Schranz1985 694 Opublikowano 10 czerwca 2023 Opublikowano 10 czerwca 2023 Zacząłem dziś grać i jestem zachwycony.Od samego początku znów poczułem ten klimacik Hugo&Amicia.Sam prolog i tutorial wg mnie fenomenalnie zaplanowany, jako zabawy z Hugo a później ucieczka przed wioskę.Zacząłem grać na tych mitycznych 30 fps żeby zobaczyć czy faktycznie grafika jest wow.I w sumie to tak bez szału po ograniu gow czy horizon to już tak nie robi ale progres widać znaczny.Co ciekawe jak zawszę mnie 30 fps kłuje w oczy to tu jest na tyle dobrze że nawet nie włączyłem 60, nie wiem czy jakieś vrr tu pomaga czy to jakiś tryb fidelity mide 40fps?Nie ważne, bo ja nie walę pod grafe.W końcu zapowiada się jakaś fajna klimatyczna przygoda a nie jakieś obesrane rzyg open sandboxy.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 13 czerwca 2023 Opublikowano 13 czerwca 2023 4 chaptery za mną i szykuje sie moje goty.Story i klimacik wgniata w fotel.Grafika i dubbing top generacji.A jak wjeżdżają szczury to miasto jest gruzowane, rozmach taki że uncharted się chowa.Balans miedzy akcją a spokojnymi momentami jest świetny, czasem wystarczy tylko spacer z Hugo na rekach a i tak jest yebane 10/10, czuć tą więź Hugo&Amici .Story złapało strasznie za mordę, to jest to czego oczekuję od gierek.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj
Wredny 9 728 Opublikowano 15 czerwca 2023 Opublikowano 15 czerwca 2023 Bo tak jest do końca Panie i to jest jedna z moich ulubionych gier zeszłego roku. Właśnie ten pacing, idealne żonglowanie różnymi elementami gameplayu, zróżnicowanie - to chwaliłem najbardziej, cudownie to ogarnęli. No a fabuła, kreacja postaci i ich relacje to jest TOP - piękna to była przygoda Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 17 czerwca 2023 Opublikowano 17 czerwca 2023 W temacie FF piszą o rozmachu...Ja powiem tak, dotarłem do La Cuna.Graficznie to jest topka ps5.Ogromne przepiękne miasto, SETKI npc .Chodzą tańczą siłują się na rękę itd itd To jest rozmach .Życzyłbym sobię aby chociaż w połowie tak przepiękne miasta były w jakimkolwiek FF.Ale oni są 10 lat za murzynami, i tam nadal miasto to kilka domków i kilku npc a do tego tekstury z ery ps4.Wspaniała ta nowa plaga, story cały czas trzyma za mordę.Świetna postać Arnauda!Amica z Hugo też cały czas trzymają poziom.To dopiero połowa gry ale obok Ragnarok to dla mnie najlepsza przygodowka .Edit Wydarzenia z La Cuna 1 2 Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 Czy po aktualizacji dodającej tryb 60fps tryb jakości przeszedł w sztywne 30fps? Coś kiedyś czytałem, że na xboxie było 40klatek, ale obecnie nie da się grać w tym trybie tj. jakości, jak na moje ślepe oko jest tu poniżej 30 ramek i wyczuwalny input lag Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 Masz vrr?Grałem w fidelity 40 k/s i było legancko ns tyle że olałem 60 fps Cytuj
Bielik 748 Opublikowano 31 lipca 2023 Opublikowano 31 lipca 2023 Mam, ale LG b9 więc zakres działania to chyba od 48fps Cytuj
PiotrekP 1 906 Opublikowano 3 stycznia Opublikowano 3 stycznia W wersję na PS5 gram bez HDR, bo teksty są totalnie nieczytelne. Nawet bez tego gra ładnie wygląda, ale mimika w trakcie gry (nie cutscenki) wyglądają słabiutko. Cytuj
Dahaka 1 880 Opublikowano 8 stycznia Opublikowano 8 stycznia W dniu 3.01.2024 o 14:51, PiotrekP napisał: W wersję na PS5 gram bez HDR, bo teksty są totalnie nieczytelne. Nawet bez tego gra ładnie wygląda, ale mimika w trakcie gry (nie cutscenki) wyglądają słabiutko. Co to znaczy nieczytelne? Ja gram w HDR i ja pierdole jak to wygląda Moja druga gierka po FF 16 po przesiadce na ps5 i oleda i mi się prawie płakać chce jak patrze na ekran, bo takie piękne. Z tekstem żadnych problemów nie mam, może masz źle skonfigurowany? 1 Cytuj
PiotrekP 1 906 Opublikowano 8 stycznia Opublikowano 8 stycznia @Dahaka nie mam tego w każdej grze. Po prostu litery mają taką jakby jasną "obwódkę" przez co czarna cziconka jest ledwo widoczna. Cytuj
