Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to znaczy na konsolach Deathloop działał w 60 fpsach tylko teoretycznie, bo framerate latał tam jak szalony od 40 do 60 fpsach. A tryb 120 fpsów był raczej trybem 70-80 fpsów

Opublikowano
3 minuty temu, ASX napisał:

to znaczy na konsolach Deathloop działał w 60 fpsach tylko teoretycznie, bo framerate latał tam jak szalony od 40 do 60 fpsach. A tryb 120 fpsów był raczej trybem 70-80 fpsów

Ok, to trochę zmienia postać rzeczy, anyway, dziwna sprawa, bo tym razem mają tylko jedną konsolę do ogarnięcia... no dwie, licząc Skę, ale to wiadomo, tam nikt ni wymagał więcej niż 30. 

Generalnie M$ zaczyna bardziej dbać o rynek PC (dużo strategii, które wychodzą później na konsole i nie są targetem konsolowego gracza, gry na PC z mocnym wsparciem dla UW, dodatkowe ficzery itp.). No i chmura, Xboxy to produkt drugiej kategorii w tej generacji. 

U Sony dokładnie odwrotnie, wszystko na PS5 dopracowane w 60 fps. Porty na PC różnej jakości i rok po premierze na konsole. 

Opublikowano (edytowane)

Tak do mnie doszło, że nie napisali Native 4K .... Chyba się obsram ze śmiechu jak okaże się, że ta oprawa godna początków Xbox One będzie po jakiejś rekonstrukcji z 1440p i w skaczącym maksymalnie do 30 klatek frameracie.

Edytowane przez Ins
  • This 1
Opublikowano
18 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Nie wiem czy tacy partacze - wciąż stawiam, że po prostu budżet nie pozwala dopracowywać tych gier na start, a i posucha wydawnicza kawała wypchnąć ten tytuł na szybko.

 

Spencer bandyto, przeproś za stan Xboxa.

 

Już nie wymyślaj. Drugi oddział Arkane zrobił Deathloop liniowe i nie dali rady wycisnąć na konsolach stabilnego 60 fps. To kwestia umiejętności developera, a nie budżetu. Jak całe studio robi jedną grę przez 4-5 lat jak Redfall, to nie jest kwestia budżetu, co innego gdyby mieli to samo zrobić np. w 2 lata.

6 minut temu, Ins napisał:

Tak do mnie doszło, że nie napisali Native 4K .... Chyba się obsram ze śmiechu jak okaże się, że ta oprawa godna początków Xbox One będzie po jakiejś rekonstrukcji z 1440p i w skaczącym maksymalnie do 30 klatek frameracie.

 

Obstawiam, że tak właśnie będzie.

Opublikowano
1 hour ago, Paolo de Vesir said:

Nie wiem czy tacy partacze - wciąż stawiam, że po prostu budżet nie pozwala dopracowywać tych gier na start, a i posucha wydawnicza kawała wypchnąć ten tytuł na szybko.

 

Spencer bandyto, przeproś za stan Xboxa.

 

Budżet w przypadku MS? Kiepskie wytłumaczenie.

Opublikowano

To raczej po prostu wina Arkane, oni nigdy nie potrafili technicznie dopracować żadnego tytułu. Dołóż do tego online coop, który ma swoje wymagania i przede wszystkim fakt istnienia wersji na poprzednią generację i masz przepis na katastrofę.

Opublikowano
2 minuty temu, Figaro napisał:

To raczej po prostu wina Arkane, oni nigdy nie potrafili technicznie dopracować żadnego tytułu. Dołóż do tego online coop, który ma swoje wymagania i przede wszystkim fakt istnienia wersji na poprzednią generację i masz przepis na katastrofę.

nie ma wersji na poprzednią generację

Opublikowano
9 minut temu, Moldar napisał:

Ot nie zdążyli, może nawet nie mieli 60 klatek w planach, ale Microsoft zaczął to wymuszać. Bethesda działa trochę samodzielnie, co widać po nich i jak są gry wydawane.

też tak myslę. Myślę też że na pewno też nie spodziewali się ta informacja spotka się z taką reakcją. Ale odkąd Bethesda jest częścią Microsoftu to muszą się przyzwyczajać że będą o wiele bardziej na świeczniku niż wcześniej i każde ich potknięcie, błąd czy próba zrobienia fpsa w 30 klatkach na konsoli spotka się z większą krytyką.

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że taka akcja, że wysokobudżetowy hit głównego wydawcy na rynku okazuje się niewypałem nie powinna mieć w ogóle miejsca.


Przeciez gdyby MS kasował teraz za te tytuły full price, ale objawiało się to adekwatną jakością to byłby to pogrom na rynku. 

