PiPoLiNiO 746 Opublikowano 15 stycznia 2023 Opublikowano 15 stycznia 2023 (edytowane) Za rok będzie 1080p w 30, a Wy dalej pisać że jest ok, bo konsola kosztuje jedynie 3k, więc po co czegoś wymagać. Szkoda czasu na dyskusje Edytowane 15 stycznia 2023 przez PiPoLiNiO 2 6 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2023 Opublikowano 15 stycznia 2023 Ale nie ma o czym dyskutować. Typie chcesz natywne 4k i 60 klatek na konsolach za 2 tys teraz zbywaj jakimś głupim argumentem. Serio interesując się branżą i sprzętem elektroniczym jeszcze tego nie rozumiesz? Jedyna realna opcja to szachownica albo jakieś sztuczki w dynamiczną roździałkę, bądź FSR. Zależy od silnika i jakie rozwiązania wspiera. Będą gry, które na pewno jeszcze zejdą do Full HD. Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 15 stycznia 2023 Opublikowano 15 stycznia 2023 Typie, skąd Ty ciągle bierzesz 2k skoro od premiery ciężko PS5 za 3k kupić. 4 1 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2023 Opublikowano 15 stycznia 2023 A co ma obecna podniesiona cena ps5 wspólnego z detaliczną na premierę? O czym ty do mnie w ogóle mówisz (XSX zresztą dalej idzie spokojnie dorwać u nas po pierwotnej cenie). A nawet niech będzie i te 3 koła, co to zmienia? Parametry będzie miał lepsze? Twórcy i tak idą na kompromisy jak tylko mogą, bo hardware to jedno. Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli silnik na to pozwala (a większa część branży jedzie na unrealu między innymi dlatego, że ma już narzędzia do kompilowania konsolowych portów) masz dynamiczną roździałkę, bądź inne wymyślne sposoby żeby wycisnąć jak najwięcej przy płynniejszej rozrywce i prawdę mówiąc nie wiem komu potrzebne natywne 4k, kiedy można uzyskać naprawdę dobre efekty wieloma sztuczkami. Chyba tylko do screenshotów i tych wspomnianych, co mają ponad 80 cali i siedzą metr od ekranu. Będziesz miał ładne i dobrze zoptymalizowane gry na konsolach jak i brzydkie tyle w temacie, eot. 4 Cytuj
Donatello1991 1 426 Opublikowano 15 stycznia 2023 Opublikowano 15 stycznia 2023 Nie tracić czasu na tryb 30fps z pseudo rt, tylko stricte 60 i rozdzielczość próbować jak najwyższa. Dodatkowo skończyć z nudnymi otwartymi światami i robić skondensowane jak Sonka FTW 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2023 Opublikowano 15 stycznia 2023 Jak ktoś wcześniej wspomniał nie sama otwartość świata ma wpływ na performance gry. Przykład ostatni A Plague Tale, gdzie szczęśliwcy z odpowiednim tv mogą się jeszcze poratować 45 klatkami, ale normalnie jesteś skazany na 30 i tyle. Nawet na głupim pc tytuł AAA może mieć spoko optymalizację, kiedy jakiś early access indor ledwo sobie radzi na RTX 3070. A wracając do tematu Dead Space Remake daje wybór i bardzo dobry kompromis w porównaniu do wielu innych produkcji na rynku. Czy jest brzydszy od Callisto to ocenimy za kilka dni. A przypominam nowa generacja to 4k 60 zrobiło mi dzień Cytuj
KrYcHu_89 2 304 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 W dniu 15.01.2023 o 15:11, smallv86 napisał: Ale 60kl/s przy 2k na 65 calach to jest najlepszy kompromis i bardzo spoko wybor. A Ci co maja 85 cale tv to chyba tez ich stac na karty 4090. Nie wiem o co to przypierdalanie sie. Gry na PC i tak w większości cierpią na inne bolączki i patologie, szczególnie na premierę, więc często i gęsto konsola poza sztywnymi parametrami dziala po prostu lepiej i mniej z nimi pierdolenia, nie samymi odbiciami i oswietleniem czlowiek żyje:). Sam wybieram różnie, w zależności od tytułu. Dead Space raczej wybiorę PS5, podobnie zapewne Callisto jak juz spadną ceny, tryb 1440p 60 fps, dynamic 4k 60 fps to bardzo dobre tryby, a gram na 65' dosyc blisko TV ... Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 Konsole dobre żeby ograć na premierę. PC dobry żeby za kilka lat sobie "przypomnieć" gierkę na nowym sprzęcie i nie płakać, że nie ma remastera na następnej generacji. Mówię jak jest Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 (edytowane) 29 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Konsole dobre żeby ograć na premierę. PC dobry żeby za kilka lat sobie "przypomnieć" gierkę na nowym sprzęcie i nie płakać, że nie ma remastera na następnej generacji. Mówię jak jest Nie, nie. Jak na konsole wychodzi gierka niedopracowana, przycinająca, w niskiej rozdziałce, działająca w dwudziestukilku klatkach albo niestabilnych 60, z powycinaną połową opcji graficznych to po prostu każdy to akceptuje i gra, bo to "tylko konsola i nie można wymagać nie wiadomo czego". Za to na PC każdy jest przekonany, niezależnie od sprzętu jaki posiada, że wszystko powinno chodzić idealnie tip top wysoka rozdziałka klatki i full opcja, potem się okazuje, że tak idealnie nie jest i larum na pół internetu na forach. Stąd to wrażenie odnośnie portów PC, kiedyś to może miało większe pokrycie, ale obecnie żadna z platform nie może pochwalić się lepszymi portami gierek i każda ma swoje problemy. Mówię, jak jest Edytowane 16 stycznia 2023 przez tjery Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 Na pc jak nie twórcy, to community może jeszcze ogarną. Pierwszy przykład z brzegu pierwotny port Dark Souls 1. Na konsoli one way ticket, a potem tylko muzealna ciekawostka dla kolekcjonerów i zajawkowiczów-purystów, którzy "taboretem się nie splamią" 1 Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 Na konsoli się gra na pc się czyta czemu nie działa 3 Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 16 stycznia 2023 Opublikowano 16 stycznia 2023 Na pececie: myszka+klawiatura+ultrawide monitor? Prosze bardzo Padzik i 4k oled 85cali? Nie ma sprawy Na konsoli to testujesz 30kl/60kl i idziesz sie przespac BO MUSIZ PODJAC DECYCJE czy bullet time czy gowno rozmazane A tak na serio to dawno nie musialem czytac jakichs poradnikow zeby gierke naprawic ale jak mial bym do wydania maks 5k cebulionow to tez bym wybral konsolke. No i na steam 2 godzinna wersja demo w kazdym tytule. 2 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 304 Opublikowano 17 stycznia 2023 Opublikowano 17 stycznia 2023 15 godzin temu, tjery napisał: Nie, nie. Jak na konsole wychodzi gierka niedopracowana, przycinająca, w niskiej rozdziałce, działająca w dwudziestukilku klatkach albo niestabilnych 60, z powycinaną połową opcji graficznych to po prostu każdy to akceptuje i gra, bo to "tylko konsola i nie można wymagać nie wiadomo czego". Za to na PC każdy jest przekonany, niezależnie od sprzętu jaki posiada, że wszystko powinno chodzić idealnie tip top wysoka rozdziałka klatki i full opcja, potem się okazuje, że tak idealnie nie jest i larum na pół internetu na forach. Stąd to wrażenie odnośnie portów PC, kiedyś to może miało większe pokrycie, ale obecnie żadna z platform nie może pochwalić się lepszymi portami gierek i każda ma swoje problemy. Mówię, jak jest No tak jest, ale nie ma się co dziwić, że na mocnym PC oczekuje się więcej, bo więcej się płaci (duużo więcej na ogół) :). PC jest dla dłubaczy, konsole są plug&play, a streaming to gówno obesrane :D. Tak było i będzie po wieczność. Ja zawsze PC i konsole love. Odkąd mam więcej czasu na granie, żadnej z platform nie pozostawiam w tyle. Przy Dead Space mam natomiast przeczucie , że na konsolach będzie top, a na PC stuttering i czekanie na patcha :D. Poza tym nie lubię gier od EA na PC, ze względu na ich zjebane launchery. 