Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 82,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Paolo de Vesir
    Paolo de Vesir

    Chyba trzeba wrócić do czasu wszechobecnego crunchu, bo jebanym informatyczkom pojebało się w głowach od 4-dniowych tygodni pracy, owocowych czwartków i czterogodzinnych przerw po 2h pracy.

  • Od czasów pegasusa przeszedłem setki gier. Widziałem tysiące gameplayów i jakoś tak jest, że na ich podstawie potrafię wyrobić sobie jako taką opinię, która potem w znacznym stopniu pokrywa się z tym

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

w artykule który wkleiłeś jest mowa o problemach ze splitscreenem w wersji na XSS. Jak się to ma do Redfalla który nie ma splitscreena?

 

 

Ma się tak samo. Wystarczy zrozumieć, że dla xss trzeba poświęcić dużo więcej czasu na każdej płaszczyźnie. Jedni męczą się ze splint screenem a drudzy z płynnością. Będzie tego tylko więcej bo gry będą coraz bardziej wymagające.

Edytowane przez PanKamil

Opublikowano

dopiero co napisałeś że Microsoft wymusza utrzymanie płynności między wersjami między XSX i XSS, a potem sam wkleiłeś artykuł który udowadnia że wcale tak nie jest i dalej w to brniesz xd

Opublikowano
6 minut temu, ASX napisał:

dopiero co napisałeś że Microsoft wymusza utrzymanie płynności między wersjami między XSX i XSS, a potem sam wkleiłeś artykuł który udowadnia że wcale tak nie jest i dalej w to brniesz xd

Co innego baldur a co innego ich największa premiera first party(nastawiona na coop) w pierwszym półroczu. Szkoda strzępić ryja, xss to zajebista konsola nowej generacji, a digital foundry, developerzy sie mylą tylko fani xboxa mają racje. Stare, znałem. Tak czy siak miłego grania w redfall nawet w 30 fps. elo

Edytowane przez PanKamil

Opublikowano

Faktem jest natomiast, że Microsoft z Xboxem lecą w chuja i gdyby to Sony dysponowało takim budżetem to mielibyśmy zalew gier w najwyższej jakości, a teraz Microsoft udowadnia swoją nieudolność jeśli chodzi o segment gier i wygląda na to, że nic się tutaj nie zmienia i nie zmieni.

Opublikowano
1 godzinę temu, Figaro napisał:

A to nie rozumiem co się stało. Może jest RT.

 

Na PC tak.

Opublikowano

Jedno jest pewne, jeśli spece od marketingu Bethesdy miały wcześniej problem z wypromowaniem Redfall, to tym newsem udało im się przebić do mainstreamu ;)

Opublikowano
5 godzin temu, Ins napisał:

Tak do mnie doszło, że nie napisali Native 4K .... Chyba się obsram ze śmiechu jak okaże się, że ta oprawa godna początków Xbox One będzie po jakiejś rekonstrukcji z 1440p i w skaczącym maksymalnie do 30 klatek frameracie.


Jeśli to native 4k to nie chce mi się wierzyć, że szybkie obcięcie rozdzielczości do np. 1080p nie da 60fps z marszu i trzeba ten tryb dodawac w przyszłości. To może być właśnie jakieś rekonstruowane 1440p.

Opublikowano

Ciężko ocenić na chwilę obecną, czy ta gra nie jest technicznym kupsztalem.

Opublikowano

Nawet Nintendo potrafiło dowieźć 60fps w Splatoon na Switchu. Doomy też śmigały też na starych konsolach z Jaguarami w 60 klatkach. Kto może to może. Zwykłe partactwo i tyle. Trzeba piętnować. 

Opublikowano
6 godzin temu, Lukas_AT napisał:


Jeśli to native 4k to nie chce mi się wierzyć, że szybkie obcięcie rozdzielczości do np. 1080p nie da 60fps z marszu i trzeba ten tryb dodawac w przyszłości. To może być właśnie jakieś rekonstruowane 1440p.

 

Obcinanie rozdzielczości pomaga jeśli GPU nie wydala, jeżeli mają problem z prockiem to nawet 720p nie pomoże. Pozostaje optymalizacja.

Opublikowano

Zawód roku to jak wygląda gameplay w tej grze a nie że chodzi w 30 klatkach. Ostatnie kilka stron tematu to wyśmiewanie materiałów z Redfall i deklarowanie, że za słabe to by w to grać a nagle żal, że chodzi w 30 a by się pograło :kekw: Wywalone jajca na ten looter shooter od dawna i życzę mu porażki, a Arkane niech się weźmie do roboty.

