Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No ja bardzo czekałem, ale ten trailer ostudził wszystkie moje emocje. W tym momencie wpisane na listę "nie interesuje mnie", chyba że jakiś gameplay zmieni sprawę.

 

Co mi najbardziej nie podpasowało to słabiutki wrtining i dialogi oraz art design - niby zbliżony do stylu arkane, ale jakoś tak nudniej. :/ 

Opublikowano

Jestem umiarkowanie optymistycznie nastawiony, liczyłym na ciężki, mroczny klimat a ta pokazówka to kolorowa strzelanka. 

Nie wiem ile to ma wspólnego z grą, ale liczę że niewiele i to tylko zmyłka dla poszerzenia grona odbiorców.

Opublikowano

Znając Arkane nie będzie to raczej żadne Left4Dead/Back4Blood bez fabuły, nastawione jedynie na wyżynanie wampirów w coopie. 

 

Niemniej, spodziewałem się że uderzą bardziej w klimaty Vampire The Masquerade albo ogólnie coś cięższego jak w Prey.

Opublikowano
3 godziny temu, Cedric napisał:

No ja bardzo czekałem, ale ten trailer ostudził wszystkie moje emocje. W tym momencie wpisane na listę "nie interesuje mnie", chyba że jakiś gameplay zmieni sprawę.

 

Co mi najbardziej nie podpasowało to słabiutki wrtining i dialogi oraz art design - niby zbliżony do stylu arkane, ale jakoś tak nudniej. :/ 

Bo to jest arkane austin a nie ci z Francji. 

Opublikowano
Teraz, Bigby napisał:

Czyli to lepsze Arkane imo. ; )

Ja tam wolę tych od Dishonored. Jebani mistrzowie. 

:obama:

Opublikowano (edytowane)

Jeśli się nie mylę, to Austin robiło pierwsze Dishonored, potem Prey.

 

Lyon odpowiada za D2 i Deathloop.

Edytowane przez Bigby
Opublikowano
9 minut temu, Bigby napisał:

Jeśli się nie mylę, to Austin robiło pierwsze Dishonored, potem Prey.

 

Lyon odpowiada za D2 i Deathloop.

No, dwójeczka lepsza w chuj. 

Opublikowano

Trochę mnie martwi, że arkane odchodzi od immersive simów na rzecz strzelanek do co-opa w open worldzie :/. Klimat też jakby lżejszy niż w ich poprzednich produkcjach. Ale z drugiej strony nie ma co się dziwić skoro ani Prey, ani D2 niestety nie sprzedały się zbyt dobrze. Oczywiście do ostatecznej oceny trzeba będzie poczekać na jakiś porządny kawałek gameplayu, no ale póki co to na 2022 są zapowiedziane ciekawsze tytuły. I mam nadzieję, że dzięki wsparciu M$ będą jeszcze mieli szanse wrócić do czysto singlowych gierek (Prey 2 :lapka:).

Opublikowano
1 godzinę temu, MBeniek napisał:

Trochę mnie martwi, że arkane odchodzi od immersive simów na rzecz strzelanek do co-opa w open worldzie :/. Klimat też jakby lżejszy niż w ich poprzednich produkcjach. Ale z drugiej strony nie ma co się dziwić skoro ani Prey, ani D2 niestety nie sprzedały się zbyt dobrze. Oczywiście do ostatecznej oceny trzeba będzie poczekać na jakiś porządny kawałek gameplayu, no ale póki co to na 2022 są zapowiedziane ciekawsze tytuły. I mam nadzieję, że dzięki wsparciu M$ będą jeszcze mieli szanse wrócić do czysto singlowych gierek (Prey 2 :lapka:).

Słuszna uwaga, tyle się mówi o wolności kreacji gier w zakupionych przez MS studiach, a tu pierwszy lepszy przykład, że jest standardowo nacisk na online u twórców którzy dotychczas robi single experience. 

