dominalien 298 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Dodaję ręcznie, to jest chyba jedyny sposób? To jest płatny mod od gościa PureDark, patreon, discord, te rzeczy. Cytuj
NemoKOF 720 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego No właśnie tak czytam, wszystkie darmowe nie działają :-) No nic, nie chce mi się za to płacić za bardzo, dzięki za odpowiedź Cytuj
dominalien 298 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Na pewno wcześniej czy później dev dowiezie tego patcha i będzie coś działało. Cytuj
tlas 462 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego (edytowane) 20 godzin temu, Daffy napisał(a): Bardzo fajnie śmiga Po tych wszystkich Alan Wake'ach 2, Dragon's Dogmach 2 i innych Finalach XVI zdaje się, że znowu mamy erę, kiedy to nowe "duże" gry działają na decku. Edytowane 4 lutego przez tlas 1 Cytuj
Daffy 10 767 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Godzinę temu, tlas napisał(a): Po tych wszystkich Alan Wake'ach 2, Dragon's Dogmach 2 i innych Finalach XVI zdaje się, że znowu mamy erę, kiedy to nowe "duże" gry działają na decku. Mam teorie że to może być zasługa jeszcze potajemnych portów gierek na switcha2. Tak jak wcześniej steam deck dostawał rykoszetem dobrze działających portów dzięki temu że teamy developerskie musiały optymalizować gierki na PS4/xone Cytuj
Homelander 2 475 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego To raczej tego FSRa nauczyli się używać i to działa cuda Cytuj
SnoD 2 397 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego FSR3.1 to jest game changer w grach na przenośnych sprzętach. Przenośne piecety łapią drugi oddech. Cytuj
Paolo de Vesir 9 455 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Zastanawiam się czy NG2B nie śmiga na FSR3, bo nie dość, że gra jest płynna i ostra to jeszcze ma pierwszej klasy oświetlenie. Zakładam, że nie jest to czysty raster, bo tam obraz wygląda na upacallowany, ale nie jest to rozmazaniec jak FSR2. Cytuj
Bzduras 12 991 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Domyślnie to ma włączone TSR (czyli upscaler taki nazwijmy to "stockowy" zaimplementowany w UE5). Ale różnica między TSR a DLSS to jest przepaść jakościowa na korzyść tego drugiego - grając w wersję MS Store (a dostałem w Play Anywhere no to przecież nie będę na Steamie drugi raz kupować) na początku nie było w ogóle obsługi DLSS i to było widać głównie w artefaktach na efektach cząsteczkowych (których NG2B ma dużo) i bardzo mocno podkręconym sharpeningu, jakby ktoś ostrość w ekranie skręcił na 102%. DLSS przy tym to niebo a ziemia, FSR nie próbowałem. Cytuj
Daffy 10 767 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego W dniu 27.01.2025 o 21:44, Daffy napisał(a): Frame generator jako plugin do decky, czego to scena nie wymyśli xddddd Wyszła nowsza wersja która umożliwia wrzucenie fsr3.1 i framegeneration do każdej gry, która obsługuje dx12. Wcześniej było to możliwe tylko dla tych co obsługują dlss. Do tego można wybierać czy gierka ma korzystać z obu bajerów, czy tylko z jednego na raz. Cytuj
NemoKOF 720 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego W Indianie to nie chce działać. Ręcznie wrzucane dlss enabler również. W returnalu plugin na razie też nie działa, da się ręcznie dorzucić dlss enabler z poziomu instalatora ale wybierając inne opcje niż domyślne, więc może przez to. Na razie hit or miss. Cytuj
Daffy 10 767 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Wrzucam wątek do Reddit odnośnie tej nowszej wersji który prowadzi sam autor tego modu https://www.reddit.com/r/SteamDeck/s/CV9WfigT80 Cytuj
Homelander 2 475 Opublikowano wczoraj o 00:00 Opublikowano wczoraj o 00:00 No ten trzeci akt w Baldurze to już niezła kaszanka Miasto wygląda super, ale tak jak wcześniej miałem te 28-30 klatek tak teraz se potrafi na 17-19 spaść, a średnio te 24 filmowe. Mnie to ryra, to turowy rpg, ale jak ktoś sobie wydłubuje oczy widelcem poniżej tych 40 klatek to niech się trzyma z daleka. W każdym razie gra jest ewidentnie zbyt złożona jak na Decka i nie powinna mieć zielonej odznaki 1 Cytuj
Daffy 10 767 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu We have identified and analyzed both successful and underperforming cases of console exclusives released on PC, and we are preparing to release the game in a way that ensures continued success in the PC market. This will include optimization, enhancing user convenience, adding supplementary content, and tailored marketing strategies unique to Shift Up. In particular, we plan to optimize the game to ensure smooth gameplay even in UMPC (Steam Deck) environments. Shift Up - Business Performance Results Q4 2024 Page 13 Czyli Stellar Blade kolejną gierką w tym roku co nie miała działa , a będzie śmigać na deczku Cytuj
dominalien 298 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Tak, zachęcająco to wygląda. Cytuj
Homelander 2 475 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu Gram sobie w Starcrafta na trackpadzie i gra się spoko. Oczywiście nie online gdzie akcje na sekundę liczą się w setkach, ale kampania i skirmish super. Wymagało przyzwyczajenia, ale po poustawianiu sobie wszystkiego pod siebie jest o niebo lepiej niż na zwykłym padzie na Xboxie. Trackpady w Steamdecku to jednak coś fantastycznego 1 Cytuj
pawelgr5 1 600 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Ja wlasnie bardzo mocno licze na to ze te trackpady zostana w SD2 jak juz kiedys wyjdzie. Mega przydatne. Cytuj
Ukukuki 7 420 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Oczywiście ,że zostaną. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.