Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To miasto też niezła beka. Studio znane z budowania ciekawych światów nazywa swoją gre po mieście w którym toczy się akcja i robią z niego makiete xD Chce za 10 lat jakiś dokument na jutubku zobaczyć jakim cudem to gówno powstało

Opublikowano

Ten temat już ma wielokrotnie więcej postów niż cały o nagrodzonej masą ocen i GOTY nagród grze Deathloop mdr. Jednak szacun dla Arkane Austin, zrobili grę, która w momencie premiery wywołała tak dużą dyskusję nie tylko o samej grze, ale o stanie całej firmy Microsoft.

Opublikowano

Po przejęciu Bethesdy obawiano się że Microsoft zacznie się wtrącać do ich gier i w ten sposób je popsuje. 

 

Teraz okazuje się, że pozostawienie swobody, brak kontroli i ingerencji w działania Bethesdy nie wyszły obu firmom na dobre i chyba jednak przydałaby się ściślejsza współpraca i kontrola. 

 

 

Opublikowano

Nie wierzę, że wydawcy Fallout 76 kiedykolwiek dopuściliby do wypuszczenia niedopracowanej gry której twórcy nigdy nie mogli zadecydować czym ona ma być i to zrobić.

 

 

 

Może nie dokument, ale jest artykuł niedawny o tym jak powstawał ten Fallout, zajebiście się to czyta hehe. Cytaty jak z Sorkina. "Nie wiem, jak ta firma mogła zrobić Skyrima, to nie ma sensu, to jak małpy walące w klawiaturę i wychodzi im Szekspir". Nikt nie chciał pracować nad Falloutem 76, bo sporo ludzi rzuconych na projekt odeszło z Bethesy w chuj. I tak, ten artykuł wspomina o tym, że niektórzy chcieliby, by Microsoft wpadł i naprawił dysfunkcje w firmie, ale że Microsoft pozwala im robić swoje i nie ingeruje. Pracownicy Bethesdy mieli być bardzo rozczarowni po przejęciu, bo pomyśleli: o, to teraz jesteśmy pracownikami Microsoftu i dostaniemy takie ubezpieczenia i urlopy jak mają w Microsofcie, super, a kierownictwo im powiedziało: nie, nie, nawet o tym nie marzcie mdr.

 

Fallout 76 Developers Crunched Under ZeniMax’s Mismanagement (kotaku.com)

Opublikowano
13 godzin temu, Pupcio napisał:

Jak dało się załatać fallouta 76 i no man sky to i redalla się da

no mans sky akurat działał dobrze, dostało mu się za niespełnione obietnice i brak zawartosci a fallout był technicznym bublem

Opublikowano

Jest majóweczka, słuchajcie, to ja jednak postanowiłem dołączyć do grillowania. Ściągnąłem, pograłem kilka godzin i pozwolę sobie zacytować piękny klasyk:

 

"Człowiek widmo to jest

człowiek widmo to jest

niewidoczny i drapieżny"

 

tylko myślę, że prawdziwym człowiekiem widmo jest protagonista, a nie ten koleś gadający z telewizorów, bo potrafi w niewidzialności zabić 4 stojących koło siebie chłopa:

 

 

Ja naprawdę nie wierzyłem w to, co się odjebało w tej scenie. Ale im dalej w las, tym gorzej. Bugów znanych z filmików w internecie w sumie nie miałem, ale wszystko inne jest tak złe, jest tak koszmarnie mdłe i zrobione na odwal się, że głowa mała. 

 

Wślizg długi jakby chłop chodził po lodzie. Feelingu broni nie ma. Nawet feelingu ruszania się nie ma. I nie wiem, czy też macie takie wrażenie, ale celowanie jest tak zjebane, że jednocześnie jest za szybkie i za wolne. Udało im się to osiągnąć, wielka gratulacja.

 

Fabuła xD podobno jakaś tam jest, ale przez tak nieciekawy całokształt aż odechciewa się czytać te notki a filmiki skipuję. Jeszcze ten dubbing kurwa no poziom: ukryta prawda slash kurierzy slash lombard.

 

Lepsze AI miały te świnki prądowe w pierwszym Half-Life niż to, co się tu dzieje. W ogóle nie opłaca się na dystans strzelać - wbijam w grupę chłopa i walę ich po 2 razy z pięści i padają. Wampirki wiadomo, trzeba postrzelać, ale zabijanie ich nie daje żadnej satysfakcji. Zero.

 

Zupełnie zbędna gra, szkoda roboczogodzin i megawatow prądu straconych na stworzenie tego. 

 

Z gier typu otwarty świat i baza i strzelanie bardzo nawalanie, zdecydowanie lepiej wypada stare State of Decay 2. Niech MS ruszy dupy i zrobi 3 część, bo czegoś takiego jak to, to ja sobie nie życzę.

 

Człowiek widmo, psia jego mać xD 

  • Plusik 1
  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Po "zachwytach" w tym temacie z racji, że nie mam X poprosiłem kumpla żeby zassał i chciałem sam zobaczyć jak gra wygląda. I powiem Wam, że dawno się tak nie uśmiałem z kumplem przez godzinkę z hakiem pykania w to cudo.

