mario10 520 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Coś tam musi być bo na jakimś filmiku na yt widział, że przechodzą przez to zablokownane przejście Spoiler chyba trzeba odpowiednio wiatrakami pooperować od 9 minuty Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Tak, ja się nimi bawiłem, dopiero potem znalazłem wejście i miałem akurat wszystko otwarte Cytuj
mario10 520 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego No właśnie w pewnym momencie jak się bawiłem to mówią, że coś gdzieś było słychać ale to olałem więc pewnie wtedy się otworzyło to przejście 1 Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ja nie robiłem zbyt czyszczenia mapy. Przed siebie i pozbierać zapasy, co by odkrywać dalej fabułę. Kilka miejscówek dość obrzydliwych i jestem ciekaw czy w trójce zdołają to przebić. Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Jak tylko pojawiła się mapa to włączył się instynkt openworldowca i czyszczenia zakamarków. Zakumałem, że wiatraki coś tu muszą robić. Nie mogłem tylko znaleźć podpowiedzi w grze, jak mają być ustawione wajchy, a randomowo nie chciałem tego robić. Doczytałem w poradniku, że podpowiedzi znajdują się na kamieniach. Za dużo łażenia po mapie więc sprawdziłem gotowe rozwiązanie Cytuj
Pupcio 18 431 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Bez sensu że dali chłopca do gry i nie mówi jak rozwiązywać zagadki 1 Cytuj
messer88 6 479 Opublikowano 15 lutego Autor Opublikowano 15 lutego Hugo trochę autystyczny jest to realistycznie zrobili Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Tymczasem Atreus, gdy jego stary zatrzymał się na 4 sekundy przy dźwigni 1 3 Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Mnie irytowało też że ci kutasiarze w zbrojach szarżowali głównie na nas. Nie dało się wykorzystać towarzyszy żeby odwracali uwagę. Lucas niby czasem czymś rzucił i oszołomił wroga, ale tak to stali jak słupy. Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego 40 minut temu, _Red_ napisał: Doczytałem w poradniku, że podpowiedzi znajdują się na kamieniach. Ja podpowiedź znalazłem po fakcie Ogólnie to bym tego nie zrobił od razu, gdyby wózek przy jednym wiatraku nie był zbugowany (częściowo w ścianie, Sophia nie mogła go złapać). Cytuj
mario10 520 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ten poziom podpowiedzi chyba da się zmienić w ustawieniach gry. Sam się w dwóch miejscach na chwilę zaciąłem i w jedynce szybko podpowiadali a tutaj stoją i cisza. Dla mnie jest trudniejsza i to jest na plus. Wkurzają jak mnie wszędzie szukają i jeszcze z tymi hełmami na głowach, ale zwiększa to uczucie strachu. Powiem Wam, że bawię się doskonale. Historia jest ciekawa, graficznie pięknie, sam model skradankowy gry idealnie bo brakuje mi takich gier. Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ja to wyłączyłem w opcjach od razu, każda gra powinna mieć coś takiego. Cytuj
mario10 520 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Tak fajnie to działa bo jak chcesz tylko przelecieć fabułę to podpowiedzi są i już, Mało noży znajduję w grze. Już jeden ten otwierany warsztat ominąłem Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Noży faktycznie mało, jak raz z rozpędu dziabnąłem nim wroga, to wczytywałem save, żeby otworzyć późniejszy warsztat. Cytuj
mario10 520 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Ja też tak robię jak już znajdę to ściskam do warsztatu Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 15 lutego Opublikowano 15 lutego Z nożami jest taka sytuacja, że przynajmniej jeden nie jest dostępny jak gra się na hardzie. Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego Czy da się zebrać tyle noży, żeby wszystkie warsztaty otworzyć? Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego Raczej tak. Ja miałem 7/10, bo pominąłem trzy skrzynie. Jak wspomniałem wyżej, jeden nóż nie pojawia się na hardzie, więc chyba trzeba zachować wcześniejszy. Do trofika można wybrać rozdział jakby co. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego 2 godziny temu, PiotrekP napisał: Czy da się zebrać tyle noży, żeby wszystkie warsztaty otworzyć? Na jednym przejściu nie. Ja to robiłem na NG+ bo i tak musiałem pocisnąć dla perków. Później jeszcze była zabawa z wczytaniem rozdziału (ten z zamkiem i festiwalem) był kluczowy. Musisz dobrze zarządzać nożami. W poradniku do osiągnięcia na true achievements jest dobrze opisane co i jak. Cytuj
