KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 11 godzin temu, Najtmer napisał: odsączal gre z klimatu horroru jak ssak do liposukcji. zasadniczo to byla sumulacja Asteroids 3D w survival horrorze. Sztuczne wydluzanie gry, bo wiekszosc graczy powtarzala ten etap, a jakos nikt specjalnie nie wspomina w recenzjach ze byl to dobry etap i ciesza sie, ze zostali przygotowani do walki z bossem i urozmaicilo im to rozgrywke. tylko ty. Nie grałem w oryginał, ale cięcie contentu względem oryginału zawsze mnie wkurwia (RE3R na przykład) :D. W tym wypadku będzie to dla mnie nowe doświadczenie, więc gra gitara :D. Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 (edytowane) 23 godziny temu, Wredny napisał: Czyli ma być tylko łażenie i pif paf? Zero urozmaicenia? Czy NIER byłby lepszą grą, gdyby Yoko Taro nie bawił się konwencją? Jak dla mnie to mogliby wywalić wszystkie bronie oprócz Plasma Cuttera, bo granie nimi (nawet tylko pod trofea/acziki) to męczarnia - zwłaszcza miotacz ognia, który jest totalnie bezużyteczny. Takim urozmaiceniem są etapy zero gravity, które idealnie pasują do gry, natomiast strzelanie do meteorytów jest takie sobie, wciśnięte trochę na siłę, tęsknił nie będę. Dobre urozmaicenie masz na przykład w MP, gdzie zmieniasz się w kulkę, co jest nieodzowną częścią gry, bez tego nie byłaby tym czym jest. Urozmaicać można samo strzelanie, dzięki innym oponentom, miejscówkom, broniom itd., a miotacz i inne bronie, skoro są bezużyteczne - nie pamiętam - należy wzmocnić, albo osłabić trochę plasma cuttera, postarać się o lepszy balans po prostu. Edytowane 24 stycznia 2023 przez zdrowywariat Cytuj
Wredny 9 578 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Strzelanie do meteorytów "odsącza grę z klimatu", ale zamykanie gracza w pokoju z kilkoma falami maszkaronów i strzelanie do nich, gdy na nas szarżują (co w sumie jest dokładnie tym samym zabiegiem) jest spoko? Strzelanie i zabijanie przeciwników też "odsącza", bo powoduje, że czujemy się mocniejsi i się nie boimy - to tylko gierka, która przede wszystkim ma być "entertaining", a to osiąga się, skutecznie ograniczając monotonię i nudę właśnie przez jak największe zróżnicowanie mechanik i motywów - czy to straszących, czy stricte gameplayowych. Fabularnie miało to uzasadnienie - kolejny problem, który Isaac (inżynier) miał naprawić, żeby system znów zaczął działać samoczynnie. Ale rozumiem - przy meteorytach chyba nie działało zmienianie na easy 1 Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Może gdyby to zostało inaczej zrealizowane, to kto wie? Mimo sensowności zaimplementowania tego elementu do gry grając pierwszy raz odczułem pewien rodzaj niespójności, dyskomfortu rzekłbym odnosząc wrażenie, że pomysł ten powstał niejako na siłę, brakło idei na inny etap - bardziej pasujący do całości; mogło też być tak, że np w pokoju przy stanowisku projektanta poziomów przystanął dostawca pizzy i mu rzekł po krótkiej rozmowie o niczym, że tak było by OK, taki powiew świeżości spontanicznie wrzuconej do gry o gęstym klimacie spowoduje uznanie klienta końcowego. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Chłop stracił całą wiarygodność po swoim "materiale" o Callisto. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 24 stycznia 2023 Autor Opublikowano 24 stycznia 2023 No tak, bo ktoś ma inną opinie i od razu traci wiarygodność. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Nie, po prostu pyerdolil kocopoly. Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Nie podobała jej się gra, uargumentowała dlaczego i eloszki. Dla mnie The Sphere Hunter to topka zagranicznej semi-profesjonalnej jutuby i choć z opinią o Callisto kompletnie się nie zgadzam to czekam na obszerniejszy materiał o DSR. 1 Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 Nie wnikam czy gra się mu podobała czy nie, mówię tylko że zrobił filmik pod publiczkę w którym gada od rzeczy i kreuje się na experta, gdy w rzeczywistości to ignorant. Tutaj ponad godzinny roast tego wspaniałego materiału i jego rzetelności: Nie twierdzę, że Calisto było zajebiste ani że ten Remake jest chujowy, tylko punktuję content creatora, który absolutnie nie jest żadnym wyznacznikiem. Nie znaczy to, że może nie mieć akurat teraz racji. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 24 stycznia 2023 Autor Opublikowano 24 stycznia 2023 A no to wtedy Skill Up też jest ignorantem bo nie poleca gry. Cytuj
