Skocz do zawartości

Metroid Dread


Ludwes

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ukończone - giereczka jak należy.

 

Podobały mi się zagadki z tym gdzie iść oraz jak używać nowego sprzętu. Walka też bardzo dobra.

 

Chciałbym coś podobnego tylko bardziej otwartego i dłuższego np. w otwartym świecie czy coś

 

Metroid: Samus Returns pozostaje moim faworytem. Metroid Dread to jednak więcej tego samego w trochę innym klimacie.

 

Spoiler

Te robale - metroidy robiły swoje i były obrzydliwe jak należy. W Metroid Dread tylko parę takich bossów.

 

Opublikowano (edytowane)

Ja już jakiś czas po ukończeniu więc na chłodno mogę dodać że gra genialna, zwłaszcza gameplay ale za krótka i za mało contentu. Chciałbym Boss rush mode, new game plus, czy nawet playtrough jako Metroid Samus.

Potencjał był.

Edytowane przez devilbot
Opublikowano

Właśnie skończyłem, był to mój pierwszy kontakt z serią Metroid i kurcze jestem mega zadowolony. Nie miałem jej na liście gier do ogarnia ale dobrze że zmieniłem zdanie. 

Gra wymagająca momentami ale wszystko, no prawie, da się ogarnąć samemu tylko trochę trzeba pokombinować. Tak mi się dobrze grało że aż wszystko zrobiłem na 100%.

Jesli chodzi o czas gry to dla mnie idealny z tym że fakt dobrego chce się więcej :)

  • Plusik 1
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Metroid ukończony. Piękna przygoda, czasami trudna, ale sprawiedliwa. 

Trochę za bardzo przyspiesza pod koniec i człowiek pragnie więcej po napisach końcowych. 

  • Lubię! 2
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Godzinę temu, Donatello1991 napisał:

Panowie po Astral chain jakoś ta gra mnie najbardziej zachęca, tylko mam pytanie. Czy gra faktycznie tak trudna? Dodam, że bez problemu kończyłem takie dark soulsy, bloodborny,  returnale itp.

 

polecam sprawdzić długie demko z eShopu :lapka:

  • Dzięki 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
4 godziny temu, Donatello1991 napisał:

Ja pierdziele jakie to jest dobre. Po 7h na razie 10/10. Nawet bactracking nie przeszkadza. Chociaż człowiek za bardzo się przyzwyczaił do szybkiej podróży. 

Kupno tego nintendo to jednak strzał w dychę, a jeszcze tyle gier przede mną. 

Tak gra jest kozak, największe pozytywne zaskoczenie jak miałem switcha

Opublikowano

Kurcze, musiałem coś po drodze zepsuć, bo wszystkie drogi powrotne to wąskie korytarze (jak do wślizgu) ale na pięterku. Nie wiem czy nie powinienem mieć już morphballa na tym etapie. :/ Wylizałem każdą ścianę, no chyba reset, ale dam jeszcze szansę.

Opublikowano
17 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Dobra, czyli to dość powszechne. Ufff, dzięki panowie, będe szukał dalej. :lapka: 

After defeating the first boss in Metroid Dread, Corpius, players should head to the northeastern section of the Artaria map to find a Sensor-Lock door. These are the same doors that players will run into immediately after exiting the boss fight room.

Opublikowano

Na 1000% w tak popularnej grze nie ma po roku od premiery możliwości zacięcia się, tak, żeby nikt jeszcze tego nie odkrył.

 

A ta porada jest zaskakująco trafna, gdy o tym pomyśleć. Metroid Dread to nieźle maskuje, ale z czasem to staje się ewidentne, że to nie do końca jest taki metroid, jak wszystkie metroidy wychodzące co tydzień i tak naprawdę nie ma po co się wracać, a gra dość mocno podsuwa nam prosto pod nos skróty właśnie tam, gdzie "mamy" iść, i rzadko kiedy możemy iść gdziekolwiek indziej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...