Square 8 605 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego 40 minut temu, Colin napisał: Ja to robiłem na NG+ bo i tak musiałem pocisnąć dla perków. Jak zrobiłeś na NG+ to musiałeś otworzyć wszystkie, bo postęp nie przechodzi do NG+. Albo wybierałeś rozdziały jak ja. Chyba, że na Xboxie jest inaczej w co wątpię. Cytat Secret chests work differently than other collectibles! Here is some important information to know: If you are playing on hard difficulty or on New Game+ (which is considered 'ultimate difficulty'), some knives will not show up! You must change the difficulty to an easier setting in the menu and the knife should immediately appear in its spot without having to reload the checkpoint. The difficulty cannot be changed in New Game+, so use knives sparingly or use chapter select in your base game save slot. Unlike all the other collectibles, your secret chest progress does not carry over to New Game+ mode! This means if you missed some secret chests during your initial playthrough, then you'll need to find the rest via chapter select on the same save slot, or you will need to open all 10 secret chests again in New Game+ mode! https://psnprofiles.com/trophy/18796-a-plague-tale-requiem/21-explorer Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego @Square nie pamiętam już dokładnie prawdę mówiąc jak to było z NG+. Pamiętam za to wczytywanie tego rozdziału i kombinowanie. Trzeba było nóż zachować i trochę pocisnąć do warsztatu w okolicy tamtej kozy. Tak czy siak trzeba dobrze zarządzać nożami bo brakuje. Jeden z minusów gry, mogli już sobie dać spokój z tym. Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 17 lutego Opublikowano 17 lutego Noże tutaj to jak kluczyki w RE4R- jednorazowe. W sumie zawsze mnie bawiły tego typu zużywalne rzeczy, które magicznie się rozpadają po jednym użyciu. Cytuj
mario10 520 Opublikowano 24 lutego Opublikowano 24 lutego Skończyłem tą świetną historię. Pierwsza i druga część są świetne. Podoba mi się grafika, historia i życzyłbym sobie więcej takich fajnych gier bo świetnie mi się grało podobnie jak w Kene. Doskonałe gry na kilkanaście godzin przy, których świetnie się spędza czas. A obie plagi dla mnie bardzo dobre. Mimo iż sama mechanika gry nie jest skomplikowana to cały czas miałem jeszcze jeden rozdział, jeszcze kawałek 1 Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 24 lutego Opublikowano 24 lutego Szkoda że trochę zagadek bardziej nie urozmaicili, ale okej- takie czasy akcji. Czasem mnie też irytowało, ze nie można było przeskoczyć jakiegoś gruzu, bo by się wbił w nóżkę. W jednym miejscu pamiętam, ze nie można było przejść przez coś w rodzaju futryny, tylko z 2 m obok gdzie już ściany nie było. Cytuj
mario10 520 Opublikowano 24 lutego Opublikowano 24 lutego Oczywiście można wytknąć pewne błędy jak przejścia tylko w konkretnych miejscach i tak jak piszesz czasem gałąź blokuje drogę, którą można przekroczyć, ale mi się bardzo podobała historia ta rosnąca więź między rodzeństwem od początku, fajny wątek plagi szczurów i skąd się wzięła, różne możliwości przechodzenia obszarów od totalnego skradania po możliwość wybicia wszystkich w lokacji. Nawet mnie parę razy Lucas upomniał, że nie muszę likwidować wszystkich. Ale zabawy ze szczurami, gaszenie pochodni czy ognisk robiło fajną robotę Bardzo mi się podobają obie części i może kiedyś wrócę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.