dominalien 284 Opublikowano poniedziałek o 20:41 Opublikowano poniedziałek o 20:41 Dodaję ręcznie, to jest chyba jedyny sposób? To jest płatny mod od gościa PureDark, patreon, discord, te rzeczy. Cytuj
NemoKOF 715 Opublikowano poniedziałek o 21:19 Opublikowano poniedziałek o 21:19 No właśnie tak czytam, wszystkie darmowe nie działają :-) No nic, nie chce mi się za to płacić za bardzo, dzięki za odpowiedź Cytuj
dominalien 284 Opublikowano poniedziałek o 21:27 Opublikowano poniedziałek o 21:27 Na pewno wcześniej czy później dev dowiezie tego patcha i będzie coś działało. Cytuj
tlas 461 Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu (edytowane) 20 godzin temu, Daffy napisał(a): Bardzo fajnie śmiga Po tych wszystkich Alan Wake'ach 2, Dragon's Dogmach 2 i innych Finalach XVI zdaje się, że znowu mamy erę, kiedy to nowe "duże" gry działają na decku. Edytowane 20 godzin temu przez tlas 1 Cytuj
Daffy 10 748 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu Godzinę temu, tlas napisał(a): Po tych wszystkich Alan Wake'ach 2, Dragon's Dogmach 2 i innych Finalach XVI zdaje się, że znowu mamy erę, kiedy to nowe "duże" gry działają na decku. Mam teorie że to może być zasługa jeszcze potajemnych portów gierek na switcha2. Tak jak wcześniej steam deck dostawał rykoszetem dobrze działających portów dzięki temu że teamy developerskie musiały optymalizować gierki na PS4/xone Cytuj
Homelander 2 448 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu To raczej tego FSRa nauczyli się używać i to działa cuda Cytuj
SnoD 2 387 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu FSR3.1 to jest game changer w grach na przenośnych sprzętach. Przenośne piecety łapią drugi oddech. Cytuj
Paolo de Vesir 9 439 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Zastanawiam się czy NG2B nie śmiga na FSR3, bo nie dość, że gra jest płynna i ostra to jeszcze ma pierwszej klasy oświetlenie. Zakładam, że nie jest to czysty raster, bo tam obraz wygląda na upacallowany, ale nie jest to rozmazaniec jak FSR2. Cytuj
Bzduras 12 939 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu Domyślnie to ma włączone TSR (czyli upscaler taki nazwijmy to "stockowy" zaimplementowany w UE5). Ale różnica między TSR a DLSS to jest przepaść jakościowa na korzyść tego drugiego - grając w wersję MS Store (a dostałem w Play Anywhere no to przecież nie będę na Steamie drugi raz kupować) na początku nie było w ogóle obsługi DLSS i to było widać głównie w artefaktach na efektach cząsteczkowych (których NG2B ma dużo) i bardzo mocno podkręconym sharpeningu, jakby ktoś ostrość w ekranie skręcił na 102%. DLSS przy tym to niebo a ziemia, FSR nie próbowałem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.