Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Tylko PlayStation ma ten problem. 4 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Opublikowano 15 kwietnia 2022 Już niedługo! Wkrótce pograsz w dead space w jakości ps3 za jedyne 5 pół bomby na rok! Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 19 kwietnia 2022 Opublikowano 19 kwietnia 2022 W gorszej, bo to streaming będzie Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 28 września 2022 Autor Opublikowano 28 września 2022 Konkretny wysyp informacji i gameplaye z gry w połowie października. Nowy artykuł na oficjalnej stronie EA: https://www.ea.com/pl-pl/games/dead-space/dead-space/news/inside-dead-space-1-remaking-a-classic Cytat Chodzi o przebudowanie gry od podstaw, a także o wprowadzenie nowej zawartości i współczesnych ulepszeń – ale nigdy nie wolno zdradzać wersji pierwotnej. „Najpierw oddajemy hołd naszej spuściźnie” – mówi starszy producent Philippe Ducharme. „Traktujemy pierwotną wersję gry z najwyższym szacunkiem. Dzięki temu podstawowe założenia pozostają takie same. Wprowadzamy jednak kilka ulepszeń, aby to doświadczenie stało się atrakcyjne zarówno dla nowych, jak i powracających graczy”. Cytat W efekcie powstaje gra będąca czymś znacznie więcej niż zwykła, zmodernizowana wersja pierwotnego tytułu. „Przykładowo, fabuła obejmuje wszystkie wątki znane z wersji pierwotnej” – mówi Philippe. „Uwzględniliśmy też jednak tło fabularne całej serii, które jest znacznie obszerniejsze od tła pierwszej gry. Ukazały się już Dead Space™ 2, Dead Space™ 3 czy komiksy – wprowadziliśmy do tego świata mnóstwo dodatkowej treści”. „Otóż to: chcieliśmy, aby fabuła remake’u lepiej pasowała do fabularnego tła uniwersum Dead Space, które rozwinęło się po premierze pierwszej gry” – dodaje Roman. „Przykładowo, tym razem Isaac ma głos, jak w Dead Space 2 i Dead Space 3. Niektóre postacie drugoplanowe, które wcześniej występowały tylko w nagraniach dźwiękowych, takie jak doktor Cross, tym razem pojawiają się na ekranie. Chcieliśmy również przedstawić nieco szerzej niektóre inne ważne postacie, takie jak Nicole. Właśnie po to opracowujemy cały wachlarz fabularnych zadań pobocznych, dzięki którym będzie można zobaczyć chociażby co się działo z Nicole zaraz po wybuchu epidemii”. Cytat Współczesne platformy umożliwiają również wprowadzenie istotnych ulepszeń technologicznych. „Mamy nowy silnik, Frostbite™” – mówi Roman. „Wszystkie animacje, tekstury, efekty czy reguły zachowania wrogów zostały w nim odbudowane”. Cytat „Ponadto cała gra będzie miała postać ciągłej serii ujęć” – twierdzi Philippe. „Od samego początku gry do jej końca nie będzie żadnych cięć kamery ani ekranów wczytywania – nie licząc śmierci bohatera. Pomieszczenia Ishimury są teraz w pełni ze sobą połączone, więc można przejść od A do Z, zwiedzić cały statek i wrócić do poprzednich, już ukończonych lokacji, aby zebrać przedmioty, które się przegapiło – to coś nowego. Całe doświadczenie jest teraz ciągłe”. Cytuj
Paolo de Vesir 9 141 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 wygląda jak day fuckin’ 1 1 1 Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Mmm pienkne bullshociki. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Pupcio 18 476 Opublikowano 29 września 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 29 września 2022 Mejm tak teraz wyglądają gry wideo 3 7 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Miałem napisać to samo. Wygląda jak na standardy 2023 roku. I tak Callisto Protocol przekonuje mnie bardziej bo jest nową marką i nie skupia się wyłącznie na wnętrzu kosmicznego fraktowca. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 29 września 2022 Autor Opublikowano 29 września 2022 Ja bym się martwił o PS5/Xbox Series X gdyby taka grafika nie była osiągalna. I o czym my tu mówimy, jak od roku Motive chwaliło się materiałami z pre-alphy i już wtedy robiło wrażenie. Cytuj
