Paolo de Vesir 9 074 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 7 minut temu, Czoperrr napisał: Arkane ma tyle lat doświadczenia w robieniu gier FPP, a nadal nie potrafią ogarnąć strzelania i sterowania? Co za nieudacznicy! Arkane ma za sobą Deathloopa który nie miał takich problemów AFAIK. Cytuj Odnośnik do komentarza
RoL 561 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Protip: nie przywiązujcie się do studiów deweloperskich. Każdy dev, nawet taki który robił same topowe gry, prędzej czy później może zrobić grę znacznie słabszą, która rozczaruje fanów. Studia zmieniają się na przestrzeni lat, w niektórych przypadkach zostaje tylko nazwa, bo wszystkie kluczowe osoby już dawno odeszły. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 619 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Podobał mi się Deathloop, ale miał on fatalne sterowanie (trzeba było wyłączać w opcjach przyspieszenie kamery by było znośnie), model strzelania też był bardzo, bardzo średni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 074 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Kurcze, mega dziwne, bo jak grałem gdy wpadło do XGP to śmigało zajebiscie, a sporo FPSów w życiu przerobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 306 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Arkane ma za sobą Deathloopa który nie miał takich problemów AFAIK. Przecież to są dwa zupełnie inne studia. A Deathloop, to miał chyba tylko boosta do ocen za marketing Sony, bo gdzie bym nie wszedł, to czytam, że jedna z ich najgorszych gier i trochę to kontrastuje z bardzo pozytywnymi ocenami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bielik 728 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Redfall nie ma nawet matchmakingu? Potężny coop xD Cytuj Odnośnik do komentarza
łom 1 972 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 14 minut temu, drozdu7 napisał: Robili tą grę ileś lat, to jest chyba silnik który znają przecież. Dostali dodatkowy czas na dopracowanie tego. No właśnie przerzucili się na UE4 na którym nigdy nie robili gier a który średnio nadaje się do openworldów tym bardziej z multiplayerem jeśli nie ma się wystarczająco dużo czasu na optymalizację. Widocznie im tego czasu zabrakło a z recek wynika że graficzka i płynność to tylko jeden z nielicznych problemów. Największym wygranym dla mnie i tak jest Dead Island 2 który pokazuje że lepiej się ograniczyć w skali i użytych efektach ale dostarczyć dopracowany produkt niż wydać wersję Beta którą teraz będą łatać przez pół roku (tak samo jak Jedi Survivor). A z gier Arkane grałem w Prey i Dishonored 1 i strzelanko średnio mi pasowało w obu tych grach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 074 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Teraz, SnoD napisał: Przecież to są dwa zupełnie inne studia. Może też masz dwa podejścia do gamedevu: - jeden zleceniodawca dostarcza wsparcia technicznego, czasu i budżetu - drugi zleceniodawca stworzył dwie konsole o rożnej specyfikacji, naciska na wyplucie niedokończonej gry, a wszystko w ramach abonamentowego modelu dystrybucji Jednym przyświeca myśl „najlepiej jak się da”, a drugim „good enough, potem się zobaczy”. BTW studio z Austin wydało Prey, więc nie są to żadne nieroby. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 741 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 (edytowane) No oceny Deathloopa to dla mnie zagadka do tej pory. Sterowanie również skiepsczone ale nie aż tak jak tutaj. No i technicznie było przyzwoicie. Tak czy inaczej dla mnie dwie ostatnie gry Arkane to jedna wielka porażka. Edytowane 2 maja 2023 przez Ins 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 065 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Deathloop bardzo dobra gra tylko trzeba się wkręcić. Grałem na PC bo na XSX sterowało mi się dziwnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 306 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Może też masz dwa podejścia do gamedevu: - jeden zleceniodawca dostarcza wsparcia technicznego, czasu i budżetu - drugi zleceniodawca stworzył dwie konsole o rożnej specyfikacji, naciska na wyplucie niedokończonej gry, a wszystko w ramach abonamentowego modelu dystrybucji Jednym przyświeca myśl „najlepiej jak się da”, a drugim „good enough, potem się zobaczy”. BTW studio z Austin wydało Prey, więc nie są to żadne nieroby. Serio Paolo przestań już pitolić te farmazony XD O jakim ty zleceniodawcy piszesz. W obu przypadkach Bethesda. Cytuj Odnośnik do komentarza
messer88 6 445 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Deathloop jednak gra nie dla wszystkich patrząc po opiniach tutaj, a tam design przeciwników też słabiutki. Tutaj z kolei niektóre wampiry przypominają mi wiedźmy z dlc do 1 części Eh i mogli zrobić 3 zamiast loopa i tego wampira, wystarczyłoby żeby czytali nasze forum Cytuj Odnośnik do komentarza
