Opublikowano 25 stycznia 20232 l Kurna z jednej strony twórcy zapewniają Cię że to ich największy i NAJBARDZIEJ AMBITNY projekt. A z drugiej widzisz typowo openworldowe guwna czyli jakieś gniazda i wieże:)
Opublikowano 25 stycznia 20232 l - grafika strasznie słaba - art style/design jeszcze gorszy, - mimo, że różne ekipy to gameplay wygląda równie gównianie jak Deathloop - brak gore - niby singlowa gra z co-opem ale nie mam pojęcia o czym jest ta historia Będzie gówno.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Bardzo przeciętna oprawa, brak jakiegokolwiek skoku względem ich ostatniej gry czy Deathloopem. Oświetlenie wygląda nientarurapnie, a otoczenie jest bardzo sterylne, co widać szczególnie we fragmentach we wnętrzach mieszkań. Przez co całość wygląda sztucznie. Co do rozgrywki, to wstrzymam ze skreśleniem gry i kasowaniem tematu aż zagram. Bądź co bądź to w końcu Arkane, studio które ma u mnie kredyt zaufania i ostatnio nawet przekonałem się do Deathloopa, chociaż wkurza mnie czasami gdy głupio zginę nie realizując celu i calą pętlę muszę powtarzać od początku, czy to że cały czas biegam po tych samych lokacjach.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Dla mnie miła niespodzianka. Totalnie niczego nie oczekiwałem, a już wiem , że bardzo chętnie postrzelam i pozbieram loot. Struktura gry przypomina the division. Jak nie podejdzie to usunę z dysku i tyle. Dzięki phil za gamepassa.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Dla mnie to jedna z tych gierek, o której nie wiem co myśleć. Z jednej strony wygląda biednie, z drugiej stoi za nią Arkane, którego gierki lubię, z trzeciej są wampiry... Dobrze, że wpada do abonamentu, bo na pewno nie kupiłbym na premierę. Nie czuję motylków w brzuchu po tym gameplayu.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Ja tam czekam, a gameplay mówi zapowiada się dobrze, jeżeli tak mają wygląda borderlandsy od Arkane to po proszę. Grafika fakt nie powala wygląda to jak kazda gra od nich, więc nie wiem skąd wasze zdziwienie? Akurat art "dizajn" wygląda solidnie w pomieszczeniach po prostu brakuje cieni, pamiętajmy, że to nie produkt końcowy a wersja, 3 miechy wstecz od dzisiejszej daty. O Deathloop było pisane to samo a jak zawsze wyszła b.dobra gra także tak. Powiem wam, że widzę i u was ten sam stan co w internecie... a co to za grafika jak to wygląda olać resztę, grafika nie taka więc już beee a to, że Arkane mówi, że świat będzie żywy jak w każdej ich grze to już o tym nikt nie wspomnie. Edytowane 26 stycznia 20232 l przez Soul
Opublikowano 26 stycznia 20232 l 16 minut temu, Soul napisał: Ja tam czekam a gameplay mówi na tak, jeśli tak mają wygląda borderlandsy od Arkane to po proszę. Grafika fakt nie powala wygląda to jak kazda gra od nich więc nie wiem skąd wasze zdziwienie? Akurat art "dizajn" wygląda solidnie w pomieszczeniach brakuje cieni, pamiętajmy, że to nie produkt końcowy a wersja, 3 miechy wstecz od dzisiejszej daty. O Deathloop było pisane to samo jak zawsze wyszła b.dobra gra także tak. Powiem wam, że widzę i was ten sam stan co w internecie a co to za grafika jak to wygląda olać resztę grafika nie taka więc już beee a to, że Arkane mówi, że świat będzie żywy jak w każdej ich grze to już o tym cisza. Całkiem zwięźle to przekazałeś.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l No ja cały czas mam cichą nadzieję że to wszystko co pokazali to dodatek do jakiejś sensownej kampanii z eksploracją większych miejscówek, posiadłości itp. Oby
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Styl graficzny mocno podobny do innych gier Arkane, swiatlo mogliby poprawic ale tak to raczej cos czego sie spodziewałem. Ja im ufam. Poczekam aż sam będę mógł zagrać. NA pokazie zobaczyłem ze mozna będzie nadal bawić się w stealth więc jestem zdowolony.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l 32 minuty temu, Soul napisał: Ja tam czekam a gameplay mówi na tak, jeśli tak mają wygląda borderlandsy od Arkane to po proszę. Grafika fakt nie powala wygląda to jak kazda gra od nich więc nie wiem skąd wasze zdziwienie? Akurat art "dizajn" wygląda solidnie w pomieszczeniach brakuje cieni, pamiętajmy, że to nie produkt końcowy a wersja, 3 miechy wstecz od dzisiejszej daty. O Deathloop było pisane to samo jak zawsze wyszła b.dobra gra także tak. Powiem wam, że widzę i was ten sam stan co w internecie a co to za grafika jak to wygląda olać resztę grafika nie taka więc już beee a to, że Arkane mówi, że świat będzie żywy jak w każdej ich grze to już o tym cisza. Piłeś - nie pisz, bo odszyfrowanie tego posta to jak łamanie Enigmy.