dominalien 315 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Dodaję ręcznie, to jest chyba jedyny sposób? To jest płatny mod od gościa PureDark, patreon, discord, te rzeczy. Cytuj
NemoKOF 746 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego No właśnie tak czytam, wszystkie darmowe nie działają :-) No nic, nie chce mi się za to płacić za bardzo, dzięki za odpowiedź Cytuj
dominalien 315 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Na pewno wcześniej czy później dev dowiezie tego patcha i będzie coś działało. Cytuj
tlas 468 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego (edytowane) 20 godzin temu, Daffy napisał(a): Bardzo fajnie śmiga Po tych wszystkich Alan Wake'ach 2, Dragon's Dogmach 2 i innych Finalach XVI zdaje się, że znowu mamy erę, kiedy to nowe "duże" gry działają na decku. Edytowane 4 lutego przez tlas 1 Cytuj
Daffy 10 830 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Godzinę temu, tlas napisał(a): Po tych wszystkich Alan Wake'ach 2, Dragon's Dogmach 2 i innych Finalach XVI zdaje się, że znowu mamy erę, kiedy to nowe "duże" gry działają na decku. Mam teorie że to może być zasługa jeszcze potajemnych portów gierek na switcha2. Tak jak wcześniej steam deck dostawał rykoszetem dobrze działających portów dzięki temu że teamy developerskie musiały optymalizować gierki na PS4/xone Cytuj
Homelander 2 581 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego To raczej tego FSRa nauczyli się używać i to działa cuda Cytuj
SnoD 2 458 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego FSR3.1 to jest game changer w grach na przenośnych sprzętach. Przenośne piecety łapią drugi oddech. Cytuj
Paolo de Vesir 9 601 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Zastanawiam się czy NG2B nie śmiga na FSR3, bo nie dość, że gra jest płynna i ostra to jeszcze ma pierwszej klasy oświetlenie. Zakładam, że nie jest to czysty raster, bo tam obraz wygląda na upacallowany, ale nie jest to rozmazaniec jak FSR2. Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano 4 lutego Opublikowano 4 lutego Domyślnie to ma włączone TSR (czyli upscaler taki nazwijmy to "stockowy" zaimplementowany w UE5). Ale różnica między TSR a DLSS to jest przepaść jakościowa na korzyść tego drugiego - grając w wersję MS Store (a dostałem w Play Anywhere no to przecież nie będę na Steamie drugi raz kupować) na początku nie było w ogóle obsługi DLSS i to było widać głównie w artefaktach na efektach cząsteczkowych (których NG2B ma dużo) i bardzo mocno podkręconym sharpeningu, jakby ktoś ostrość w ekranie skręcił na 102%. DLSS przy tym to niebo a ziemia, FSR nie próbowałem. Cytuj
Daffy 10 830 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego W dniu 27.01.2025 o 21:44, Daffy napisał(a): Frame generator jako plugin do decky, czego to scena nie wymyśli xddddd Wyszła nowsza wersja która umożliwia wrzucenie fsr3.1 i framegeneration do każdej gry, która obsługuje dx12. Wcześniej było to możliwe tylko dla tych co obsługują dlss. Do tego można wybierać czy gierka ma korzystać z obu bajerów, czy tylko z jednego na raz. Cytuj
NemoKOF 746 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego W Indianie to nie chce działać. Ręcznie wrzucane dlss enabler również. W returnalu plugin na razie też nie działa, da się ręcznie dorzucić dlss enabler z poziomu instalatora ale wybierając inne opcje niż domyślne, więc może przez to. Na razie hit or miss. Cytuj
Daffy 10 830 Opublikowano 5 lutego Opublikowano 5 lutego Wrzucam wątek do Reddit odnośnie tej nowszej wersji który prowadzi sam autor tego modu https://www.reddit.com/r/SteamDeck/s/CV9WfigT80 Cytuj
Homelander 2 581 Opublikowano 10 lutego Opublikowano 10 lutego No ten trzeci akt w Baldurze to już niezła kaszanka Miasto wygląda super, ale tak jak wcześniej miałem te 28-30 klatek tak teraz se potrafi na 17-19 spaść, a średnio te 24 filmowe. Mnie to ryra, to turowy rpg, ale jak ktoś sobie wydłubuje oczy widelcem poniżej tych 40 klatek to niech się trzyma z daleka. W każdym razie gra jest ewidentnie zbyt złożona jak na Decka i nie powinna mieć zielonej odznaki 1 Cytuj
