Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 13.04.2023 o 11:38, ASX napisał(a):

w artykule który wkleiłeś jest mowa o problemach ze splitscreenem w wersji na XSS. Jak się to ma do Redfalla który nie ma splitscreena?

 

 

Rozwiń  

Ma się tak samo. Wystarczy zrozumieć, że dla xss trzeba poświęcić dużo więcej czasu na każdej płaszczyźnie. Jedni męczą się ze splint screenem a drudzy z płynnością. Będzie tego tylko więcej bo gry będą coraz bardziej wymagające.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano

dopiero co napisałeś że Microsoft wymusza utrzymanie płynności między wersjami między XSX i XSS, a potem sam wkleiłeś artykuł który udowadnia że wcale tak nie jest i dalej w to brniesz xd

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 13.04.2023 o 11:49, ASX napisał(a):

dopiero co napisałeś że Microsoft wymusza utrzymanie płynności między wersjami między XSX i XSS, a potem sam wkleiłeś artykuł który udowadnia że wcale tak nie jest i dalej w to brniesz xd

Rozwiń  

Co innego baldur a co innego ich największa premiera first party(nastawiona na coop) w pierwszym półroczu. Szkoda strzępić ryja, xss to zajebista konsola nowej generacji, a digital foundry, developerzy sie mylą tylko fani xboxa mają racje. Stare, znałem. Tak czy siak miłego grania w redfall nawet w 30 fps. elo

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano

Faktem jest natomiast, że Microsoft z Xboxem lecą w chuja i gdyby to Sony dysponowało takim budżetem to mielibyśmy zalew gier w najwyższej jakości, a teraz Microsoft udowadnia swoją nieudolność jeśli chodzi o segment gier i wygląda na to, że nic się tutaj nie zmienia i nie zmieni.

Opublikowano
  W dniu 13.04.2023 o 09:26, Ins napisał(a):

Tak do mnie doszło, że nie napisali Native 4K .... Chyba się obsram ze śmiechu jak okaże się, że ta oprawa godna początków Xbox One będzie po jakiejś rekonstrukcji z 1440p i w skaczącym maksymalnie do 30 klatek frameracie.

Rozwiń  


Jeśli to native 4k to nie chce mi się wierzyć, że szybkie obcięcie rozdzielczości do np. 1080p nie da 60fps z marszu i trzeba ten tryb dodawac w przyszłości. To może być właśnie jakieś rekonstruowane 1440p.

Opublikowano

Nawet Nintendo potrafiło dowieźć 60fps w Splatoon na Switchu. Doomy też śmigały też na starych konsolach z Jaguarami w 60 klatkach. Kto może to może. Zwykłe partactwo i tyle. Trzeba piętnować. 

Opublikowano
  W dniu 13.04.2023 o 15:13, Lukas_AT napisał(a):


Jeśli to native 4k to nie chce mi się wierzyć, że szybkie obcięcie rozdzielczości do np. 1080p nie da 60fps z marszu i trzeba ten tryb dodawac w przyszłości. To może być właśnie jakieś rekonstruowane 1440p.

Rozwiń  

 

Obcinanie rozdzielczości pomaga jeśli GPU nie wydala, jeżeli mają problem z prockiem to nawet 720p nie pomoże. Pozostaje optymalizacja.

Opublikowano

Zawód roku to jak wygląda gameplay w tej grze a nie że chodzi w 30 klatkach. Ostatnie kilka stron tematu to wyśmiewanie materiałów z Redfall i deklarowanie, że za słabe to by w to grać a nagle żal, że chodzi w 30 a by się pograło :kekw: Wywalone jajca na ten looter shooter od dawna i życzę mu porażki, a Arkane niech się weźmie do roboty.

  • This 1
Opublikowano
  W dniu 14.04.2023 o 05:39, Czoperrr napisał(a):

Zawód roku to jak wygląda gameplay w tej grze a nie że chodzi w 30 klatkach. Ostatnie kilka stron tematu to wyśmiewanie materiałów z Redfall i deklarowanie, że za słabe to by w to grać a nagle żal, że chodzi w 30 a by się pograło :kekw: Wywalone jajca na ten looter shooter od dawna i życzę mu porażki, a Arkane niech się weźmie do roboty.

