Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Obok Suikodena jest to dla mnie najbardziej oczekiwana gra 2023. Oby do maja wiec.

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 82,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Paolo de Vesir
    Paolo de Vesir

    Chyba trzeba wrócić do czasu wszechobecnego crunchu, bo jebanym informatyczkom pojebało się w głowach od 4-dniowych tygodni pracy, owocowych czwartków i czterogodzinnych przerw po 2h pracy.

  • Od czasów pegasusa przeszedłem setki gier. Widziałem tysiące gameplayów i jakoś tak jest, że na ich podstawie potrafię wyrobić sobie jako taką opinię, która potem w znacznym stopniu pokrywa się z tym

Opublikowano
Cytat

"Redfall sometimes feels like what you'd get if you blended the Arkane creative values with Far Cry 2 or S.T.A.L.K.E.R.," Harvey Smith

Czyli gra bardziej przypomina Far Cry lub Stalker niż coopową strzelanie w stylu Left4Dead jak się prezentowała na pierwszych materiałach. 

Opublikowano

Akurat FarCry 2 to mimo wszystko trochę inna gra niż późniejsze odsłony, i taka referencja dla mnie bardzo na plus. A STALKER to już w ogóle:banderas:

Opublikowano

Już mi się podoba, zwłaszcza ten free roam. Na początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony z tego względu, że wymyślili jakieś coopowe granie, a tu wszystko powoli się klaruje z czym mniej więcej mamy do czynienia. Po prostu developer zjebał z marketingiem tej gry, jakieś szczątkowe informacje z naciskiem na onlinowe eskapady podawał i inne chuje muje dzikie węże. 

Opublikowano

To samo co z deathpool było przed premierą. Potem się okazała świetną gra single. Dlatego biorę Dayone, bo wiem czego po nich się spodziewać. 

Kij w oko MS za fatalny marketing. 

Opublikowano

Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować :wujaszek:

Opublikowano

Deathpool był tak dobry, że zapomniałam jak ten słaby twór faktycznie się nazywa. Autentycznie musiałem googlować xD 

 

Nie pokładam wiary w Redfalla, ale mam nadzieję że się miło zaskoczę. Niestety wszystko co pokazali to dla mnie lampka ostrzegawcza tak samo jak przy materiałach z ich poprzedniego crapa.

Opublikowano
1 godzinę temu, Pupcio napisał:

Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować :wujaszek:

Biegasz murzynem i strzelasz, potem umierasz i biegasz od nowa. Ale oni to wymyślili :obama:

Opublikowano

Też mnie Deathloop nie porwał, ale Redfalla robi ekipa od Prey a ten był dla mnie świetny. Więc jest nadzieja, że i tu będę się dobrze bawił 

Opublikowano

Deathloopa robili w takim razie goście od :corvo:

1 godzinę temu, Pupcio napisał:

Deathpoola tyle pokazywali przy każdej możliwej okazji że nagrałem się bez grania i już nie mam ochoty próbować :wujaszek:

 

Za darmo to warto sprawdzić, może akurat się spodoba. 

Opublikowano
21 minut temu, messer88 napisał:

Deathloopa robili w takim razie goście od :corvo:

Tak.

 

Cieszy też informacja o pomocy od ID Software przy modelu strzenia, daje to nadzieje że strzelanko nie będzie tak drewniane jak w Deathloopie czy Prey.

Opublikowano
5 godzin temu, Donatello1991 napisał:

To samo co z deathpool było przed premierą. Potem się okazała świetną gra single. Dlatego biorę Dayone, bo wiem czego po nich się spodziewać. 

Kij w oko MS za fatalny marketing. 


 

Ja e-koledze wierze :leo:

 

A pewniaka Callisto już kupiłeś? Dayone miało być. 

Opublikowano

Mi tam bardziej pasuje taki oszczędny marketing niż rozkręcanie hypetrainu do porzygu. Co kończy się tym, że wszystko o grze wiesz jeszcze przed premierą. Dobre tytuły bronią się same, jakością.

Opublikowano

Dlatego najlepiej iść drogą microsftu i kończyć na tym że ludzie zapominają o istnieniu tych gier xD

Opublikowano
2 godziny temu, dee napisał:

Mi tam bardziej pasuje taki oszczędny marketing niż rozkręcanie hypetrainu do porzygu. Co kończy się tym, że wszystko o grze wiesz jeszcze przed premierą. Dobre tytuły bronią się same, jakością.

Problem marketingu gier Arkane jest dezinformacja :sonkassie:

Chyba tylko Dishonored okazał się tym, czym miał być w materiałach. Prey dostał trochę hejtu, bo w niczym nie przypominał pierwowzoru, ale wyjasniło się, że wymusili na nich tą nazwę.

Opublikowano
W dniu 7.01.2023 o 13:00, ASX napisał:

Tak.

 

Cieszy też informacja o pomocy od ID Software przy modelu strzenia, daje to nadzieje że strzelanko nie będzie tak drewniane jak w Deathloopie czy Prey.

 

Nie do końca TAK ponieważ Harvey S tworzył Dishonored 2 był team laederem. Także to nie jest tak, że tu pracują goście od Preya a Ci od Dishonored stworzyli deathloopa

Opublikowano

no Harvey Smith po Dishonored 2 przeniósł się do Arkane Austin.

Ale generalnie masz rację, z tego co czytam na wikiepedii, to faktycznie nad Dishonored 2 pracowały dwa studia jednocześnie Arkane Lyon i nowe Arkane Austin. Dopiero po tej grze każde ze studiów zaczęły robić własne projekty. Lyon zrobiło Deathloopa, a Austin Preya i teraz Redfalla.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Drewniane strzelanie jak w każdej grze od Arkane, gąbki na pociski, graficznie Xbox 360, przeokropny design fortnajtowy, no nie wiem dla kogo ta gra jest, chyba nie dla naszego pokolenia.

Opublikowano

no dla mnie też akurat ten jeden projekt mogli spokojnie skasować...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.