Opublikowano 18 lutego 20232 l No i bardzo miło że jest płytka, tak powinno być Z tym że właśnie, to always online yebane kompletnie nie rozumiem tej decyzji
Opublikowano 18 lutego 20232 l 37 minutes ago, ASX said: Czyli cała afera o nic, bo jednak będzie płytka Swoją drogą kupowanie płytowych edycji gier XGS i Bethesdy to, o ile nie ma się interesu sprzedania używki lub nie jest się kolekcjonerem to bardzo słaby interes w porównaniu do cyfry. Cyfrowa wersja kosztuje tyle samo, ale tam kupując grę raz od razu otrzymujemy od razu wersje na 2 sprzęty. A kupując płytę możemy, w tej samej cenie, grać tylko na konsoli. Jak się jest kolekcjonerem to można kupić ale najlepiej poczekać rok dwa zamiast wywalać trzy bomby na dzień dobry. Ograć z passa a po latach pudełko za ułamek ceny
Opublikowano 18 lutego 20232 l Przecież gry dodawane w bundlach i często edycje kolekcjonerskie to kod zamiast płytki, dotyczy to zarówno MS, Sony jak i innych wydawców. Trzeba się z tym pogodzić ze wydawcy marzą o tym by pozbyć się płytek i była cyfra 100% z której leci najlepsza kasa i znika rynek używanych gier. Tak samo ploty o nowym głównym modelu ps5 który ma być pozbawiony napędu. W bliskiej przyszłości tak będzie że gry na płytach będą dla garstki entuzjastów jak dzisiaj płyty winylowe.
Opublikowano 18 lutego 20232 l 3 minuty temu, Daddy napisał: W bliskiej przyszłości tak będzie że gry na płytach będą dla garstki entuzjastów jak dzisiaj płyty winylowe. Taaa, od 10 lat o tym słyszę
Opublikowano 18 lutego 20232 l no i z roku na rok staję się to coraz bardziej prawdą. Na PC dystrybucja cyfrowa to około 98% sprzedaży, a na konsolach powyżej 70%. Sprzedaż płytek jest w w zdecydowanej mniejszości.
Opublikowano 18 lutego 20232 l Gdyby każdy zakup skina do Fortnite'a się liczył jako jedna gra to by raczej nie było 70% hehe. Szacunek Newzoo ostatnio to było 72%, nie widziałem niczego co by sugerowało że nie chodzi o pojedyncze gry.
Opublikowano 18 lutego 20232 l Raczej chodzi o przychód z całej cyfrowej dystrybucji vs sprzedaż gier na nośnikach. Tak czy inaczej sprzedaż pudełek z roku na rok maleje, a od tej generacji jeszcze bardziej leci na łeb bo są wersję konsol Sony i MS bez napędu. Dzisiaj płyty to już w większości tylko nośnik licencji. Rok po premierze więcej jest patchy niż tej gry na płycie.
Opublikowano 18 lutego 20232 l 3 hours ago, ASX said: no i z roku na rok staję się to coraz bardziej prawdą. Na PC dystrybucja cyfrowa to około 98% sprzedaży, a na konsolach powyżej 70%. Sprzedaż płytek jest w w zdecydowanej mniejszości. To na PC jest jeszcze inna dystrybucja?
Opublikowano 18 lutego 20232 l Są jeszcze czasem pudełka w marketach z kodem, sam kupuję jak dodają bonusy albo steelbooka. No i fizyczne wydania bez DRM od LRG i tym podobnych firm. Tutaj jak mi gra siedzi to zamawiam.
Opublikowano 18 lutego 20232 l Wszystko mi w tej grze gra, jakie twórcy zrealizowali swoje założenia. A do premiery jeszcze kawał czasu. Deathloop mi się nie podobał, zobaczymy czy im Redfall się uda.
