Opublikowano 31 grudnia 20222 l Obok Suikodena jest to dla mnie najbardziej oczekiwana gra 2023. Oby do maja wiec.
Opublikowano 6 stycznia 20232 l Cytat "Redfall sometimes feels like what you'd get if you blended the Arkane creative values with Far Cry 2 or S.T.A.L.K.E.R.," Harvey Smith Czyli gra bardziej przypomina Far Cry lub Stalker niż coopową strzelanie w stylu Left4Dead jak się prezentowała na pierwszych materiałach.
Opublikowano 6 stycznia 20232 l Akurat FarCry 2 to mimo wszystko trochę inna gra niż późniejsze odsłony, i taka referencja dla mnie bardzo na plus. A STALKER to już w ogóle
Opublikowano 6 stycznia 20232 l Już mi się podoba, zwłaszcza ten free roam. Na początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony z tego względu, że wymyślili jakieś coopowe granie, a tu wszystko powoli się klaruje z czym mniej więcej mamy do czynienia. Po prostu developer zjebał z marketingiem tej gry, jakieś szczątkowe informacje z naciskiem na onlinowe eskapady podawał i inne chuje muje dzikie węże.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l To samo co z deathpool było przed premierą. Potem się okazała świetną gra single. Dlatego biorę Dayone, bo wiem czego po nich się spodziewać. Kij w oko MS za fatalny marketing.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Deathpool tak świetne, że wypaliło mnie na chwilę od grania w gry zostawiłem i nie wiem czy wrócę. Oby tym razem było inaczej.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Deathpool był tak dobry, że zapomniałam jak ten słaby twór faktycznie się nazywa. Autentycznie musiałem googlować xD Nie pokładam wiary w Redfalla, ale mam nadzieję że się miło zaskoczę. Niestety wszystko co pokazali to dla mnie lampka ostrzegawcza tak samo jak przy materiałach z ich poprzedniego crapa.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l 1 godzinę temu, Pupcio napisał: Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować Biegasz murzynem i strzelasz, potem umierasz i biegasz od nowa. Ale oni to wymyślili
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Też mnie Deathloop nie porwał, ale Redfalla robi ekipa od Prey a ten był dla mnie świetny. Więc jest nadzieja, że i tu będę się dobrze bawił
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Deathloopa robili w takim razie goście od ? 1 godzinę temu, Pupcio napisał: Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować Za darmo to warto sprawdzić, może akurat się spodoba.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l 21 minut temu, messer88 napisał: Deathloopa robili w takim razie goście od ? Tak. Cieszy też informacja o pomocy od ID Software przy modelu strzenia, daje to nadzieje że strzelanko nie będzie tak drewniane jak w Deathloopie czy Prey.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l 5 godzin temu, Donatello1991 napisał: To samo co z deathpool było przed premierą. Potem się okazała świetną gra single. Dlatego biorę Dayone, bo wiem czego po nich się spodziewać. Kij w oko MS za fatalny marketing. Ja e-koledze wierze A pewniaka Callisto już kupiłeś? Dayone miało być.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Mi tam bardziej pasuje taki oszczędny marketing niż rozkręcanie hypetrainu do porzygu. Co kończy się tym, że wszystko o grze wiesz jeszcze przed premierą. Dobre tytuły bronią się same, jakością.
Opublikowano 7 stycznia 20232 l Dlatego najlepiej iść drogą microsftu i kończyć na tym że ludzie zapominają o istnieniu tych gier xD
Opublikowano 7 stycznia 20232 l 2 godziny temu, dee napisał: Mi tam bardziej pasuje taki oszczędny marketing niż rozkręcanie hypetrainu do porzygu. Co kończy się tym, że wszystko o grze wiesz jeszcze przed premierą. Dobre tytuły bronią się same, jakością. Problem marketingu gier Arkane jest dezinformacja Chyba tylko Dishonored okazał się tym, czym miał być w materiałach. Prey dostał trochę hejtu, bo w niczym nie przypominał pierwowzoru, ale wyjasniło się, że wymusili na nich tą nazwę.
Opublikowano 9 stycznia 20232 l W dniu 7.01.2023 o 13:00, ASX napisał: Tak. Cieszy też informacja o pomocy od ID Software przy modelu strzenia, daje to nadzieje że strzelanko nie będzie tak drewniane jak w Deathloopie czy Prey. Nie do końca TAK ponieważ Harvey S tworzył Dishonored 2 był team laederem. Także to nie jest tak, że tu pracują goście od Preya a Ci od Dishonored stworzyli deathloopa
Opublikowano 9 stycznia 20232 l no Harvey Smith po Dishonored 2 przeniósł się do Arkane Austin. Ale generalnie masz rację, z tego co czytam na wikiepedii, to faktycznie nad Dishonored 2 pracowały dwa studia jednocześnie Arkane Lyon i nowe Arkane Austin. Dopiero po tej grze każde ze studiów zaczęły robić własne projekty. Lyon zrobiło Deathloopa, a Austin Preya i teraz Redfalla.
Opublikowano 25 stycznia 20232 l Drewniane strzelanie jak w każdej grze od Arkane, gąbki na pociski, graficznie Xbox 360, przeokropny design fortnajtowy, no nie wiem dla kogo ta gra jest, chyba nie dla naszego pokolenia.
Opublikowano 25 stycznia 20232 l no dla mnie też akurat ten jeden projekt mogli spokojnie skasować...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.