Skocz do zawartości

Steam Deck


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 minutes ago, Bzduras said:

Dodawanie prawego trackpada jako mysz i L4/R4 jako lewy/prawy klik to przecież standard dla każdej gry, która w jakikolwiek sposób korzysta z myszki.

Standard nie, bo trzeba to zrobić samemu. No i nie każda gra ma taki problem, że bez myszki nie ruszysz dalej. Fahrenheit to pierwsza, z którą miałem taką przypadłość.

Opublikowano

Społeczność steam to czasem złoto jak devoperzy coś odjebią, wczoraj sobie trine4 odpaliłem, ktoś u nich w studio wpadł na pomysł, że jak gierka wykryje że grasz z baterii to ci blokuje framerate na 30fps xxdd odszukujesz jaden pliczek txt I edytujesz jedna wartość z 30 na 60 i śmiga jak ta lala

  • Plusik 1
Opublikowano

Oni wogole kiedyś opowiedzieli w jakimś wywiadzie czemu taka decyzja o proporcjach?

 

Ja tam rozciągam obraz odkąd w os3.5 jest to możliwe, rozciąga trochę w pionie ale nie zawsze jest tragiczne

Opublikowano
6 minutes ago, Daffy said:

Oni wogole kiedyś opowiedzieli w jakimś wywiadzie czemu taka decyzja o proporcjach?

 

Ja tam rozciągam obraz odkąd w os3.5 jest to możliwe, rozciąga trochę w pionie ale nie zawsze jest tragiczne

16:10 to zawsze lepiej niż 16:9. Przydaje się w trybie desktop, masz większą przestrzeń roboczą. Gdyby zrobili ekran 16:9 to w calach pewnie miałbyś tyle samo, co teraz kiedy gry odpalają się w 16:9. 

Opublikowano

Sekunda na decku jak 45 sekund na switchu :obama:

40 minut temu, Czoperrr napisał:

Standard nie, bo trzeba to zrobić samemu. No i nie każda gra ma taki problem, że bez myszki nie ruszysz dalej. Fahrenheit to pierwsza, z którą miałem taką przypadłość.

Zastosowałem za duży skrót myślowy, "standard" dla mnie już od pierwszego dnia z Deckiem. Od razu jak widzę jakiś launcher czy kursor myszy to szybka edycja układu w 10 sekund i z bani.

Opublikowano
Godzinę temu, Daffy napisał:

Oni wogole kiedyś opowiedzieli w jakimś wywiadzie czemu taka decyzja o proporcjach?

 

Ja tam rozciągam obraz odkąd w os3.5 jest to możliwe, rozciąga trochę w pionie ale nie zawsze jest tragiczne


16:10 to jest nowy standard dla mniejszych ekranów - większa przestrzeń robocza. Kiedyś odchodziliśmy od 4:3 tak teraz powoli od 16:9. 
 

Na rynku monitorów idziemy w stronę UW które lepiej wykorzystuje nasze pole widzenia przy większych matrycach. 

  • Dzięki 1
Opublikowano
3 hours ago, Daffy said:

Oni wogole kiedyś opowiedzieli w jakimś wywiadzie czemu taka decyzja o proporcjach?

 

Ja tam rozciągam obraz odkąd w os3.5 jest to możliwe, rozciąga trochę w pionie ale nie zawsze jest tragiczne

Gdzie włącza się to rozciąganie obrazu? Nie potrafię znaleźć :)

Opublikowano
5 godzin temu, Daffy napisał:

Ja za chwilę będę kończyć Rayman Legends, które sto lat temu skończyłem na vicie, a odpaliłem parę dni temu tylko na chwilę by zobaczyć jak OLED decka na takiej gierce się sprawuje xd

 

Absolutnie genialny sprzęt.

 

Cyberpunka też wreszcie muszę skończyć ale po tylu patchach zacznę najpewniej od początku bo porzuciłem rok temu po 18h, sprawdzałem na szybko to sobie dobrałem ustawienia i locka na 34fps.

