Skocz do zawartości

Metroid Dread


Ludwes

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Rtooj napisał:

Jestem przed ostatnim bossem, poszedłem na "zakupy" po planszach, pytanie - po co mi na koniec gry skok z 130 na 200 rakiet w kieszeni? Ktoś kiedyś zużył więcej w walce niż 40? Poza tym na co ta cała broń skoro wszyscy giną od tego obrotowego obertasa? No mam nadzieję że po bossie się dowiem że na coś to jest.

 

Na wynajdowanie na sile wad.

  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Jaczes ostatnio ma jakiś tryb switchowego agresora, nie przejmuj się.

 

 

W sumie to fakt, że te znajdźki to głównie są dla picu. Przeciwnicy wyrzucają z siebie tyle pocisków, że podczas większości walk z bossami łatwo mieć cały czas maxa, a ogólnie nigdy o nich nie myślałem i chyba nigdy mi się w grze nie skończyły.

 

Powód wydaje mi się oczywisty: twórcy po prostu trzymali się schematów serii bardzo blisko. Tylko że w tej części balans tych liczb i użyteczność faktycznie sprawiają, że tutaj te znajdźki nie robią często jakiejś różnicy. W pewnym sensie może to dobrze, ale to jeden z kilku elementów, gdzie coś jest w grze po prostu dlatego, że Metroid zawsze tak wyglądał i ma wyglądać, a nie dlatego że wynikło to sensownie z designu samej nowej gry.

 

 

Ale ma to oczywiście pewien efekt. Ja np. nie eksplorowałem specjalnie świata podczas gry, bo uznałem: pod koniec gry będę miał te ostatnie ulepszenia, których i tak potrzebuję, to wtedy wszystko szybko przejadę na 100%. I faktycznie tak było. Ma to wady i zalety, gra jest bardziej bezpośrednia i idzie szybciej i nie ma specjalnie błądzenia, myślenia i backtrakingu. Ale nie jest to nic wyjątkowego w tym gatunku, dość wiele gier Metroid-like można tak opisać.

Odnośnik do komentarza

No niestety, ale tak to wygląda w większości Metroidów, a w Prime'ach na pewno - tam też w pewnym momencie odkrywasz sekret i kiedy orientujesz się, że to znowu tylko dodatkowe 5 rakiet, to możesz czuć się rozczarowany, bo w sumie jeden chuj tak naprawdę, czy masz ich 150, czy 200. 

 

No jednak byłoby fajnie jakby tych znajdziek było mniej, ale faktycznie coś dawały, ale następnym razem nie pisz w tym dziale takich kontrowersyjnych opinii, bo tutaj nie wolno nic złego napisać. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja napiszę jedna opinie - gra jest tone lepsze od Samus Returns, bo nie muszę co parę chwil tego samego metroida lac po mordzie. Toż to ma 3ds odbierało chęć życia. Tu też są tego typu subbossowie, ale jest ich mniej zdecydowanie. 

 

Trochę za często wpadam w połowie gry w petle boss-subboss-boss-... itd.

Odnośnik do komentarza

 

6 godzin temu, Basior napisał:

Ja napiszę jedna opinie - gra jest tone lepsze od Samus Returns, bo nie muszę co parę chwil tego samego metroida lac po mordzie. Toż to ma 3ds odbierało chęć życia. Tu też są tego typu subbossowie, ale jest ich mniej zdecydowanie. 

 

Trochę za często wpadam w połowie gry w petle boss-subboss-boss-... itd.

 

Mnie akurat jarało, że walczyłem z robalami co chwilę w Samus Returns, bo te walki były całkiem ekscytujące :)

 

Kurde, jak jest mniej bossów to nie wiem, chyba opuścili poziom

Edytowane przez beardo0
Odnośnik do komentarza

No Samus Returns to remake więc musieli uszanować fabułę tamtej gry i nie udziwniać znacząco meduz, żeby trzymali się lore. I tak względem oryginału z gbc sporo pozmieniali na plus. Tam leciały prosto na gracza a na 3ds trzeba manewrować Samus i dobrze przycelować, co nie zawsze jest łatwe no i kozacka walka z 

Spoiler

Mechem czy Ridley.

 

Odnośnik do komentarza

 Skończę Odyseję i wezme się za Dreada. Po tym co tu czytam nie ma innego wyjścia, póki co odpaliłem ledwie na ~pół godz i jedyne co mogę potwierdzić to mega responsywny movement, grafa schludna i w zasadzie to też nie mogę więcej napisać, ta czerń i kontrast napewno zrobią robotę. Ale to przecież i tak bez wiekszego znaczenia, bo już Marian przystemplował mi argument, że Switch nigdy nawet nie udawał że chce być czymś wiecej niż rzeczywiście jest... pieprzona pasieka miodu, czego więcej chcieć?

Odnośnik do komentarza

Fajnie się gra, ale dziwny design jest tej gry. Tzn można nie zauważyć jakiegoś przejścia i wtedy nie wiadomo gdzie trzeba iść błądząc w tą i we w tą pomiędzy poziomami. 

 

Właśnie mnie taki moment spotkał i muszę sięgnąć do video poradnika. 

 

 

Poza tym gra się przyjemnie. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 16.10.2021 o 13:59, Ludwes napisał:

No niestety, ale tak to wygląda w większości Metroidów, a w Prime'ach na pewno - tam też w pewnym momencie odkrywasz sekret i kiedy orientujesz się, że to znowu tylko dodatkowe 5 rakiet, to możesz czuć się rozczarowany, bo w sumie jeden chuj tak naprawdę, czy masz ich 150, czy 200. 

 

No jednak byłoby fajnie jakby tych znajdziek było mniej, ale faktycznie coś dawały, ale następnym razem nie pisz w tym dziale takich kontrowersyjnych opinii, bo tutaj nie wolno nic złego napisać. 


Dla mnie w odkryciu sekretu największą satysfakcja jest... odkrycie sekretu. Rakiety to tylko symboliczna nagroda.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...