Bzduras 12 581 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 ACG też. Easy Allies też. I SkillUp też. To, że się z kimś nie zgadzasz nie znaczy, że nie jest to wiarygodna osoba, a takie odnoszę właśnie wrażenie po tych postach. "Mi się podobało, a źle mówią, nie znają się, już im nie wierzę". Różni ludzie, różne gusta. Gdyby z kolei opinie były odwrotne to znalazłoby się gro osób mówiących to samo. "Mi się nie podoba, shillują, sprzedali się, stracili wiarygodność", i tak w koło macieju. Nie dogodzisz wszystkim. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 24 stycznia 2023 Opublikowano 24 stycznia 2023 6 godzin temu, Wredny napisał: Strzelanie do meteorytów "odsącza grę z klimatu", ale zamykanie gracza w pokoju z kilkoma falami maszkaronów i strzelanie do nich, gdy na nas szarżują (co w sumie jest dokładnie tym samym zabiegiem) jest spoko? Ale rozumiem - przy meteorytach chyba nie działało zmienianie na easy Nie napisalem ze horde-arena killing jest spoko. na pewno nie -naste z kolei. Problem jest w tym chyba ze horror to ciezka para kaloszy, i dokrecanie srubek w popsutym statku, czy usuwanie grzyba wiezyczka niewiele zmienia, jesli sie nie potrafi straszyc czyms wiecej niz jump scare'ami. Wizualnie ta gra ma naprawde problem z powtarzalnoscia, praktycznie poza jakims poziomem 'la ogrod botaniczny to nie jestem w stanie przywolac w pamieci wiekszego obrazu unikatowosci leveli po tylu latach od premiery. pomijam juz tego bossa o ktorym mowimy w kontekscie etapu z wiezyczka- tak jak bylem w stanie sobie przypomniec hunter'a, brute'a, leviathan'a i hive mind, tak ten slug to bylo cos o czym sie zapominalo przed loadingiem nastepnego levelu. a z easy nie wiem, dobrze ze wyprobowales i nam wyjasniles sprawe. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 25 stycznia 2023 Opublikowano 25 stycznia 2023 (edytowane) 19 godzin temu, Bigby napisał: 84/100 obstawiam na PS5 "Wersja PC ze stutteringiem związanym z problemem z shaderami, patch w ciągu tygodnia od premiery xDD" - obym się mylil, ta patologia musi się w końcu zakończyć Edytowane 25 stycznia 2023 przez KrYcHu_89 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 25 stycznia 2023 Autor Opublikowano 25 stycznia 2023 Frostbite raczej nie jest znany z takich problemów, więc stawiam na dosyć dobrą optymalizację. W odróżnieniu od Callisto będzie też, całe szczęście, DLSS. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 25 stycznia 2023 Opublikowano 25 stycznia 2023 28 minut temu, KrYcHu_89 napisał: "Wersja PC ze stutteringiem związanym z problemem z shaderami, patch w ciągu tygodnia od premiery xDD" - obym się mylil, ta patologia musi się w końcu zakończyć w sensie że granie na PC? 7 Cytuj
Rtooj 1 633 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 Wiadomo kiedy mija embargo? Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 26 stycznia 2023 Autor Opublikowano 26 stycznia 2023 Dzisiaj jakoś po południu. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 36 minut temu, Rtooj napisał: Wiadomo kiedy mija embargo? https://opencritic.com/game/13897/dead-space-remake- 1 Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 Czy(żby) małpy z ea poszły po rozum do łbów i (będzie się) dało w końcu zrobić kinową wersję pl(?) Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 Poszliby po rozum do głowy o pozwolili grać od północy. Po to się cyfrówki chyba kupuje. A każda edycja deluxe kazdej gry powinna dawać dostęp 2-3 dni wczesniej. Tak jak forza horizon 5 czy hogwart legacy. Cytuj
Elitesse 380 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 27 minut temu, PiotrekP napisał: Czy(żby) małpy z ea poszły po rozum do łbów i (będzie się) dało w końcu zrobić kinową wersję pl(?) Czemu w końcu? Pierwsza część miała kinową wersję PL. Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 Ale ea od lat pakuje ten żenujący polski dubbing którego nie da się wyłączyć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.