Skocz do zawartości

Redfall


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, zloto napisał:

Ty, ale wiecie, że tutaj normalnie będzie fabuła i możliwość ukończenia gry solo? 

 

Dla niektórych jak gra ma co-op'a to z automatu nie ma duszy. A Taki np Rayman Origins ma co-op'a a gra miała w uj duszy. Pierwsze girsy mają co-op'a i z ekranu wylewa się klimat.

 

Tak samo co do zarzutów, że gierka robiona pod tabelkę, przecież o każdym tak można napisać. Sony też robi gierki pod tabelkę, bo 80% ich produkcji wygląda tak samo, czyli jest akcyjniakiem z widokiem zza pleców?

 

Najlepiej jakby wszystkie gry były trzecioosobowymi cinematik ekspiriens. 

 

Ja tam się cieszę, że te testy były jakiś czas temu, bo jest w takim wypadku faktycznie realna szansa na premierę za te kilka miesięcy. Bo po samym trailerze z E3 nie chciało mi się wierzyć, że mają to wydać w połowie 2022, a nie pokazali nawet urywka z faktycznej gry xD

 

To nie chodzi, że coop tylko lootshoter. Już sam fakt, że do wyboru jest 6 klas postaci w coopie w różnych konfiguracjach zwiastuje, że postacie te będą płytkie i ich historia nie wpłynie na fabule gry.

 

Takie the division czy destiny też można skończyć solo. Tylko bohaterowie to płaskie postacie i niemowy.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano

No po trailerze nie wydaje mi się, żebym postacie były płaski i nie miały napisanych dialogów. Aczkolwiek zgoda, to tylko trailer. Dlatego ja z ocenami bym poczekał do momentu aż pokażą gameplay. W tej chwili mamy tylko wyciek z testów które miały miejsce jakiś czas temu.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, zloto napisał:

No po trailerze nie wydaje mi się, żebym postacie były płaski i nie miały napisanych dialogów. Aczkolwiek zgoda, to tylko trailer. Dlatego ja z ocenami bym poczekał do momentu aż pokażą gameplay. W tej chwili mamy tylko wyciek z testów które miały miejsce jakiś czas temu.

Dialogi akurat będą miały pewnie napisane. Obstawiam, że to może być cos na wzór klas z diablo. Pogadają itd ale to historii, fabuły i lore nie wniosą tyle co postać uszyta pod singlową historie.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano

Prawda jest taka że w realiach branżowych gdzie gry AAA mają często budżety powyżej kilkadziesieciu milionow dolarów, to każda gra powstaje niejako w excelu bo żadna firma nie wyłoży takich pieniędzy jeśli wcześniej nie policzy sobie czy i jaką ma szansę że im się ten wydatek zwroci. Dotyczy to wszystkich firm i ich gier Sony, Nintendo i Microsoftu. 

 

część graczy oczywiście patrzy na gry w sposób romantyczny wierząc że tamci to korporacyjni biznesmeni a u nas tworzy się prawdziwe gry z pasją i duszą i jest to jednak spojrzenie tak samo urocze jak i naiwne. 

 

Druga sprawa to sami twórcy. mogę wam zagwarantować że jeżeli ktoś nie ma odpowiedniej pasji i serca do tego co tworzy, to ma bardzo małe szanse że wytrzyma w tym biznesie. Dlatego nad grami zazwyczaj i w większości pracują prawdziwi pasjonaci, którzy są w stanie znosić nieregularne godziny pracy, okresy crunchu czy obelgi ze strony toksycznej społeczności graczy, bo osobiście im zależy grze którą tworzą. Oczywiście zdarzają się przypadki kiedy odgórnie twórcom odgórnie narzuca się jakieś pomysły czy rozwiązania ale nigdy chyba nie kończy się to dobrze, bo utalentowani ludzie odchodzą a gra zazwyczaj okazuje się kaszaną.

 

Dotyczy to wszystkich rodzajów gier, bo tyle samo serca i duszy wkłada się w tworzenie gier sportowych, coopowych, singlowych, multiplayer, gier usług itp. nie jest tak że jedne gatunki gier mają więcej a drugie mniej, wszystko zależy od tego czy twórcy danej gry mają w sobie tę pasję i serce które później przekłada się na te niezauważalną ale wyczuwalną "dusze" w końcowych produkcie.

 

Nie wiem tego, ale mam nadzieję że Redfall okaże się tym pozytywnym przykładem, czyli gry tworzoną z pasją i sercem. A fabuła będzie przynajmniej tak samo dobra jak w ich ostatniej grze czyli Preyu, pomimo tego że to lootershooter. Taką mam cichą nadzieję.

 

 

Opublikowano

Wiadomo, że ta słynna dusza, to jest takie określenie, gdy dana gra porusza u kogoś bliżej nieokreśloną strunę. Nie dogadacie się w tym temacie, bo na każdego działa co innego. Dla mnie lootshootery, to takie beznamiętne gierki do pogrania, nic więcej. Być może istnieje ktoś, kto czuje duszę nawet w Bleeding Edge od Ninja Theory. Nic, tylko cieszyć się jego szczęściem.

Ta sama gra może kogoś doprowadzić do łez, a innego w ogóle nie ruszy. Autystyczny Berion nie boi się pikseli w horrorach, a ktoś inny będzie się trząsł przy padzie w stanie pod zawałowym, i będzie podświadomie czuł strach przed każdą sesją z grą.

To jest kwestia jakiejś wrażliwości, doświadczenie z grami i gustu. Nic tutaj uniwersalnego nie da się wymyślić.

Opublikowano

W ostatnich latach poza dwoma spin offami Wolfików w coopie z Machine jakoś bardzo się nie zesrali, więc wypadałoby chociaż dać szansę.

Chciałbym też, żeby kiedyś wrócili do podobnego conceptu, bo to jeden z moim bardziej nieodżałowanych projektów tak samo jak Splinter Cell Conviction z Fisherem meliniarzem bez gadżetów, który wyewoluował w akcyjniaka w stylu Ultimatum Bourne'a(zresztą też bardzo fajnego).

 

 

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

 

nie powiem chętnie bym przywitał bardziej otwartą betę, żeby sprawdzić z czym się je i czy warto czekać na tego Redfalla.

Opublikowano

Arkane jeszcze nigdy nie zawiodło, ale i tak jestem pełen obaw i całe szczęście, że to będzie w GP, bo wszystkie zapowiedzi i do tej pory udostępnione materiały nie nastrajają optymistycznie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tak jak Daddy pisze, być może gra jeszcze zostanie opóźniona. Ale ta obecnie krążąca plotka, że gra została przeniesiona na zimę 2022 (bo takie info pojawia się w brazylijskim sklepie) wynika wyłącznie z braku znajomości pewnych podstaw geografii xd

 

Opublikowano

Przyznam, że ta cisza w temacie 1st party MSu staje się juz nieznośna, a z racji tego, że zaraz mamy maj pewnie milczenie zostanie przerwane dopiero w czerwcu. O ile pokaz MSu będzie miał miejsce. Wiem, że regularnie dostajemy gry 3rd party w XGP, ale największe oczekiwania - po bardzo udanym 2021 - mam jednak do XGS.

Opublikowano

Wiadomka, ale zostaje pytanie na ile będzie to wplecione w świat gry - czy faktyczny tryb fabularny dla jednego gracza, z opcją coopu czy MMO-we zadania wrzucone do lootershootera aby było, że gra ma jednak jakąś fabułę. Z resztą, zawsze jak mi nie pyknie to zostaje Deathloop, będący jednak grą single z elementami sieciowymi, a nie grą sieciową spłyconą do gry single.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...