Opublikowano 1 lutego 20232 l 49 minut temu, dee napisał: Do licha, a akurat miałem w planach ogrywać na okręcie podwodnym Śmieszki śmieszkami, ale wystarczy, że na premierę (lub w jakimkolwiek innym momencie) zesrają się serwery i nie ma grania.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Dodatkowo premiera podczas majówki gdzie ludzie biorą konsole na działkę. No i premiera 28 kwietnia SW. To musi sie udać xd
Opublikowano 1 lutego 20232 l Always online nie przeszkadza mi tak bardzo, jak progres w koopie tylko dla hosta. To jest dopiero głupota.
Opublikowano 1 lutego 20232 l Always online w singlu to kicha, ale też nie pierwszy i nie ostatni taki przypadek. Nie mam z tym większego problemu. Inaczej musiałbym się obrazić na większość współczesnych gier z day 1 patchami, dlc-kami i online nie działającym na premierę
Opublikowano 1 lutego 20232 l Mi się ciągle wyświetla reklama na FB gdzie na samym początku wideo jest ruda wampirzyca, boziuniu to wygląda gorzej niż dishonored pod względem grafiki niesamowite wykorzystanie UE5 się szykuje.
Opublikowano 1 lutego 20232 l A to nie jest tak że dzięki online developerzy mogą szybciej reagować i wprowadzać poprawki?
Opublikowano 15 lutego 20232 l Harvey Smith: - "Redfall jest ogromny, i było bardzo trudno go zrobić" - "robienie w czasach korony open-worlda, w którym możesz eksplorować, z fajną walką, gdzie możesz zhackować wieżyczkę, rozbroić zamek, wejść na dach, przejść przez okno, grać jedną postacią z jej mocami, grać inną postacią, potem zrobić to wszystko z kolegami? Niesamowita ilość pracy" - "to niezbyt immersive sim, raczej strzelanka open world, i jest innym doświadczeniem gdy grasz solo i w co-opie, chociaż misje są te same" - "mamy dwie dzielnice o rozmiarze 1,5 na 1,5 kilometra, dla nas to dobry rozmiar do eksplorowania na nogach, przy tej gęstości. Możesz wejść do niektórych budynków, zwiedzać wnętrza. Opowiadanie otoczeniem jest wszędzie. No i to jest nasz styl wykonania. Chyba nikt inny nie zrobił dokładnie takiego połączenia" - "od początku mówimy, to nie jest gra o zombie, jakiś horde shooter. To opowieść o elicie, firmie, która trafiła do małej, zapyziałej społeczności, i przekształciła ją na własne potrzeby. Byli wampirami, zanim stali się wampirami" - "niektórzy mówią, że lepiej zrobić teraz grę o golfie, bo na to teraz będą fundusze itp. Ale gdy weźmiesz taki projekt, zatrudniasz nowych ludzi od golfa, nagle w studiu sporo osób rozmawia o golfie, a zwiększone zatrudnienie oznacza, że jeszcze bardziej desperacko szukasz funduszy na nowy projekt. W Arkane mamy ogromną wiedzę na temat takiej gry, jaką robi Arkane. Trzymamy się tego: to jest to, co robimy. Wiedza o tym, jak łączą się Deathloop i Prey i Dishonored... Redfall ogromnie zyskuje na tym kapitale"
Opublikowano 15 lutego 20232 l Aha czyli jak potwierdza ze to nie immersive sim tylko open worldowa strzelanka to juz nie mam zadnych zludzen. Pewnie okaze sie jeszcze gorszym kasztanem niz Deathloop.
Opublikowano 17 lutego 20232 l Plus jest taki że będzie to wersja Play Anywhere, więc kupując takie pudełko od razu otrzymamy dostęp do wersji na konsolę, PC a w przyszłości także i w chmurze, a puste pudełko będzie można sobie postawić na szafce jak ktoś lubi. Minus to konieczność pobrania całej gry co dla ludzi ze słabym łączem pewnie będzie bolesne, no i Maniak pewnie się zapłacze że nie będzie mógł kupić używki. Tak czy inaczej, myślę że płytki, chociaż w dzisiejszych czasach są już prawie bezużyteczne bo zawierają często przestarzalą wersję gry już w dniu premiery, lub w ogóle nie zawierają gry jak w przypadku Forzy Horizon 5 czy Halo Infinite, do tego są głośne i malo komfortowe niż cyfrowe wersję gier, to jednak powinny zostać jako opcja.