Stwierdzam, że ocena w niektórych recenzjach  na poziomie 6 to recenzent był albo na bani jak grał, albo na prawdę lubi chłam. W tej grze nic się nie zgadza. Graficznie to jak by mi ktoś pokazał screeny i kazał określić datę wydania to powiedziałbym, że gra wyszła z 10 lat temu.  Gra jest po po prostu paskudna, grafika jak jakimś podstawowej strzelance online.
Walka trochę śmieszna bo faktyczne wrogów można załatwiać ciosami melee tańcując przy nich, faktycznie przeciwnicy to tępe dzidy.

Rozumiem, że dziś z reguły wychodzą gry z mega patchem day one, który sporo poprawia, ale co oni robili 5 czy 6 lat to ja nie wiem bo to powinien być przykład jak się gier nie powinno robić nie mówiąc już o ich wydawaniu w takim stanie. Polecam sprawdzić jak ktoś ma parę godzin na zmarnowanie bo faktycznie jest na co popatrzeć :)

Edytowane przez mario10
Opublikowano

Ja to w sumie wiedziałem, że to arkane zjebało grę, a MS to nic z tym wspólnego nie miało, jestem tego samego zdania, że developerów trzeba zacząć gnoić i opierdalać, żeby robili porządne gry, a nie ruchać na 3 stówy za odpierdol. Chuj im w dupę takim devom. A jak im nie pasuje taka robota zapierdalania to niech zmienią na inną robotę. Znajdę im kurwa miejsce w każdej myjni.

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Ależ mnie takie oświadczenia, że są dumni z własnej kupy triggerują.  Ta sztuczna korporcyjna uprzejmość i udawany szacunek do swoich ludzi i tego co robią niezalenie od rezultatów. Dzisiejsze społeczenstwo jest uczone ze za wszystko trzeba być chwalonym bo przeciez stres i nerwy i depresja z tym zawiązana itp itp. Kurwy jebane nie mają jaj powiedzieć że dali dupy, zwolnić śmiecia który odpowiadał za ostateczną decyzję "Ok to wypuszczamy 2 maja w takim stanie jak jest". 

 

Jeszcze niech wypuszczą Dev Diaries z laurką dla teamu za cieżką pracę na tak niesamowicie ambitnym projektem, który przez swoje niesamowite załozenia okazał się za trudny ale juz za chwile, juz jutro lub za tydzien będa pierwsze poprawki, a za te 2-3 lata jak tylko wykupicie Bite Back to w ogole będzie GaaS stulecia. 

 

I troche godności chłopaki, to że MS kupił B i daje im swobodę nie zwalnia ich z odpowiedzialności wypuszczania produktów, które nie są w fazie Bety. To MS wystawia gierkę w swoim abo i wyciaga do mnie łapy po moje pieniądze. To MS wydał jebane 7 miliardów na tych ludzi i to MS za nich obecnie odpowiada. MS jest szefem w tym układzie niezaleznie od tego ile swobody pionki z zarządu B dostały. Jakby robili gierki free 2 play to spoko. Nie bede sie czepiał. Ale oni za to chca 3 i pół bomby lub hajs za abo w którym to było reklamowane jak jedna z większych premier. Bety i demka raczej wypuszczane są za darmo.


Wyobrażacie sobie sytuacje w swoim miejscu pracy gdzie dowiadujecie sie, że ktoś kupił waszego pracodawce za grubą kasę i ma w dupie jakie rezultaty osiągacie? Jak by kupili ich w piątek to spoko. Ale kupili ich dwa lata temu i mieli wystarczająco duzo czasu zeby ktoś tam do Todda zadzwonił i zapytał czy na pewno ten projekt ma sens i dowiozą jak trzeba a jak nie to może powinien dokonać analizy czy sobie bez pomocy MS radzi z kontrolą jakości.

Edytowane przez pawelgr5
  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • This 1
Opublikowano

Mnie zastanawia czy microsoft zdaje sobie sprawę, że gracze oczekują trybu z niższą rozdzielczością ale w 60 fps w starfield, a nie być skazanym na 30 fps. Jeżeli nie przygotują trybu 60 fps to znowu zostaną zjebani jak psy.

Opublikowano

Jak gra jest skopana to obniżanie rozdzielczości nic nie da bo będzie ograniczona nie przez GPU tylko przez CPU, a że korzystają z Creation Engine 2 który wywodzi się z 15 letniego silnika to mogą mieć mocno pod górkę z optymalizacją.

Opublikowano
9 minut temu, łom napisał:

Jak gra jest skopana to obniżanie rozdzielczości nic nie da bo będzie ograniczona nie przez GPU tylko przez CPU, a że korzystają z Creation Engine 2 który wywodzi się z 15 letniego silnika to mogą mieć mocno pod górkę z optymalizacją.

Myślę, że w czasach kiedy forbidden west czy forza horizon 5 maja 60 fps, gówno będzie ludzi obchodzić, że mogą nie dać 60 fps w starfieldzie bo silnik. Ludzie bardzo się zirytowali przy redfallu i tutaj pewnie będzie podobnie jak nie podołają zadaniu.

Opublikowano

Troche przeraza ze Redfall ma takie problemy mimo ze jest jednym z najmniejszych open worldów. Te mapy są mniejsze niz u konkurencji i zdecydowanie bardziej puste. Naprawde jestem w szoku ze ktos to zdecydował się wydac w takim stanie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...