ASX 14 714 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 to znaczy na konsolach Deathloop działał w 60 fpsach tylko teoretycznie, bo framerate latał tam jak szalony od 40 do 60 fpsach. A tryb 120 fpsów był raczej trybem 70-80 fpsów Cytuj
KrYcHu_89 2 373 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 3 minuty temu, ASX napisał: to znaczy na konsolach Deathloop działał w 60 fpsach tylko teoretycznie, bo framerate latał tam jak szalony od 40 do 60 fpsach. A tryb 120 fpsów był raczej trybem 70-80 fpsów Ok, to trochę zmienia postać rzeczy, anyway, dziwna sprawa, bo tym razem mają tylko jedną konsolę do ogarnięcia... no dwie, licząc Skę, ale to wiadomo, tam nikt ni wymagał więcej niż 30. Generalnie M$ zaczyna bardziej dbać o rynek PC (dużo strategii, które wychodzą później na konsole i nie są targetem konsolowego gracza, gry na PC z mocnym wsparciem dla UW, dodatkowe ficzery itp.). No i chmura, Xboxy to produkt drugiej kategorii w tej generacji. U Sony dokładnie odwrotnie, wszystko na PS5 dopracowane w 60 fps. Porty na PC różnej jakości i rok po premierze na konsole. Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 (edytowane) Tak do mnie doszło, że nie napisali Native 4K .... Chyba się obsram ze śmiechu jak okaże się, że ta oprawa godna początków Xbox One będzie po jakiejś rekonstrukcji z 1440p i w skaczącym maksymalnie do 30 klatek frameracie. Edytowane 13 kwietnia 2023 przez Ins 1 Cytuj
SnoD 2 341 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 18 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Nie wiem czy tacy partacze - wciąż stawiam, że po prostu budżet nie pozwala dopracowywać tych gier na start, a i posucha wydawnicza kawała wypchnąć ten tytuł na szybko. Spencer bandyto, przeproś za stan Xboxa. Już nie wymyślaj. Drugi oddział Arkane zrobił Deathloop liniowe i nie dali rady wycisnąć na konsolach stabilnego 60 fps. To kwestia umiejętności developera, a nie budżetu. Jak całe studio robi jedną grę przez 4-5 lat jak Redfall, to nie jest kwestia budżetu, co innego gdyby mieli to samo zrobić np. w 2 lata. 6 minut temu, Ins napisał: Tak do mnie doszło, że nie napisali Native 4K .... Chyba się obsram ze śmiechu jak okaże się, że ta oprawa godna początków Xbox One będzie po jakiejś rekonstrukcji z 1440p i w skaczącym maksymalnie do 30 klatek frameracie. Obstawiam, że tak właśnie będzie. Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 1 hour ago, Paolo de Vesir said: Nie wiem czy tacy partacze - wciąż stawiam, że po prostu budżet nie pozwala dopracowywać tych gier na start, a i posucha wydawnicza kawała wypchnąć ten tytuł na szybko. Spencer bandyto, przeproś za stan Xboxa. Budżet w przypadku MS? Kiepskie wytłumaczenie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 10 minut temu, Czoperrr napisał: Budżet w przypadku MS? Kiepskie wytłumaczenie. Budżet na inwestycje - tak, ale na produkt końcowy - niekoniecznie. Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 To raczej po prostu wina Arkane, oni nigdy nie potrafili technicznie dopracować żadnego tytułu. Dołóż do tego online coop, który ma swoje wymagania i przede wszystkim fakt istnienia wersji na poprzednią generację i masz przepis na katastrofę. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 2 minuty temu, Figaro napisał: To raczej po prostu wina Arkane, oni nigdy nie potrafili technicznie dopracować żadnego tytułu. Dołóż do tego online coop, który ma swoje wymagania i przede wszystkim fakt istnienia wersji na poprzednią generację i masz przepis na katastrofę. nie ma wersji na poprzednią generację Cytuj
number_nine 1 344 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Ta gra wygląda tak generycznie i płytko, że nawet 120fpsów by jej nie pomogło. Kilka tygodni temu oglądałem jakieś gameplaye i nie wierzyłem jak mało dynamiczna była walka, jebie nudą na kilometr Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Jest wersja na xss czyli taki pomost miedzy poprzednia a obecną generacje. Na jedno wychodzi. 4 Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 A to nie rozumiem co się stało. Może jest RT. Cytuj
Moldar 2 260 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Ot nie zdążyli, może nawet nie mieli 60 klatek w planach, ale Microsoft zaczął to wymuszać. Bethesda działa trochę samodzielnie, co widać po nich i jak są gry wydawane. 1 Cytuj
drozdu7 2 872 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Wiele o sytuacji w MS mówi też że taka gra to jedna z najważniejszych premier xboxowych w tym roku Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 9 minut temu, Moldar napisał: Ot nie zdążyli, może nawet nie mieli 60 klatek w planach, ale Microsoft zaczął to wymuszać. Bethesda działa trochę samodzielnie, co widać po nich i jak są gry wydawane. też tak myslę. Myślę też że na pewno też nie spodziewali się ta informacja spotka się z taką reakcją. Ale odkąd Bethesda jest częścią Microsoftu to muszą się przyzwyczajać że będą o wiele bardziej na świeczniku niż wcześniej i każde ich potknięcie, błąd czy próba zrobienia fpsa w 30 klatkach na konsoli spotka się z większą krytyką. Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Zacznijmy od tego, że taka akcja, że wysokobudżetowy hit głównego wydawcy na rynku okazuje się niewypałem nie powinna mieć w ogóle miejsca. Przeciez gdyby MS kasował teraz za te tytuły full price, ale objawiało się to adekwatną jakością to byłby to pogrom na rynku. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Pierdololo, w deathloop czy ghostwire były tryby 60 fps na start a tu na złość nie przygotowali. Cytuj