Opublikowano
7 minutes ago, PanKamil said:

Pierdololo, w deathloop czy ghostwire były tryby 60 fps na start a tu na złość nie przygotowali.

Tak, przez ten czas XSX i XSS zdążyły się postarzeć i 60 fps jest niemożliwe do osiągnięcia. Zdecyduj się kogo chcesz obwiniać, słaby sprzęt czy niekompetencje developera. 

Opublikowano

zwykła nieudolność developera, który nie jest w stanie przygotować trybu z 60 fpsami.

 

Dobrze że zrobiła się awantura, być może wpłynie to na przyszłe decyzję innych developerów. Im będzie mniej gier bez opcji grania w 60 klatkach na konsolach tym lepiej.

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Czoperrr napisał:

Tak, przez ten czas XSX i XSS zdążyły się postarzeć i 60 fps jest niemożliwe do osiągnięcia. Zdecyduj się kogo chcesz obwiniać, słaby sprzęt czy niekompetencje developera. 

Nigdzie nie napisałem, że xss nie odpali redfall w 60 fps. Napisałem, że OPTYMALIZACJA zajmie o wiele więcej czasu, pewnie parę miesięcy aby dać 60 fps na xss w dopuszczalnej rozdzielczosci 900-1080p. Po dupie dostają posiadacze xsx. To gra multi i płynnosć musi być zachowana bo to ponoc jedna generacja. XSS to ziemniak i tutaj muszą dłubać.

 

Do niektórych nie dociera, że magiczne suwaczki nie istnieją tylko trzeba zapierdalać i poświęcać dużo więcej czasu dla xss.

 

Widocznie w deathloop i ghostwire czasu wystarczyło, choć ghostwire ma tam jakieś swoje problemy.

Edytowane przez PanKamil
  • Minusik 1
Opublikowano

 

4 minuty temu, PanKamil napisał:

Nigdzie nie napisałem, że xss nie odpali redfall w 60 fps. Napisałem, że OPTYMALIZACJA zajmie o wiele więcej czasu, pewnie parę miesięcy aby dać 60 fps na xss. Po dupie dostają posiadacze xsx którzy są w dupie. To gra multi i płynnosć musi być zachowana bo to ponoc jedna generacja. XSS to ziemniak i tutaj muszą dłubać.

przecież jest mnóstwo gier, również multplayer, które w wersji na XSX mają więcej trybów trybów płynności niż XSS. Nikt wcześniej nie przejmował się jakimś "zachowaniem płynności" a teraz nagle w Redfallu, czyli grze którą można grać solo, z opcjonalnym coopem, możemy dostać trybu z 60 fpsami bo XSS. Strasznie dziurawa jest ta twoja logika

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, ASX napisał:

 

przecież jest mnóstwo gier, również multplayer, które w wersji na XSX mają więcej trybów trybów płynności niż XSS. Nikt wcześniej nie przejmował się jakimś "zachowaniem płynności" a teraz nagle w Redfallu, czyli grze którą można grać solo, z opcjonalnym coopem, możemy dostać trybu z 60 fpsami bo XSS. Strasznie dziurawa jest ta twoja logika

No to widocznie mieli więcej czasu, lepsze wsparcie. Optymalizacja na xss zabiła tryb 60 fps w redfall i premierowe wydanie baldurs gate 3. Bez xss to xbox series x by z palcem w dupie miał zarówno 60 fps w redfall i premiere baldura.

 

Xbox widocznie wymusza aby znajomi którzy grają ze sobą mieli te same opcje mozliwości płynności, digital foundry wyciągneło podobne wnioski apelując do ms aby porzucił tą politykę równości. Sytuacja jest niestety patologiczna bo wszystko wskazuje na to, że xss jest w dużej przewadze względem xsx więc xss musi być tą wiodącą platformą xbox w tej generacji. Dzięki bogu singlówki nie powinny mieć takich problemów.


 

Edytowane przez PanKamil
  • Minusik 1
Opublikowano

w artykule który wkleiłeś jest mowa o problemach ze splitscreenem w wersji na XSS. Jak się to ma do Redfalla który nie ma splitscreena?

 

Zresztą sam się orasz bo w tekście jest napisane:

Cytat

On the face of it, there is a simple solution to this - and that is to remove the split-screen mode from the Xbox Series S version of the game in the same way that many Series S titles lack ray tracing modes or 60fps/120fps performance modes. However, the difference is that split-screen is a gameplay feature, not a visual feature, and at this point the 'requirements' that Larian are describing may not be defined exclusively by the developer, but rather the platform holder: Microsoft.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...