Opublikowano 17 lutego 20232 l Nie no nie ma żadnego plusa asax fizyczna wersja=fizyczny nośnik. Jak już mają w chuyu fizyki to niech z nimi skończą a nie udają że jest inaczej
Opublikowano 17 lutego 20232 l 13 minut temu, ASX napisał: Plus jest taki że będzie to wersja Play Anywhere, więc kupując takie pudełko od razu otrzymamy dostęp do wersji na konsolę, PC a w przyszłości także i w chmurze, a puste pudełko będzie można sobie postawić na szafce jak ktoś lubi. Minus to konieczność pobrania całej gry co dla ludzi ze słabym łączem pewnie będzie bolesne, no i Maniak pewnie się zapłacze że nie będzie mógł kupić używki. Tak czy inaczej, myślę że płytki, chociaż w dzisiejszych czasach są już prawie bezużyteczne bo zawierają często przestarzalą wersję gry już w dniu premiery, lub w ogóle nie zawierają gry jak w przypadku Forzy Horizon 5 czy Halo Infinite, do tego są głośne i malo komfortowe niż cyfrowe wersję gier, to jednak powinny zostać jako opcja. No a co ze sprzedażą? To nie będzie przypisane do jednego użytkownika? Są historie że kupujesz grę która okazuje się makabrycznie słaba, i chcesz ją sprzedać.
Opublikowano 17 lutego 20232 l Nie sprzedaż cyfrowej wersji gry, mógłbyś co najwyżej sprzedać puste pudełko o ile ktoś będzie chciał kupić ten kawałek plastiku. 14 minut temu, Pupcio napisał: Nie no nie ma żadnego plusa asax fizyczna wersja=fizyczny nośnik. Jak już mają w chuyu fizyki to niech z nimi skończą a nie udają że jest inaczej No racja. Puste pudełko z kodem to po prostu zwykła cyfra zamknięta w plastikowym pudełku. I lepiej choćby dla środowiska, by w ogóle zrezygnowali z fizycznych wydań zamiast bawić się w takie cyrki.
Opublikowano 17 lutego 20232 l 32 minuty temu, ASX napisał: Plus jest taki że będzie to wersja Play Anywhere, więc kupując takie pudełko od razu otrzymamy dostęp do wersji na konsolę, PC a w przyszłości także i w chmurze, a puste pudełko będzie można sobie postawić na szafce jak ktoś lubi. Minus to konieczność pobrania całej gry co dla ludzi ze słabym łączem pewnie będzie bolesne, no i Maniak pewnie się zapłacze że nie będzie mógł kupić używki. Tak czy inaczej, myślę że płytki, chociaż w dzisiejszych czasach są już prawie bezużyteczne bo zawierają często przestarzalą wersję gry już w dniu premiery, lub w ogóle nie zawierają gry jak w przypadku Forzy Horizon 5 czy Halo Infinite, do tego są głośne i malo komfortowe niż cyfrowe wersję gier, to jednak powinny zostać jako opcja. A teraz to ktoś wydaje gry na nośnikach fizycznych, gdzie wkładając płytę dwa miesiące po premierze lub czasem w dzień premiery i tak nie trzeba praktycznie całej gry pobierać? Jak ktoś ma słabego neta, to nawet kupując fizyki ma dzisiaj przesrane, a czasem to ma nawet gorzej niż by wcześniej zrobił preload cyfrowej wersji. Wiem bo sam jeszcze rok wstecz miałem kiepskiego neta i kupując gry na płytach często grałem dopiero następnego dnia. Minusem kodu w pudełku jest produkcja niepotrzebnych śmieci.
Opublikowano 17 lutego 20232 l No tutaj Nintendo jest wzorem bo przy reprintach gier dają aktualną wersję.
Opublikowano 18 lutego 20232 l Czyli cała afera o nic, bo jednak będzie płytka Swoją drogą kupowanie płytowych edycji gier XGS i Bethesdy to, o ile nie ma się interesu sprzedania używki lub nie jest się kolekcjonerem to bardzo słaby interes w porównaniu do cyfry. Cyfrowa wersja kosztuje tyle samo, ale tam kupując grę raz od razu otrzymujemy od razu wersje na 2 sprzęty. A kupując płytę możemy, w tej samej cenie, grać tylko na konsoli.
Opublikowano 18 lutego 20232 l W sumie jak gra ma być online only to już w sumie zostaje się pogodzić i przyjąć te knagę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.