Rozwiń  

 

Dokładnie, jebać te klatki jakby gra wygladała zjawiskowo. Ale wyglada koszmarnie, gameplay żałośnie. Te 30 klatek to tylko gwóźdź do trumny z napisem Redfall

Opublikowano
  W dniu 13.04.2023 o 21:33, tjery napisał(a):

Obcinanie rozdzielczości pomaga jeśli GPU nie wydala, jeżeli mają problem z prockiem to nawet 720p nie pomoże. Pozostaje optymalizacja.

Rozwiń  


Ani jedno ani drugie nie powinno być problemem na XS.

Opublikowano

Redfall to żywy dowód na to, kolejny z resztą, że nie można otrzymać produktu premium w tym modelu dystrybucyjnym.

 

Szkoda, bo po to zarabiam pieniądze żeby wydawać je na dopracowane, wysokojakościowe produkty, a MS od lat nie potrafi takiego wydać. Szkoda, że przez tę politykę XSX wciąż nie rozwinął skrzydeł. :/

Opublikowano
  W dniu 14.04.2023 o 05:39, Czoperrr napisał(a):

Ostatnie kilka stron tematu to wyśmiewanie materiałów z Redfall i deklarowanie, że za słabe to by w to grać a nagle żal, że chodzi w 30 a by się pograło :kekw:

Rozwiń  

Nadal tliła się ta iskierka nadziei, że jednak co Arkane to Arkane i w jakiś sposób dowiozą. Teraz to szkoda strzępić ryja, jeszcze niech okaże się, że wymagania wersji pecetowej będą niskie to już w ogóle beczułka.

Opublikowano

Xbox w tej generacji to dodatkowa konsola, przykre to, ale prawdziwe. Warto kupić te Series S dla kilku klasyków, czasem perełka typu Plague Tale wpadnie w gamepassa, ale to wszystko. Series X uważam za wyrzucanie pieniędzy w błoto. No trudno, jest jak jest. Szkoda tylko, że i przyszłość nie zapowiada nic ciekawego. W Starfielda nie wierzę, Gearsów nie widać, Forza Motorsport ok, ale to nie jest gra porywajaca tłumy, w dodatku marketingowo daleko za Gran Turismo. Zapowiedzi też nie ma i nawet nie mam pomysłu co by to mogło być. Uważam, że World of Warcraft mógłby rozruszać trochę sprawę i oby mieli takie plany

  • Plusik 2
  • beka z typa 3
Opublikowano
  W dniu 14.04.2023 o 06:18, Daddy napisał(a):

Przeszedłeś Horizona FW w 30fps bo w 60 grafika to rozmazana papka, masz już doświadczenie donek ;)

Rozwiń  

Może było rozmazane w 60 fps na premierę, teraz za to jest zajebiście, widać, że nie masz pojęcia o czym gadasz. Może to jest myśl, mogli Redfalla też jebnąć na 60 w rozmazie i tak wielu graczy nie widzi i ma TV dalej niż 50 cm od oczu, a w patchu tylko poprawki. Wycofanie głównego ficzera dla gry FPS ONLINE to jest dramat. 

 

  W dniu 14.04.2023 o 06:09, Paolo de Vesir napisał(a):

Redfall to żywy dowód na to, kolejny z resztą, że nie można otrzymać produktu premium w tym modelu dystrybucyjnym.

 

Szkoda, bo po to zarabiam pieniądze żeby wydawać je na dopracowane, wysokojakościowe produkty, a MS od lat nie potrafi takiego wydać. Szkoda, że przez tę politykę XSX wciąż nie rozwinął skrzydeł. :/

Rozwiń  

Forza 5, Halo: Infinite i Gears 5 były premium i dojebane na premierę. 

Tutaj chyba bardziej chodzi o ciśnienie wydawcy z racji braku gier AAA od M$. 

Zapewne jeszcze kilka miesięcy powinni grę dopiekać. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...