Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Winę za końcowy produkt zawsze ponosi developer i wydawca. Z tym żeby mieć cały obraz co dzieje się w studiach Arkane trzeba cofnąć się trochę w czasie do roku 2017 r., bo gry nie powstają w 2 dni.

Otóż w 2017 r. wychodzi świetny moim zdaniem Prey, który okazują się sprzedażową klapą, już wcześniej gry Arkane nie sprzedawały się najlepiej ale z Preyem było jeszcze gorzej. Po premierze Preya Arkane w 2018 r.  zaczyna przebąkiwać w wywiadach o konieczności zmiany podejścia, o tym jak problematyczna jest branża AAA dla ich gier i że ich przyszłe gry mogą zaimplementować elementy multiplayer. Prawdopodobnie mniej więcej wtedy poszedł przekaz z góry od Bethesdy, w stylu "no fajne te gierki robicie, ale sprzedaż jest słaba, spróbujcie coś zmienić  w swoich grach by się lepiej sprzedawały, bo będziemy musieli was zamknąć". Po premierze Prey ewidentnie widać że studio zaczęły się eksperymenty studia i  pogoń za współczesnymi trendami implementując do każdej kolejnej swojej gry elementy multiplayera, kooperacji lub asymetrycznego PVP, zaczęło się w jeszcze kooperacyjnym spinoffie Wolfenstein Youngblood, który zebrał kiepskie recenzje, potem był Deathloop z elementami PvP i rogalika, który zebrał bardzo dobre oceny (chociaż jeśli mam być szczery, dla mnie nieco niezasłużone, bo bieganie przez kilkanaście godzin po tych samych kilku niezbyt dużych mapkach pod koniec gry było już bardzo męczące), a teraz ostatni eksperyment Arkane czyli Redfall który też goni za popularnymi trendami, kopiując rozgrywkę z Far Cry'a, dając otwarty świat i elementy kooperacji. 

Mam nadzieje, że Redfall to będzie już koniec eksperymentów Arkane i studio wróci po prostu do tego co robiło najlepiej czyli opowiadaniu historii przez tradycyjną singlową rozgrywkę, bez silenia się na niepotrzebne moim zdaniem elementy multi które w takim Deathloopie,  tylko mnie irytowały.

 

Oczywiście tak jak wspomniałem winę ponosi developer i wydawca, Arkane samo zdecydowało się robić taką grę, a Microsoft wiedział kupując Bethesde jaką grę robi Arkane, i tak jak wcześniej zbierał pochwały za HiFi Rush, tak teraz zasłużenie będzie jebany jeśli Redfall okaże się crapem. 

  • Plusik 1
  • beka z typa 3
Opublikowano

Pamiętajcie, wszystkie studia pod MS-em od dawna marzą o grach stricte pod PvP, multiplayer czy co-op. Jest to tylko i wyłącznie ich decyzja, a nie decyzja MS-u który jest ich właścicielem i któremu tego rodzaju gry najbardziej widzą się w regularnie opłacanym abonamencie. :) 

  • Plusik 1
Opublikowano
9 minut temu, ASX napisał:

Winę za końcowy produkt zawsze ponosi developer i wydawca. Z tym żeby mieć cały obraz co dzieje się w studiach Arkane trzeba cofnąć się trochę w czasie do roku 2017 r., bo gry nie powstają w 2 dni.

Otóż w 2017 r. wychodzi świetny moim zdaniem Prey, który okazują się sprzedażową klapą, już wcześniej gry Arkane nie sprzedawały się najlepiej ale z Preyem było jeszcze gorzej. Po premierze Preya Arkane w 2018 r.  zaczyna przebąkiwać w wywiadach o konieczności zmiany podejścia, o tym jak problematyczna jest branża AAA dla ich gier i że ich przyszłe gry mogą zaimplementować elementy multiplayer. Prawdopodobnie mniej więcej wtedy poszedł przekaz z góry od Bethesdy, w stylu "no fajne te gierki robicie, ale sprzedaż jest słaba, spróbujcie coś zmienić  w swoich grach by się lepiej sprzedawały, bo będziemy musieli was zamknąć". Po premierze Prey ewidentnie widać że studio zaczęły się eksperymenty studia i  pogoń za współczesnymi trendami implementując do każdej kolejnej swojej gry elementy multiplayera, kooperacji lub asymetrycznego PVP, zaczęło się w jeszcze kooperacyjnym spinoffie Wolfenstein Youngblood, który zebrał kiepskie recenzje, potem był Deathloop z elementami PvP i rogalika, który zebrał bardzo dobre oceny (chociaż jeśli mam być szczery, dla mnie nieco niezasłużone, bo bieganie przez kilkanaście godzin po tych samych kilku niezbyt dużych mapkach pod koniec gry było już bardzo męczące), a teraz ostatni eksperyment Arkane czyli Redfall który też goni za popularnymi trendami, kopiując rozgrywkę z Far Cry'a, dając otwarty świat i elementy kooperacji. 