SlimShady 3 397 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Mnie niepokoi, że to ludzie od tych ostatnich samolocików z gwiezdnych bajek, które były mocno średnie, jeśli nie gorzej. Nie wiem, może to było skrojone pod VR, a nie pada? Także na spokojnie do nich podchodzę, nic w ciemno. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Nie no chyba ciężko będzie im popsuć to popsuć. Przecież nie robią tego od zera. Ja czekam mocno bo dead space to życie no ale pierwszeństwo ma calisto bo to nowe ip i nie ea a przy tym wygląda równie fajnie jak nie lepiej 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 141 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Jeśli goście wiedzą jak składać linijki to przecieć remake'i to jest linija najmniejszego oporu dla deva. W ogóle znacie przykład jakiś remake'ów które spyerdolono? Nie mówię o kasztanach pokroju SH Collection, bo tam były problemy z brakiem kodu źródłowego. Wszelkiego rodzaju normalne remake'i zawsze się udawały i tutaj będzie identyko. Cytuj
XM. 10 907 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 23 minuty temu, Pupcio napisał: Mejm tak teraz wyglądają gry wideo Pierdolony, dobry jest. Ja bym powiedział więcej - niektóre gry z ps4 wyglądają niewiele gorzej. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 29 września 2022 Autor Opublikowano 29 września 2022 Kto oglądał każdy dziennik deweloperski i wypowiedzi devów wie, że lepsze studio się za ten projekt nie mogło zabrać. Zachowują to co najlepsze w oryginale, wprowadzają fajne zmiany (całą Ishimurę zwiedzimy wzdłuż i wszerz bez loadingów, rozwinięcie wątków fabularnych pewnych postaci itd), przy okazji słuchają feedbacku bo od razu reagowali m.in. na krytykę dźwięku broni. Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 12 minut temu, Pupcio napisał: Nie no chyba ciężko będzie im popsuć to popsuć. Przecież nie robią tego od zera. Ja czekam mocno bo dead space to życie no ale pierwszeństwo ma calisto bo to nowe ip i nie ea a przy tym wygląda równie fajnie jak nie lepiej Calisto na tych ostatnich pokazach wyglada jak demo koncepcyjne pierwszego DS. I jeszcze te szarpane animcje przy uzywaniu stazy xD. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Mi jedynie się wydaje że strzelanie jest lekkim drewniakiem no ale zobaczymy co z tego będzie Cytuj
Czoperrr 5 158 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 Fajnie to wygląda na nowych screenach, lepiej niż Calisto. Cytuj
SlimShady 3 397 Opublikowano 29 września 2022 Opublikowano 29 września 2022 35 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jeśli goście wiedzą jak składać linijki to przecieć remake'i to jest linija najmniejszego oporu dla deva. W ogóle znacie przykład jakiś remake'ów które spyerdolono? Nie mówię o kasztanach pokroju SH Collection, bo tam były problemy z brakiem kodu źródłowego. Wszelkiego rodzaju normalne remake'i zawsze się udawały i tutaj będzie identyko. SH HD, to nie jest remake, tylko pseudo remaster, bo z konieczności musieli użyć wersji beta, czy coś w tym stylu. Remake, jest starym zrobionym od nowa, i pewnie, że da się spierdolić robotę. Było te komiksowe coś tj. XIII(teraz chyba dostanie drugą szansę). Ponoć fuszerka, poprzedni remake(sic) przed tym najnowszym rimejkiem kolekcji tonego(1+2), też był gównem. No da się zepsuć jak każdą dosłownie grę. O czym mówimy, są nieudacznicy, którzy pierdolą proste remasterki zamieniając je w demastery jak wspomniany SH, Mafia 2. Prince of Persia jak już praktycznie był pchany na półki, to wyglądał gorzej od oryginału mimo bycia rimejkiem. GTA Trilogy, nawet nie wiem jak nazwać, jakaś dziwna hybryda robiona z pomocą niedojebanego A.I. No jak widać, jest tego trochę, a to pewnie nie wszystko. Calisto jest dla mnie zbyt podobne na pierwszy rzut oka do DS-a. Niby nowe IP, ale nazwałbyś to Dead Space 4, i wyszłoby na to samo. Może ten system obrażeń i walka bronią ręczną jakoś ich wyróżnią. Jak będzie dobrze, tak powiedzmy 7-8/10, to już będą zadowolony. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.