Opublikowano 30 stycznia 20232 l 19 minut temu, Rozi napisał: Grasz w oryginał i remake jednocześnie? Możesz powiedzieć po co? Ja po przejściu remaka właśnie bardzo chętnie sobie też odświeżę oryginał. Inaczej tą grę zapamiętałem. Nie ma zwyczajnie takich gier jak Dead Space poza Dead Space Fajnie się łazi po tych lokacjach, zbiera przedmioty i kosi stwory. Callisto miał podrapać w tym miejscu ale dalej swędziało.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Dobra, ale jednocześnie? Gram jedną misję tu i jedną misję tu? Jaki jest cel?
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Wrócił do oryginału bo chyba był pod koniec a był wkurzony na rimejk bo mu się stój zbugował. Czy coś, nie wiem. Gracze są pojebani
Opublikowano 30 stycznia 20232 l 24 minutes ago, Rozi said: Dobra, ale jednocześnie? Gram jedną misję tu i jedną misję tu? Jaki jest cel? Bo ma taką ochotę?
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Ja to chyba z przyzwyczajenia pojechałem tylko z plazmą na hardzie. Jestem po Lewiatanie i jak na razie tylko raz czy dwa mi zabrakło ammo i musiałem kupić. Przejebane są te na ścianie co plują robakami, w nich trzeba tone władować.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Trofik za Z-ball wpadł za 2gim razem. W oryginale pamiętam, że strasznie kurwowałem na to xD
Opublikowano 30 stycznia 20232 l W ogóle mi nie brakuje ammo w plasma cutterze. Zdążyłem go prawie wymaksować. Trochę zeszło na Lewiatanie ale nie wydaje zbyt dużo gotówki. Ogólnie jest łatwo. Do poziomu RE2 Remake nie odlecieli
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Ja zostawiłem w ekwipunku sobie tą ostatnią zdobytą broń, ammo do niej jest drogie i hajsu w bród. Cała drabinka plasmy zupgradowana. Zostawie kupno ost. poziomu skafandra przed ostatnim bossem jak się pocofam do pozamykanych części statku i ogarne subquesty do końca. I będzie koksiarz na NG+
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Uuu widzę niezłe żale się polały w łikendzik, dobrze, że użytkownik @Wredny szybko zażegnał sytuację odpowiedniej jakości postem Co do samej gierki to chyba niektóre opinie, że wygląda prawie jak z PS4Pro trochę przesadzone, po pierwszych kilkudziesięciu minutach jest naprawdę dobrze, ale wydaje mi się czy gore w stosunku do oryginału trochę stonowany?
Opublikowano 30 stycznia 20232 l No chłopaki tymi zmianami w remaku pokazali, że nadają się do roboty przy IP, pytanie najważniejsze - nie ważne jakie oceny zbiera gra, $$$ mają się zgadzać i jestem ciekaw wyników po tygodniu.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał: W ogóle mi nie brakuje ammo w plasma cutterze. Zdążyłem go prawie wymaksować. Trochę zeszło na Lewiatanie ale nie wydaje zbyt dużo gotówki. Ogólnie jest łatwo. Do poziomu RE2 Remake nie odlecieli Tych checkpointów przynajmniej na początku gry (jestem w chapter 4) jest tutaj od zajebania, niby dobrze, z drugiej strony trochę przez to jest mniej strasznie :P. w RE2R jednak te czasy pomiędzy zapisami często są długie. Teraz, XM. napisał: No chłopaki tymi zmianami w remaku pokazali, że nadają się do roboty przy IP, pytanie najważniejsze - nie ważne jakie oceny zbiera gra, $$$ mają się zgadzać i jestem ciekaw wyników po tygodniu. UK numer uno, ale https://www.gamesindustry.biz/dead-space-is-no1-but-launch-sales-lower-than-the-callisto-protocol-uk-boxed-charts gorzej od The Callisto "67 metaciritc" Protocol Z kolei Steam 30k vs 20k concurrent, no to Survival Horror więcej niż 2 bańki nie będzie.