Bzduras 12 434 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 No nie wiem co tak słabo, po godzinie wracam do Franko - mniej zbugowane i na pewno dające więcej frajdy. Kto by się spodziewał Targam jeszcze wersję PC, może tam coś lepiej w tym klatkażu i na k+m będzie, ale WĄTPIĘ Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 074 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 15 minut temu, SnoD napisał: Serio Paolo przestań już pitolić te farmazony XD O jakim ty zleceniodawcy piszesz. W obu przypadkach Bethesda. Jedną grę „kupiło” na wyłączność Sony, a drugą Microsoft. Bethesda wydała tylko to co zleceniodawcy kupili. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 256 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 10 minut temu, Bzduras napisał: No nie wiem co tak słabo, po godzinie wracam do Franko - mniej zbugowane i na pewno dające więcej frajdy. Kto by się spodziewał Targam jeszcze wersję PC, może tam coś lepiej w tym klatkażu i na k+m będzie, ale WĄTPIĘ wygląda, że na 2080Ti nie trzyma 15 klatek Cytuj Odnośnik do komentarza
Pupcio 18 349 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 c0rwa chciałem odpalić i mi nie ściągnęło tego pacza 90gb xDD dobra yebać, przepraszam dla Ciebie @Figaro Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 619 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 9 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jedną grę „kupiło” na wyłączność Sony, a drugą Microsoft. Bethesda wydała tylko to co zleceniodawcy kupili. Skoro przyznajesz zasługi za jakość Deathloopa Sony które wykupiło roczną ekskluzywność, to mam nadzieję że jesteś konsekwentny i za jakość takiego np. Forspoken też uważasz że odpowiedzialność bierze zleceniodawca czyli Sony? Cytuj Odnośnik do komentarza
tjery 1 156 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 (edytowane) 46 minut temu, Bzduras napisał: No nie wiem co tak słabo, po godzinie wracam do Franko - mniej zbugowane i na pewno dające więcej frajdy. Kto by się spodziewał Targam jeszcze wersję PC, może tam coś lepiej w tym klatkażu i na k+m będzie, ale WĄTPIĘ Właśnie to sprawdziłem w gamepassie. Nie fatyguj się, kwestie techniczne na XSX to nie jest coś co jakoś wielce rzutuje na odbiór gry, bo mimo, że na PC ze sterowaniem jest wszystko ok, lepsza grafika niż na XSX i śmiga w miarę (bo jak na taką grafikę to 120fps to żadne osiągnięcie) to jest to po prostu gówno. Taki pierwszy lepszy noname'owy coop shooter ze Steama. Takiego szitu się po nich nie spodziewałem, tym bardziej, że Deathloop mi się podobał. Strzelanie by było nawet ok, gdyby nie totalnie słabe reakcje wrogów na postrzał, jakbyś do metalowych słupów strzelał. No i ta animacja jebnięcia łokciem jak się zakradniesz od tyłu. Masakra. Bezpłciowe/10 Edytowane 2 maja 2023 przez tjery 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
PanKamil 1 108 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Jeżeli w grze jest dostępne skrytobojstwo za plecami, ale nie ma do niego animacji to wiedz, że dobrej gry z tego nie będzie. Kosmos, że można to pominąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 2 256 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Niesamowite, że gra była dosyć mocno reklamowana, wyszedł kupsztal, jakich mało. To nie kwestia techniczna tutaj boli, tylko po prostu wszystko jest słabe. Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 541 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 To są dwa osobne studia, jedno we Francji drugie w Teksasie. To w Teksasie zostało założone przez ludzi którzy pracowali nad Dishonored, byli też jednymi z najważniejszych postaci za Dishonored, jest sporo doświadczenia z tej serii w Teksasie, tak że nie jest zupełnie odrębny byt. Po otwarciu w USA, Arkane Austin zrobiło Prey, grę z jakiegoś powodu bardzo cenioną na forumku (nie przeszkodziły absurdalnie długie loadingi na oryginalnych konsolach, i 30 FPS też raczej było). No i po wydaniu Prey w 2017 roku zabrało się za robienie Redfalla... Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 065 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Prey ogrywałem dopiero na XSX z FPS boostem i była to gra świetna. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 619 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 Ja też doceniłem Preya dopiero jak dostał boosta do 60 fpsów, wcześniej się odbiłem Cytuj Odnośnik do komentarza
Paolo de Vesir 9 074 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 24 minuty temu, ASX napisał: Skoro przyznajesz zasługi za jakość Deathloopa Sony które wykupiło roczną ekskluzywność, to mam nadzieję że jesteś konsekwentny i za jakość takiego np. Forspoken też uważasz że odpowiedzialność bierze zleceniodawca czyli Sony? Sony wykupiło roczną ekskluzywność tytułu mając do wyboru pewnie różnych innych wydawców i zaowocowało to dobrym tytułem. Sony które zasłynęło z tego, że ich PS5 jest łatwe w programowaniu i sami dostarczają solidnego wsparcia. Oczywiście, że nie są bezbłędni i postawili na złego konia z Forspoken, ale też znacznie częściej zdarzają się im współprace wybitne jak Bloodborne czy Final Fantasy VII. Wybitne, czyli premium, gdzie za zainwestowane pieniądze otrzymujesz fantastyczny produkt. Czasem się trafia, a czasem nie, ale Sony z jakiegoś dziwnego, niezrozumiałego powodu jednak potrafi trafiać 9 na 10 przypadków, a MS - raczej odwrotnie. Dlatego też jedni mają wyniki, a drudzy ich nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza
SnoD 2 306 Opublikowano 2 maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2023 38 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jedną grę „kupiło” na wyłączność Sony, a drugą Microsoft. Bethesda wydała tylko to co zleceniodawcy kupili. Bethesda "zleciła" Deathloop na wszystkie możliwe platformy, a Sony tylko przyszło i zapłaciło żeby na X'a wyszło rok później. I na tym skończmy bo tylko się ośmieszasz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.