14 godzin temu, smallv86 napisał: Na pececie: myszka+klawiatura+ultrawide monitor? Prosze bardzo Padzik i 4k oled 85cali? Nie ma sprawy Na konsoli to testujesz 30kl/60kl i idziesz sie przespac BO MUSIZ PODJAC DECYCJE czy bullet time czy gowno rozmazane A tak na serio to dawno nie musialem czytac jakichs poradnikow zeby gierke naprawic ale jak mial bym do wydania maks 5k cebulionow to tez bym wybral konsolke. No i na steam 2 godzinna wersja demo w kazdym tytule. Tak, z kilkoma wyjątkami, które zdyskwalifikowały u mnie Guardians of Galaxy, czy Plague Tale na konsolach. Czyli brak 60 fps. Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 Guardiansy miały 60fps Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 Wiadomo kiedy schodzi embargo na recki? Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 2 godziny temu, Wredny napisał: Guardiansy miały 60fps Miały, ale na XSX wyglądało to tak, że się patrzeć nie dało. Cytuj
KrYcHu_89 2 304 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 5 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Miały, ale na XSX wyglądało to tak, że się patrzeć nie dało. A racja, tam było 60 fps, ale tylko w 1080p. Nie było w Pladze i Gotham Knights. Z gier akcji, to chyba tyle do tej pory. The Quarry jeszcze, ale tam to w sumie akurat można przeboleć było:). Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 16 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Miały, ale na XSX wyglądało to tak, że się patrzeć nie dało. Ciężkie masz życie - przeszedłem tak gierkę i wszystko było ostre jak żyleta (w przeciwieństwie np do Wiedźmina 3 w RT). 1 1 Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 (edytowane) 9 minut temu, Wredny napisał: Ciężkie masz życie - przeszedłem tak gierkę i wszystko było ostre jak żyleta (w przeciwieństwie np do Wiedźmina 3 w RT). Podziwiam za to zakrzywianie rzeczywistości na tym forum. Odpaliłem to na 77 calach z 2 metrów na 10 sekund i wypaliło mi oczy. Ta gra w 30 fps wyglądała jak z innej generacji przy trybie 60. Edytowane 18 stycznia 2023 przez PiPoLiNiO 4 Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 K#rwa, taśmą sobie przyklej ten telewizor do twarzy, jak gogle VR Siedzisz z nosem w TV, z uchem w konsoli to nic dziwnego, że wszystko Ci przeszkadza 1 Cytuj
Donatello1991 1 426 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 Jakbyś odpalił na 55 to byś nie miał takiego problemu. 77 to lód następna generację, a pc 21 cali to wiadomo, że wszystko ostre. 1 Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 @Wredny ale wiesz, że optymalne pod 77 4k to 180 cm? Więc i tak jestem za daleko. To, że ludzie mają downa i siedzą 4 metry od 55 cali to nie moja wina. 2 1 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 Skąd ty bierzesz te odległości? Dla 4k 77 cali jest 2.5m (+-50 cm). Ze 180cm to i 55 cali jest idealnie Spoiler However, when it comes to 4K, due to the increased resolution of the picture, there is some leeway around that figure. When watching your 4K screen the ideal place to sit is between 1-1.5 times the screen size of your TV. At this distance, your eyes cannot tell apart the individual pixels, so you’ll be viewing the image on the screen in the same detail as you would in real life. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 180cm do 77 cali xD chyba jak jesteś c0rwa kretem 1 4 Cytuj
PiPoLiNiO 746 Opublikowano 18 stycznia 2023 Opublikowano 18 stycznia 2023 (edytowane) Wiem, że Wy tu zazwyczaj macie swoje własne wizje rzeczywistości i nawet dane ludzi którzy zajmują się tym zawodowo nic nie zmieniają, ale łapcie: Ogólnie z Wami dyskusja nie ma sensu. To samo było jak tu x lat temu pisałem o OLED. Wielcy znawcy, a teraz spuszczają się jak jebnięci jak sobie w końcu kupią. Edytowane 18 stycznia 2023 przez PiPoLiNiO Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.