Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 11 października Autor Opublikowano 11 października Ależ on będzie miał NIEWIARYGODNE animacje ataków/przemian. Miłośnicy Darkest Dungeon, nadciąga Abominacja. Postać niezwykle potężna w jedynce. Zawodnik, który w swojej ludzkiej formie miał fantastyczne ogłuszenia plus bardzo dobre zatrucie. Natomiast jako bestia... Miażdżył i rozszarpywał. Jednak przemiana wiązała się ze sporym stresem dla drużyny, więc nie było tak, że włączamy opcję przemiany w bestię i do przodu, jakoś to będzie. 1 Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 13 października Opublikowano 13 października Znowu w postaci dlc za $ nowa postać? Cytuj
Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 27 października Autor Opublikowano 27 października Na to wygląda. W jedynce też było podobnie. W sumie wielkie, bogate firmy krzyczą niemało za nową postać - w T8 Henryk + jego arena to równowartość 1/4 ceny gry - więc ci mniejsi też chcą dorobić. Zresztą, doskonale wiesz jak działa dzisiejsza branża. Wracając do gry: Niestety nie udało się, wzorem dużych konsol, wykrzesać 60 k/s na Słiczu, ale gra hula stabilnie w 30 klatkach i wygląda przy tym świetnie. Jako bonus możemy sobie złożyć wóz, którym podróżujemy w tym mrocznym i nieprzystępnym świecie. Dodam, że wersja fizyczna kosztuje 149zł (wszystkie platformy, bo tak, jest też na X-bąka). Cyfra na dużych konsolach to wydatek rzędu 159zł - po promocji z 199zł - a cyfrowa opcja na NS to 128zł. 1 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Ja mam taki sam zestaw, tylko na ps5. Dyliżans już złożony i prezentuje się zacnie na półce u młodego w pokoju. Co do gry, włączyłem tylko na chwilę. Sporo zmian w rozgrywce, w stosunku do jedynki. Muszę przysiąść i wgryźć się w system. Ale najpierw Metaphor 1 Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 11 listopada Opublikowano 11 listopada U mnie właśnie Metaphor skończony wczoraj i dziś włączyłem DD 2. Oj sporo zmian, szczególnie statusów chyba więcej, opcja kombo, nie było tego w 1? Pograłem z 3h i jeszcze do końca nie wiem co robię. Co się rzuca w oczy to te nowe animacje, bardzo ładnie wygląda. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 listopada Opublikowano 13 listopada Jest zakręt i to konkretny. Nawet za pierwszym podejściem udało mi się dojść do góry. Boss który tam był ostro mnie wyjaśnił. Rozumiem że góra,to koniec trasy i potem od nowa? Powoli robię questa żeby krzyżowca odblokować. Gra jest trudna, ale mimo wszystko chyba łatwiejsza od jedynki. Takie mam wstępne wrażenia. Ale jest fajna. Inna. I to najważniejsze. Jakaś zmiana, a nie kopia jedynki. Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 13 listopada Opublikowano 13 listopada 34 minuty temu, genjuro napisał(a): Rozumiem że góra,to koniec trasy i potem od nowa? tak i chapter 2 można jechać. Wtedy można też wspomnienia na bohaterów przenieść. pierwszy raz tego bossa pokonałem ostatnią postacią i to na deaths door xD Już kilka godzin więcej to i więcej się ogarnia co i jak, podobają mi się unlocki skilli poprzez historię bohaterów jak i te ich dodatkowe klasy co modyfikują też właśnie zdolności. jeden minus czasem wydaje mi się że wóz za wolno jedzie szczególnie przed zaczęciem runu. 1 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 listopada Opublikowano 13 listopada Te przeszkody na drodze trzeba rozjeżdżać? Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 13 listopada Opublikowano 13 listopada Ja rozjeżdżam bo czasem wpada waluta lub item do karczmy. Za to kompletnie nie rozumiem na co wpływa pancerz wozu, kółka to oczywiście warto ulepszać. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 listopada Opublikowano 13 listopada Na drogach masz czasami atrakcje ktorych nie mozesz ominąć jak uszkodzenia kół lub wozu. Stad woz na starcie ma dwie tarcze, czyli mozesz pokonac dwie przeszkody zanim go trzeba bedzie naprawiac. Tak samo jest z kołami. Przydaje sie zwiad, bo wtedy planuje która odnogę wybierac. Jak zniszcza sie kola, lub woz, wtedy jest walka gdzie w trakcie trzeba poświęcić turę na naprawę Cytuj
Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 21 listopada Autor Opublikowano 21 listopada Gra ukończona. 