Skocz do zawartości

A Plague Tale: Requiem


messer88

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdyby resztek było więcej to miałoby to sens. Eksplorując lokacje będziesz miał mniej więcej w tym samym czasie narzędzia i resztki potrzebne do kolejnych ulepszeń, więc lepiej wcześniej mieć jakieś ulepszenia niż później.

  • Plusik 1
Opublikowano

Przecież nie da się wszystkiego ulepszyć po pierwszym przejściu a tu ktoś pisze, że „narzędzi jest od groma”. Nie, jest mało i jak wpakujesz w coś nieprzydatnego to już powrotu nie ma.

Opublikowano
23 minuty temu, addhoc napisał:

Nie, jest mało i jak wpakujesz w coś nieprzydatnego to już powrotu nie ma.

Jeden z końcowych rozdziałów. Brakuje mi tylko tego skilla z narzędziem, mam 4, a są potrzebne 3, i co najmniej 3 pominąłem przechodząc grę. Stąd też nie radzę w to iść.

18d92b3668d60-screenshotUrl.jpg

Opublikowano

Widzę, że temat trochę odżył :) Ja na razie jestem na początku

Spoiler

przyszedł ten członek zakonu do Hugo

więc jeszcze nawet nie mogę nic ulepszać. W jedynce te ulepszenia szły dość gładko choć też wszystkiego nie ulepszyłem, tutaj mimo początków staram się lizać ściany w lokacjach.

Opublikowano

Dwójka jest dla mnie trudniejsza zwłaszcza w tych większych otwartych lokacjach gdzie wrogów jest więcej. Każde zabicie wroga nawet takiego na uboczu alarmuje innych, którzy później szukają dociekliwie :) na prawdę udana kontynuacja.

Opublikowano

Kiedyś zrobiłem jedynkę, potem dwójkę, ale miałem chęć wrócić od razu do jedynki dla przypomnienia fabuły. Nie powiedziałbym żeby któraś była zdecydowanie lepsza, bardzo podobne gry z lekko zmodyfikowanymi mechanikami. Mam wrażenie, że jedynka dawała więcej zabawy samymi szczurami, podczas gdy dwójka mocno to limitowała (przez ubywający pasek energii rzadko przywoływałem stada).

 

W jedynce jedynie irytowały mnie absurdalne szczurnada xd

  • This 1
Opublikowano

Na razie mało ogólnie do niej bełtów ale przynajmniej fajna bo można zabić tych w hełmach. W pierwszej części miała ten pocisk co topił im hełmy i można dokończyć procą tutaj na razie tego nie mam.
Ale fajnie się przechodzi te duże plansze z wrogami poza ich obchodzeniem można ich eliminować na różne sposoby daj mi to sporo frajdy :)

Opublikowano

Nie wiem czy Wam też się to przydarzyło, ale jestem w 6 rozdziale i dwa razy mi się gra zwiesiła, że musiałem zamknąć z poziomu głównego konsoli. Po prostu obraz staje i koniec.

Opublikowano (edytowane)

U mnie nic się nie działo. Raz musiałem robić reset bo strażnik się zawiesił i nie reagował na odwrócenie uwagi, za to widział naszą postać.

12 rozdział zaliczony

Spoiler

Co tam się pod koniec działo :notlikethis:

 

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano (edytowane)

Właśnie wleciał epilog. Co za tytuł. Grafika, dubbing, projekty poziomów? Wszystko topka, a i tak wysiada przy historii i kreacjach postaci.

Fakt, kilka drobnych rzeczy mi tu nie podeszło, ale nie są w stanie zmienić osądu o tym sztosie. I mówi to osoba, która za skradankami nie przepada.

(Splinter Cell i Hitman do Blood Money not included)

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano

Ja jestem w dziewiątym rozdziale i na razie świetnie się bawię, ale kojarzycie w tym poziomie

Spoiler

jak się zwiedza wyspę znalazłem takie przejście pod kręgami i tam jest drabina na dół z zamkniętym przejściem, da się tam przejść dalej? Obszukałem  i nic nie znalazłem

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...