Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 minut temu, pawelgr5 napisał:

Ja myslalem ze chodzi mu o to ze kazda gra z Fall w nazwie jest gownem :/

A to już przy okazji znając tego gościa 

Opublikowano

Dramat. Ktoś w Arkane i Bethesdzie musi podjąć męską decyzję i to zaorać.

Miałem pograć jeszcze w tym tygodniu, ale widzę że im dalej w las tym gorzej.

Opublikowano (edytowane)

Piszę konkretnie o tym tutule. Jeszcze do premiery miałem nadzieję że jednak nie mogą spartolić, ale pograłem godzinę sam i źle to się prezentuje, słabo w to się gra a kolejne materiały z dalszych etapów prezentują jeszcze większy obraz miernoty. Niestety.

Bardzo lubię ich gry, ale to nie pykło delikatnie mówiąc. Trzeba to przełknąć i iść dalej. Kolejne aktualizacje wprowadzające nowych bohaterów i inne pierdoły nie pomogą. Wszysztko wskazuje na to że szkoda zasobów ludzkich, czasu i pięniędzy.

 

 

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano

Spencer Spencerem, ale chyba warto pamiętać, że on teraz siedzi w zarządzie MS I jego główną funkcją jest załatwianie kasy dla działu Gamingu i z tego wywiązuje się bardzo dobrze. A bezpośrednią pieczę nad studiami i tym co robią trzyma od 2 czy 3 lat Booty i tu pojawia się pytanie, czy on tej gry wcześniej w ogóle nie widział, nie raportowali mu, że są istotne problemy z procesem produkcji? Bo nie ma co się oszukiwać i liczyć na patche, bo wszystkie te problemy wynikają chyba z tego, że Arkane najwidoczniej w ogóle nie ogarnia UE, na który się przerzucili. Grę robili prawie 6 lat, więc brak czasu też ich nie tłumaczy.

 

Taki SoT nie miał po prostu zawartości na premierę, ale sama mechanika gry i strona techniczna były dopięte. Tutaj niedokończone są podstawowe systemy gry, ją trzeba najpierw skończyć, a jak studio nie zna narzędzi na których pracuje, to jest to właściwie niemożliwe.

 

Dla mnie to wielki zawód, bo ten klimat, który starali się stworzyć bardzo mi się podobał :/

  • Plusik 7
Opublikowano

Ja mam nadzieję że ten i przyszły rok wyleczy wydawców z gaasów w coopie. Kolejne do wywalenia się na ryj jest zasłużone Rocksteady. Nie wiem co robią studia Sony, ale podobno jest kilka gier multi w produkcji i też będzie beka.

Opublikowano

MS chyba wpadł ze skrajności w skrajność. Najpierw zbyt mocno trzymali tych swoich kilka studiów za ryj, ale jaki był tego efekt? Potrafili generację X360 zamknąć takimi petardami jak Gears 3, FH1 czy Halo 4. Teraz obiecali studiom pełną swobodę i widać, że jednak bez bata nad głową jest gorzej zamiast lepiej.

Opublikowano

No to że Forza ma problemy to jest dla mnie najbardziej zastanawiające bo Turn10 i ich samochodówki to raczej była gwarancja jakości. A tu nagle coś się zaczyna pierdolić.

To głównie z tego powodu zaczynam myśleć że coś jest zjebane w MS u podstaw, nie wiem czy to ilość sprzętów na które muszą robić gry czy co. Ale coś nie gra 

Opublikowano

Imo niech dadzą obiecane 60fps i poprawia AI, więcej czasu studia już bym nie marnował na ten pazdzierz. Niech robią prey 2 lub dish 3.

 

Sam MS nie ma za dużo wspólnego z redfallem, po pierwszych prezentacjach za kulisami nie wierzyli w ten tytuł, nawet w niczym nie pomagali a cały marketing został dla Bethesdy. Określili tylko docelowe platformy i dali dodatkowy rok na szlify xd. Swoją drogą ja nie wiem w jakim stanie gra musiał być w lato 2022.

