Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Czoperrr napisał:

Arkane ma tyle lat doświadczenia w robieniu gier FPP, a nadal nie potrafią ogarnąć strzelania i sterowania? Co za nieudacznicy!


Arkane ma za sobą Deathloopa który nie miał takich problemów AFAIK.

Odnośnik do komentarza

Protip: nie przywiązujcie się do studiów deweloperskich.

 

Każdy dev, nawet taki który robił same topowe gry, prędzej czy później może zrobić grę znacznie słabszą, która rozczaruje fanów. Studia zmieniają się na przestrzeni lat, w niektórych przypadkach zostaje tylko nazwa, bo wszystkie kluczowe osoby już dawno odeszły. 

  • This 3
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:


Arkane ma za sobą Deathloopa który nie miał takich problemów AFAIK.

 

Przecież to są dwa zupełnie inne studia.

 

A Deathloop, to miał chyba tylko boosta do ocen za marketing Sony, bo gdzie bym nie wszedł, to czytam, że jedna z ich najgorszych gier i trochę to kontrastuje z bardzo pozytywnymi ocenami.

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, drozdu7 napisał:

Robili tą grę ileś lat, to jest chyba silnik który znają przecież. Dostali dodatkowy czas na dopracowanie tego.

No właśnie przerzucili się na UE4 na którym nigdy nie robili gier a który średnio nadaje się do openworldów tym bardziej z multiplayerem jeśli nie ma się wystarczająco dużo czasu na optymalizację. Widocznie im tego czasu zabrakło a z recek wynika że graficzka i płynność to tylko jeden z nielicznych problemów. Największym wygranym dla mnie i tak jest Dead Island 2 który pokazuje że lepiej się ograniczyć w skali i użytych efektach ale dostarczyć dopracowany produkt niż wydać wersję Beta którą teraz będą łatać przez pół roku (tak samo jak Jedi Survivor).

A z gier Arkane grałem w Prey i Dishonored 1 i strzelanko średnio mi pasowało w obu tych grach.

Odnośnik do komentarza
Teraz, SnoD napisał:

Przecież to są dwa zupełnie inne studia.


Może też masz dwa podejścia do gamedevu:

 

- jeden zleceniodawca dostarcza wsparcia technicznego, czasu i budżetu

- drugi zleceniodawca stworzył dwie konsole o rożnej specyfikacji, naciska na wyplucie niedokończonej gry, a wszystko w ramach abonamentowego modelu dystrybucji

 

Jednym przyświeca myśl „najlepiej jak się da”, a drugim „good enough, potem się zobaczy”. BTW studio z Austin wydało Prey, więc nie są to żadne nieroby. :reggie:

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:


Może też masz dwa podejścia do gamedevu:

 

- jeden zleceniodawca dostarcza wsparcia technicznego, czasu i budżetu

- drugi zleceniodawca stworzył dwie konsole o rożnej specyfikacji, naciska na wyplucie niedokończonej gry, a wszystko w ramach abonamentowego modelu dystrybucji

 

Jednym przyświeca myśl „najlepiej jak się da”, a drugim „good enough, potem się zobaczy”. BTW studio z Austin wydało Prey, więc nie są to żadne nieroby. :reggie:

 

 

Serio Paolo przestań już pitolić te farmazony XD O jakim ty zleceniodawcy piszesz. W obu przypadkach Bethesda.

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, SnoD napisał:

Serio Paolo przestań już pitolić te farmazony XD O jakim ty zleceniodawcy piszesz. W obu przypadkach Bethesda.


Jedną grę „kupiło” na wyłączność Sony, a drugą Microsoft. Bethesda wydała tylko to co zleceniodawcy kupili.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Bzduras napisał:

No nie wiem co tak słabo, po godzinie wracam do Franko - mniej zbugowane i na pewno dające więcej frajdy. Kto by się spodziewał :kekw: Targam jeszcze wersję PC, może tam coś lepiej w tym klatkażu i na k+m będzie, ale WĄTPIĘ

  

:leo:

wygląda, że na 2080Ti nie trzyma 15 klatek 

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Paolo de Vesir napisał:


Jedną grę „kupiło” na wyłączność Sony, a drugą Microsoft. Bethesda wydała tylko to co zleceniodawcy kupili.