Opublikowano 18 lutego 20232 l Mogliby popracować nad eksplodującymi wrogami, wygląda to źle.Na plus lokacje, a tak poza tym to dalej ciężko powiedzieć czy będzie fajnie.
Opublikowano 18 lutego 20232 l 3 godziny temu, Faka napisał: Wszystko mi w tej grze gra Odwrotnie w moim przypadku. Wszystko jest byle jakie. Począwszy od grafiki, a skończywszy na gameplay'u. Jak jakaś gierka z darmowego generatora. Każdy kolejny materiał co raz bardziej mnie odpycha. Edit: Cytat - Vampires cannot be killed with just regular bullets, need something vampire specific like stake guns or flares - Despite being an open world, they have tried to make as many hand-crafted locations as possible. - Game allows both fast paced shooter style and stealth based approaches to combat scenarios - They didn't want to make a left 4 dead style game, they wanted to make something different with arkane's DNA. It's more likened to Far Cry. - Focus is on world building. Was designed to be open world from the concept stage - Reaffirm that solo is completely solo and you can play with up to 4 players if you want - No tethering in co-op, so all 4 players can explore the world freely. - No loading screens through the world. - Safe houses will unlock neighborhoods/perks etc. - Multiple difficulty modes No i wiem czemu wygląda to jak generator i czemu zbiera mnie na wymioty jak patrzę na te filmiki. Edytowane 18 lutego 20232 l przez Ins
Opublikowano 19 lutego 20232 l 22 godziny temu, ASX napisał: no i z roku na rok staję się to coraz bardziej prawdą. Na PC dystrybucja cyfrowa to około 98% sprzedaży, a na konsolach powyżej 70%. Sprzedaż płytek jest w w zdecydowanej mniejszości. Na Xboxach cyfra to grubo ponad 80% co ciekawe według danych ze sprzedaży kilku gier zeszłego roku na mniejszej ilości Xów sprzedaje się więcej gier w cyfrze niż na plejkach. a wracając do tematu RF rok temu na E3 zrobił na mnie dobre wrażenie, teraz ten styczniowy pokaz no tak średnio to wygląda, nie tylko grafika ale strzelanie z broni sprawia wrażenie walenia z kapiszonów i słabe są te reakcje wrogów na ataki, klimacik fajny.
Opublikowano 19 lutego 20232 l Klimacik fajny, pytanie najważniejsze czy opcjonalne aktywności faktycznie będą opcjonalne jak np. w Halo Infinity, czy bez odbijania obozów itp. nasza postać nie będzie low level one hit kill.
Opublikowano 19 lutego 20232 l Im bliżej tym gorzej. Gra będzie kładła bardziej nacisk na współpracę niż the division itp. Szkoda. Pierwszy niewypał Arcane od czasu Dishonored.
Opublikowano 19 lutego 20232 l 16 minut temu, Donatello1991 napisał: Im bliżej tym gorzej. Gra będzie kładła bardziej nacisk na współpracę niż the division itp. Szkoda. Pierwszy niewypał Arcane od czasu Dishonored. Ta gra jeszce nie wyszla a Ty juz wydales wyrok ze niewypal?
Opublikowano 19 lutego 20232 l Godzinę temu, Donatello1991 napisał: Pierwszy niewypał Arcane od czasu Dishonored. Chciałeś napisać kolejny niewypał po tragicznym Deathloopie. Edytowane 19 lutego 20232 l przez Ins
Opublikowano 19 lutego 20232 l Czy gdzieś wspominali o wspieraniu gry po premierze? Można kupić DLC z 2 postaciami, ale ciekawi mnie czy będzie coś więcej.
Opublikowano 20 lutego 20232 l Chyba najbrzydsza art-designersko gra studia Edytowane 20 lutego 20232 l przez Szermac
Opublikowano 20 lutego 20232 l Prezentuje się lepiej niż deathloop, przynajmniej jacyś fajni przeciwnicy. I bardzo dużo klimatycznych miejscówek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.