Opublikowano
5 minut temu, Dalhi napisał:

Ja mam nadzieję że ten i przyszły rok wyleczy wydawców z gaasów w coopie. Kolejne do wywalenia się na ryj jest zasłużone Rocksteady. Nie wiem co robią studia Sony, ale podobno jest kilka gier multi w produkcji i też będzie beka.

Tak tylko, że raz. 

Podobno w Sony nie mają problemu wywalić projekty hurtowo do kosza.

Dwa, że w żadnej generacji nie obejdzie się bez szitu w portfolio. 

Grunt to, żeby ten szit był dodatkiem, który można spokojnie olać, a nie priorytetem i w sumie jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji. 

Gaasy rozwala sobie zaraz ryj, o to jestem spokojny.

Opublikowano
2 minuty temu, drozdu7 napisał:

No to że Forza ma problemy to jest dla mnie najbardziej zastanawiające bo Turn10 i ich samochodówki to raczej była gwarancja jakości. A tu nagle coś się zaczyna pierdolić.

To głównie z tego powodu zaczynam myśleć że coś jest zjebane w MS u podstaw, nie wiem czy to ilość sprzętów na które muszą robić gry czy co. Ale coś nie gra 

 

Tam problemów raczej nie ma, Turn 10 teraz po prostu siedzi nad zaktualizowaniem wszystkich podstawowych systemów gry jak fizyka i wszystko co z tym związane i dostosowanie do tego nowej wersji Forza Tech, na której później będzie pracowało PG, więc oni mają tu gigantyczną robotę do wykonania, największą od czasu FM3.

Opublikowano

Musieli zdawać sobie sprawę jak wygląda sytuacja z grą, ale uznali że nie warto restartować produkcji ani kasować gry, bo byłby to kiepski początek współpracy z Arkane więc po prostu dali im dodatkowy rok na poprawki i zdecydowali się wydać to co jest. 

 

Nie łudźcie się też że gra będzie jakoś fundamentalnie naprawiana. Gry, które wymieniliście jak Fallout 76 czy No Mans Sky przeszły metamorfozę,  bo miały fundmanenty gameplayowe i społeczności które grały w te gry pomimo kiepskich ocen. Redfall nie ma takich fundamentów. To nie jest tak że gdzieś tam pod warstwą bugów i problemów technicznych czai się, głęboko ukryta jakaś unikalna produkcja, którą warto wydobyć.

Wątpię też by gra zdobyła swoją społeczność która zatrzyma się przy grze i dla której warto byłoby ją naprawiać. Myśle że raczej nikt o niej za 2 tygodnie nie będzie pamiętać, a Arkane zacznie robić nową grę, oby bardziej zbliżoną do tego co potrafią najlepiej.

 

  • Plusik 3
Opublikowano
1 minutę temu, ASX napisał:

Gry, które wymieniliście jak Fallout 76 czy No Mans Sky przeszły metamorfozę,  bo miały fundmanenty gameplayowe i społeczności które grały w te gry pomimo kiepskich ocen.

F'76 w momencie premiery był jeszcze gorsza katastrofą niż Redfall, a ruch na serwerach też nie urywał dupy. To jest tylko kwestia decyzji biznesowej, ratujemy czy pozwalamy zdechnąć :gayos:

Oczywiście zarówno F'76 jak i NMS miały tę przewagę, że nie opierały się na jednym z najbardziej wyeksploatowanych gameplayowych konceptów i tu może mieć redfall problem. Nikt nie będzie chciał ginąć za Gdańsk kolejnego drużynowego shootera:shotgun:

Opublikowano

IMHO Booty już nie ogarnia tego kołchozu ~25 deweloperów i ~40 zespołów deweloperskich i jak nie podzielą nadzoru między kilka osób odpowiedzialnych personalnie za efekty prac podległych im deweloperów, to takich sytuacji będzie coraz więcej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...