92 godziny na liczniku. Da się zejść w okolice 80. godzin, ale powoli, sukcesywnie platynuję Najmroczniejszy Loch. Wzorem poprzednika, będzie to ciężkie, długie zadanie. Świetna pozycja. Kapitalna rzecz. Niemniej, ten kto wymyślił ostatnią, piątą drogę "Tchórzostwo" i bossa, który ją wieńczy... Napiszę tyle... Powodzenia. Bedzie potrzebne. Zresztą każdy boss Góry jest tani, a walki te są za długie. No właśnie. Twórcy powinni ograniczyć pojedynki z kosmicznymi. Wieńczą rejon i witają nas swoimi mackami przed ostatecznym przeciwnikiem. W późniejszych lokacjach, by za łatwo nie było, mamy 3 takie pojedynki przed bossem, który bez tego ma ogrom HP. Przed zwykłymi bossami też należy dwie walki stoczyć. To do poprawy. Podobnie jak postać Trędowatego... Chryste. Masz faceta, niczym Guts z Berserk. Potężna siła w łapie, ogromy miecz i na dzień dobry jego atak to 50/50, a jak trafi, to ma 3/4 szansy, ze kolejny atak też może spudłować. I teraz tak, taki Krzyżowiec w DD może zaatakować z pozycji 1,2,3,4 każdą inną pozycję (1-4), leczy siebie, sojuszników, redukuje stres, ma możliwość atakowania kilku przeciwników. Jest silny i mobilny. W DD II to samo, a Trędowaty... albo trafi, albo nie, a i tak pozycję 1,2. I ja rozumiem, że to wiąże się z jego koszmarną historią (swoją drogą fabuła każdej z klas to niezła depresja), ale podbiliby mu obrażenia i wyeliminowali ślepotę, bo dalej jest na dnie tier listy, już drugi raz z rzędu, a jako postać jest znakomity. No i dziewięćdziesiąt godzin na PS5, 34 na Słiczu i ani razu mnie Kolektor nie odwiedził... W jedynce było to lepiej zorganizowane - miałeś zapełnioną skrytkę podczas podróży, narażałeś się na tę wymagającą walkę. Ale jak TAKIE kombo przed Górą się trafi, to aż miło na sercu. Ode mnie 9/10. Każde DLC biorę bez wahania. Grać i umierać. 2 1 Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 21 listopada Opublikowano 21 listopada 4 minuty temu, Sylvan Wielki napisał(a): nice u mnie przez jakieś 20h to widziałem może z 3 pozytywne relacje xD całe szczęście że te negatywne nie były jakieś ciężkie. Cytuj
Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 21 listopada Autor Opublikowano 21 listopada Już ci wszytko tłumaczę, Szanowny Podróżniku. Jak już odblokujesz łiskacza, to racz nimi w gospodzie każdego członka drużyny. Miej hojną rękę, grosza nie żałuj na owy napój. Dodatkowo rękawice bokserskie, talia kart potrafią podbić relację. Bazowo jest neutralna, ale jak dobijesz do 14 jest bardzo dobrze. Lecz, chroń, zgadzaj się z sojusznikami, redukuj stres. Benefity są olbrzymie. Gwarantuje, że jak, niczym w Tekken Tag, uderzysz przeciwnika, a zakochana postać dołoży automatycznie kombosa, uśmiechniesz się mimowolnie. Dodatkowo dobre relacje, jak szacunek, potrafią potężnie duet wzmocnić. Przykładowo atakujesz, a wspierająca postać otrzymuje z automatu kryty, albo tarczę. Dobra, bardzo dobra rzecz. Z drugiej strony, jak się przestaną darzyć estymą... Ja dzisiaj (Słicz) miałem tak, że riposta Zbrojnego nakładała ślepotę na Kapłankę, a Atak kapłanki gwarantował ślepotę u Zbrojnego... No i idź sobie na bossa z taką ekipą. W każdym razie uważam, że wzorem poprzedniczki, ten progres za cenę świec powinien być bardziej wyraźny - +do HP, kryty, obrażenia. Bo fakt, że taki Okultysta z pierwszej godziny, jest tylko nieco bardziej odporny na oparzenia, wrota śmierci, od Okultysty po osiemdziesięciu godzinach, to kiepsko, tak bym napisał. W jedynce różnica pomiędzy postacią podstawową, a maksymalnie ulepszoną, to była przepaść. Tak, czy inaczej, miłej gry. 2 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 21 listopada Opublikowano 21 listopada Trędowaty już w jedynce był upośledzony...No szkoda, bo fajnie się prezentuje, a taki z niego lamus w walce... Cytuj
Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 22 listopada Autor Opublikowano 22 listopada (edytowane) Dziwię się, że twórcy nie reagują. Społeczność od miesięcy wspomina, że ślepotę powinni mu zlikwidować i dodać większą moc w łapie - a i tak daleki byłby do choćby A-tier, jakim jest Hiena, czy Łotr. Nic to. Tyle co wspominałem wam, że Kolektora nie spotkałem, odszedłem od lapka, a tu BACH - ale ni Jan Sebastian. Jest i ON. W jedynce ubiłem go dziesiątki razy, nie znam dokładnie jego mechanik w nowej odsłonie, ale jak - wzorem poprzedniczki - pojawią się dwa razy zwłoki Łotra, to będzie... No i miły akcent. Jest trofeum za przejście gry klasyczną drużyną: Krzyżowiec, Łotr, Kapłanka, Doktor Plaga. Edytowane 22 listopada przez Sylvan Wielki Cytuj
messer88 6 588 Opublikowano 22 listopada Opublikowano 22 listopada Sylvan Ty na sonce grasz, zdarza Ci się że kółko przestaje reagować? Nie da się cofnąć np z wyboru skilli już. Tylko twardym zamknięciem gry to mogę naprawić. Cytuj
Sylvan Wielki 4 638 Opublikowano 26 listopada Autor Opublikowano 26 listopada Tak. Niestety to było częstą przypadłością w pierwszym tygodniu po premierze, @messer88. Później niby naprawili, ale i tak problem dalej występuje - choć nie aż tak często. Dodam, że na Słiczu jest to samo. Na konsoli Nintendo problem jest jeszcze jeden. Co kilka godzin gra wyrzuca do głównego ekranu. Tyle dobrze, że DD II na PS5/NS działa jak quick resume na X bąku. Zatem jeżeli wyjdziesz z gry, albo sama cię wyrzuci, to zaczynasz zasadniczo od tego samego momentu. Tyle dobrze. Na PS5 można relatywnie szybko całość raz jeszcze włączyć (dobroć SSD), na Pstryku, niestety, trzeba czekać kilkadziesiąt sekund - loooaaadingi. Wracając do gry, DLC opóźnione. Startuje pod koniec stycznia, na razie tylko blacha. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.