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l 6 godzin temu, Rozi napisał: Grasz w oryginał i remake jednocześnie? Możesz powiedzieć po co? 6 godzin temu, Rozi napisał: Dobra, ale jednocześnie? Gram jedną misję tu i jedną misję tu? Jaki jest cel? Nie do końca w ten sposób... Przeszedłem i wbiłem prawie wszystkie acziki jeszcze w zeszłym roku i zacząłem Impossible. Później jednak wyszło Callisto, Ragnarok i tak DS poszedł w odstawkę gdzieś w połowie kolejnego przejścia. Zacząłem remake na PS5, ale któregoś wieczora grałem z ziomkiem w PUBG na XSX i jak skończyliśmy to zwyczajnie z lenistwa zostałem na "klocuchu". Odpaliłem więc og Dead Space i stwierdziłem, że doprowadzę sprawy do końca - teraz mogę już na dobre zanurzyć się w remake'u.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Przejdzione, jakoś ponad 14 godzin. Końcówka i ostatni boss - JAPIERDOLE Zresztą cała gra to mistrzostwo. Jeden z lepszych rimejków w jaki grałem Masakra jak wielu rzeczy nie pamiętałem z oryginału, miałem wtf co rozdział. No jednak kilkanaście lat to trochę jest. Jestem prawie pewien, że pewnej sceny z ostatniego rozdziały nie było, a jest mega, ale mogę się mylić. Lecim NG+
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Już wiem skąd tu te głosy o "średniej" grafice, widzę, że na konsolach to taki półrimejk z dużo większym zachowaniem grafiki z oryginału OD 14:30 - oni serio takie coś w 2023 roku wypuścili? Nawet jak już naprawią ten VRS to to wygląda na 720p. Edytowane 30 stycznia 20232 l przez tjery
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Autor Nowy patch podobno poprawia grafikę w wersji na PS5. Na PC dodano możliwość wyłączenia VRS, a i sama gra zdaje się też lepiej działać - mniej przycinek, stabilniejszy fps. Mogę teraz spokojnie grać bez DLSS.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l 4 godziny temu, KrYcHu_89 napisał: Tych checkpointów przynajmniej na początku gry (jestem w chapter 4) jest tutaj od zajebania, niby dobrze, z drugiej strony trochę przez to jest mniej strasznie :P. w RE2R jednak te czasy pomiędzy zapisami często są długie. UK numer uno, ale https://www.gamesindustry.biz/dead-space-is-no1-but-launch-sales-lower-than-the-callisto-protocol-uk-boxed-charts gorzej od The Callisto "67 metaciritc" Protocol Z kolei Steam 30k vs 20k concurrent, no to Survival Horror więcej niż 2 bańki nie będzie. No właśnie jeżeli "hajs się nie będzie zgadzać" to raczej dwójka nie powstanie. Chociaż może być jak w przypadku innych dobrych gierek - sprzedaż napędzą opinie graczy. Ogólnie ta gra miała dość słabą kampanie marketingową.
Opublikowano 31 stycznia 20232 l Godzinę temu, Bigby napisał: Nowy patch podobno poprawia grafikę w wersji na PS5. Te śmieszne 237MB, co mi się w sekundę ściągnęło? Trzeba będzie przetestować, bo jeszcze dziś nie grału
Opublikowano 31 stycznia 20232 l 4 godziny temu, Rtooj napisał: Poprawia rzeczywiście. Co za patałachy. To dobrze, że ostatnio brak czasu i ciągle w ch4 xD. Wiadomo, paczyki zawsze coś poprawia, w tym wypadku grafikę. Ale na premierę tez było zacnie i tak, jeżeli chodzi o ilość bugów. Nie nazywałbym ich patałachami :). 9 godzin temu, Starh napisał: No właśnie jeżeli "hajs się nie będzie zgadzać" to raczej dwójka nie powstanie. Chociaż może być jak w przypadku innych dobrych gierek - sprzedaż napędzą opinie graczy. Ogólnie ta gra miała dość słabą kampanie marketingową. Myślę, że gra się sprzeda nieźle, to tylko wyniki z pudełek, UK, poza tym grudzień to okres świąteczny itd itp. Gra też była dużo tańsza niż Callisto w produkcji (brak aktorów, własny silnik, reużyty design itp.) Pytanie, jaki target wystawiła EA, z Fallen Order byli zadowoleni, ale tam było 20 baniek... Dead Space nigdy takiego wyniki nie osiągnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.