Daffy 10 830 Opublikowano 11 lutego Opublikowano 11 lutego We have identified and analyzed both successful and underperforming cases of console exclusives released on PC, and we are preparing to release the game in a way that ensures continued success in the PC market. This will include optimization, enhancing user convenience, adding supplementary content, and tailored marketing strategies unique to Shift Up. In particular, we plan to optimize the game to ensure smooth gameplay even in UMPC (Steam Deck) environments. Shift Up - Business Performance Results Q4 2024 Page 13 Czyli Stellar Blade kolejną gierką w tym roku co nie miała działa , a będzie śmigać na deczku Cytuj
Homelander 2 581 Opublikowano 11 lutego Opublikowano 11 lutego Gram sobie w Starcrafta na trackpadzie i gra się spoko. Oczywiście nie online gdzie akcje na sekundę liczą się w setkach, ale kampania i skirmish super. Wymagało przyzwyczajenia, ale po poustawianiu sobie wszystkiego pod siebie jest o niebo lepiej niż na zwykłym padzie na Xboxie. Trackpady w Steamdecku to jednak coś fantastycznego 1 Cytuj
pawelgr5 1 626 Opublikowano 11 lutego Opublikowano 11 lutego Ja wlasnie bardzo mocno licze na to ze te trackpady zostana w SD2 jak juz kiedys wyjdzie. Mega przydatne. Cytuj
Homelander 2 581 Opublikowano 11 lutego Opublikowano 11 lutego Zauważyłem, że mam w non steam jakieś 40 giga, a mam tylko Heroesy. Boję się cokolwiek usuwać w desktop mode żeby nie spierdolić czegoś, ale te 40 giga to sporo miejsca. Szukałem wskazówek na necie, ale też trochę z nieufnością podchodzę. Pomoże ktoś? Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Pewnie shader cache dla zainstalowanych gierek. Cytuj
Bzduras 13 234 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Na Decku każda gra pobiera shaderki - jedne większe, inne mniejsze. W dużym skrócie to takie coś, na co narzekają posiadacze 6090 i Radeonów pińć tysiency, że im przez generowanie tego gówna gra się zacina na karcie za równowartość kawalerki w Warszawie, szczególnie jak gierki są na Unrealu. Zawsze jak pojawia się coś nowego na ekranie (efekt, rozbłysk i tak dalej) to muszą się skompilować shadery dla takiego efektu i przeważnie wtedy jest stutter, dzieje się to tylko za pierwszym razem - potem już jest gucio i gra sobie korzysta z tego, co zostało skompilowane wcześniej. Valve je sobie kompiluje po swojej stronie i jak ściągasz grę na Decku to dorzuca Ci je obok danych gry, żebyś mógł sobie płynnie na protonku popykać. Z drugiej strony jak tak myślę to wracamy do punktu wyjścia, bo shadery są oznaczone w systemie osobno i podpisane, ile miejsca zajmują. Korzystasz z jakichś emulatorów? Może to ROMy są traktowane jako inne dane. Cytuj
Homelander 2 581 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego To raczej coś innego. Miałem zainstalowanego Starcrafta 1 i 2, ale z jakiegoś powodu skrót do Battle.net przestał działać. Po ponownym zainstalowaniu okazało się, że muszę zainstalować na nowo te gry. Sądziłem, że będą nadpisane, ale chyba Deck zainstalował je na nowo a starych nie usunął. Nie mam żadnych emulatorów ani romów 1 Cytuj
Daffy 10 830 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego Czasem folder z shaderami zostaje mimo że już dawno gierkę odistalowalismy i nie mamy na dysku. Cryobyte ma narzędzie do wyszukiwania tych folderów i możliwość ich usuwania. Teraz, Homelander napisał(a): To raczej coś innego. Miałem zainstalowanego Starcrafta 1 i 2, ale z jakiegoś powodu skrót do Battle.net przestał działać. Po ponownym zainstalowaniu okazało się, że muszę zainstalować na nowo te gry. Sądziłem, że będą nadpisane, ale chyba Deck zainstalował je na nowo a starych nie usunął. Nie mam żadnych emulatorów ani romów Brzmi jak powód Cytuj
Homelander 2 581 Opublikowano 12 lutego Opublikowano 12 lutego 1 minute ago, Daffy said: Czasem folder z shaderami zostaje mimo że już dawno gierkę odistalowalismy i nie mamy na dysku. Cryobyte ma narzędzie do wyszukiwania tych folderów i możliwość ich usuwania. Brzmi jak powód No tak. Tylko gdzie to znaleźć. Tego domyślnego folderu w którym instaluje się gra już nie ma po odinstalowaniu z poziomu Battle.netu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.