Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ogóle wyobrażacie sobie, że 1st party Sony czy Nintendo wydaje tak potężne, niegrywalne gówno? Nawet Days Gone z bugami niektórzy kończyli bez problemu na premierę, a Driveclub zabił brak contentu i funkcji sieciowych na premierę, ale uchodzi za kultową grę na PS4.

 

Co czego jebanego w dupę Redfalla? Jak można wydać takiego gniota mając tak ogromnego patrona jak MS?

Opublikowano

Szybko o nim zapomną no bo tak skopana gra będzie tylko okresową sensacją i okazją żeby trochę pocisnąć bekę z MS i będzie wracać tylko we wspominkach jak inna skopana gra wyjdzie.

Opublikowano

Ja sobie nie wyobrażam żeby Sony czy Nintendo wydali grę w podobnym stanie.

 

Sony też zdarzają się wpadki i gorsze gry jak Destruction All Stars, The Order 1866, Driveclub czy Days Gone, ale zazwyczaj, przynajmniej   od czasu Drivecluba  pod względem technicznym to zazwyczaj dopracowane działające tytuły i tego im odmówić raczej nie można .  Gdy np. Bend miało problemy przy Days Gone to Sony potrafiło opóźnić premierę i wysłać dodatkowe wsparcie by grę przynajmniej pod względem technicznym dopracować. Mimo że już pewnie zdawali sobie sprawę że gra nie będzie jakimś diamentem.

 

Tutaj ewidentnie zabrakło kontroli, jakby Xbox sam sobie nie zdawał sprawy że wydanie technicznie zepsutej gry, odbije się na wizerunku całej firmy. Nie potrafię tego wytłumaczyć. 

Opublikowano

W ogóle zachodzę w głowę jak taka sytuacja mogła się przydarzyć. Przecież M$ ma wszystkie pieniądze świata, więc to nie tak, że musieli ją wydać już tu i teraz, bo się kasa kończy i trzeba na niej trochę zarobić. 

 

Po tym wywiadzie z Philem dochodzę do wniosku, że oni nie specjalnie zmienili się od czasów Dona Mattricka. I celem nie jest walka z SONY czy Nintedo, co Phil sam przyznaje, a tworzenie swojej własnej zamkniętej bańki. Skoro szef całego Xboxa mówi, że robienie świetnych gier to nie jest klucz do sukcesu to tam są naprawdę nieźle odklejeni od rzeczywistości ludzie. 

  • Plusik 1
Opublikowano
2 minuty temu, LukeSpidey napisał:

Skoro szef całego Xboxa mówi, że robienie świetnych gier to nie jest klucz do sukcesu to tam są naprawdę nieźle odklejeni od rzeczywistości ludzie. 

 

powiedział że robienie świetnych nie sprawi że Xbox sprzeda więcej konsol niż Sony i Nintendo (co jest prawdą). Nigdy nie powiedział że robienie świetnych to nie jest klucz do sukcesu, wręcz przeciwnie:

Zdjęcie

 

Xbox o wiele bardziej jest zależny od dostarczania dobrych gier bo jego strategia mocniej opiera się mocniej na Game Passie niż na sprzedaży konsol, a jeśli nie będzie dobrych gier w Game Passie to ludzie odpłyną, a anulowanie subskrybcji jest znacznie prostsze niż sprzedanie konsoli. 

Opublikowano

Ponoć wcześniej w bethesdzie studia inkasowaly premie za przekroczenie konkretnych progów sprzedażowych, pewnie pracownicy też dostawali bonusy/prowizje. Gamę pass zachwiał tym mechanizmem i może pracownicy stracili motywację? Maja w chuju czy będzie kasztan czy nie bo najwyżej w passie sobie ograsz inną grę. Niemożliwe, że gra miała mieć premierę rok temu, a po roku nie doszlifowali gierki. Ghostwire też się wyjebali więc może faktycznie pracownicy mają już to w dupie bo bonusy się skończyły 

Opublikowano

No nie wiem czy to problem motywacji i podejścia pracowników, bo np. nie chciałbym być na miejscu pracowników Arkane, gdzie cały świat śmieje się z twojej pracy nad którą spędziłeś ostatnie 5 lat swojego życia i to powinna być wystarczająca motywacja, pracuj tak, aby być dumnym ze swojej pracy i żeby ludzie jej nie wyśmiewali. 

Poza tym pracownicy dostają również bonusy za dobre oceny w recenzjach i to powinna być dla nich o wiele pewniejsza gratyfikacja niż sprzedaż gry, bo gry Arkane od wielu lat słabo się sprzedawały. 

Opublikowano

No stary, ale jak robisz coś w pracy i wiesz, że to wygląda chuyowo i nie prezentuje jakości, którą byś chciał osiągnąć to albo rzucasz robotę i zaczynasz sprzedawać hotdogi na rogu ulicy, albo poruszasz temat na forum zespołu i razem staracie się poprawić sytuację. 

 

Uważam, że w Arkane powinny polecieć głowy, bo to, że M$ jest dupa i nie potrafi dopilnować swoich studiów to jedno, ale to, że same studio świadomie popełniło takiego patola to nic nie usprawiedliwia. 