Square 8 747 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Skończyłem w weekend i na początku była to dla mnie jedynka z dodaną kuszą, bo grało się w zasadzie identyczne. Miejscówki jednak zyskały trochę na wielkości i można bardziej pokombinować z przechodzeniem wykorzystując nowe rzeczy. Do tego wizualia ze szczurami wyglądają super (grałem w trybie 40kl). Co natomiast mocno się wybiło to relacje pomiędzy bohaterami. Można naprawdę się zżyć z rodzeństwem, ich więź jest naturalna, a gówniak nie wkurza. Końcówka Spoiler rozjebała mnie emocjonalnie. Dawno nie było mi tak smutno. Jak komuś podobała się pierwsza część to będzie się bawił wyśmienicie tutaj. Niestety nie ze wszystkim jest tak fajnie, bo system umiejętności podzielony na trzy drzewka jest najsłabszym elementem gry. Nie ważne jak gramy, ważne jest tylko ilu zabijemy przeciwników w konkretnych starciach. Dodatkowo wzorem TLoU nie można odblokować wszystkiego i trzeba przechodzić drugi raz grę. Dla chcących wbić przyjemną platynę jak w jedynce jest to rak. 2 1 Cytuj
Paolo1986 804 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Moim zdaniem ten system, o którym wspomniałeś to zachęca, a nie zmusza do drugiego przejścia Gra jest wyśmienita, więc na to zasługuje. A ty masz możliwość kombinowania i próbowania przejść daną lokację na inny sposób. Końcowka chwyta za serducho, to fakt. Spoiler Pozostaje czekać na 3 część teraz Cytuj
Square 8 747 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 3 minuty temu, Paolo1986 napisał: Moim zdaniem ten system, o którym wspomniałeś to zachęca, a nie zmusza do drugiego przejścia To niech robią trofiki DLC tak jak w grach Sony. Dla mnie jest to głupota (hejtowałem też w Spider-Man MM) podobna do trofeów za multi, w grze typowo singlowej. Jak ktoś ma ochotę na NG+ to je zrobi i tak, a ten system skilli jest jest po prostu słaby. Gdyby rzeczywiście zależało od tego czy zabijamy czy nie, czy używamy alchemii, dajemy się wykryć to by było spoko, ale i tak rozbijanie tego na dwa przejścia nie powinno mieć miejsca. Cytuj
messer88 6 601 Opublikowano 5 lutego Autor Opublikowano 5 lutego Nie pamiętam, to jak to się rozwijały te skille skoro nie w sposób używania danych rzeczy? Cytuj
BRY@N 1 622 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Jeden był na pewno zależny od tego ile % przeciwników zabijesz w danej lokacji. Pamiętam, że przy drugim przejściu wszystkich w lokacji liczyłem żeby mieć coś koło 50% zabitych 1 1 Cytuj
PiotrekP 1 906 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Muszę w końcu się za to dalej zabrać, bo kurzy się na dysku. A jestem chyba w połowie. Cytuj
Square 8 747 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego 38 minut temu, messer88 napisał: Nie pamiętam, to jak to się rozwijały te skille skoro nie w sposób używania danych rzeczy? Wszystkie trzy drzewka zależą od tego ile % przeciwników zabijesz w danym starciu, tutaj masz rozpiskę https://psnprofiles.com/guide/15459-a-plague-tale-requiem-trophy-guide#35-malignant Nie da się zrobić wszystkich trzech na maksa przy jednym przejściu, co więcej ja grałem tak, że nie dostałem żadnego trofika za drzewka 1 Cytuj
Paolo1986 804 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Ja po pierwszym przejściu też nie miałem żadnego drzewka wymaksowanegoAle wszystkie były solidnie nabite, więc przy drugim przejściu poszło już z górki Cytuj
Wredny 9 728 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego K#rwa, ale rozdzielajmy takie pojęcia jak gra sama w sobie i trofea A podobno to ja jestem (pipi)nięty na punkcie pucharków 1 Cytuj
Square 8 747 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Jakby nie było trofika to też bym to wypomniał. Jest to po prostu zjebany pomysł, to samo w TLoU. Trofik jest normalny, "odblokuj każdą umiejętność", standard jakich wiele. Zaprojektowanie gry jest tutaj winne. Cytuj
Wredny 9 728 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Ale niewymaksowanie jakiejś ścieżki nie powoduje, że gry nie można przejść, czy że robi się jakoś trudniejsza i nie fair, więc nie wiem, po co o tym wspominać w kontekście innym niż szeroko pojęte "completion" 1 Cytuj
Square 8 747 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Czyli wg ciebie jest to dobry system? Czysto gameplayowo jest to zjebane, nie ważne w jaki sposób grasz, czy po cichu czy ciągle dajesz się zauważyć, czy używasz alchemii czy nie, jeden chuj, liczy się tylko ilu zabiłeś przeciwników. To po kiego te drzewka w takim razie istnieją? Cytuj
PiotrekP 1 906 Opublikowano 6 lutego Opublikowano 6 lutego @Square chyba tylko po to, żebyś musiał się męczyć i przechodzić grę 2 razy jak chcesz wbić platynę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.