 

Łapie się też na tym że kupuje indyki lub czaje się na promocję na indyki które już kiedyś kupiłem na switcha, po prostu już mi się nawet nie chce wyciągać tamtej konsoli specjalnie dla nich

 

Ja tak kupilem The Messeger niby do kolekcji ale chyba znowu bedzie skonczone :rayos:

Opublikowano
55 minut temu, Assassins_78 napisał:

Gra ma chyba dalej game breaking buga na ostatnim bossie, ale jak coś to napisz, czy to dalej prawda xD. 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Czoperrr napisał:

16:10 to zawsze lepiej niż 16:9. Przydaje się w trybie desktop, masz większą przestrzeń roboczą. Gdyby zrobili ekran 16:9 to w calach pewnie miałbyś tyle samo, co teraz kiedy gry odpalają się w 16:9. 

Dla mnie to bardzo dziwna decyzja. Na desktopie 16:10 super, do grania gorsze i jak się podłącza do TV proporcje się nie zgadzają i trzeba grę restartować albo w opcjach grzebać.

Edytowane przez dominalien
  • This 1
Opublikowano
3 minuty temu, dominalien napisał:

Dla mnie to bardzo dziwna decyzja. Na desktopie 16:10 super, do grania gorsze i jak się podłącza do TV proporcje się nie zgadzają i trzeba grę restartować albo w opcjach grzebać.

Mam te same odczucia, jak mają coś zmienić w SD 2 (prócz mocy ogólnej) to właśnie te proporcje. Niepotrzebny zabieg i tylko utrudniający kompatybilność. 

Opublikowano
7 minut temu, dominalien napisał:

Dla mnie to bardzo dziwna decyzja. Na desktopie 16:10 super, do grania gorsze i jak się podłącza do TV proporcje się nie zgadzają i trzeba grę restartować albo w opcjach grzebać.

Dokładnie, w większości wyklucza szybkie plug and play z dockiem na zasadzie switcha przez to co napisałeś 

Opublikowano
39 minut temu, Czoperrr napisał:

Gdzie włącza się to rozciąganie obrazu? Nie potrafię znaleźć :)

Gdzieś tam w tym menu z prawej strony, jest suwak nad tym fsr itd. Tylko gra musi być odpalona w rozdzielczości 720p (bo niektóre mają pasy mimo że do wyboru mają 800p) 

Opublikowano
9 minutes ago, Daffy said:

Gdzieś tam w tym menu z prawej strony, jest suwak nad tym fsr itd. Tylko gra musi być odpalona w rozdzielczości 720p (bo niektóre mają pasy mimo że do wyboru mają 800p) 

OK mam. Testowałem to wcześniej ale żadne zmiany nie były widoczne więc pewnie chodzi o roździelczość. Coś mi się to menu zgliczowało bo pod skalowaniem mam ściśnięte ze sobą fonty.

Opublikowano

Największy problem z Deckiem jaki mam na chwilę obecną jest taki, że instaluje gry, włączam na 30 minut i przechodzę do następnych. Nie wiem czy kiedykolwiek coś na tym ukończę :rayos:

 

Wczoraj też trochę pobawiłem się w emulacje, poinstalowałem co trzeba, ale przy moim steamowym backlogu i rozrastającej się wishliście to może być istne samobójstwo.

 

A jeśli chodzi o samo urządzenie, to po kilku tygodniach użytkowania mam głównie pozytywne odczucia. Jest cicho, jest chłodno, jest wygodnie w łapach, bateria trzyma dość długo, wiele gier działa bez zarzutu i wygląda przy tym obłędnie.

Trochę może mógłbym się przyczepić do jakości wykonania, bo już coś skrzypi albo odrobinę za luźno chodzi, ale dopóki wszystko działa nie mam problemu.

Opublikowano
9 minut temu, Czoperrr napisał:

OK mam. Testowałem to wcześniej ale żadne zmiany nie były widoczne więc pewnie chodzi o roździelczość. Coś mi się to menu zgliczowało bo pod skalowaniem mam ściśnięte ze sobą fonty.

Też tak mam i każdy kto siedzi na polskim jezyku

Opublikowano

No u mnie też większość gier ma 16:10, a czytając ostatnie posty ma się wrażenie, że mało która gra to obsługuje. Tak czy inaczej mam nadzieje, że SD2 będzie miał 16:9 i będzie pełna kompatybilność, a nie jakieś śmieszne rozciągania obrazu albo granie z pasami.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...