Skocz do zawartości

12 minutes


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie tylko pisali ale również opowiadali i pokazywali ;)

 

Jak znajdę chwilę czasu to postarać się usiąść i napisać coś więcej o grze 

Opublikowano

Czytam ze to jakas petla, 12 minet na rozwiazanie zagadki a w przypadku niepowodzenia od nowa. Dla niektorych to pewnie z automatu syf ale ja sprawdze z przyjemnoscia. Oby tylko ciekawa historia dojechala

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

TwelveMinutes_HeroArt.jpg

 

Świetny jest ten plakat gry. :fsg:

 

Nowe materiały:

https://variety.com/2021/digital/news/james-mcavoy-twelve-minutes-game-voiceover-1235039731/

https://www.cnet.com/tech/services-and-software/12-minutes-james-mcavoy-willem-dafoe-say-indie-thriller-offers-lesson-in-empathy-and-perspective/

https://www.gameinformer.com/interview/2021/08/12/talking-12-minutes-with-willem-dafoe-for-12-minutes

 

 

  Cytat

Recording the lines for hundreds of different outcomes took four different sessions over several months. “It was tiring,” McAvoy admits. “I wouldn’t say it was tiresome. The hardest work, the truly tiresome work, is when the material is not good. The sweat was given gladly because the material was good.”

Rozwiń  

 

  Cytat

“It’s not a linear medium where you get to the last page, and the story’s over,” Antonio says. “The game itself is about repetition and being stuck in a loop. There’s not a generic ending that wraps up the story and you leave the game.”

Rozwiń  

 

  Cytat

The specific difference with the “Twelve Minutes” game, McAvoy says, was that “every time I walk into a room, I’ve then got to do a thousand different alternatives — where I make a slightly different choice or a massively different fatal choice.” Instead of shooting a few takes of a scene, “This was like 100 different takes before you move on.”

Rozwiń  

 

  Cytat

"It's really hard to wrap your brain around, and depending on how the player interacts and constructs the narrative makes certain choices, it's a different character, basically," Dafoe said of the possible variations in the game's narrative. 

Rozwiń  

 

  Cytat

"Because you are repeating a time loop, what could be considered a wrong answer or a mistake does not exist here," Antonio said. "It just exists. Knowledge that you acquire based on the things you're doing, and you'll be carrying that knowledge as you go further, which I think is kind of liberating. There's no fail state, there's no game over, you just keep going over and over with the choices you've made."

Rozwiń  

 

  • Dzięki 1
Opublikowano

Wygląda na to że nie ma preloadu dla Game Passowcow, ale nic straconego gra zajmuje około 2gb więc chyba nie będzie duzego problemu by siągnąć ją w dniu premiery

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...