Czoperrr 5 239 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 7 minutes ago, PanKamil said: Pierdololo, w deathloop czy ghostwire były tryby 60 fps na start a tu na złość nie przygotowali. Tak, przez ten czas XSX i XSS zdążyły się postarzeć i 60 fps jest niemożliwe do osiągnięcia. Zdecyduj się kogo chcesz obwiniać, słaby sprzęt czy niekompetencje developera. Cytuj
iluck85 2 947 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 A finalnie większość zagra i napisze ze nawet spoko gierka Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 zwykła nieudolność developera, który nie jest w stanie przygotować trybu z 60 fpsami. Dobrze że zrobiła się awantura, być może wpłynie to na przyszłe decyzję innych developerów. Im będzie mniej gier bez opcji grania w 60 klatkach na konsolach tym lepiej. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 (edytowane) 12 minut temu, Czoperrr napisał: Tak, przez ten czas XSX i XSS zdążyły się postarzeć i 60 fps jest niemożliwe do osiągnięcia. Zdecyduj się kogo chcesz obwiniać, słaby sprzęt czy niekompetencje developera. Nigdzie nie napisałem, że xss nie odpali redfall w 60 fps. Napisałem, że OPTYMALIZACJA zajmie o wiele więcej czasu, pewnie parę miesięcy aby dać 60 fps na xss w dopuszczalnej rozdzielczosci 900-1080p. Po dupie dostają posiadacze xsx. To gra multi i płynnosć musi być zachowana bo to ponoc jedna generacja. XSS to ziemniak i tutaj muszą dłubać. Do niektórych nie dociera, że magiczne suwaczki nie istnieją tylko trzeba zapierdalać i poświęcać dużo więcej czasu dla xss. Widocznie w deathloop i ghostwire czasu wystarczyło, choć ghostwire ma tam jakieś swoje problemy. Edytowane 13 kwietnia 2023 przez PanKamil 1 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 4 minuty temu, PanKamil napisał: Nigdzie nie napisałem, że xss nie odpali redfall w 60 fps. Napisałem, że OPTYMALIZACJA zajmie o wiele więcej czasu, pewnie parę miesięcy aby dać 60 fps na xss. Po dupie dostają posiadacze xsx którzy są w dupie. To gra multi i płynnosć musi być zachowana bo to ponoc jedna generacja. XSS to ziemniak i tutaj muszą dłubać. przecież jest mnóstwo gier, również multplayer, które w wersji na XSX mają więcej trybów trybów płynności niż XSS. Nikt wcześniej nie przejmował się jakimś "zachowaniem płynności" a teraz nagle w Redfallu, czyli grze którą można grać solo, z opcjonalnym coopem, możemy dostać trybu z 60 fpsami bo XSS. Strasznie dziurawa jest ta twoja logika Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 (edytowane) 9 minut temu, ASX napisał: przecież jest mnóstwo gier, również multplayer, które w wersji na XSX mają więcej trybów trybów płynności niż XSS. Nikt wcześniej nie przejmował się jakimś "zachowaniem płynności" a teraz nagle w Redfallu, czyli grze którą można grać solo, z opcjonalnym coopem, możemy dostać trybu z 60 fpsami bo XSS. Strasznie dziurawa jest ta twoja logika No to widocznie mieli więcej czasu, lepsze wsparcie. Optymalizacja na xss zabiła tryb 60 fps w redfall i premierowe wydanie baldurs gate 3. Bez xss to xbox series x by z palcem w dupie miał zarówno 60 fps w redfall i premiere baldura. Xbox widocznie wymusza aby znajomi którzy grają ze sobą mieli te same opcje mozliwości płynności, digital foundry wyciągneło podobne wnioski apelując do ms aby porzucił tą politykę równości. Sytuacja jest niestety patologiczna bo wszystko wskazuje na to, że xss jest w dużej przewadze względem xsx więc xss musi być tą wiodącą platformą xbox w tej generacji. Dzięki bogu singlówki nie powinny mieć takich problemów. Edytowane 13 kwietnia 2023 przez PanKamil 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Teraz, PanKamil napisał: Optymalizacja na xss zabiła tryb 60 fps w redfall i premierowe wydanie baldurs gate 3 Dobra zamknij już mordę. 2 1 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 (edytowane) Uwagę na to zwracają developerzy, digital foundry czyli osoby które się na tym znają. https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2023-df-direct-weekly-baldurs-gate-3-vs-xbox-why-feature-parity-between-series-x-and-s-matters Czy wy serio chcecie się z tym kłócić? Edytowane 13 kwietnia 2023 przez PanKamil Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 13 kwietnia 2023 Opublikowano 13 kwietnia 2023 w artykule który wkleiłeś jest mowa o problemach ze splitscreenem w wersji na XSS. Jak się to ma do Redfalla który nie ma splitscreena? Zresztą sam się orasz bo w tekście jest napisane: Cytat On the face of it, there is a simple solution to this - and that is to remove the split-screen mode from the Xbox Series S version of the game in the same way that many Series S titles lack ray tracing modes or 60fps/120fps performance modes. However, the difference is that split-screen is a gameplay feature, not a visual feature, and at this point the 'requirements' that Larian are describing may not be defined exclusively by the developer, but rather the platform holder: Microsoft. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.