Mam nadzieje, że Redfall to będzie już koniec eksperymentów Arkane i studio wróci po prostu do tego co robiło najlepiej czyli opowiadaniu historii przez tradycyjną singlową rozgrywkę, bez silenia się na niepotrzebne moim zdaniem elementy multi które w takim Deathloopie,  tylko mnie irytowały.

 

Oczywiście tak jak wspomniałem winę ponosi developer i wydawca, Arkane samo zdecydowało się robić taką grę, a Microsoft wiedział kupując Bethesde jaką grę robi Arkane, i tak jak wcześniej zbierał pochwały za HiFi Rush, tak teraz zasłużenie będzie jebany jeśli Redfall okaże się crapem. 

Przecież redfall to ich jedyny eksperyment. 

Opublikowano

Warto jeszcze przypomnieć, że Redfall jest pierwszą grą Microsoftu w tzw. nowym standardzie cenowym czyli słynne 3 i pół bomby,  więc tym bardziej powinniśmy mieć wysokie wymagania co do jakości końcowego produktu i nie należy się żadna taryfa ulgowa.

Opublikowano (edytowane)

Możliwe, właśnie pobiera mi 1,3 GB aktualizacji.

Chętnie sam obadam czy i co poszło nie tak. Lubię ich dość powolny skradankowy gameplay, niedawno przeszedłem Prey po raz drugi wraz z DLC. O ile nie oczekuję że to będzie tytuł na miarę ich poprzedniej gry, tak wątpię żeby było aż tak źle jak niektórzy opisują. 

Oby technicznie nie było wielkiej sraki.

Edytowane przez Dalhi
Opublikowano
40 minut temu, Szermac napisał:

Uwielbiam posty ASX ostatnimi dniami xD

 

Dzięki, też mi się podoba, napisałem dłuższego merytorycznego posta, gdzie zsyntetyzowałem informacje od 2017 r. A za kilka dni pewnie na PPE ukaże się felieton o tym samym za który redaktor dostanie 40 groszy. 

 

a co do reakcji to: 

colombo.thumb.jpg.61e49db4ff05239d1a8e09cc8d0dbb17.jpg

Opublikowano
23 minuty temu, wojtas011 napisał:

Jeśli Łowcy nie kłamią to już można grać 

image.png.93f2ff7ae9ceec86066c44c84f15faed.png

Odpalisz grę ale na ekranie tytułowym wywala błąd, trzeba czekać do jutra.

Opublikowano

zapowiada się na kolejny niedorobiony techniczny kupsztal i dostarczyciel beki po Jedi Survivor. Wspaniały rok gierkowy, niech mnie chuy 

  • beka z typa 1
Opublikowano
1 minute ago, ASX said:

zapowiada się na kolejny niedorobiony techniczny kupsztal i dostarczyciel beki po Jedi Survivor. Wspaniały rok gierkowy, niech mnie chuy 

 

Dla posiadaczy ekosystemu MS no nienajlepszy. Dla innych 11 dni do GOTY

Opublikowano
1 minutę temu, Homelander napisał:

 

Dla posiadaczy ekosystemu MS no nienajlepszy. Dla innych 11 dni do GOTY

No Zelda będzie GOTY, ale konkurencja też jej tego nie utrudnia. 

Opublikowano
7 minut temu, ASX napisał:

zapowiada się na kolejny niedorobiony techniczny kupsztal i dostarczyciel beki po Jedi Survivor. Wspaniały rok gierkowy, niech mnie chuy 


Zapowiada się kolejny tytuł od MS-u, co do którego jakości już zdążyliśmy się przyzwyczaić. :)

  • beka z typa 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...