iluck85 2 967 Opublikowano 3 grudnia 2022 Opublikowano 3 grudnia 2022 A skąd info ze na swój koszt? https://help.steampowered.com/pl/faqs/view/04ae-8a9a-f64e-d165 Po rozpoczęciu procesu naprawy lub wymiany otrzymasz opłaconą etykietę wysyłkową wraz z dalszymi instrukcjami dotyczącymi wysyłki. Cytuj
bisoner 102 Opublikowano 4 grudnia 2022 Opublikowano 4 grudnia 2022 Instalował ktoś Windows na steam deck? U Was bateria też tak znika w oczach? Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 5 grudnia 2022 Opublikowano 5 grudnia 2022 Bateria tylko w duzych gierkach. W takim NMS czy Rise of the Tombr raider to niecłe 2h. Pixelowe gierki to conajmniej kika godzin dzialania. Bateria to najwiekszy (dla mnie jedyny na ten moment) minus SD. Cytuj
bisoner 102 Opublikowano 5 grudnia 2022 Opublikowano 5 grudnia 2022 No ale rozumiem, ze mowisz o dzialaniu na steam os? Tam faktycznie pokazywalo ladnie czas, ograniczylem sobie tdp jak gra nie wymagajaca. Na Windows jakis dramat tak szybko leci. Podejrzewam brak jakis kluczowych sterownikow odpowiedzialnych za zarzadzenia energia? Dalej jestem w ciezkim szoku, ze na przenosnym sprzecie mozna emulowac ps3 w miare plynnie. Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 5 grudnia 2022 Opublikowano 5 grudnia 2022 Tak Steam OS. Mam za duzy backlog zeby obecnie myslec o windowsie czy emulacji. Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 (edytowane) Mi ostatnio chodzi po głwoie steam deck. Gry playstation i xboxa trafiają na steam więc można tylko zyskać. Sprawdza się u was jako "główny" sprzęt do grania i potrafił wyprzeć duże konsole? Są jakieś plotki kiedy może pojawić się steam deck 2? Bo może warto poczekać do premiery SD2. Edytowane 6 grudnia 2022 przez PanKamil Cytuj
NemoKOF 681 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 SD2 będzie ale jak SD nie ma nawet roku na rynku to trochę wody w wiśle upłynie. Zależy od scenariusza. Ja nie jestem dobrym przykładem bo jestem zapracowanym ojcem blisko 40 ale gram obecnie tylko na SD i Switchu. U mnie się sprawdza ;-) Ale też mam znajomych którzy nawet nie rozważali na początku a teraz kupili i używają więc... najwyżej sprzedasz z niewielką stratą - ryzyko niewielkie. Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 Ja się z tego sprzętu na poczatku smiałem, a teraz? Switcha nie użyłem ani razu od momentu zakupu. Świetny kawał sprzętu, do łóżka idealne rozwiązanie. Mocno czekam na drugą wersję, ale błagam, niech będzie z oledem. Cytuj
NemoKOF 681 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 Oj tak. No ale to jest mimo wszystko eksperyment których już trochę mieli więc woleli po kosztach chyba działać. Natomiast wygląda, że "chwyciło" więc liczę też na nowe, lepsze wersje. Już kij, jestem w stanie więcej zapłacić. Chciałbym też coś składanego ala 3ds tylko większe, jak np GPD WIN 2 - wtedy można to wziąć w kieszeń a nie tylko do plecaka xd Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 Moje obawy to właśnie lipny wyświetlacz który ponoc odstaje nawet od smarfonów z niskich półek no i 7 cali czy to nie jest trochę za mało. Full HD, oled i 11 cali jak w tablecie to byłby ideał. W takim wypadku mógłbym zrezygnować ze stacjonarnego grania. Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 Dla mnie to ciągle dodatek i świetny sprzęt do ogrywania też staroci. Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 6 grudnia 2022 Opublikowano 6 grudnia 2022 34 minuty temu, PanKamil napisał: Moje obawy to właśnie lipny wyświetlacz który ponoc odstaje nawet od smarfonów z niskich półek no i 7 cali czy to nie jest trochę za mało. Full HD, oled i 11 cali jak w tablecie to byłby ideał. W takim wypadku mógłbym zrezygnować ze stacjonarnego grania. Jak mawiał klasyk, OLEDa nie ma, ale też jest zajebiście. Są też pluginy, którymi możesz sobie podkręcić saturację kolorów - nadal dwie ligii za oledem, ale... Wyobraź sobie przenośne RE2, Bioshocka, GTA V czy God of War, na sraczu, pod kołderką, w pociągu (może być wszystko naraz, kto zabroni srać pod kołderką w PKP). Jeśli ta wizja Cię nie rusza to ja bym się mocno zastanowił, a jeśli jednak michałek dygnął to kupując decka podejmiesz dobrą decyzję. Dzisiaj jechałem do domu załatwić sprawy i przez Black Mesę podróż śmignęła mi nie wiem kiedy. A rozdzielczość i wielkość ekranu idą ze sobą w parze, do tego grasz na PC, więc wszelkie antyaliasingi i tak dalej możesz poustawiać po swojemu na tyle, że nierzadko wygląda to bardzo, bardzo ostro i pięknie. 1 1 Cytuj
krzysiek923 1 715 Opublikowano 8 grudnia 2022 Opublikowano 8 grudnia 2022 https://www.amazon.pl/dp/B0B8NFC7RF Cytuj
bisoner 102 Opublikowano 13 grudnia 2022 Opublikowano 13 grudnia 2022 Days Gone na malym ekranie wyglada przekozacko i dziala mega dobrze. Ustawienia wysokie tylko cienie medium. Lata to 40 do 50fps. Gral ktos w Wieska 3? Ciekawe jak po update jutro bedzie smigac. Cytuj