 

I jeszcze te wiadomości w mediach społecznościowych od studia jak to oni są dumni z tej gry, noż kurchwa aż mnie zaraz strzeli. :whyyy:

  • Lubię! 1
  • This 2
Opublikowano (edytowane)

Arkane pewnie miało pułap ustawiony na swoje możliwości bo nikt o zdrowych zmysłach by im nie dał progu jak rdr 2 czy inne hity. Co do motywacji to nie każde studio ma ambicje aby być najlepszymi w branży i dłubac w grze aż wyjdzie perfekcyjnie bo wtedy każde studio by było R* albo naughty dog, a motywacją pracownika jest zarabianie. Co pojedyńczej osobie po tym, że gra przy której pracował będzie 10/10 jak np. zarobi 50% tego co wcześniej mógł zarobić? Na jakości to może zależeć tym co studiem zarządzają ale zwykli pracownicy mają troche inne motywacje. Gra miała wyjść w połowie 2022 z tego co pamiętam więc co tam się robiło przez cały okrągły rok? Być może odeszli jacyś pracownicy przez ten czas bo mozliwość dorobienia wyparowała, a w ich miejsce jakieś świeżaki przyszły? 

4 minuty temu, LukeSpidey napisał:

No stary, ale jak robisz coś w pracy i wiesz, że to wygląda chuyowo i nie prezentuje jakości, którą byś chciał osiągnąć to albo rzucasz robotę i zaczynasz sprzedawać hotdogi na rogu ulicy, albo poruszasz temat na forum zespołu i razem staracie się poprawić sytuację. 

 

Uważam, że w Arkane powinny polecieć głowy, bo to, że M$ jest dupa i nie potrafi dopilnować swoich studiów to jedno, ale to, że same studio świadomie popełniło takiego patola to nic nie usprawiedliwia. 

 

I jeszcze te wiadomości w mediach społecznościowych od studia jak to oni są dumni z tej gry, noż kurchwa aż mnie zaraz strzeli. :whyyy:

Oni nigdzie nie napisali, że są dumni z gry. To była opinia jednej z osób która tam pracuje, która zresztą była tam świeżakiem. 

 

 

MS powinien tą bethesde prześwietlić bo redfall czy ghostwire to jedna sprawa, ale tam też jakieś problemy z wypłatami dla jakiegoś kompozytora przy doomie były. Coś tam śmierdzi ewidentnie.

 

https://www.gry-online.pl/newsroom/doom-w-cieniu-afery-mick-gordon-uderza-w-id-software/zd234a3

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano
5 minut temu, PanKamil napisał:

Oni nigdzie nie napisali, że są dumni z gry. To była opinia jednej z osób która zresztą była tam świeżakiem. 

Cytat

"It's always worth it once you see the game in shelves.

I joined a little late on the project, but I loved ever minute of it. I love this team and we're proud of what we've produced.

May have had a rocky start, but we're continuing to improve on it."

Chris Orellana - animator w Arkane Studios

 

Opublikowano
12 minut temu, PanKamil napisał:

Co do motywacji to nie każde studio ma ambicje aby być najlepszymi w branży i dłubac w grze aż wyjdzie perfekcyjnie bo wtedy każde studio by było R* albo naughty dog, a motywacją pracownika jest zarabianie.


To że nie możesz być najlepszy nie znaczy, że nie warto się starać. Są zespoły które oscylują gdzieś w granicach tej szkolnej 4 i robią to z pewnym zaangażowaniem i konsekwencją którą sprawi, że ich gry maja charakter - jak jest np. z Asobo, Remedy czy do niedawna Arkane właśnie.

Opublikowano
17 minutes ago, LukeSpidey said:

No stary, ale jak robisz coś w pracy i wiesz, że to wygląda chuyowo i nie prezentuje jakości, którą byś chciał osiągnąć to albo rzucasz robotę i zaczynasz sprzedawać hotdogi na rogu ulicy, albo poruszasz temat na forum zespołu i razem staracie się poprawić sytuację. 

 

Jest jeszcze 3 opcja. Jak to w korpo: góra jest niekompetentna, nie ma spójnej wizji i nad niczym nie panuje, więc masz wyjebane i siedzisz cicho póki płacą.

 

A dla beki robisz komiczną animację zabijania z łokcia i patrzysz jak szefo zatwierdza to bez sprawdzenia :leo:

 

 

  • Haha 1
Opublikowano
4 godziny temu, PanKamil napisał:

No i to jest stanowisko animatorki, jednej osoby a nie studia. To było info z prywatnego profilu.

Tak ale wypowiedziala sie w liczbie mnogiej i raczej nie zrobila tego przez przypadek. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
7 minut temu, Andżej napisał:

oni to beda naprawiac, jakis roadmap, kleczenie na grochu czy moving on ?

 

:beka: ale że co naprawiać? oni by musieli zaorać i od nowa to robić. spatchują pierdoły, hehe no wiecie sorka, i życie płynie dalej. 

Opublikowano

Redfall to powód, dla którego pierwszy raz jestem za usunięciem gierki z dystrybucji i dezaktywowaniem jej patchem dla pudełkowców. Kto mi odda czas spędzony na sprawdzenie tego ścierwa? :sadkek:

  • beka z typa 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...