Skoro przyznajesz zasługi za jakość Deathloopa Sony które wykupiło roczną ekskluzywność, to mam nadzieję że jesteś konsekwentny i za jakość takiego np. Forspoken też uważasz że odpowiedzialność bierze zleceniodawca czyli Sony?

Odnośnik do komentarza
46 minut temu, Bzduras napisał:

No nie wiem co tak słabo, po godzinie wracam do Franko - mniej zbugowane i na pewno dające więcej frajdy. Kto by się spodziewał :kekw: Targam jeszcze wersję PC, może tam coś lepiej w tym klatkażu i na k+m będzie, ale WĄTPIĘ

 

Właśnie to sprawdziłem w gamepassie. Nie fatyguj się, kwestie techniczne na XSX to nie jest coś co jakoś wielce rzutuje na odbiór gry, bo mimo, że na PC ze sterowaniem jest wszystko ok, lepsza grafika niż na XSX i śmiga w miarę (bo jak na taką grafikę to 120fps to żadne osiągnięcie) to jest to po prostu gówno. Taki pierwszy lepszy noname'owy coop shooter ze Steama. Takiego szitu się po nich nie spodziewałem, tym bardziej, że Deathloop mi się podobał. 

Strzelanie by było nawet ok, gdyby nie totalnie słabe reakcje wrogów na postrzał, jakbyś do metalowych słupów strzelał. No i ta animacja jebnięcia łokciem jak się zakradniesz od tyłu. Masakra. 

Bezpłciowe/10

Edytowane przez tjery
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

To są dwa osobne studia, jedno we Francji drugie w Teksasie. 

 

To w Teksasie zostało założone przez ludzi którzy pracowali nad Dishonored, byli też jednymi z najważniejszych postaci za Dishonored, jest sporo doświadczenia z tej serii w Teksasie, tak że nie jest zupełnie odrębny byt. 

 

Po otwarciu w USA, Arkane Austin zrobiło Prey, grę z jakiegoś powodu bardzo cenioną na forumku (nie przeszkodziły absurdalnie długie loadingi na oryginalnych konsolach, i 30 FPS też raczej było). No i po wydaniu Prey w 2017 roku zabrało się za robienie Redfalla...

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, ASX napisał:

Skoro przyznajesz zasługi za jakość Deathloopa Sony które wykupiło roczną ekskluzywność, to mam nadzieję że jesteś konsekwentny i za jakość takiego np. Forspoken też uważasz że odpowiedzialność bierze zleceniodawca czyli Sony?

 

Sony wykupiło roczną ekskluzywność tytułu mając do wyboru pewnie różnych innych wydawców i zaowocowało to dobrym tytułem. Sony które zasłynęło z tego, że ich PS5 jest łatwe w programowaniu i sami dostarczają solidnego wsparcia. Oczywiście, że nie są bezbłędni i postawili na złego konia z Forspoken, ale też znacznie częściej zdarzają się im współprace wybitne jak Bloodborne czy Final Fantasy VII.

 

Wybitne, czyli premium, gdzie za zainwestowane pieniądze otrzymujesz fantastyczny produkt. Czasem się trafia, a czasem nie, ale Sony z jakiegoś dziwnego, niezrozumiałego powodu jednak potrafi trafiać 9 na 10 przypadków, a MS - raczej odwrotnie. Dlatego też jedni mają wyniki, a drudzy ich nie mają.

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, Paolo de Vesir napisał:


Jedną grę „kupiło” na wyłączność Sony, a drugą Microsoft. Bethesda wydała tylko to co zleceniodawcy kupili.

 

Bethesda "zleciła" Deathloop na wszystkie możliwe platformy, a Sony tylko przyszło i zapłaciło żeby na X'a wyszło rok później. I na tym skończmy bo tylko się ośmieszasz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...