Opublikowano
2 minuty temu, Bielik napisał:

Słuszna uwaga, tyle się mówi o wolności kreacji gier w zakupionych przez MS studiach, a tu pierwszy lepszy przykład, że jest standardowo nacisk na online u twórców którzy dotychczas robi single experience. 

 

a może to jest właśnie ta wolność? może od tłuczenia non stop singlówek twócy chcą spróbować się w czymś innym? Nie rozumiem znów tego srania się, że gra będzie miała multi, zwłaszcza że powiedziano jasno, że będzie można ograć ją w singlu.

Opublikowano
1 minutę temu, Bielik napisał:

Słuszna uwaga, tyle się mówi o wolności kreacji gier w zakupionych przez MS studiach, a tu pierwszy lepszy przykład, że jest standardowo nacisk na online u twórców którzy dotychczas robi single experience. 

mało trafna uwaga,

 

bo gra była w produkcji na wiele lat przed przejęciem Bethesdy przez M$, no chyba że wyznajesz teorie że kilka miesięcy temu zły M$ kazał im przerobić cały tytuł na grę online, ale to już mocno zahacza o teorie spiskową

Opublikowano
2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

a może to jest właśnie ta wolność? może od tłuczenia non stop singlówek twócy chcą spróbować się w czymś innym? Nie rozumiem znów tego srania się, że gra będzie miała multi, zwłaszcza że powiedziano jasno, że będzie można ograć ją w singlu.

 

No właśnie - prowadzenie studia to też przede wszystkim biznes i każdemu studiu zależy na sukcesie. A wiadomo, że gry z segmentem multiplayer to potencjalnie największy sukces, baza graczy, długotrwała praca dla studia itp. Nie dziwię się, że tutaj wielu twórców idzie w te klimaty.

 

Inna sprawa, że może Bethesda ustaliła z Arkane jakiś nowy kierunek ich następnych gier, bo niespecjalnym sukcesie Prey czy Dishonored.

Opublikowano
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

a może to jest właśnie ta wolność? może od tłuczenia non stop singlówek twócy chcą spróbować się w czymś innym? Nie rozumiem znów tego srania się, że gra będzie miała multi, zwłaszcza że powiedziano jasno, że będzie można ograć ją w singlu.

zasada jest prosta, jak gra jest singlowa to znaczy że twórcy mają wolność, a jak online to znaczy że siłą zostali do tego przymuszeni

  • Haha 1
Opublikowano

OK, zobaczymy faktycznie co to będzie. Jeśli będzie to live service, niegrywalna w singlu to też nie będe zadowolony. Chodzi mi bardziej o to że jak twórca mówi, że będzie online w grze (nie wiadomo czy tabele, coop czy co) to się singlowcy od razu oburzają uga buga ja kcem singla!!!!111 co można bardziej przeczytać jako "nie chcę multi".

 

Jakoś nie widziałem, żeby ludzie lubiący multiplayer wbijali w tematy Ratcheta czy Horizona i HURR DURR CZEMU MULTIKA NIE DAJOOOOOO @Cedric @Bielik nie piję do Was bezpośrednio, chodzi mi o całkształ reakcji graczy. ;) 

Opublikowano

Żeby to jeszcze był typowo online'owy tytuł. A tutaj mamy grę w którą da się grać solo lub z max 4 znajomymi.

 

I znając Arkane będzie też odpowiednio długa i fajna kampania.

Opublikowano
6 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Jakoś nie widziałem, żeby ludzie lubiący multiplayer wbijali w tematy Ratcheta czy Horizona i HURR DURR CZEMU MULTIKA NIE DAJOOOOOO @Cedric @Bielik nie piję do Was bezpośrednio, chodzi mi o całkształ reakcji graczy. ;) 

 

Trochę może ich tłumaczyć, że jednak tych gierek multi jest od uja Pana i jeszcze więcej. Nawet jakby Xbox nie robił żadnej to i tak byłoby ich w ciuuul na rynku. ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...