Skocz do zawartości

A Plague Tale: Requiem


messer88

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Figuś napisał:

długo się musiałem bawić z ustawieniami na PC pod mojego rtx3060, imo trochę coś jest zwalone z optymalizacją

 

W późniejszych rozdziałach są takie sekcje gdzie FPS spada na łeb na szyję niezależnie czy z DLSS (Balanced, Quality, bez znaczenia) lub bez, ze zmniejszonymi detalami albo na maxa. 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Bigby napisał:

 

W późniejszych rozdziałach są takie sekcje gdzie FPS spada na łeb na szyję niezależnie czy z DLSS (Balanced, Quality, bez znaczenia) lub bez, ze zmniejszonymi detalami albo na maxa. 

Gra widocznie pisana pod 4090 xD @tjery cala gra rock solid 120, czy tez spada?

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Bigby napisał:

 

W późniejszych rozdziałach są takie sekcje gdzie FPS spada na łeb na szyję niezależnie czy z DLSS (Balanced, Quality, bez znaczenia) lub bez, ze zmniejszonymi detalami albo na maxa. 

No ciekawe co tam się będzie działo na konsoli? 

Odnośnik do komentarza

Nie pisałem żeby to szło na konsolach w 4k60. Spokojnie przy niższej rozdziałce stabilne 60fps jest możliwe na konsolach w tej grze. Na PC optymalizacja też nie jest najwyższych lotów. I EOT z mojej strony o technikaliach.

 

Gra się zaczyna rozkręcać, czekam tylko na nowe zabawki :)

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Figuś napisał:

Nie pisałem żeby to szło na konsolach w 4k60. Spokojnie przy niższej rozdziałce stabilne 60fps jest możliwe na konsolach w tej grze. Na PC optymalizacja też nie jest najwyższych lotów. I EOT z mojej strony o technikaliach.

 

Gra się zaczyna rozkręcać, czekam tylko na nowe zabawki :)

 

Teraz masz 1440p, jakby zeszli do 1080p to jest taka możliwość, ale z tego co pisze Bigby nie wiem czy tu by zejście z rozdziałki pomogło, bo w miejscach, gdzie miał dropy zmienianie rozdziałki/ustawień nie pomagało, więc CPU ograniczał, a w takim wypadku niższa rozdzielczość nic nie da.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
16 minut temu, tjery napisał:

Teraz masz 1440p, jakby zeszli do 1080p to jest taka możliwość, ale z tego co pisze Bigby nie wiem czy tu by zejście z rozdziałki pomogło, bo w miejscach, gdzie miał dropy zmienianie rozdziałki/ustawień nie pomagało, więc CPU ograniczał, a w takim wypadku niższa rozdzielczość nic nie da.

 

Podsumowując: nie sprzęt jest problemem, a optymalizacja.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, MEVEK napisał:

Na 5 technicznie dobrze Ci chodzi, jaki framerate ?

Jak dobrze mu chodzi to tez wezme zaraz :lapka:


Tak jak Ci wcześniej pisali - masz DF na YouTube to sprawdź, jak to technicznie wygląda.
Sugerujesz, że mogą być niewiarygodni, bo dostają kopie, to równie dobrze ja mogę być niewiarygodny, próbując racjonalizować swój zakup :reggie:
Chodzi w powolnych 30fps z okazjonalnym stutteringiem, prawdopodobnie spowodowanym loadingiem w tle.
Tempo gry jest dość spokojne, więc jakoś strasznie to nie przeszkadza, ale wyraźnie czuć ten brak responsywności.
Graficznie bardzo ładnie, ale tak jak również wyżej pisano - nie ma tu nic, czego obecne konsole nie powinny pociągnąć w 60fps.

Odnośnik do komentarza
18 minut temu, Figuś napisał:

a to z tymi szczurami to już w ogóle beka bo przy nich mam sztywniutkie, 60fps, a patrząc się w nieruchomo w jakieś miejsce gdzie nic się nie rusza i gdy ich nie ma spada do 40 XD

Może jest dużo roślinek albo jakiegoś ognia na widoku? Bo o wiele łatwiej jest obliczyć nawet miliony obiektów stałych niż takich które są półprzezroczyste albo maskowane i są jeden za drugim (tak zwany overdraw).

Odnośnik do komentarza

Normalna lokacja bez żadnego zboża czy wyższej trawy do schowania się czy większy obszar. Patrzysz się na budynek przed sobą i klatki lecą na pysk. Wpada piedyliard szczurów w dosyć sporej lokacji cyk 60 klatek :dunno:

 

Myślę że spokojnie w do ogarnięcia w dwa trzy msc dłużej poświęcone developingowi rozwiązały by problem. Gra nie wygląda wiele lepiej niz wersja nextgenowa jedynki.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, ASX napisał:

Też jestem zdania że  konsole spokojnie dałyby radę odpalić tę grę w 60 fpsach. 

Być może trzeba byłoby zejść do 1080p ale powiedzmy sobie sobie szczerze, jest to niskie poświecenie dla płynnego, responsywnego gameplayu 

 

Nie śledzę aż tak technikaliów, ale powinni dopracować na konsolach coś w rodzaju DLSS, bo czyste 1080p na TV 4K, to niestety gówno rozmazane. 

Na XSS może sobie być FHD, bo każdy kto kupił ten sprzęt był tego swiadom i pewno też nie inwestował w jakiś drogi telewizor. Natimiast na XSX te 1440p to powinno być minimum. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Figuś napisał:

Myślę że spokojnie w do ogarnięcia w dwa trzy msc dłużej poświęcone developingowi rozwiązały by problem. Gra nie wygląda wiele lepiej niz wersja nextgenowa jedynki.

 

Pewnie ogarną.

 

Nie zgodzę się, że nie wygląda wiele lepiej. Tu jest duża różnica w modelach postaci, oświetleniu, teksturach, szczegółowości lokacji . ;)

Powiedziałbym, że to podobny skok jak z Horizon Zero Dawn do Forbidden West.

 

 

IMG-20221023-180407.jpg

Edytowane przez Bigby
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...