Opublikowano
18 minutes ago, Czoperrr said:

Zawód roku to jak wygląda gameplay w tej grze a nie że chodzi w 30 klatkach. Ostatnie kilka stron tematu to wyśmiewanie materiałów z Redfall i deklarowanie, że za słabe to by w to grać a nagle żal, że chodzi w 30 a by się pograło :kekw: Wywalone jajca na ten looter shooter od dawna i życzę mu porażki, a Arkane niech się weźmie do roboty.

 

Dokładnie, jebać te klatki jakby gra wygladała zjawiskowo. Ale wyglada koszmarnie, gameplay żałośnie. Te 30 klatek to tylko gwóźdź do trumny z napisem Redfall

Opublikowano
8 godzin temu, tjery napisał:

Obcinanie rozdzielczości pomaga jeśli GPU nie wydala, jeżeli mają problem z prockiem to nawet 720p nie pomoże. Pozostaje optymalizacja.


Ani jedno ani drugie nie powinno być problemem na XS.

Opublikowano

No właśnie. 30 fps 30fpsami, ale mało kto zwraca uwagę, że to będzie taki Suicide Squad tyle, że bez skaczących małp. Tamci chociaż przełożyli na 24xd

Opublikowano

Redfall to żywy dowód na to, kolejny z resztą, że nie można otrzymać produktu premium w tym modelu dystrybucyjnym.

 

Szkoda, bo po to zarabiam pieniądze żeby wydawać je na dopracowane, wysokojakościowe produkty, a MS od lat nie potrafi takiego wydać. Szkoda, że przez tę politykę XSX wciąż nie rozwinął skrzydeł. :/

Opublikowano
30 minut temu, Czoperrr napisał:

Ostatnie kilka stron tematu to wyśmiewanie materiałów z Redfall i deklarowanie, że za słabe to by w to grać a nagle żal, że chodzi w 30 a by się pograło :kekw:

Nadal tliła się ta iskierka nadziei, że jednak co Arkane to Arkane i w jakiś sposób dowiozą. Teraz to szkoda strzępić ryja, jeszcze niech okaże się, że wymagania wersji pecetowej będą niskie to już w ogóle beczułka.

Opublikowano
10 minut temu, Donatello1991 napisał:

No właśnie. 30 fps 30fpsami

Przeszedłeś Horizona FW w 30fps bo w 60 grafika to rozmazana papka, masz już doświadczenie donek ;)

Opublikowano

Xbox w tej generacji to dodatkowa konsola, przykre to, ale prawdziwe. Warto kupić te Series S dla kilku klasyków, czasem perełka typu Plague Tale wpadnie w gamepassa, ale to wszystko. Series X uważam za wyrzucanie pieniędzy w błoto. No trudno, jest jak jest. Szkoda tylko, że i przyszłość nie zapowiada nic ciekawego. W Starfielda nie wierzę, Gearsów nie widać, Forza Motorsport ok, ale to nie jest gra porywajaca tłumy, w dodatku marketingowo daleko za Gran Turismo. Zapowiedzi też nie ma i nawet nie mam pomysłu co by to mogło być. Uważam, że World of Warcraft mógłby rozruszać trochę sprawę i oby mieli takie plany

Opublikowano
3 minuty temu, Daddy napisał:

Przeszedłeś Horizona FW w 30fps bo w 60 grafika to rozmazana papka, masz już doświadczenie donek ;)

Dla graficzki było warto :yao:

Opublikowano

I na tym kończy się lista zalet HFW.

Opublikowano
2 godziny temu, Daddy napisał:

Przeszedłeś Horizona FW w 30fps bo w 60 grafika to rozmazana papka, masz już doświadczenie donek ;)

Może było rozmazane w 60 fps na premierę, teraz za to jest zajebiście, widać, że nie masz pojęcia o czym gadasz. Może to jest myśl, mogli Redfalla też jebnąć na 60 w rozmazie i tak wielu graczy nie widzi i ma TV dalej niż 50 cm od oczu, a w patchu tylko poprawki. Wycofanie głównego ficzera dla gry FPS ONLINE to jest dramat. 

 

2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Redfall to żywy dowód na to, kolejny z resztą, że nie można otrzymać produktu premium w tym modelu dystrybucyjnym.

 

Szkoda, bo po to zarabiam pieniądze żeby wydawać je na dopracowane, wysokojakościowe produkty, a MS od lat nie potrafi takiego wydać. Szkoda, że przez tę politykę XSX wciąż nie rozwinął skrzydeł. :/

Forza 5, Halo: Infinite i Gears 5 były premium i dojebane na premierę. 

Tutaj chyba bardziej chodzi o ciśnienie wydawcy z racji braku gier AAA od M$. 

Zapewne jeszcze kilka miesięcy powinni grę dopiekać. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.