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l 47 minut temu, KrYcHu_89 napisał: A mogli zrobić Preya 2 Eeee, ja jakoś nie mogłem się w Preya wgryźć. Sam nie wiem czemu. Poza tym robienie sequela do gry, która się raczej nie sprzedała to takie se. Dishonored 1 spoko, ale dwójki mi się nie chiało odpalać. Za to DL dla mnie coś pięknego. Tu grafika, śmieszkowość i wampiry pierdołowate jakieś są dużymi minusami. Poza tym jak w to grać solo? AI będzie kierować? Niby mam ekipę od grania (nawet by się 4 udało zebrać), ale ostatnio ciężko nam się zmówić. Ale po DL (wiem, pewnie połowa osób pluje na DL) ja jestem w stanie uwierzyć, że mimo, że mi się na trailerach nie podoba, to będzie bardzo dobrze. Ale też system seller to nie jest
Opublikowano 26 stycznia 20232 l 9 minut temu, Basior napisał: oza tym jak w to grać solo? AI będzie kierować? grając solo, grasz solo bez towarzyszy. Według Arkane gra jest stworzona do grania w singlu i nie trzeba mieć kompanów do gry.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Wygląda na to że to kolejna po Deathloop gra gdzie mają problem z informacją, bo znowu wiele osób nie będzie wiedzieć co to tak dokładnie ma być.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l To jest wlasnie dziwne, pierwszy pokaz wywołał zamieszanie i chwilę zajęło im prostowanie tego czym ma byc ta gra. Teraz znowu wrzucili video które pokazuje grę jak by to było typowo pod multi. Sami sobie krzywdę robią.
Opublikowano 26 stycznia 20232 l 17 minut temu, messer88 napisał: Wygląda na to że to kolejna po Deathloop gra gdzie mają problem z informacją, bo znowu wiele osób nie będzie wiedzieć co to tak dokładnie ma być. Wystarczy czytać, co mówią o grze sami twórcy, zamiast wysrywów gości, którzy o grze nie mają pojęcia
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Obejrzałem sobie na spokojnie pokaz gry, zaskoczenia nie ma. Od razu widać że to gra od Arkane z całym balastem, mnie natomiast ciekawi jak bardzo to rozwodnili na potrzeby tryby kooperacji. Cenię bardzo wysoko ich "enviromental storytelling", wszędzie pełno notatek, nagrań, rozmowy między NPC i ciekawie zaprojektowane lokacje pozwalających na różne rozegranie planszy, tyle że teraz plansza jest bardziej otwarta, ciekawe jak sobie z tym poradzili. Do tej pory robili zamknięte mapy na potrzeby misji a teraz serwują przejście na otwarty świat, choć z tego co mówią to jednak możliwe że będzie podział na huby. Zobaczymy. Z klasami postaci eksperymentowali już w DLC do Prey, każda postać miała swój zestaw mocy i broni i pozwalała na nieco inne podejście do rozgrywki. Wygląda na to że ten element będzie bardzo podobny, tyle że Mooncrash "zmuszali" gracza do grania każdą postacią tu zostawiają swobodę. Ścieżek na rozwiązanie misji zostawiali dużo, czasem niekoniecznie oczywistych i mam nadzieję że nie zapomnieli jak to się robi. Ja jestem umiarkowanie podekscytowany, lubię ich immersive simy, a to kolejna wariacja na ten temat, supermoce, skradanie, drewniana walka to ich znak rozpoznawczy. Tym razem podany w formie rozszerzonej o looter shooter, gatunek który mnie nigdy nie przekonał, ale jak pisałem wczoraj rdzeń rozgrywki nadal wygląda jak stare dobre Arkane. Mam obiekcje o wpływ co-op na rozgrywkę w singlu, no i pytanie czy przekonają mnie do polowania na wampiry... Jak zagramy to ocenimy.
Opublikowano 28 stycznia 20232 l Według strony gry na Steamie Redfall ma otrzymać polski dubbing. Co prawda to gra Bethesdy, ale czyżby MS zaczął przywiązywać uwagę do polskiej lokalizacji? Pentiment mnie zdziwiło w tej kwestii, bo nie spodziewałem się, że taka "mniejsza gra" dostanie polskie napisy. Teraz też wyszło Hifi Rush, które na razie zrobiło bardzo pozytywne wrażenie pod względem dubbingu. Odpaliłem sobie jeszcze raz trailer, tym razem na telefonie i na małym ekranie nie wygląda aż tak źle, nawet mnie trochę zaciekawiło. Dużo się już nie zmieni, ale mogliby popracować nad oświetleniem i cieniami, bo przedmioty oświetlane latarką nie rzucają żadnych cieni. Edytowane 28 stycznia 20232 l przez A_Bogush
Opublikowano 28 stycznia 20232 l To chyba zasługa polskiego oddziału Bethesdy, który jeszcze przed przejeciem przez M$ oferował pełny dublaz w swoich grach.
Opublikowano 1 lutego 20232 l XSX mam podpiętego do neta cały czas ale na SD grywam offline No nic. W GPU sie ogra i moze kiedys na mega promce kupi do kolekcji.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.