Mad1983jadam 0 Opublikowano 14 grudnia 2022 Opublikowano 14 grudnia 2022 19 godzin temu, bisoner napisał: Days Gone na malym ekranie wyglada przekozacko i dziala mega dobrze. Ustawienia wysokie tylko cienie medium. Lata to 40 do 50fps. Gral ktos w Wieska 3? Ciekawe jak po update jutro bedzie smigac. Przed updatem Wiesiek wyglądał super z ustawieniami od pixel deck. Nie wiem jak po ale z tego co po internetach krąży to coś się tam wali. Cytuj
bisoner 102 Opublikowano 14 grudnia 2022 Opublikowano 14 grudnia 2022 Wiedzmin sie sciaga. Zobaczymy. Podobno trzeba wlaczyc na dx11 zeby dobrze dzialalo. Cytuj
pawelgr5 1 513 Opublikowano 14 grudnia 2022 Opublikowano 14 grudnia 2022 Tak, na 12 mi nie działa wcale. Dodatkowo nie pozwala cofnąć na classic. Na 11 chodzi dobrze. Dużo lepiej mi się gra niż na PS4. Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 Na DX11 działa u mnie dokładnie tak samo jak przed patchem - preset Medium, 40Hz i jest stały framerate, całkiem niezły czas na baterii i przy okazji gra się responsywnie. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 2 godziny temu, Bzduras napisał: Na DX11 działa u mnie dokładnie tak samo jak przed patchem - preset Medium, 40Hz i jest stały framerate, całkiem niezły czas na baterii i przy okazji gra się responsywnie. DX11 wybawicielem Decka widzę :). Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 I pecetów, nawet tych za 20k 1 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 2 godziny temu, Bzduras napisał: Na DX11 działa u mnie dokładnie tak samo jak przed patchem - preset Medium, 40Hz i jest stały framerate, całkiem niezły czas na baterii i przy okazji gra się responsywnie. te 40 hz na wyswietlaczu 60hz daje jakiegoś boosta? Mam tv z 60hz i jak pytałem o te tryby graficzne 40hz to dostawałem odpowiedź, że to bez sensu. Jak to w praktyce wygląda? Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 15 grudnia 2022 Opublikowano 15 grudnia 2022 40Hz jeśli chodzi o czas wyświetlania klatki jest dokładnie pomiędzy 30fps a 60fps. Na dużych konsolach wygląda to inaczej, bo 40Hz na wyświetlaczu 60Hz faktycznie nie ma sensu. Dlaczego? Posłużę się tutaj bardzo fajnie rozpisanym postem z reddita: Cytat A TV's hertz basically says how often it refreshes per second. (Most) screens can't adapt how often it can refresh. So a 60hz screen refreshes 60 times per second (every 16.66 milliseconds), a 120hz screen refreshes 120 times per second (8.33 milliseconds). Now, if you want to push out a 60fps image, that's great! It just matches perfectly with a 60hz screen, one refresh of the tv, for one refresh of the inputframe. If you push a 60fps feed to a 120hz screen, every two refreshes of the screen you'll display the one refresh of the inputframe. Now, say you want to output a 40fps image to your screen, you encounter a problem with your 60hz screen: you can't have balanced frametimes. The first time your screen refreshes, it receives a frame from your console. The second time your screen refreshes, 16.66 milliseconds later, there's no new frame! It takes 25 milliseconds for a new 40fps frame to appear. So the second frame of your game only appears in the third frame of your screen, at 33.33 milliseconds. At the fourth frame of your screen, at 49 and some milliseconds, the third frame of the console isn't ready yet, that only appears at 50 milliseconds! So once again it gets delayed to the next screenframe. But now the screen and console frames caught up for the next timing, so you get a new input frame for the next screen frame immediately! And the next ones don't match, AGAIN! This goes on and on, with very inconsistent results and mismatches and bad looking graphics. Now think about the same exercise, but 40fps on 120hz. One device outputs a signal every 25 milliseconds, the other displays a signal every 8.33 milliseconds. 25 divided by 3 is.... 8.33! So every third screenrefresh matches perfectly with a new frame being output by the console! Perfect timings, smooth looking results. So the most important thing is: 120 can be divided by 40 properly, 60 can't be divided by 40. A jaka jest różnica? Taka, że gierka jest o wiele bardziej responsywna niż podczas grania w 30 klatkach, a na Decku takie odświeżanie dodatkowo oszczędza baterię i nie doi jej jak granie w 60fps. To złoty półśrodek dla gierek na tym sprzęcie. I inna sprawa, że na SD nie zakładasz limitu klatek na 40, tylko fizycznie zmieniasz częstotliwość odświeżania ekranu na 40Hz, więc omijasz problemy z nierównym podziałem czasu wyświetlania klatki. Cytuj
iluck85 2 967 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 Uśpiłem Decka z odpalonym DD i mi nabiło „trochę” godzin Cytuj
Ukukuki 7 116 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 Spokojnie wyzeruje ci też tak miałem kilka razy. 1 Cytuj
iluck85 2 967 Opublikowano 17 grudnia 2022 Opublikowano 17 grudnia 2022 Oby, bo mało realne i rzetelne. Moze uda mi się skończyć ten tytuł w końcu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.