem w stronę sceny moderskiej. To się nie wydarzy. Sam Starfield jest fantastyczną grą, mimo kilku bolączek i niedociągnięć. 1 Cytuj
nievil 29 Opublikowano 3 września 2023 Opublikowano 3 września 2023 Lecę sobie z głównym wątkiem i trochę emocje opadły, w którym kierunku to idzie (już to gdzieś widziałem) - oby później było lepiej; natomiast bardzo mi przypadł do gustu dźwięk podczas wykonywania "tej czynności", przypomina trochę: Za dużo w tej grze politycznej poprawności, rykłem ze śmiechu jak pierwszy raz spotkałem: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.